Autorecenze BMW 328 2,8 benzín - Kdo neměl možnost řídit, nemůže posoudit. Super. - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze BMW 328
 
 

Recenze BMW 328 Sedan
“Kdo neměl možnost řídit, nemůže posoudit. Super.”

Autor recenze: Daniel ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:2,8 benzín Stav km při koupi:181 000 km Stav km nyní:185 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 7. 8. 2004

Hodnocení inzerátu: 39 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Renault Laguna

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Jediná závada je ta, že mi drnčí plech mezi katlošem a podlahou. Pak jsou trochu volnější silent bloky na přední nápravě. Ale vzhledem k tomu že stojí 600 tak je to v pohodě.

Auto bylo bourané na levou stranu, ale pouze na blatník a dveře. Rám je v naprostém pořádku.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vozidlo jsem koupil za 180 000 Kč. Má maximální výbavu, jen místo kůže jsou tam originál sportovní sedačky.

Původně jsem BMW nechtěl, ale po tom, co jsem měl možnost vyzkoušet jízdu ve voze 318IS jsem se rozhodl ke koupi 328i. Hlavně kvůli výkonu který je 142kW při 5300.

Teď napíšu spotřebu dle techničáku. Město 11,6 pri 90, 6,2 pri 120 7,8. Nechce se vám věřit?? Tak vám můžu garantovat, že je to pravda, ale záleží jakou má kdo nohu. Pokud jezdí brzda plyn tak se úplne v pohodě vejde do 20 litrů:-)) Ale já jezdím dálnice tak 160 plus město a mám spotřebu 9 litrů. Taky si občas zařadím, ale když jedu úplně v pohodě a podle předpisů tak mám spotřebu 7,8 až 8,4. Jak podle PC tak podle propočtu.

Rozhodně bych auto nedoporučil někomu, kdo nemá rozum v pořádku a chce sekat patky! Vzhledem k poháněné zadní nápravě vás může vozidlo překvapit. Ale pokud umíte jezdit a s autem se zžijete tak je to super jízda. Kontrolovaný smyk v zatáčce udělá větší dojem jak nabourané zadní kolo o obrubník. A to v tom lepším případě.

A teď několik rad pro koupi. Pokud možno nekupujte vozidlo, u kterého byl poškozen rám. A když už by bylo vše v pořádku tak pouze za výraznou slevu. Ten, co vám ho prodává ho určitě koupil jako bourané.

Motor si zkontrolujte jestě než bude nastartovaný. Pěkně ho osahejte a pomačkejte hadice. Nesmí být tvrdé. Koukněte se na chladící kapalinu. Nesmí tam být olej. Vemte proužek bílého papíru a pak se to dobře pozná. V nalévacím hrdle pro olej nic neuvidíte. Ale kdyby byla špatná hlava bude tam olejová emulze. Je to žluto bílá hmota. To samé uvidíte na měrce oleje.

Taky zkontrolujte hladiny kapalin! S motorem pořádně zakvedlejte. Nesmí narážet do karoserie a musí lehce pružit, ale jen lehce. Pak nechte nastartovat. Musí naskočit na první pokus. Pozor, je to
šesti-válec:-)) Zvuk sice není jak z 8 nebo 12 válce, ale není to rachot jak ze 4 válce.

Samostel na každém ventilu se musí uklidnit do pár vteřin po nastartování. To záleží na oleji a na počtu ujetých km. Mně se ve 40 stupňovém vedru srovná do 3 vteřin. Olej 0W40. Pak poslouchejte. Pokud drnčí nějaký plech nebo katloš tak je to ještě OK. Ale nechal bych auto zvednout a podíval se jestli nedostal šlehu. Pak si nechte otevřenou haupnu a dveře ať to slyšíte. Lehce šlapněte na plyn tak na 3000 a puste ho. Nesmí vibrovat motor. Pokud to tak bude tak je to pravděpodobně vyvažováním vaček (VANOS). Oprava tak 8000.

Pak se jeďte projet. Nechte auto zahřát. A Pak mu dejte trochu pokouřit. Pokud si prodávající trvá na tom, že je auto v pořádku, tak to přežije. Zkuste vypnout ASC pokud tam je. Je to ovládané tlačítkem před řadičkou. Rozsvítí se vám kontrolka mezi budíky. A teď tradá na pořádnou projíždku. Můžete v pohodě točit do 6000. Myslím při rozjezdech. Až půjdete do červeného bude na vás svítit červená kontrolka. Myslím že je čas brzdit. Tak pěkně z ostra. Volant držte jen volně a brzděte prudce. Jěště víc! Pokud je tam ABS už by mohlo začít makat. Pokud ne, měl bys jet pořád rovně! Pokud to tak není bude nějaká závada na brzdách. Radši je zkontroluj ještě před jízdou:-)) Po jízde už ti je bude kontrolovat jen technik a tebe si prohlídnou na pitevně.

Pokud jsou tvé dojmy super tak není co řešit. Pokud ti na voze něco vadí tak bych se radši podíval po jiném. Já ho sháněl 3 měsíce. Můžu říct, že prodejci jsou pekný mrchy. Jak jsem sledoval když o auto není zájem tak mu stočí tachometr. A teď zpět k jízdě.

Až zastavíš někde, kde se dá a je tam klid. Otevři haupnu. A poslouchej. Motor nesmí klepat. Šlápni na plyn tak 5 000 klidně víc a pust. Klepe se? Ne? Tak to nemá chybu. Vnitřek by taky neměl vrzat. Taky by měl odpovídat celkovému stáří vozu. Pokud je tam něco neoriginální tak bych chtěl slevu.

Co za to, že tam je MP3 přehrávač když to není BMW! Myslím, že chceš BMW a ne nějakou slátaninu. To si můžes koupit jiné auto.

Taky vyzkoušej jestli funguje elektrika. A další věci. Podívej se jak vypadá a jak do sebe zapadají různé části karosérie. Ale teď už mě nenapadá co víc psát. Pokud někoho ještě něco napadne napište na můj mail a já vám jak budu doma odpovím. Hlavně vám přeji štastnou ruku při výběru.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 39


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 328

Vložit komentář

3er je NEJLEPSI!

Za mne je 3-ka to nejlepsi od BMW:
https://petrolhat.net/manufacturer/bmw/model/3

09.11.2020 | 14:07:37 | jFilip  | 193.37.158.* Reagovat

To auto je mega

To auto mám moc rád, akorát, bych tomu dal třeba rádio, aby to nebylo až tak starý, třeba tady: https://www.2din.cz/aktulity/instalace-2din-autoradia-do-bmw-e46/ to by potom bylo fakt pěkné

01.10.2017 | 00:23:13 | Tony  | 5.62.39.* Reagovat

Brzdy

S těma brzdama jsem to nemyslel brzdit do kouře, ale tak tvrdě aby se nazablokovaly. S tím ASC musím souhlasit. Pokud si řidič není jistý s čím jede, tak ať to nechá zaplé. Je to pro ostatní bezpečnější.
K těm kontrolkám - už jsem vyděl auta kde kotrolky vklidu zhasnou v různém pořadí, ale nefungovalo skoro nic. Praktiky něktrých prodejců jsou né zrovna férové.
S autem jsem najel 80.000km. Poté jsem ho prodal z rodinných důvodů. Potřeboval jsem kombi s pořádným kufrem. Ale zpět k vozu BMW. Za celou dobu nebyly žádné problémy. Auto jsem nechal komplet přelakovat a osadit M3 paketem. Podvozek už M byl, tak jsem dodal plasty. Vše origoš. Nemám rád Tesco tuning. Ke všemu mám dokumentaci. Přední světla jsem vymněnil za xenon Hella včetně automatického seřizování světel a ostřikovačů. Původně jsem si chtěl auto nechat, ale nemám garáž a tak jsem ho prodal.

31.01.2011 | 20:33:10 | Dan Reagovat

Si a sem je něco úplně jiného než JSI a Jsem. Vrať se do základní školy - tedy jestli tam ještě nechodíš. Blbe.

18.03.2010 | 23:02:11 |  Reagovat

Anonym je očividně ožralý nebo zkouřený. Jdi se vyspat, debile!

18.03.2010 | 23:00:53 |  Reagovat

Si kreten.

18.03.2010 | 21:14:45 |  Reagovat

mmmmmmmmmm

jo pravda recenze slušná, jen nevím jestli je dobré psát vypni ASC a tradá na pořádnou projížďku, takový kluk, který bude v 328i sedět poprvě a udělá to tak to s ním zamává a skončí ve škarpě a rozjet to a tvrdě na brzdy?já být majitel a někdo mi tohle udělat tak ho minimálně seřvu a vyrazím z auta....já protiprokluz i ABS řeším tak že si hlavně vyzkouším kontrolky jestli zhasínají zvlášť pak najdu kousek krajnice se štěrkem zpomalím tak na 30 najedu na štěrk a přišlápnu brzdu neni to prasárna jak nekde smykovat a majiteli to nemusí urvat nervy to samé s ASC(TC,TCS.ASR) najedu hnaným kolem na štěrk nic nevypínám a zkusím prohrábnout někdo pozná že si elektronika motor přibrzdí nekomu stačí mrknout na palubku jak na něj zamrká kontrolka a klesne ručka otáčkoměru....a symetričnost brzd...stačí rovný kus silnice normální ryclost 90 držet volant jen konečky prstů a razantněji šlápnout na brzdu jestli se nic neděje a auto jede rovně tak je to ok pak může buď táhnout na stranu nebo kopat a to taky nemusí být vina havárie ale třeba zvlněné kotouče nebo špatná geometrie vinou sportovního podvozku nebo výměny zavěšení nebo jiných jejich prvků a neudělání geometrie a tohle všechno platí u všech vozů nejen u BMW.....každopádně možnosí je dost a ne každý mechanik vám poradí přesně....jestli někdo potřebuje s čímkoliv poradit klidně se ozvěte na mail....rád pomůžu

01.08.2009 | 14:03:25 | drahosch Reagovat

Super recenze na super vuz.Gratuluji :-)

03.07.2009 | 12:15:53 | jamieson Reagovat

dobré.

Super recenze.. radost číst

04.10.2008 | 20:26:52 | Salam Reagovat

vzor

Tak tak se má psát recenze na ojeté auto, člověk se aspoň něco užitečného dozví o daném voze a na co si má při koupi dát pozor. Bravo. Jinak mnoho šťastných km všem.
BMW je super kára.

23.11.2007 | 07:58:08 | shark Reagovat

e36 328i Touring

Toto auto jsem koupil před pár dny a musím říct, že jsem unešen. Je přímo cítit německá preciznost kdyz jedu třeba i po rozbité cestě nic ani neťukne interiér taktéž ani nevrzne a to je auto staré 10 let a má najeto přes 200tis. No prostě BMW :)

09.08.2007 | 13:33:46 | Šafa Reagovat

jojo dva-osma je jeden z nejlepsich motoru vsech dob. Zkratka je to raketa se spotrebou spatne serizenyho fava

27.02.2007 | 14:38:55 | reihensechszylinder Reagovat

bmw 328i kupe

Muzu potvrdit vse co napsal autor,tohle auto dokaze cloveku udelat mnoho radosti a hlavne ma dusi

04.02.2007 | 22:25:37 | coupe328i Reagovat

BMW 328Ci E46

Asi před týdnem jsem koupil toto auto a jednoznačně řikám : NEJVĚTŠÍ BOMBA
najeto 130000, 193 koní, přeplněná výbava , průměrná spotřeba podle pc 11 l za 1 den od rána do večera kombinace město + dálnice podle předpisů, což je podle mého názoru vynikající. Jsou na tom 18" litá orig. kola takže to v zatáčkách sedí jak Porsche , příště to bude zase BMW

01.07.2006 | 01:18:13 | Tomáš Reagovat

Supr recenze

28.04.2006 | 11:31:57 | prasopes Reagovat