Autorecenze Alfa Romeo 147 1.9 16v 110KW - Bojím se, že jednou doslouží a já ji budu muset vyměnit. - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Alfa Romeo 147
 
 

Recenze Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
“Bojím se, že jednou doslouží a já ji budu muset vyměnit.”

Autor recenze: Temp (32 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1.9 16v 110KW Stav km při koupi:101 000 km Stav km nyní:11 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 9. 7. 2014

Hodnocení inzerátu: 43 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Jízdní vlastnosti
kultivovaný a na svůj výkon úsporný motor
nadčasový design

Slabé stránky

menší kufr
slabší světla

Závady a opravy na autě

Po koupi preventivně olej + všechny filtry.
Na zimu výměna žhavících svíček
Po roce výměna spojky.
Silentbloky výfuku.
Uvažuji preventivně o rozvodech (přeci jen nevím, kolik má vůz stočeno od předchozího majitele)
Prasklá hadička předního ostřikovače.
Promazání předních ramen.
Pořád zlobí šestka při řazení. Někdy se jí tam nechce.
Dohromady investice po koupi 20 000. Nic z toho ale nebylo akutní. Teď je vůz téměř jako nový.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vůz hodnotím dle svých měřítek velmi vysoko. Ikdyž je to "jen " hatchbag, je v něm dost místa pro 4 lidi s výškou 180. Vepředu se bez problémů poskládá i dvoumetrový habán. Kufr stačí pro dva na 14ti denní dovolenou a velké nákupy v obchodáku. Člověk tam sice nedá nafukovací hrad pro děcka (v nafouknutém stavu), jako u oktávky v kombíku, ale to oželím.
Spotřeba napůl Brno/napůl okreska je dlouhodobě na 5,9- 6,1 dle odečtu nádrže vs najeté kilometry (palubák ukazuje o chlup méně, ale kdo věří palubákům, ten je naivní). Jezdím v klidu, párkrát denně si udělám radost a protočím motor i s turbem. Přeci jen je to Alfa a navíc si o to tenhle vůz sám říká.
Říká si o to svými jízdními vlastnostmi. Když tu vidím plnej počet bodů u kde čeho, tak pro Alfu by mi zdejší stupnice opravdu nestačila. Podvozek drží, ve volantu cítíte jaký asfalt je pod váma, motor jde krásně do tahu a na diesla má při sepnutí turba i slušný zvuk.
Už jsem musel prudce brzdit ze 120 km/h (bo maník nevěděl, že jede z vedlejší) a šel do smyku, ale díky skvělé ovladatelnosti to vůz zvládl parádně. Ve většině jiných bych si tak jistý nebyl. Zapomeňte na Golfa. Z běžných nesportovních edicí hatchbagů se jízdními vlastnostmi na 147 nic moc nechytá. A hlavně je ježdění s tímto vozem zábava. I po roce každodenního řízení se těším na další cestu.

Je to ovšem něco za něco. Podvozek není nijak extra odhlučněn. Naše silnice opravdu slyšíte. Pokud nejste řidič, co ho ježdění baví, bude vám připadat zbytečně hlučný. Kde co má větší kufr. Morbidně tlustý řidič (100kg+) bude mít stísněný prostor pro nohy a někomu nemusí sedět tužší spojka, plyn i samotné řazení.
Nepotěší ani horší přístupnost ke světlům, filtru oleje, vzduchovým filtrům a dokonce i nádržka na ostřikovače je asi za trest. To je ovšem neduh mnoha nových vozů. Člověk musí být prostě šikovnější a ohebnější, než kdysi za dob Favoritů. Jinak si toho moc sám neudělá.
Olej dávám kvalitní a měl by tak činit každý. Výkonné motory (vždyť výkon tohoto motoru dorovnal napříkal VW až o 7 let později, Hundaie a pod si ještě nějakou dobu počkají) si říkají o lepší starání.

Vůz bych nevyměnil za žádný jiný, jsem s ním spokojen a děsím se dne, kdy jej budu muset vyměnit.


Doplnění recenze ze dne 06.04.2016

Stav km nyní: 132 512 km

Najeto dalších cca 20 000.
Vyměněn alternátor (originál za 3200)
Zarezlá lanka od ruční brzdy (cca 400)
Termostat začal propouštět a v zimě se motor déle ohříval, vyměněn (cena 1400)
Přišla doba vyměnit rozvodový řemen, kladky a vodní pumpu (v autorizáku za 6000)
Na technické mě upozornili, že mám slabou vůli na horním předním rameni. Ale nic co by se muselo v nejbližší době řešit. No plánuji to ještě letos poladit.
Jedinné co mi asi vadí je ne úplně hladký a pravidelný chod spojky. Po delších trasách jakoby změkně a začne zabírat v různých pozicích. Několikrát čištěna, kapalina v hydraulice nová a pořád to není ideální.


Jinak jen měním olej, filtry a semtam si s tím trošku hraju pro lepší pocit.
Špatně svítící světla jsem pořešil novýma žárovkama. Byli tam nějaké pochybné. Předchozí majitel tam měl asi slabší, aby mu to přes den nežralo tolik proudu?
Šestka jde pořád ztuha a občas se jí tam nechce. Já už to mám v ruce a dostanu ji tam v pohodě, ale je to o grifu. Přitom převodovka rozebrána, zkontrolována a vyměněn olej. Prostě je to slabší místo šestikvaltu.
Po 30 000 mi už ani nepřijde to auto tak dobře řiditelné a relativně výkonné. Ale vždycky si to připomenu, když sednu do něčeho jiného. To je pak radost se vrátit do Alfy.
Nedávno jsem si střihl autem výlet přes Rakousko do Itálie. Bez problémů celých 2500 km. V autě jsme ve dvou strávili i 9 hodin jen s asi třema pauzama na WC a řízení mě neunavovalo a ani jsme nebyli z cesty rozlámaní. Děkoval jsem za slušnou pohodlnost i v tak malém autě.
2000 km z toho jsme jel po dálnicích rychlostí 120-140 tacho (140 tacho je 135 dle GPS), zbytek cesty alpské okresky a italská města/vesnice/okresky. Spotřeba za tuto cestu krásných 5,5 litrů dle ručního odpočtu najetých kilometrů a natankovaných litrů. (počítadla kecaj o půl až litr). Hluk od kol (zimní gumy) a proudícícho vzduchu už byl v těch +- 130 docela výrazný (podle chytré aplikace na telefonu 72 dB). Vypnul jsem rádio, protože už jsem z hudby moc neměl.
Občas při troše toho divočení na limitu jsem ale poznal, že ta naftová kovadlina na přední nápravě svádí auto k výraznější nedotáčivosti. Dnes už si dovedu představit, že by to mohlo být lepší. Jenže to je daň za naftový motor a poloviční spotřebu oproti benzínu se stejným výkonem.

S autem jsem pořád spokojený a pořád doufám, že ho nebudu muset měnit, ikdyž má svoje mouchy. Každému bych ho ale nedoporučil. Není to bezúdržbové ani praktické auto. Oproti konkurentům má i klidně o litr vyšší spotřebu. Ne každý mechanik s Alfama umí. Nemůžete tam nalít kdejaký olej. Je to spíš auto pro nadšence, kterému se líbí Alfy, rád řídí a ideálně je manuálně zručný a ochotný si na svém autě dělat věci sám (či na to mít v případě něžného pohlaví šikovného manžela/přítele/tatínka).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 43


Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 147

Vložit komentář

Poruchovost

Po přečtení to s opravami znamená, že ty ceny oprav jsou pouze materiál a kdyby si to koupil někdo, kdo si to nechává servisovat, ceny oprav by vyšplhaly na 2x vyšší cenu?

10.04.2016 | 12:31:32 |   | 46.47.170.* Reagovat

RE: Poruchovost

Ty rozvody jsou cena i s prací autorizovaného servisu v Brně. To ostatní je jen materiál a vlastní práce.
V servise by to stálo všechno asi o tisícikorunu víc, bo to nejsou časové náročné ůkony.

10.04.2016 | 13:08:59 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

stopadesat koni v benzinu umi zrat osm litru ne jedenact jak pises. Jen se musi umet vybrat a ve stodvaceti do smyku tzn nech si udelat geo nebo ve stoosmdesati vyletis v kotrmelcich. Ja to pustim z dvouset na nulu a nic zadnej smyk.

07.04.2016 | 17:32:44 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE:

Umí jezdit za 8.... tak nafta umí jezdit i pod pět. Jenže když pojedu naftou 120, tak budu mít spotřebu 5,5. Když v benzínu, tak 10+. Tak to prostě je.
A jestli to ve dvoustovce posíláš do zatáček a drží ti to, tak gratuluji. Nech si to patentovat u nějakého F1 teamu.
Jinak na geo jsem byl před měsícem a celkem v pohodě. To že je to na čumák nedotáčivé je prostě fakt. Ostatně jako každé auto s náhonem na předek. A naftový těžký motor to prostě umocňuje.
Tím nepíšu, že je to neovladatelné a že to letí do smyku (nevím, kde jste k tomu přišel). Jen že je to prostě neodtáčivé.

07.04.2016 | 20:22:05 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

RE:

ve stodvaceti sedm litru, musis vedet co koupit deset mi bral trilitrovy benzin at se jelo normalne nebo stoctyricet. Ve dvoustovce zalezi na zatacce. Staci mit viceprvek stabilizacni tyc a videls bys co to udrzi.
Ale dvesta se da drzet v poho z prahy az do ostravy i v tech zatackach. A kdyz neumis brzdit v zatacce ze ti to jde do smyku tvoje chyba. Me nikdy auto neslo do smyku ani v zatacce pri brzdeni. To se musi umet na hranici prokluzu abs s podrazovanim a videls by si jak jde raficka rychle dolu. Vyzkouseno praktikovano. Mysku jsem delal nejvic na rovince ve stoctyriceti a pohoda. To musis taky vedet co koupit. Jezdil jsem jednoduchou napravu na tyden na novem aute vickrat ne zlatej viceprvek kterej umi hodne. A zatacka do leva devadesat stupnu s mirnym obloukem viz Netrebicky kopec od velesina posledni zatacka ve stotriceti to se taky musi vedet s cim. Lidi tam bezne litaj padesat. Kup nejdriv poradny auto a tuhle slupku hod ze skaly. Lamu rocne ctyricet tis km lamal jsem to natrilitru s desetilitrovou spotrebou ted to lamu na dvoulitru se spotrebou sedm a pul az osm. A nejsem brzda provozu.

07.04.2016 | 21:22:47 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

Žádný benzín se 150 + kobylama za 7 litrů nejezdí. Leda by si jel jak důchodce.
Klidně můžeš mít víceprvek s milionem stabilizačních tyčí a vždycky budeš mít nějakou mezní hodnotu.
A kdybys jen nemachroval a něco o autech i věděl, tak bys nemíchal nedotáčivosti s nějakýma tvýma myškama. Taky je samozřejmě blbost, že mezi Prahou a Ostravou každou zatáčku zvládneš ve 200. Jsi retardovaný a jen si to představuješ, nebo jsi trol? Předohraby jsou prostě nedotáčivé a zadohraby přetáčivé. Nebavím se tu o nějakém mírném zatočení, ale když máš vracečku s 10metrovým průměrem, tak se ti zadek, nebo předek utrhne klidně v 50 km/h. A 147 v naftě se trhá na předek. Pokud na frajera schválně ustřelíš zadek, tak to je jiná. Ale pokud chceš zatáčku projet čistě, spíš ti pojede po tečně ven čumák.
A nechápu proč bych měl něco házet ze skály. Jen jsem napsal, že je na hraně nedotáčivá. Nepíšu nic o tom, že mi chodí nekontrolovaně do smyku, nebo že s ní nejde zatáčet. Jen že je nedotáčivá, protože je na čumáku dost těžká (a to má taky víceprvek....)
A svůj dvoulitr se kterým jezdíš zatáčky dvoustovkou a máš spotřebu 7-8 si klidně nech.

08.04.2016 | 16:15:18 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

takze jel jsem prahu ostravu honda accord trilitr sestivalec benzin. Drzel jsem to na dvoustovce porad. Vracecka deset metru v prumeru kazdy den ji projizdim do prace max sedesat za hodinu a jeste mam drobnou rezervu a to jezdim ted v tomle pocasi. V lete to pujde tak pres sedmdesat na cem honda accord dvoulitr hned pod tebou je recenze. Ten silnejsi dvoulitr se systemem vtec ma 147 koni ja mam slabsi 131 koni. Oba motory umi do sedmi do osmi a nejsi brzda provozu nebot vtec jede dole v atkinsove cyklu a kdyz potrebujes je tam ostra vacka. Ten trilitr mi bral normal mam tu na nej recenzi honda accord coupe to zeleny auto pres deset. kdyz jsem to drtil po ty dalnici 12.8 abych byl presny. S tim trilitrem jak jsem psal jsem dal zatacku ve stotriceti kde preludka dala stodeset. Se sivicem vtec 115 koni jsem jezdil kolem sesti litru. Taky drzel neskutecne.

09.04.2016 | 07:34:03 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

Ty si nějak protiřečíš. Tak nejdřív projíždíš zatáčky dvoustovkou, protože máš víceprvek a teď už jen 60?
No ale konečně jsme se kousek posunuli. Když bys tou zatáčkou, kde jezdíš 60 jel 120, tak ti něco ustřelí. U mé 147 to bude čumák, protože je nedotáčivá a u většiny bavoráků ustřelí zadek, protože je přetáčivá. Doufám, že teď už jsme se posunuli natolik, že to pochopíš.

09.04.2016 | 09:20:11 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

Průměr otáčení běžných osobních vozidel je zhruba kolem 11 metrů,tj.že když si nakreslím kružnici o průmeru 11 metrů tak bych se při plném rejdu kol měl do této kružnice vejít,takže projet vracečku o půměru 10 m navíc rychlostí 60km-h je nepravděpodobné.Možná stylem špičkového rallyového jezdce tj. smykem ale silně pochybuji že i v tom smyku na tak malém průměru lze tuto rychlost udržet.Když to takhle někdo dovede projíždět za plného provozu každý den cestou do práce tak to klobouk dolů.A v létě dokonce ještě rychleji.

09.04.2016 | 20:52:36 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

tahle vracecka abych byl presny bude urcite vetsi prumer netusim oblast je kdyz se jede z Kaplice do Blanska dva km od Kaplice na Beneseov hned za blanskem je tam oskliva vracecka

09.04.2016 | 21:05:33 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

Jednou napíšeš že vracečka má průměr deset metrů,teď má možná 100 metrů,netušíš,valíš tu kraviny.

09.04.2016 | 22:46:50 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

najdi si ji na mapy cz kvuli tobe ji merit nebudu

10.04.2016 | 07:11:02 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: jsi trol , nebo jen hloupý? )

Tak v tom případě jsi mohl napsat hned že to co tu uvádíš nemusí být pravda.

10.04.2016 | 10:43:41 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

Vodičák už máš ?
skôr jazdís MALO a iba sa vyťahuješ, kolko máš, 19-23 rokov ?:)
P.S. Myšku, či obdobu "losí test" je max. rekord xantia Activa, asi 87 km/h, bežne 70-78 km/h.
Ty "myška" v 140-tke.

09.04.2016 | 11:02:54 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

jiste ve stoctyriceti. Bylo treba proc by to nebylo mozne vyhybaci manevr. Nebo jste nepoznali auto co to zvladne ze. Ve stoctyriceti jel jsem do Prahy smer od chuchle k barandaku. Mikrospanek probudil jsem se vcas v levo jsem liznul obrubnik ve stoctyriceti a okamzite skubnuti volantu do praveho pruhu. Odnesla to prorazena pneu vozidlo honda civic Rok 1995 1.4 90 koni. Dalsi myska na kterou si vzpomenu v devadesati v noci chodec v tmavem obleceni reakce 0.68 s muzes si to spocitat kdy chodec v tmavem obleceni je viden na 16 metru a rychlost devadesat vozidlo honda civic 1998 vtec 1.5 115 koni.
Dalsi otazky?

09.04.2016 | 19:22:46 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

Raději už ne. Moje bránice není na takovou porci zábavy stavěná :-D

09.04.2016 | 20:26:39 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

vPrijed svezu te. Extremy co jsem potreboval Nove Hrady Kaplice 27 km honda civic vtec 1.5 115 koni cas 12 minut. Kaplice Ceske Budejovice letiste cca 10 minut s prelude. Mnichov nad Mohanem Ostrava honda accord coupe trilitr cisty cas 7 hodin 15 minut 940 km. Nitra Lysa nad Labem trasa 459 km cas 3 a pul hodiny yamaha xj 400 z. Kaplice Blatna 105 km hodina cas honda civic 1.4 90 koni v poledne ve spicce. Kutna hora Mecichov okres strakonice 180 km yamaha xj 400z hodina a pul. Brno Ostrava honda accord coupe trilitr hodina.

09.04.2016 | 21:14:01 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

Jo já ti věřím. Já jsem jel z Brna do Londýna. ŠKODA FAVORIT 1.4. Dal jsem to za dvě a půl hodiny a kdyby nebyla zácpa v tom blbým tunelu, tak jsem to dal o hodinu dřív!!!! A když jedu do práce 12 km, tak jsem v práci dokonce o tři minuty dřív, než když vyjedu -)
Jestli umíš řídit aspoň z poloviny, jako ovládáš češtinu, tak bych tě zfleku posadil do F1 a zlato jistý!

09.04.2016 | 21:23:44 | Temp  | 89.102.31.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

a kdyz jsem odjel ty nove hrady pak jsem na miste musel dochlazovat motor tzn nechat nastartovany motor na parkovisti a disky byly horky od brzd nuedrzela se na tom ruka a v servisu sly zrovna kola dolu neco jsem tam potreboval. Ano ext rem kdyz potrebuju jedu fakt hodne na hrane. Taky jsem takhle jednou roztriskal toho civica vtec ve stocyriceti v zatacce kde jsem to prehnal jsem vlitnul do svahu kde narazova rychlost byla uz mensi ale auto na odpis. Me nic nebylo. Od te doby jsem uz extrem nejel.

09.04.2016 | 21:59:43 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

Brno-Ostrava pod hodinu je po D1 normální a dělá to prakticky každý prase na cestě, když je volná cesta na dálnici, vždyť tam nikde nestavíš.
Zkus to příště po starý cestě, tedy přes Bílovec, Fulnek, Odry, Hranice se světelnýma křižovatkama a pak dohánět čas a pak už odpustíme a můžeš se napojit na D1. Až to uděláš pod hodinu tak pak se můžeš předvádět, ale i tak je to pro mladé běžná výzva. S motorkou na MotoGP to dělával prakticky každý.
Dále to cos popsal těch 940km za 7 hodin není nic moc, do Chorvatska se jezdí za 6 hodin a to je do Splitu z Ostravy kolem 1000km. Vždyť blbej autobus dá 800km za 7 hodin, když nepočítám půlhodinové přestávky. :D

10.04.2016 | 11:35:16 |   | 46.47.170.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

sest hodin tisic km tzn hodinova rychlost je real stoctyricet tacho pres stopade to chci videt. Bez zastavky durch

11.04.2016 | 21:29:04 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

to je v PRAXI ....N E M O Ž N E ..:))
ani cez DE čovek nepreletí 1000 km s priemerom 145-150 km/h.
možno pred 30 rokmi..., dnes, bez šance.
a na také priemyry už treba silnejšie auto, minimálne strednú triedu + vyššiu.

a k rozprávkam Brno-Ostrava pod 1 hodinu, čo je cca 160 km..., čistý blub.

12.04.2016 | 12:39:04 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

Neznamená že když tu někdo napíše že běžně zvládne 1000km /Ostrava -Split ,no nevím jestli je to zrovna 1000km) normálně za 6 hod ,že to musí být pravda.Autobus který zvládne trasu do Chorvatska byť jen 800km za 7 hod při běžném provozu- no nevím to bych chtěl taky vidět. Taky neznamená že když někdo napíše že zatáčku o průměru 10 metrů projede normálně šedesátkou a další co zvládne 1000km běžně za 6 hod musí odpovídat realitě.Věřím že každý kdo jen troch uvažuje dle svého rozumu a na takové tlachy nedá se tomu jen pousměje a nemusí ani reagovat.

12.04.2016 | 18:36:45 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

Zatáčky nesleduji, když si třeba člověk navykne na 200km/h rychost tak se jí už drží pořád, pokud je čilý a má dobrý cesty. S Autem se 150 koňmi po dálnici může člověk v klidu mít nohu až na pedálu. Hodina s pedálem na podlaze autu neublíží, ani 3 hodiny, tak hranice je 4 hodiny u zdravého auta. No a pak vás zastaví hlídka... :D

12.04.2016 | 19:10:21 |   | 46.47.170.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

Teď v praxi možné mimo špičku. Nikoliv 30let, na to nebyly ani auta, spíše 9-15let se dalo i dost často.
Těch 1000km počítá se bez přestávek, jízda s přestávkama samozřejmě víc. Pro tak velkou rychlost není dojezd kvůli vysoké spotřebě, benzínka, celnice atd.
To je ale zajímavé, že jste si nevšimli počítání autobusu, když má autobus obvykle max. rychlost 100km/h, já bych si spíše všímal, že tohle je úlet. :D

12.04.2016 | 18:55:42 |   | 46.47.170.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

¨Je zajímavé že píšu že autobusem 800km za 7 hod v běžném provozu je nereálné .Neumíš číst nebo jsi až tak pozadu? Úlet je samozřejmě vše .Většina těch kdo někdy absolvoval tuhle trasu v normálním provozu mi dá za pravdu.Pro ty kdo jsou mimo realitu 1000km za 6 hod,znamená min.166km-h dle Gps celých 1000km bez ubrání plynu pod tuto hodnotu.Zdá se vám to reálné při běžném provozu a zrovna cestou do Chorvatska? Jen snílkům.

12.04.2016 | 19:55:14 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

jak jsem psal Frankfurt nad Mohanem Ostrava neco pres sedm hodin cisteho casu tak s prestavkama jsem se blizil k deviti hodinam.
Abych se vratil k te vracecce tak oprava prumer dnes jsem na to koukal odhad dvacet metru. Mame taky tady skutecne jednu kdy teoreticky tech deset metru melo byt a je to kdyz se jede od dolniho dvoriste a odbocuje do kaplice az na hore u benzinky tam jsem to jednou dal takto najezdova rychlost osmdesat dokoncovaci ctyricet.

12.04.2016 | 20:39:24 |   | 178.255.168.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

bla ,bla ,bla,.

12.04.2016 | 21:13:00 |   | 88.100.179.* Reagovat

RE: Myška v 140-tke..:))

no tak je to stosedmdesat km Brno Ostrava ne kazdy auto tuhle vysokou rychlost udrzi celou hodinu.

11.04.2016 | 21:30:30 |   | 178.255.168.* Reagovat

dobrý den,vlastním AR jtd slabší provedení 88 kw.Kdo zná alfy,ví,o čem autor píše a mi se moc líbí poslední věta...to je asi jediný vážný problém těchto vozidel:-)

01.11.2014 | 06:23:09 | jakub  | 212.111.8.* Reagovat

závistivec

Taky přeji mnoho šťastných kilometrů, jen si žehrám, že se v tomto voze nesvezu, páč jsem morbidně tlustej, a ještě malá poznámka Golf měl výkon v TDI 110 kw už v roce 96/97...

16.07.2014 | 10:29:22 | sob535d  | 88.103.127.* Reagovat

RE: závistivec

Mno ale ne běžně dostupné kousky. U nás jich moc nebude.

16.07.2014 | 11:21:21 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: závistivec

Jenom mezi námi, VW GOLF měl v letech 97 - 03 motory TDI s výkony 66, 74, 81, 85, 96 a 110kW. V letech 03 - 09, tedy v době, kdy Tvoje Alfa sjela z pásu měl ropáky o výkonech 77, 103 a 125kW a Alfa v té době měla ropáky s výkony 74 - 125kW, tedy řekl bych, že stejné. Nediv se tedy, že Tvou recenzi někteří hodnotí tak nízko. Dotkl ses "božského" VW a navíc jsi neměl pravdu. Ať Ti tedy Alfa dobře slouží, ale věz, že existují i lepší auta. Na to přijdeš časem a zkušenostmi.

16.07.2014 | 16:40:56 | Kolemjdoucí.  | 188.175.52.* Reagovat

RE: závistivec

Hele ono tech golfu se 110, potazmo 125 je absolutne minimum a u nas prakticky k nevideni. Alf 88,103 a 110 je naopak opravdu hodne a byl to bezný kus. Ty 125 taky nebyli tak caste, ale 103 a 110 jezdi uz opravdu dlouho a ve velkem. To ze se u VW museli pochlapit a jejich TDicka vyslapnout az na hranu je pak jina. Dokazuje to i dnesek, kdy se porad horko tezlo na tech 110 drzi i s 2.0 TDI, ze....

16.07.2014 | 17:36:40 | Had  | 94.113.27.* Reagovat

RE: závistivec

Však se stačí podívat kolik je tu recenzí na tuctové golfy s 66/77kw a kolik jich tu člověk najde na ty silnější. U alf tu myslím nebude takovej problém najít 103/110 kw 1.9 JTD motory

Jen mě opravdu zarazilo, že mi lidi opravdu hážou mizerné hodnocení, ikdyž jsem hvězdičky rozdával poctivě a ne jak většina lidí, co svému autu naháže samý plný počty a jejich průměr jim vychází 9+ bodů.

17.07.2014 | 15:05:14 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: závistivec

Kamarád 98 kilo, 183 cm se vešel tak akorát, aby to měl pohodlný. Ale už se mu hůř nastupovalo.

17.07.2014 | 17:19:08 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

Závistivci?

koukám mi tu místní nasázeli za recenzi špatné hodnocení. Předpokládám jen ze závisti, protože jinak kdyby se mnou s něčím nesouhlasili, snad by i napsali co jim vadí. Zřejmě jen to, že hodnotím auto které oni nemají tak vysoko.

15.07.2014 | 16:58:08 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: Závistivci?

Auto je to opravdu krásné ,motor JTD super. At ti slouží.

15.07.2014 | 18:02:00 | Vašek  | 90.183.82.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Alfa Romeo 147
  • Alfa Romeo 147
  • Alfa Romeo 147
  • Alfa Romeo 147