Rok výroby:1998Typ motoru:4,600 - Nothstar V8Stav km při koupi:380 000 kmStav km nyní:462 300 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:11,3 l/100 kmVloženo:4. 1. 2007
Auto jsem zakoupil s 380tis. najetými km a jediné co jsem měnil byla autobaterie. I po tolika najetých km je auto jako nové, vše funguje naprosto v pořádku a nikde nic neklepe apod.
Jediné co jsem doposud měnil byly brzdové destičky a pravidelá výměna oleje po 12tis. km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhled / design - desing je typicky americký ale vše je propracované do detailů, jediné auto které se mi líbilo více je BMW 740i které jsem také vlastnil.
Komfort / pohodlí (sedačky, prostor atp.) - Komfortem se tomuto vozu jen těžko něco vyrovná, jak sedačky tak podvozek jsou naprosto dokonalé !
Zavazadlový prostor - Je poměrně velky a dobře přístupný, je vč. SkyBoxu což je výborná věc při cestě na lyže.
Výbava - Nemělo by asi smysl se tu rozpisovat o výbavě , auto má takovou výbavu že to nemají ani evropské vozy s maximální výbavě doplacené , zde je vše cca série.
Účinnost brzd - velice dobrá na auto o 1700Kg hmotnosti.
Výkon, hlučnost motoru, startování - Výkon ohromující, startování za jakéhokoliv mrazu naprosto v pořádku.
Tvrdost, hlučnost podvozku - Podvozek se ladí sám v závislosti na vozovce a stylu řidiče, je to dokonalost sama, zatím jsem nepoznal auto které by mělo lepší podvozek. Hlučnost uvnitř téměř žádná !
Karoserie (např. koroze) - koroze není a řekl bych že tak 10 let ani ještě nebude.
Jízdní vlastnosti - podle stylu řidiče, podvozek dělá to co chce řidič , žádné uskakování nebo nevyzpytatelné smyky !
Spolehlivost - Viz najeté kilometry, takto výdržné auto jsem doposud neměl, BMW 740 mělo neustále něco s elektronikou, Honda vcelku držela, MB měl jen drahý servis ale byl vcelku spolehlivý, ovšem ani jedno z těchto aut nesahá STS ani po kotník.
Spotřeba - dlouhodobá byla 11,3L , po městě kolem 12-14L , delší cesty 8-9L .....
Provozní náklady - olej každých 12tis. km
Cena vozidla + kdy byl vůz zakoupen! vůz jsem zakoupil v roce 2005 za 180tis kvůli počtu najetých km, dnes se pohybují kolem 150 - 250tis
Proč jste si vybral(a) právě tento vůz. - Chtěl jsem zkusit USA vůz , většina čechů se totiž domnívá že to jsou pouze velká auta s velkým motorem a spotřebou, v ČR jsou tyto vozy skoro tabu a česi si myslí že to jsou pouze velké , drahé , neúsporné vozy ......... dle mého názoru by se ale měly probrat a spíše nekupovat evropské vječně se porouchávající vozy.
Vozy Cadillac mohu všem vřele doporučit a nebát se toho !
Rozhodně považuji Seville STS z přelomu milénia k tomu nejlepšímu, co u GM za celou dobu existence vzniklo (Corvetty jsou jiná liga). Notrhstar je nejlepší motor, co kdy vyrobili. Ale nic není růžové, takže: Sedačky mají k dokonalosti tak daleko, jak jsou ploché a v zatáčkách nepodrží tělo řidiče (pro mne zásadní vada většiny US aut). Aktivní systém zavěšení nemá zdaleka životnost motoru a minimálně jednou je za tu dobu jej třeba vyměnit, což je hlavně finanční problém (raději dovozy napřímo z USA) a musí sedět verze, byly dvě. Konečně, brzdí na tu hmotu slušně, ale osobně bych nasadil větší kotouče a brzdiče, originály jsou přece jen poddimenzované.
Rozvody mají hydroštely, takže kontrola napínáku a polohy (roztažení řetězu) tam, kde tyto motory znají. Řemen k obslužným agregátům je třeba měnit každýžch 5 let, je to pryž a ta po pěti letech rychle stárne a mění své vlastnosti (platí i pro pneu)
Ahoj obdivovatelia...Mám 25 rokov a tento model som si kúpil keď som mal 21 som s ním nadmieru spokojný a je nna LpG...je to pohodlne vozenie a riešim len bežné opravy ako na každom inom aute...automat radí perfektne. Pôžitok z jazdy je nadmieru luxusný..mám ho už 4 rok a je na nom nabehane 165xxx a stale je v tom cítiť luxus a ameriku... pokiaľ by ste mali možnosť niečo takéto kúpiť, môžem odporúčať..300 koní sa s vami dokáže pohrať.
19.03.2017 | 18:45:56 | Karol
| 188.121.172.*Reagovat
vinko
Zdravím chtěl bych se zeptat kde nejdu vyřazené vinko u sts Dystak sms prosim732933492 díky za rady
18.05.2016 | 19:35:24 | marek Somr
| 37.48.6.*Reagovat
Milion:)
Nemám zkušenost s tímto vozem ale pokoukávám po něm, a musím to tu napsat ...videl jsem kousek co mel najeto milion km a vypadal stále velmi dobre!!! lépe jak evropsky strepy po 200k !!:)))
ps: nemáte někdo zkušenost s tímto auem a lpg?díky
09.03.2015 | 06:10:39 | Martin
| 188.207.170.*Reagovat
Cadilac
Mal som možnosť jazdit s týmto Cadilacom a je to úžasný pocit stupiť na plyn takto silného vozu. No ceny ND su trochu vysoké a nech Vás boh chráni ked budete musieť vyberať alternátor :-) Je zašitý na spodu motoru a prístup je iba zospodu. Hned prvý problém bol, že som sa nevošiel známemu do dielne na zdvihák.
Sám mám již dva ty tyto vozy a také si nemohu vynachválit........co se týče dotazu na spotřebu tak minimum co jsem kdy zvládnul je 8,9 na 130km trasu včetně dvou přejezdů Prahy , průměr mám kolem 14-15 neb jezdim dost rychle, maximum je někde kolem 18-19 ale to se nesmí sundat noha z plnýho plynu....... běžnej průměr klidnou jízdou je 11-12..........spolehlivost u obou zatim maximální ale všem vřele dopooručím pokud chtěj jezdit rychlej tak at si dají přídavný chladič na převodovku...... 4T80E je kvůli FWD za celým motorem a když se jede rychle a delší trasa tak se za motorem nestíhá chladit a okruch ve vodním chladiči je nedostatečný....... ušetříte tak 40tis za repas automatu..... podvozkově je to proti BMW houpavější ale celkově lepší, mohu srovnávat i s novýmy 7er ale ani zdaleka nedosahujou takového pohodlí akorát nové 7er je příjemnější na řízení díky natáčecí zadní nápravě celkově bych na tomto vozidle ocenil více rychlostí ..... jednička jede kolem 80ti, dvojka kolem 140ti a trojka řazená napevno kolem 245ti tudíž 4ka je už jen udržovací a omezovač je stejně na 240 ale občas si toho nevšimne tudíž maximum mám 249..... být tam třeba 5ti kvalt automat tak by bylo schopné zrychlit na 100 pod 6vteřin, takto je průměr kolem 6,5 podle podmínek..... ale jinak sem celkově s tímto vozem zatím nejvíc spokojen jinak bych neměl dva :) kdo chce silný luxusní a maximálně vybavený sedan za dobré peníze je toto dobrá volba :)
Ja som cital ze honda vyraba velmi dobre podvozky. Su jednymi z najlepsich vo svojej triede. Tiez kompaktne auto dobre provozne naklady. Je mozne ze by auto s takym objemom malo iba tak nizku spotrebu? Hm podla mna super kara ked to vydrzi take kilometre nejeden mercedes E by sa pri tom uz rozypal. Nehovorizc o vw.
Co mohu srovnávat mé STS třeba s MB E nebo BMW7, tak je dost hlučné v rychlostech na 200km/hod, místa uvnitř zvláště na zadních sedačkách nebo vepředu na hlavu ve srovnání s konkurencí také není nejvíc. Design mi moc americký nepřijde, naopak, Cadillac se snažil vyrobit model s evropským rysem. Podovozek je sice podstatně lepší, než by člověk čekal, ale zvlášť na horším povrchu v zatáčkách je 305 koní na předek prostě znát. Jo a spotřebu pod 9 jsem neměl ani na 2000km dlouhé cestě do Skandinávie. Ale jinak souhlasím s tím, že je to velmi povedené a kvalitní auto, i po letech hodnotím koupi jako skvělý krok a stojím si za tím, že jsem nemohl koupit lépe :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Cadillac Seville
Pár věcí k realismu
Rozhodně považuji Seville STS z přelomu milénia k tomu nejlepšímu, co u GM za celou dobu existence vzniklo (Corvetty jsou jiná liga). Notrhstar je nejlepší motor, co kdy vyrobili. Ale nic není růžové, takže: Sedačky mají k dokonalosti tak daleko, jak jsou ploché a v zatáčkách nepodrží tělo řidiče (pro mne zásadní vada většiny US aut). Aktivní systém zavěšení nemá zdaleka životnost motoru a minimálně jednou je za tu dobu jej třeba vyměnit, což je hlavně finanční problém (raději dovozy napřímo z USA) a musí sedět verze, byly dvě. Konečně, brzdí na tu hmotu slušně, ale osobně bych nasadil větší kotouče a brzdiče, originály jsou přece jen poddimenzované.
02.07.2019 | 14:56:02 | Petr164 | 93.99.228.* Reagovat
Otazka na rozvody
Dobry cen, budu kupovat Cadilaca. A nevim po kolika km ni rozvody.Dekuji.
22.08.2017 | 21:47:56 | Cadilac | 85.13.78.* Reagovat
RE: Otazka na rozvody
Rozvody mají hydroštely, takže kontrola napínáku a polohy (roztažení řetězu) tam, kde tyto motory znají. Řemen k obslužným agregátům je třeba měnit každýžch 5 let, je to pryž a ta po pěti letech rychle stárne a mění své vlastnosti (platí i pro pneu)
02.07.2019 | 14:59:25 | Petr164 | 93.99.228.* Reagovat
Musím povedať len toľko.
Ahoj obdivovatelia...Mám 25 rokov a tento model som si kúpil keď som mal 21 som s ním nadmieru spokojný a je nna LpG...je to pohodlne vozenie a riešim len bežné opravy ako na každom inom aute...automat radí perfektne. Pôžitok z jazdy je nadmieru luxusný..mám ho už 4 rok a je na nom nabehane 165xxx a stale je v tom cítiť luxus a ameriku... pokiaľ by ste mali možnosť niečo takéto kúpiť, môžem odporúčať..300 koní sa s vami dokáže pohrať.
19.03.2017 | 18:45:56 | Karol | 188.121.172.* Reagovat
vinko
Zdravím chtěl bych se zeptat kde nejdu vyřazené vinko u sts
Dystak sms prosim732933492 díky za rady
18.05.2016 | 19:35:24 | marek Somr | 37.48.6.* Reagovat
Milion:)
Nemám zkušenost s tímto vozem ale pokoukávám po něm, a musím to tu napsat ...videl jsem kousek co mel najeto milion km a vypadal stále velmi dobre!!! lépe jak evropsky strepy po 200k !!:)))
ps: nemáte někdo zkušenost s tímto auem a lpg?díky
09.03.2015 | 06:10:39 | Martin | 188.207.170.* Reagovat
Cadilac
Mal som možnosť jazdit s týmto Cadilacom a je to úžasný pocit stupiť na plyn takto silného vozu. No ceny ND su trochu vysoké a nech Vás boh chráni ked budete musieť vyberať alternátor :-) Je zašitý na spodu motoru a prístup je iba zospodu. Hned prvý problém bol, že som sa nevošiel známemu do dielne na zdvihák.
04.08.2009 | 13:00:41 | maroš Reagovat
souhlasim s autorem
Sám mám již dva ty tyto vozy a také si nemohu vynachválit........co se týče dotazu na spotřebu tak minimum co jsem kdy zvládnul je 8,9 na 130km trasu včetně dvou přejezdů Prahy , průměr mám kolem 14-15 neb jezdim dost rychle, maximum je někde kolem 18-19 ale to se nesmí sundat noha z plnýho plynu....... běžnej průměr klidnou jízdou je 11-12..........spolehlivost u obou zatim maximální ale všem vřele dopooručím pokud chtěj jezdit rychlej tak at si dají přídavný chladič na převodovku...... 4T80E je kvůli FWD za celým motorem a když se jede rychle a delší trasa tak se za motorem nestíhá chladit a okruch ve vodním chladiči je nedostatečný....... ušetříte tak 40tis za repas automatu.....
podvozkově je to proti BMW houpavější ale celkově lepší, mohu srovnávat i s novýmy 7er ale ani zdaleka nedosahujou takového pohodlí akorát nové 7er je příjemnější na řízení díky natáčecí zadní nápravě
celkově bych na tomto vozidle ocenil více rychlostí ..... jednička jede kolem 80ti, dvojka kolem 140ti a trojka řazená napevno kolem 245ti tudíž 4ka je už jen udržovací a omezovač je stejně na 240 ale občas si toho nevšimne tudíž maximum mám 249..... být tam třeba 5ti kvalt automat tak by bylo schopné zrychlit na 100 pod 6vteřin, takto je průměr kolem 6,5 podle podmínek.....
ale jinak sem celkově s tímto vozem zatím nejvíc spokojen jinak bych neměl dva :) kdo chce silný luxusní a maximálně vybavený sedan za dobré peníze je toto dobrá volba :)
10.02.2009 | 20:33:02 | Hlod Reagovat
A v porovnani s Honda?
Ja som cital ze honda vyraba velmi dobre podvozky. Su jednymi z najlepsich vo svojej triede. Tiez kompaktne auto dobre provozne naklady. Je mozne ze by auto s takym objemom malo iba tak nizku spotrebu? Hm podla mna super kara ked to vydrzi take kilometre nejeden mercedes E by sa pri tom uz rozypal. Nehovorizc o vw.
16.01.2007 | 11:27:23 | Faidron Reagovat
podvozek
myslim ze srovnavat podvozek STS a BMW je mimo misu, BMW ma asi preciznejsi podvozek, sice mozna narocnejsi na servis...
10.01.2007 | 06:53:08 | krakatit Reagovat
Mé postřehy
Co mohu srovnávat mé STS třeba s MB E nebo BMW7, tak je dost hlučné v rychlostech na 200km/hod, místa uvnitř zvláště na zadních sedačkách nebo vepředu na hlavu ve srovnání s konkurencí také není nejvíc.
Design mi moc americký nepřijde, naopak, Cadillac se snažil vyrobit model s evropským rysem.
Podovozek je sice podstatně lepší, než by člověk čekal, ale zvlášť na horším povrchu v zatáčkách je 305 koní na předek prostě znát. Jo a spotřebu pod 9 jsem neměl ani na 2000km dlouhé cestě do Skandinávie.
Ale jinak souhlasím s tím, že je to velmi povedené a kvalitní auto, i po letech hodnotím koupi jako skvělý krok a stojím si za tím, že jsem nemohl koupit lépe :-)
08.01.2007 | 14:15:56 | LK Reagovat
Mám taky BMW 523i a taky začínám pokukovat po americe Jeep grand ale jenom 4.7i ale nějak se nemůžu s BMW rozloučit
06.01.2007 | 21:59:16 | sanbay Reagovat
Muzu se Te zeptat, co si mel s tou 740i? Psal si neco o elektronice.... dikas
05.01.2007 | 08:20:08 | krakatit Reagovat