Osobní
Terénní
X
Volkswagen
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6 i 143 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6 i V prov. od 2010, 184 785 km
Benzín, hatchback
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 i 143 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 i V prov. od 2008, 90 801 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2,0 TDI 103kW DSG Variant 144 000,- Kč
Volkswagen Passat 2,0 TDI 103kW DSG Variant V prov. od 2011, 346 511 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Jetta 1.6 145 000,- Kč
Volkswagen Jetta 1.6 V prov. od 2009, 70 703 km
Benzín, sedan/limuzína
1 598 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 145 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2010, 124 091 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.9 TDi 145 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.9 TDi V prov. od 2007, 187 447 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 1.4 TSi 145 000,- Kč
Volkswagen Touran 1.4 TSi V prov. od 2009, 169 983 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16 V 145 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16 V V prov. od 2009, 91 336 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.9 TDi 150 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.9 TDi V prov. od 2008, 117 822 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.2 TSi, ČR 150 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.2 TSi, ČR V prov. od 2010, 113 221 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TSi 150 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TSi V prov. od 2009, 168 537 km
Benzín, kombi
1 984 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 150 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2009, 158 359 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 1.4 TSi 150 000,- Kč
Volkswagen Touran 1.4 TSi V prov. od 2009, 185 791 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi 150 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi V prov. od 2009, 98 881 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 150 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 V prov. od 2008, 162 303 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 i 150 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 i V prov. od 2009, 125 787 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSi 152 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSi V prov. od 2011, 190 501 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi 155 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi V prov. od 2013, 200 020 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 MPi 155 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 MPi V prov. od 2014, 141 359 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 1.4 TSi 155 000,- Kč
Volkswagen Touran 1.4 TSi V prov. od 2008, 158 397 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Zobrazeno 181-200 (z celkem 671)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »