Recenze Chevrolet Cruze cruze LS
“skvělý rozhodnutí”

Autor recenze: wlči (20 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2011 Typ motoru:1,6 benzín Stav km při koupi:8 km Stav km nyní:488 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7,8 l/100 km Vloženo: 22. 1. 2011

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia 1,3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím žádné!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zdravím všechny kdo fandí Chevrolet a i ty kdo mu nefandí a třeba se rozhoduje jestli Chevroleta koupit. Nejprve bych chtěl napsat, že Cruze jsem si koupil díky těmto recenzím a dalších testů,které jsou na internetu a taky protože mám v autosalu kamaráda , který mi výborně poradil!! Já jsem dřív jezdil felicií takže je to ohromný rozdíl pro mě je úplná špička!Motor má krásný zvuk, koupil jsem díky tomu že je vyhlášený bezpečností pro děti jelikož je doma máme.KDyž jsme se s přítelkyní rozhodovali co koupíme vyzkoušeli jsem snad úplně všechny dostupný automobilky co ted jsou.auto jsem vybírali podle ceny a to bylo do 400 tisíc, nejsme moc nároční jediné co jsme chtěli byla klimatizace,takže že jsme skončili u tak luxusního vozu bylo opravdu jeho vnitřní komfort a desing opravdu je tam pěkný přístrojovka a ty budíky řekl bych sportovní celé auto je položený do sportu i ta jízda a i uvnitř!
jsme z auta strašně dašnený zatím žádné poruchy nebo tak něco a taky doufám, že nic takového ani nepříjde k vůli tomu jsem šel do nového abych se o to nemusel starat. Jinak našel jsem nějaký názory na tu spotřebu. Spotřeba je taková jak hodně na to šlapete já jezdím ted za 7,8l a to doufám,že si to ještě sedne,ale ta jízda za to stojí ! Výborná je předvádějící jízda já jsem auto testl na 180 km/h a můžu říct,že dobrý.
Každý jsem jiný nikdo řekne super a někdo zase ne proto jenom říkam vlastní názor a zkušenost pro mě je jednička!
Kdyby vás něco zajímalo napište !!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Cruze

Vložit komentář

Zabeh uz skoncil!

Ahoj...mam Cruze 91kw.S manzelkou sme si vyskusali uz 27 aut.Zacinali sme ako kazdy skodou-ale Rapid 130.Zaujal ma Vas nazor na zabeh auta.V jednoduchosti napisem-Chevrolet dava apsolutnu zaruku na motor 5 rokov.Vie mi niekto povedat, alebo prepovedat, ci o 3-4 roky nebudeme tankovat nejaku hovadinu z repky a preto mu motor zdochne!?Ja po 500km vytacam motor.Vytacam ho presne tak ako Vy vstetci napr. pri kupe motor.kosacky.Je to stroj, ma urcene kroky na jeho obsluhu od vyrobcu a preto je bezpredmetne v 21 storoci riesit zabeh motora.Ak by to bolo podstatne pre zaruku a jeho zivotnost , tak by to vyrobca nejako osetril napr. obmedz..otackami-rychlosti v riadiacej jednotke....len tolko...pri 3600km moj Cruze dosiahol 201km/hod!!!

05.01.2012 | 23:19:44 | Milan  | 178.18.71.* Reagovat

RE: Zabeh uz skoncil!

"absolútna" záruka...:)), tak to je teda absolútna hlúposť.
Čítali ste aspoň ZMLUVNE podmienky?! Ak ste už vyskúšali 27 áut, sakra, to ste ich počítali v koľkých ste sedeli, alebo aj najazdili aspoň po 10-20.000 km, že viete, ako sa bude motor správať po 4-5 rokoch?
Ak jazdíte "klasiku", t.j. 5-6.000 km/rok, tak OK, motor Vám vydrží, ale ak by ste robili 50-80.000 /rok, tak si s tou "zárukou" môžete vytrieť..., viete čo.
Inak, nezabehávať motor, lebo "dnes" sú autá na inej úrovni... xa-xa, to už ani smiešne nie je.

06.01.2012 | 11:25:47 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

volant

Cafte, mate niekto skusenosti so zliezanim sedej farby z kozenneho volantu?

03.03.2011 | 12:25:57 | miky Reagovat

Tak diesel a k tomu z bazaru koupí asi jen největší šílenec...

05.02.2011 | 21:39:53 | marne Reagovat

to je fakt, pokud už musí někdo ojetinu koupit, tak od někoho u koho vysněné auto vídal a ví jak se o něj pečovalo. bazary asi ne. vyhnul bych se ale dieselům.

05.02.2011 | 21:26:45 | martin Reagovat

martin

Nejlepší je kupovat nové věci vůbec a u aut to platí dvojnásob. Jen bohatý může riskovat koupi pochybné ojetiny.

05.02.2011 | 21:12:41 | marne Reagovat

to určitě. má poslední tři auta byla nová.můj názor je, nejlepší auto je nové.

05.02.2011 | 20:20:21 | martin Reagovat

oprava: 90-130 km/h.ľuboš.
Martin: iba vlastná skúsenosť:)), až Ti predám moje auto s cca 500.000 km, povieš si, že si urobil super kúpu:))

05.02.2011 | 20:05:46 |  Reagovat

luboš

mluvíš jako kniha.

05.02.2011 | 20:03:27 | martin Reagovat

Mechanický princíp motora je ROVNAKY už vyše 100 rokov, takže reči o tom, že ichu ž netreba zabehávať, sú naozaj iba reči..:(

Pri diesli, vytáčanie do max. 3000 otáčok, max. rýchlosť 30-120-130 km, striedať rýchlosť, čím dlhšie jazdy, tým lepšie. Nejakých 50-100 km ani nemajú zmysel:((

Po 5.000 km vymeniť olej, aj filtre.

Ide o to, že až si NOVE auto kúpi firma, ktorá ho aj tak o 3-4 roky s cca 150.000 km pošle k vode, tak ho NIKTO nešanuje.

Potom si kúpi "super auto" "obyčajný" človek a len do neho sype:))

To, čo pri firemnom odíde pri 100-150.000 km, tak pri normálnom zaobchádzaní vydrží 300-400.000 km.

A keď ho zabehnete, tak ako sa má, potom je aj výkon vyšší, a ani sa nemusíte potom priveľmi starať o spôsob jazdy, nedokážete ho zodrať./ jasné, ráno ZOHRIAŤ vždy na mieste!!, až potom vyraziť, po dojazde to isté, aspoň 1 minútu.

05.02.2011 | 20:01:14 | ľuboš Reagovat

servisy

Neházel bych všechny do jednoho pytle - kupříkladu já jsem se svým autorizovaným servisem dosud spokojen. Absolvoval jsem již tři garanční prohlídky a nemám výhrady. Olej očividně měněn a nalito správné množství, jinak zbytečně nic neměněno. Uvidím, jak budou vypadat další garančky.

05.02.2011 | 19:56:07 | marne Reagovat

protože to není v zajíždění. je to jen v tom, že oni mnohokrát mění oleje nejen poctivě, ale mnohokrát i v polovině intervalu, no a servisy ho při objednávce skutečně mění. ne že výměnu jen naúčtují, jako u vás v cz

05.02.2011 | 19:03:41 | martin Reagovat

Přesně tak

To je fakt. Když už ani Helmut to nezajíždí , tak auta z německa nekupovat?.Jezdí stejně dobře, ne li líp jak od plantalů z Česka.

05.02.2011 | 19:00:27 | Kájoš Reagovat

na toto téma jsem se mnohokrát bavil s německýma kolegama v práci. o nich je známo, že je u nich auto na prvním místě. nikdo z nich auto nijak nezajížděl. na dálnici plnej kolík a to hned od začátku.

05.02.2011 | 18:52:42 | matin Reagovat

Žádné mazlení .I když tomu naložíte od novoty nic se nezmění k horšímu,spíš naopak ,jede to líp.Každý má na záběh svou metodu a myslí si že je to ta nejlepší.Na spotřebu oleje to nemá u dnešních motorů žádný vliv.Jezdit max devadesátkou 2000 km je fakt nesmysl.To nemůže vydržet ani důchodce s HTP.Přece po dálnici se nepotáhnu 90 jen proto že mám fungl nové auto.Možná že jsem střelec,ale toto už by bylo na hlavu.

05.02.2011 | 18:39:58 |  Reagovat

Ivan

Ukaž mi nějakou uživatelskou příručku k současnému autu, kde je uvedeno, že se má s novým vozem jezdit do 2000km max. 90km/h.

05.02.2011 | 14:48:29 | marne Reagovat

nové auto

je absolutna blbost "testovat" auto kolko to dá,najprv treba každé nové auto zabehat maxim do 90 km/hod a pod do tých cca 2000 km potom možno testovat...

05.02.2011 | 13:14:37 | Ivan Reagovat

cruze

Ha,ha,sranda to je,ale bolo to tak!!! A to je pravda a preto aj boli medzi najlepšimi!!!A aj su!!!Nebavime sa tu o F1-ke ,dobre.To je už ina dimenzia,pre nas nepredstavitelna!!!

25.01.2011 | 14:18:26 | ppp Reagovat

24.1.:14:24: Ak by počkal súťažný tým BMW až do najazdenia 200.000 km..., čo tak do 300-500.000 km?!!

Veď ten motor by vlastne bežal večne!! Ako Lenin:)) Tiež iba do času...:))), jáj, riadna sranda.

24.01.2011 | 23:37:36 | ľuboš Reagovat

tlachy

Občas se tady opravdu vyskytují kandidáti na spisovatele-teoretika.

24.01.2011 | 21:04:04 | MZ Reagovat

cruze

Sory,ano myslel som BMW.Toto niečo som myslel,je to hlavne o tych volach,toleranciach a nie hned trhat asfalt.Všetko si musi sadnut a potom nastupuje ta čast o kvalite materialov,spracovania a volach v stotinach a tisicinach milimetra.O tepelnej roztažnosti materialov.....atd.ale to je vyzva pre motorarne automobiliek,nas zaujima vysledny produkt!

24.01.2011 | 20:28:08 | ppp Reagovat

BMV === asi myslel BMW ;) . Motor po 10 000 km musi byt zabehnuty . Kazda suciastka v motore ma svoju toleranciu a musi si takpovediac sadnut ,.a az potom sa mozete vyuzivat 100 % vykonu motora.

24.01.2011 | 20:16:12 | brokro Reagovat

cruze

Poruchy sa tam delia na lahke,važne a nebezpečne.Je to na zaklade podielu aut s važnymi a nebezpečnymi zavadami a nie popraskanymi žiarovkami!!!Tie percenta tam znamenaju napr.6%,že zo 100 skontrolovanych aut bolo 6 takych na ktorych sa objavili zavažne nedostatky.Znova zavažne nedostatky.Nehovorim že je to 100 %pravda,bude tam iste odchylka z toho a toho dovodu,ale 39.,47.,53.,58.,99.,104.,miesto v rebričku aut starych 2-3 roky hovory u takej kvalitnej značky ako je BMV samo osebe!!!A nevidim dovod prečo by sa ludia nemali podla tohto orientovat,ked sa orientuju podla recenzii a všelijakych pochybnych testov,kde zn.Chevrolet/Daewoo/GM/HoldenS/Pontiac,Opel,Hyundai,Kia vždy končia zle, alebo dobre ale vždy tam je ale!!!Ale škoda je asi o tom hovorit,lebo je to o peniazoch,reklame a predaji!!!Bavim sa tu o celkovej spolahlivosti nie o spolahlivosti motorov a k celkovej spolahlivosti patri hadam cele auto aj z motorom.A mna hlavne zaujima celkova spolahlivost,opravitelnost a naklady na opravy a udržbu auta!Male percento su napravy,brzdy,vyfuk?Tak co su zavažne nedostatky?Hadam nie vrzgajuce plasty,zly vyhlad dozadu,preposilovane riadenie,desing,spotreba 7,8l/100km u suroveho motora???Inač napr.prepalene tesnenie pod vyfukovym kolenom,TO JE zavažny nedostatok,lebo sa može auto zapalit a to stači ked len sa na kolene uvolny,pripadne aj odpadne matica a potom može byt zle!Iste BMV ma jedno z najlešich motorov, ale nie všetky su dobre a ked mam dobry motor tak aj zvyšok treba doladit /to plati o všetkych autach/ nie dat do interieru kvalitne plasty a všetci su z toho pos..ty a zaplatit 40000e aj ked je jazdenie o niečom inom oproti ostatnym.Tolko moj pohlad na vec a je to iste na dlhy rozhovor a polemizovanie za a proti!

24.01.2011 | 19:30:20 | ppp Reagovat

Zjisti si nejdřív co je to TUV report.Je to německá Stk a nejčastější závada jsou světla tudíž se tomu říká taky statistika prasklých žárovek.Malý procento jsou nápravy,brzdy a vejfuk takže o spolehlivosti motorů to vůbec nic nevypovídá.Stačí ti to.

24.01.2011 | 15:18:33 | Jirka Reagovat

cruze

Nepochopil:sutažny tym BMV mal velke problemy z blokmi motorov v sutažiach a prisli na to,že motor ktory mal nabehany viac ako 100000km bol menej nachylny k deštrukcii!!!A to je holy fakt!!!Nepisal som že je v zabehu do 100000km,ale možu sa ukazat chyby v materialy,ROZUMIETE a to u ktorejkolvek značky!!!A k spolahlivosti BMV:podla testu TUV reportu 2011 je pred BMV 7 pri autach starich 2-3 r.aj Fabia,Kia Ceed,Opel Astra,Meriva,Vectra!!!Pred BMV 1 a 3 aj Kia Rio,Opel Antara!!!Pred BMV 5 a X5 aj Chevrolet Matiz,Kia Picanto,Fiat Panda,Alfa R.147-pred X5 a pred BMV5-Chevrolet Aveo,Hyundai Tucson,Getz,Matrix,Opel Agila,MINI,Peugeot 107,Pasat,Octavia,R.Clio,Opel Zafira,Citroen C1.Stači vam!!!

24.01.2011 | 14:24:46 | ppp Reagovat

BMW nebrat

BMW nekupovat.Do 100 tkm stále v záběhu a může se rosypat motor. Prodejci vozů BMW s vás nemohou mít radost.

24.01.2011 | 13:32:58 | Jarek Reagovat

Na diesli trvá zábeh ninimálne 20.000 km.

A oplatí sa po cca 5.000 km vypustiť olej a dať nový. 100% overené.

24.01.2011 | 10:09:53 | ľuboš Reagovat

cruze

Chcete povedat,že po 1000km už motor nie je surovy.Ha,ha.ha.V BMV považuju motor za dobry ked ma nalietanych cez 100000km,dovtedy može rozletiet.Myslim obrazne.Ja mam na 2.0 motore z Nubiri naj.150000km a vydiet este na valcoch vybrus,ale kružky by som nechcel vydiet!!!K tomu motoru sa byvali majitel nechoval asi velmi dobre,alebo mechanici!!!Ja tu nehovorim o zabehu ale o počiatočnom zachadzani z motorom.A potom sa ludia čuduju ked kupia predvadzacie voz.,alebo hned jazdia ako prasata,že sa im poserie motor,prepali tesnenie pod hlavou a pod.To iste plati o diesel.mot.VW z turbom,tam majitelom tiež nikto nepovie aby dochladzovali turbo!!!

24.01.2011 | 09:04:34 | ppp Reagovat

Záběh motoru do výměny oleje-co to je za blbost.To provozovali důchodci snad kdysi s Š 105 a stejně byl motor při 100 000 km vylágrovaný.Do 500 km jezdit slušně do 1000 km svižně a pak bez omezení.Nikdy jem to nedělal jinak,všechny motory bez problému spotřeby oleje nebo zvýšené spotřeby paliva,nikdy nebyl problém s motorem po mechanické stránce,spíš naopak-většinou mi to připadalo že motory jdou lehce a snadněji se vytáčí.Podotýkám že se jedná vždy o benzínové verze.Poslední motor v Hondě Civik 1,8 nešetřím vůbec a trochu kritizovaný přechod kolem cca 4000 ot -(hlukově) se opoznání sklidnil.Všechny motory kromě posledního měly najety od 110 000 km výše,bez jakýchkoliv vad .Když řídila má paní byla spotřeba až překvapivě nízká.Já ji neřeším.

23.01.2011 | 15:20:44 |  Reagovat

cruze

Pre tu Octaviu:ked dobre čitam tak prave majitel ma nove auto a uvadzana spotreba na objem motora a vahu auta nie je vysoka a samozrejme vela bude zaležat ako sa z autom bude zo začiatku zachadzat a potom ako a kde jazdit!!!Podla mna do prvej vymeny oleja v mot.treba sledovat otačky motora a jazdit max. 120km a sem tam ho prevetrat nie viac ako 140km a po prvej vymene oleja potom stale viac a viac zatažovat,dodržiavat vymenu oleja a vzduchovy filter sledovat či sa neznečistuje viac a pripadne menit častejšie.K SPOTREBE:na mojej nexii 1.5 8V,som na dialnici v Nemecku mal priemer. 5-5,5l na 100km isiel som medzi 100-120km/h a sem tam som ju prevetral do 140km/h.Doma okolo 6-6,5 až 7-7,5l.Ale musim podotknut že na ZVS na UAZ-e som jazdil 10-12l na 100km a malo spotrebovat 18-25l.Na mojej Nubire 2.0 16V mam spotr.okolo 8l, čo považujem za dobre ked si vezmem kolegov čo jazdia na 1.4 Fabii za 8-9-10l na 100km.A podotykam nejazdim ako posero,ale plynule a hlavne podla predpisov.Rychlost neprekračujem nikdy viac ako o 10-15km/h.No a nakoniec da sa pekne domontovat PLYN a to už aj k susedovy sa bude chodit na aute!!!

23.01.2011 | 10:45:06 | ppp Reagovat

AR GT

Myslím, že se jim povedl velmi pěkný vůz, sám jsem ho se zájmem okukoval. Myslím, že bude slušně jezdit, ono změna z Feldy na tohle - bude určitě cítit.
Kluci, já si myslím, že s tou spotřebou .... já když píšu, že mám na Alfě 1.9 JTDm nějakých 170hp roční spotřebu nafty kontra kilometry 2010 spočítanou na 6,56l/100km, tak se někteří čertí, že je to blbost. Ovšem, já mám knihu jízd a matika nekecá, to snad uznáte, že tohle ošidit asi nejde....navíc ve vlastní firmě. Myslím, že tahle 1,6 to se spotřebou má tak akorát, ovšem, každý jezdíme v jiném městě domů a do práce, s jinou těžší nebo lehčí nohou, s různými křižovatkami s bezpočtem semaforů nebo bez a taky po rovinatém nebo horším kopečnatém kraji, /a taky za jinou spoustou opatrných řidiček.../což asi uznáte, že se na spotřebě nesejdem asi ani náhodou. Já jezdím denně do práce Ostravou centrem /30 km/ nebo mimo po dálnici /37,6 km/, nebo po výpadovce na Rudné /36km/. Ve městě tvrdnu sem tam na semaforech a ploužím se za slečnami řidičkami 30-40... a na dálnici to zase spotřebou pokazím, že většinou spěchám řekněme trochu rychleji, než je povoleno ať je sníh nebo mráz. Ovšem vše po rovině.Kdybych se pohyboval někde po Vysočině nebo v Beskydech tak mi to asi pod 7 litrů nepůjde.
Ono nakonec - málo kdo, tady napíše v kterém místě jezdí a jak daleko, protože když jsem měl Kiu Sephii 1.5i na popojíždění po městě jsem se kdysi ptal na spotřebu šoféra MěÚ, který jezdil vyloženě jen město a na krátké vzdálenosti - 12l/100. Mohu vám prozradit, že služební vozy MěPOLICIE Š135LS žraly na hlídkovou činnost úplně stejně.
Mi, stejná Kia nevzala jinak než od 6,3-6,8l/100.
Tak si myslím, že s tou spotřebou to prostě může být podle místa, věku - čili způsobu jízdy :o) a třeba vzdálenosti do práce, pokaždé jinak.

23.01.2011 | 02:07:19 | pitrs42 Reagovat

Chevrolet

Gratulujem a prajem vela stastných km.. len prosím Vás každé nové auito
treba zabehat prvých 2-3 tisic km a žiadne šantenie,potom auto bude jazdit spolahlivejsie...

22.01.2011 | 18:16:13 | Ivan Reagovat

Spotreba

Ja mam Octaviu 2 rv2006 140000km 2.0FSI 110kw bez turba a priemernu spotrebu 8,5l a to prevazne jazdim v meste.Takze na 1.6 je trocha vysoka spotreba:(

22.01.2011 | 15:49:48 | Marek Reagovat

Za kolik asi jezdí

auto vážící 14 metráků o objemu 1,6?

22.01.2011 | 15:24:30 | Kozelka Reagovat

cruze

Vela stastnych kilometrov a nebojte sa spotreba sa určite zniži.

22.01.2011 | 14:07:44 | ppp Reagovat