Recenze Chrysler Voyager
“Neskutečně poruchový komfortní rodinný cestovatel.”

Autor recenze: Lekes (29 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:2.4i Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:40 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 23. 1. 2006

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.0

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Scorpion XM Xedos 9 ...

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Vozidlo jevilo neustálé problémy s elektrikou: samo se zamykalo, sám se spouštěl a nešel vypnout zadní stěrač, atd.

Po zhruba 2-3 týdnech parkování byla vždy totálně vybitá aku. Za cca 5 let používání už mělo třetí!

Ještě v záruce totálně zarezlé odvzdušňováky brzd (oprava v servise 10.000,-).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vzhled/design - v tmavě zelené metalíze velmi pěkné auto nadčasového designu.

Komfort/pohodlí - slušný prostor, zejména na šířku, látkové sedačky příjemné, se slabším bočním vedením, ale ve střední a zadní řadě nízké! Inteligentní manipulace při jejich vyjímání a instalaci, ale nepřiměřená váha.

Zavazadlový prostor rozhodně větší než v Octavii (...pokus o vtip...).

Výbava - ve verzi SE stačí, verze LE nabízí větší luxus.

Brzdy nemají s účinností sebemenší problém. Je zábavné zkoušet, jak si s takovým kolosem bez problémů poradí.

Výkon motoru je 150HP, což by byl dostatek, kdyby byl větší krouťák. Například do kopců na D1 někdy musíte při větší zátěži nebo potřebě zrychlení podřazovat na 4!

Podvozek je velmi stabilní, ale díky tuhé zadní nápravě je na zadních sedačkách snížený komfort.

Jízdní vlastnosti bez větších připomínek - stabilní, rozvážná jízda s předvídatelnými reakcemi.

Spolehlivost se jeví bez nadsázky jako katastrofální. (Auto se mi samo zamklo a jel jsem 200km pro druhé klíče, kolaps zánovní baterie v zahraničí a podobná překvapení).

Spotřeba se při rozumné jízdě dá udržet kolem 10l/100km.

Provozní náklady - drahý značkový servis, nutné časté návštěvy servisu kvůli různé diagnostice.

Cena vozidla + kdy byl vůz zakoupen - 1.050.000,- v roce 1997.

Přednosti vozu: masivní, prostorný a stabilní cestovatel, dlouhé zpřevodování (na 5 při 3.500 ot/min jede už 170. Zajímavost: udávaná max. rychlost je 180, ale i na čtyřku jede dost přes 200; při 180 se však zarazí ručička o zarážku na tachometru!!)

Negativa - volant je vyroben z "mastného" klouzavého plastu - omotal jsem ho černou cyklopáskou a nejenže se lépe drží, ale vůbec neklouže. Nepřijatelná poruchovost elektriky a elektroniky, laciné "americké" plasty v interiéru.

Doporučení pro budoucí majitele vozidla: vůz lze doporučit pouze tehdy, pokud máte někoho, kdo vám ho bude dávat dohromady z nadšenectví nebo za speciální peníz a bral bych verze s naftovým motorem od MB.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Voyager

Vložit komentář

Voyager 2.4i

Pisete OK, ale je potreba zminit i jine motorizace. Co se tyka 2.4i neskutecne poruchove vozidlo. A dale poruchovy je diesel 2.5 CRdI. Jinak OK

09.08.2021 | 09:19:34 | Mike  | 85.237.234.* Reagovat

Zkušenost

Kupoval jsem tento model (benzín 3,3) starší r.v. 1996 s pocitem trochu kroku do neznáma, ale po 7 letech bych neměnil, najeto 300 tis. km a auto prochází jen běžnou údržbou. Jediná vada je únik oleje z výměníku, ale doléval jsem 0,5 litru na cca 8000 km. Žádné problémy s elektrikou nemoho potvrdit. Zadní i přední stěrač se opravdu může sám občas spustit, ale to řeší sprej na kontakty. Stačí prostříkat v případě zadních doraz, v případě předních přepínač a problém navždy zmizí. Při kontrole měl motor ve 270 tisících km rozvodový řetěz jako nový bez vůle. Ve 250 tisících provedena preventivní prohlídka automatické převodovky ve značkovém servisu a vyměněny některé části. Celková cena 22 tis. kč. Při pořizovací ceně 56 tisíc a přičtení všech nákladů se na cenu konkurence nedostanu ani náhodou a o nějaké nespolehlivosti nemůže být ani řeč.

22.06.2010 | 12:46:27 |  Reagovat

trochu nadsázka

Ano , když si neumíte zjistit že auto je bourané tudíž ve vašem případě složeno z dvou svařených kusů tak pak se nesmíte divit nefunkční elektroinstalaci či špttným relé který vybíjí baterku....... řezaný a spájený kabelový svazek nikdy nedělá dobrotu.....
ač jsem toto auto nikdy neměl tak ho májí tři moji známý a ani s jednim nebyl nikdy jediný problém .... jedno 3,3 které funguje bez poruchy a dvě 2,5TD přičemž jedno má najeto bez jediné závady 450tis, mění se pouze olej , dvakrát měněné brzdy , jednou př. tlumiče a prostě jen klasické věci na běžnou údržbu vozu .. . . . .
jediná vada tohoto auta je špatný volant kde je blbý materiál a po 200tis začíná být "sjetý" od pocení rukou . . . . .

03.01.2008 | 10:01:37 |  Reagovat

Pravda, pravda...

05.12.2006 | 00:06:42 |  Reagovat