Recenze Chrysler Vision sedan
“Super auto za ty peníze!”

Autor recenze: akke ,
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:3,5 benzín Stav km při koupi:150 000 km Stav km nyní:162 000 km Způsob řazení:automat Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 11l benz. ; 14l LPG l/100 km Vloženo: 21. 11. 2004

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

-přední čepy řízení

-vymlácená kliková hřídel (šály a uložení v bloku motoru)

-poměrně nízké tlaky jednotlivých válců (v rozmezí 6 - 9)

-uvolněné brzdiče na předních kolech (čepy brzdičů)

-netěsnost servo řízení


Hodnocení a zkušenosti s autem

Otázka, proč jsem se rozhodl pro takovéto auto, je v prvé řadě pasivní bezpečnost, dále pak vynikající zpracování karosérie, luxus, pohodlí.

Mile mě překvapila opravdu velmi dobrá manipulace s vozidlem. Jak při jízě, tak i při parkování. O opravdu dobře propracované karoserii svědčí stav koroze v závislosti na stáří vozu - NULOVÁ a dále štouchanec ze zadu od Focuse, kdy jeho přední část utrpěla viditelné poškození (maska, kapota, světlo, blatník) a u Visiona pouze v nárazníku otisklá spz fokuse a to pouze v laku. Fakt jsem byl mile překvapen. Ani s vystužením nárazníku nic nebylo. Odškodnění 4.000,- Kč.

Další věc, která opravdu dobře funguje je ABS a protiskluz. Dobré pneu a sníh jako by nebyl. Automatická převodovka nevykazuje žádné opotřebování a přechody mezi stupni jsou teměř neznatelné. Plynulá jízda. Velký plus je sekvenční řazení. Klima (čerpadlo) jsem už opravoval, teflon na kuličkach mezi hřídelí a písty byl death.

Jízda s tímto autem mě nenutí hnát se jako ...., ale opradu si jízdu vychutnávat. 90 - 130 km/h je rychlost opravdu dostačující k jízdě na gauči. O konfortu svědčí i minimální hlučnost z venčí. Pohodlí je fakt bezkonkurenční. Navíc jsem nechal předělat i pohon na LPG. Ke spolehlivosti je vyjádřit se docela problém, protože jeden nikdy neví, co se může vy...

Jinak ale to byl to ohromný skok z Felici do Visiona.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Vision

Vložit komentář

VISION

Co dodat?měl jsem možnosta vlastnit tenhle vuz v době kdy mě bylo 19 let a použival jsem ho až do roku 2002.(ted mam30) přesny nazev byl CHrysler eagle vision 3.5 V6 24valve,vykon asi 215PS musim řict že konfort a pohodli je tak vše co tohle auto mohlo v te době nabydnout.Motor jen řval ale netahnul a to bylo auto skoro nove....za 3 roky použivani mě stalo tolik peněz že bych za to měl dnes novou octavii v plne naloži...ted vlastnim AUDI 3.0 TDI QUATTRO a musim řic ano!je tp uplne jina liga......

11.04.2009 | 21:01:51 | anonym Reagovat

ke komentářům

Plastové díly na Visionu - přední nárazník, zádní nárazník, boční kryt prahů, a spodku dveří. Více plastu jsem tam nenašel - vyjma interiéru. Do dnešního dne se ohledně koroze nic nezměnilo. Nemluvím o rezi na přední haupně o velikosti 0.5 cm na dvou místech v důsledku osekání laku od kamínků.

Ohledně motoru, kdy jsem psal uvedené závady - do dnešního dne od koupi jsem na to nešáhl. klikovka si pořád mele svou, ale zde jsem zaujal postoj - až se to totálně oddělá, koupí se motor jiný. Ještě k tomu nedošlo. Žádné nové šály, žádné nové uložení klikovky, žádný řemen. Jsem k němu tak skeptický, že tam od května 2004 mám stále stejné svíčky a narovinu říkám, že se změna ve spotřebě u plynu neuměnila. Takže generálka neproběhla a dál jsem s touto poruchou na klice najel do dneška cca. 40 tis. km.

Závady které jsem popsal byly závady zjištěné již při koupi vozu. Nevznikly za 12 tis km. toto auto jsem vyměnil za stejně starou felicii kombi 1,6 Mpi a myslím si, že do dnes bych ji zřejmě díky tomu, jak rezla před očima neměl. Vision mi stojí před domem a jediné co do něj leju je plyn, benzín a olej. Je pravdou, že se vision nedá srovnávat s felicií, ale z úst opravářů - jiná auta s tak vymlácenou klikovkou a s takovýma tlakama na pístech by měla po tolika km dávno jiný. Za dobu instalace LPG se plyn ustálil, udělal jsem vzduchovou klapku do sání a snížil proudění saného vzduchu a lehce tím snížil spotřebu plynu. Na výkonu se to nikterak neprojevilo. Vzhledem k tomu, že plánujeme stavbu, půjde auto asi do nového motoru, abych ho neprodával nějakému nadšenci s takhle vyráglovaným motorem, ale na rovinu nevím do jakého jiného vozu jít.
Jednoznačně to bude zase amerika a asi vzhledem k potřebě většího zav. prostoru to bude Voyager. Bude taky tak pohodlný? Bude taky tak dobře sedět na silnici? Nesežere mě i s ponoškama? Uvidíme.

Měl jsem možnost porovnat několik evropanů v podobném ražení visiona. Bohužel nemám tak vysoký příjem, abych si je mohl dovolit. Pak bych Vám dal možná za pravdu. Jo a vlasy vlasy si neškubu

31.01.2007 | 17:19:52 | akke Reagovat

reakce

souhlasím s tím, že na motoru se někdo musel podepsat !!!
plastové jsou pouze přední blatníky, zbytek je kov, ale třeba výfuk je nerez

10.10.2005 | 16:27:53 |  Reagovat

Na tom motoru se musel někdo brutálně podepsat, třiapůlka je vpodstatě nezničitelná. Co se týče nulové koroze karoserie, jestli to nebude tím, že většina povrchových dílů je z plastu.

19.05.2005 | 20:29:53 | reno Reagovat

Nemůžu uvěřit, že píšete bez závad a prováděl jste téměř generálku motoru. To jste jezdil bez oleje, či co ? Mám již druhou Ameriku a mohu prohlásit, že motor vydrží nejméně 200 tis. kilometrů bez oprav. Občas vyměnit olej, filtry a sem tam svíčky a alespoň jednou řemeny.

03.04.2005 | 02:24:16 | Marek Reagovat

Tolik zavad za 12 tis. km a vy si troufnete napsat temer bez poruchy? trochu vice objektivnosti!
Srovnavat to s felicii opravdu nelze, ale pokud date vedle sebe nejaky podobny kus od evropana, budete prekvapen, ze amerika nemusi byt vyhra...

23.11.2004 | 11:49:25 |  Reagovat