Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Golf Plus
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi 125 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi V prov. od 2009, 114 790 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus A 1.4i Trendline 129 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus A 1.4i Trendline V prov. od 2009, 90 237 km
Benzín, kombi
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6 TDI, Serv.kniha 130 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6 TDI, Serv.kniha V prov. od 2011, 194 792 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi 130 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi V prov. od 2011, 159 856 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Navi 130 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Navi V prov. od 2010, 147 981 km
Benzín, mpv
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 2,0TDI KLIMATRONIK EL.OKNA ALU 129 999,- Kč
Volkswagen Golf Plus 2,0TDI KLIMATRONIK EL.OKNA ALU V prov. od 2009, 164 272 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 2.0 TDI 81kW 135 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Golf Plus 2.0 TDI 81kW V prov. od 2009, 193 181 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi 135 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi V prov. od 2008, 102 955 km
Benzín, mpv
1 390 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi 135 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi V prov. od 2011, 126 802 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha 135 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2009, 100 847 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4TSi, 118KW, UNITED 135 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Golf Plus 1.4TSi, 118KW, UNITED V prov. od 2008, 108 342 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi 139 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi V prov. od 2011, 146 540 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1,9 TDi 77KW, ČR, TRENDLINE. 139 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Golf Plus 1,9 TDi 77KW, ČR, TRENDLINE. V prov. od 2008, 95 918 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi Serv.kniha 139 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSi Serv.kniha V prov. od 2009, 166 012 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus VI, 1.4i16V, volat-608081843 140 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Golf Plus VI, 1.4i16V, volat-608081843 V prov. od 2011, 162 000 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Serv.kniha 140 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, NOVÁ CENA, Serv.kniha V prov. od 2009, 183 365 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi Trendline, ČR,Serviska 144 877,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.2 TSi Trendline, ČR,Serviska V prov. od 2010, 139 900 km
Benzín, mpv
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.9 TDi 145 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.9 TDi V prov. od 2007, 187 447 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, Automat, Xenony 147 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI, Automat, Xenony V prov. od 2010, 172 077 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1,6 TDi 77kW NAVI Comfort Edit 148 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Golf Plus 1,6 TDi 77kW NAVI Comfort Edit V prov. od 2011, 208 359 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Zobrazeno 41-60 (z celkem 95)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »