Osobní
Terénní
X
Volkswagen
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Golf 1.6 i 63 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 i V prov. od 2005, 165 257 km
Benzín, kombi
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4 16 V 64 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.4 16 V V prov. od 2008, 196 753 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16 V 64 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16 V V prov. od 2007, 223 119 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 i, ČR 64 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 i, ČR V prov. od 2004, 119 073 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 2.0 TDI, po STK 65 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 2.0 TDI, po STK V prov. od 2006, 341 323 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 FSI 65 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 FSI V prov. od 2004, 96 260 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Caddy 1.6 i 65 000,- Kč
Volkswagen Caddy 1.6 i V prov. od 2005, 229 463 km
Benzín, mpv
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 MPi 65 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 MPi V prov. od 2007, 252 055 km
Benzín, kombi
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDI, Automat, nová STK 65 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDI, Automat, nová STK V prov. od 2008, 290 339 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 16V, nová STK 65 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 16V, nová STK V prov. od 2007, 209 123 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.9 TDI , nová STK 65 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.9 TDI , nová STK V prov. od 2008, 293 876 km
Diesel, hatchback
1 900 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.6, LPG, nová STK, Tažné 65 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.6, LPG, nová STK, Tažné V prov. od 2007, 292 352 km
Benzín, mpv
1 600 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 TSI, nová STK, Tažné 65 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 TSI, nová STK, Tažné V prov. od 2008, 240 209 km
Benzín, kombi
1 400 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.6, po STK, Tažné 65 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.6, po STK, Tažné V prov. od 2004, 179 853 km
Benzín, sedan/limuzína
1 600 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.9 TDI, Automatická klima 66 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.9 TDI, Automatická klima V prov. od 2006, 196 103 km
Diesel, hatchback
1 900 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.4 i 68 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.4 i V prov. od 2005, 200 844 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 2.0 TDi 68 000,- Kč
Volkswagen Golf 2.0 TDi V prov. od 2006, 243 059 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi, ČR 69 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi, ČR V prov. od 2005, 232 226 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi 69 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi V prov. od 2006, 257 668 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI, nová STK 70 000,- Kč
Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI, nová STK V prov. od 2006, 226 828 km
Diesel, mpv
1 900 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Zobrazeno 61-80 (z celkem 1514)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »