Osobní
Terénní
X
BMW
X1
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW X1 2.0D SDRIVE 18D 139 990,- Kč
BMW X1 2.0D SDRIVE 18D V prov. od 2012, 318 871 km
Diesel, suv
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 180 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2012, 202 167 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 D, ČR 180 000,- Kč
BMW X1 2.0 D, ČR V prov. od 2010, 196 696 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 D 185 000,- Kč
BMW X1 2.0 D V prov. od 2011, 222 761 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d Serv.kniha 189 000,- Kč
BMW X1 2.0 d Serv.kniha V prov. od 2009, 196 922 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 199 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2010, 178 307 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 200 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2012, 224 811 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 208 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2012, 147 753 km
Diesel, terénní
1 996 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d, ČR 209 000,- Kč
BMW X1 2.0 d, ČR V prov. od 2012, 183 270 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 219 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2010, 178 931 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 220 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2011, 149 572 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám BMW X1 2.3 d 225 000,- Kč
BMW X1 2.3 d V prov. od 2010, 209 796 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 150 kW (204 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 239 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2011, 143 926 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 255 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2013, 157 337 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 135 kW (184 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d 256 000,- Kč
BMW X1 2.0 d V prov. od 2014, 121 553 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 135 kW (184 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 d Serv.kniha, ČR 259 000,- Kč
BMW X1 2.0 d Serv.kniha, ČR V prov. od 2010, 130 284 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 D, ČR 259 000,- Kč
BMW X1 2.0 D, ČR V prov. od 2013, 142 399 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 D 269 000,- Kč
BMW X1 2.0 D V prov. od 2013, 91 299 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 D 277 000,- Kč
BMW X1 2.0 D V prov. od 2013, 162 447 km
Diesel, terénní
1 995 ccm, 105 kW (143 PS)
     


Prodám BMW X1 2.0 i 290 000,- Kč
BMW X1 2.0 i V prov. od 2013, 126 443 km
Benzín, terénní
1 997 ccm, 135 kW (184 PS)
     


  1 2 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 23)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »