Autorecenze Audi A6 - V podstate spokojnost - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Audi A6
 
 

Recenze Audi A6 1.8T Quattro
“V podstate spokojnost”

Autor recenze: Tomas (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru: Stav km při koupi:195 000 km Stav km nyní:224 000 km Způsob řazení: Palivo: Benzín Vloženo: 5. 2. 2020

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Proste je to A6 s quattrom
Dizajn, spolahlivost
Pohodlne vozenie
Bezpecnost
Vela informacii o motore a o aute
Manual a benzin
motor je legenda a je stvoreny na ladenie

Slabé stránky

Vacsia vaha a tym padom nulova sportovost
Absencia Sline podzovku
Motor spotrebuva olej cca 1l/3000km
5kvalt je na toto auto kratky

Závady a opravy na autě

-odislo cidlo kluky, cidlo naklapanie svetlometov, povolena wastegate na turbe, deravy pletenec na vyfuku, zvlnene brzdy, vymena prednych ramien


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto som kupil skor z nudze. Hladal som Passat B5.5 2.8 V6 4motion manual, alebo A6 C5 3.0i Quattro. Bohuzial passaty boli zodrate a C5 vo V6 benzine sa mi nepodarilo zohnat. Tak sa objavila v ponuke 1.8T - 110kw Q facelift . Najskor som nebol prilis nadseny motorizaciou avsak cena aj stav bola priazniva tak som ju kupil.

Auto funguje v podstate bez problemov, robil som mensie opravy: horne ramena na prednej naprave, cidlo kluky, cidlo naklonu xenonov, vymena brzd, rozvody atd. V podstate servis priamo umerny veku. Auto je rv. 2003 takze zacina sa prejavovat aj hrdza na prednych dverach pod listami, takisto motor spotrebuva olej cca 1l/3000km.

Motor 1.8T je famozny motor, mam AWT, ktory je totozny s motorom (okrem turba) BFB a da sa krasne ladit. Povedal by som, ze pri seriovom vykone 110kw je to nutnost. Najskor som vykon posunul na 140kw co bol velky rozdiel. Hlavne vdaka agresivnejsiemu casovaniu z motora BEX.
Neskor som pokracoval dalej a povodne malicke turbo K03 som vymenil za k04-015, vstreky takisto z motora BEX 315cc a pridal som druhy intercooler. Motor uz taha krasne az do 6000 otacok, pricom zostala zachovana spolahlivost a motor ani spojka nema s tymto vykonom ziadny problem. Dolezite je drzat tlak turba nizko a pouzit skor agresivnejsie casovanie - presne tak ako je to spravne v motore BEX 140kw. Pre buducnost mam pripravenu spojku preoblozenu organikou HDS57 a potom planujem znovu upravit soft na 230PS. Takcitak 1.8T sa do tazkej A6tky nie uplne hodi, aj ked s uvedenymi upravami ide lepsie ako akakolvek V6.

Dalej sa mi podarilo vymenit povodny skaredy 4 ramenny volant za 3ramenny Sline a takisto sportove sedacky a Sline radiacu paku. S tymito upravami je auto prijemne svizne a posobi omnoho lepsim dojmom.

Chcelo by to vsak este sportovejsi podzovok a aspon R17 kolesa. :)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6

Vložit komentář
 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Audi A6