Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Golf Plus
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi 155 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi V prov. od 2013, 200 020 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSI, Serv.kniha 160 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSI, Serv.kniha V prov. od 2013, 174 230 km
Benzín, mpv
1 200 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6 i 165 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6 i V prov. od 2010, 132 639 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi 165 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi V prov. od 2008, 83 007 km
Diesel, hatchback
1 130 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI Serv.kniha 170 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI Serv.kniha V prov. od 2012, 166 489 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi 170 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 2.0 TDi V prov. od 2012, 142 195 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6, NOVÁ CENA, ČR,1.maj 170 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6, NOVÁ CENA, ČR,1.maj V prov. od 2009, 37 510 km
Benzín, mpv
1 600 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi 170 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi V prov. od 2011, 109 440 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi 175 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi V prov. od 2010, 154 680 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi 178 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi V prov. od 2012, 109 694 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSI, ČR,1.maj 190 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSI, ČR,1.maj V prov. od 2012, 88 259 km
Benzín, mpv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6 TDi 200 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6 TDi V prov. od 2012, 87 108 km
Diesel, mpv
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 16 V 200 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 16 V V prov. od 2011, 57 410 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi 210 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi V prov. od 2011, 47 571 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 2.0 210 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 2.0 V prov. od 2012, 157 640 km
Diesel, mpv
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, Automat, Serv.kniha 230 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2011, 54 377 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Předchozí 1 2 3  
Zobrazeno 41-56 (z celkem 56)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »