Autorecenze Citroën C3 1,1i - Z malých áut patrí jednoznačne k najlepším - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Citroën C3
 
 

Recenze Citroën C3 citroen c3 1,1i
“Z malých áut patrí jednoznačne k najlepším”

Autor recenze: bonny všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1,1i Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:90 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 14. 1. 2010

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: favorit fabia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Okrem výmeny oboch predných žiaroviek H7 absolútne žiadne poruchy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

100 percentne spoľahlivé autíčko. Žiadne pazvuky, škrípanie a vŕzganie. Servis som okrem pravidelných prehliadok nemusel navštíviť. Motor 1,1 nerobí z auta žiadneho pretekára, ale na taký malý objem je slušne živý, tichý a má malú spotrebu, cca 5,5 l na 100km. A to ho vôbec nešetrím a ani to neodporúčam, lebo ináč ostane lenivý. V rodine máme ešte jednu C3 1,1, má ho starší pán, ktorý ho príliš šetrí a to auto je lenivé, nedá sa porovnať s mojím. Pre tých, čo nemajú veľkú rodinu a peňazí nazvyš, môžem toto auto len odporučiť. Z triedy malých áut je jedno z najpriestranejších a najspolahlivejších.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën C3

Vložit komentář

Adaptér

Já akorát teda musel dokupovat ten adaptér pro ovládání volantu, viz toto: https://www.2din.cz/c3-2/ Ale jinak mi nic jiného problémy nedělalo.

24.09.2021 | 14:38:57 | Tomáš  | 93.153.80.* Reagovat

C3 1.1

Pekny vecer muze mi prosim nekdo poradit a rict jak je to opravdu ze spotrebou a jizdnimi vlastnostmi a mimo mesto vsem Vam dekuji

08.12.2015 | 18:23:22 | lovec75  | 89.24.185.* Reagovat

RE: C3 1.1

Jenom zevrubně: Jde o dvouventilový motor starší konstrukce, který se používal v dnes již historickém voze Peugeot 205, dále také v Peugeotu 206 a citroenu C3. Motor je to jednoduchý, netrpí žádnými neduhy, je servisně nenáročný. Stará poctivá motorařina. Jen ho nehoňte za studena, povolí těsnění pod hlavou. Nejdříve zahřát. Spotřeba je v mezích zdravého rozumu, a také samozřejmě závislá na stylu jízdy. Karoserie C3 je oproti P 205 vysoká a těžká. Takže v C3 působí tento motor poněkud líně. Aby podával nějaké výkony a akceleraci (lze-li to tak nazvat), musí se vytáčet. nečekejte žádný zátah "vocpodu", ale ve městě se s tím jezdit dá. Není to na dálnice, to v žádném případě. Spotřebu lze udržet při stylu jízdy "děda v klobouku" okolo šesti litrů. Odměnou bude spolehlivost motoru, což však nelze říci o ostatních částech vozu. C3 nebyly nikdy etalonem spolehlivosti.

08.12.2015 | 20:48:45 |   | 89.176.46.* Reagovat

Spotreba

Dobry den, tuhle spotrebu vam nikdo stejne neveri. :) Jak jste odecital hodnoty a hlavne z ceho muzu li se zeptat clovece. "Nesetril jsem ho" asi neznamena eko-jizda a to nejde dokopy se spotrebou 5,5 litru. Jezdim s timhle ho.nem po meste a momentalne mam na palubnim pocitaci (ktery souhlasi s hodnotami doplneni PHM) hodnotu 7,6 litru na 100km. Nejnizsi spotreba jakou se mi podarilo s timhle odpornym vozidlem dosahnout bylo 6,8 litru a to na mne vsichni troubili ne kvuli rychlost ale dynamice jizdy v nahlych situacich. Prijmu akekolvek rady. S pozdravem, CitroenUzNikdyVice

18.01.2013 | 17:46:01 | Majitel C3,1.1  | 78.141.65.* Reagovat

RE: Spotreba

před třemi (3) měsíci jsem si koupil starší C3. Po natankování 27 litrů, Jsem najel 500km. Přitom mi počítač ukazoval spotřebu 7,5 litru. JE pravda, že v nastavování počítače se ještě nevyznám, ta že po natankování jsem s ním nic nedělal. Jezdím jen po okrskách,to znamená max. rychlost 110km.

18.08.2013 | 17:06:09 | josef  | 88.100.134.* Reagovat

RE: Spotreba

Nechci dělat chytrého, ale je pravda, že tento samý motor v P 205 se spotřebou pohyboval okolo 5,5 litrů, ale při svižnější jízdě šel přes šest. Jenže to bylo auto o hodně lehčí, nižší, s lepší aerodynamikou. Takže se mi té spotřebě v C3 taky nechce věřit.

19.08.2013 | 15:18:00 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Spotreba

...."všichni na mne troubili..., nie kvôli rychlosti, ale "dynamice jízdy v náhlych situacích..."

No, Tatar aby sa v Tebe vyznal..., netrúbili na Teba, lebo si išiel ako teľa?

P.S. V 106 tento motorček bral okolo 5 litrov, takže "ťažký blábol"

19.08.2013 | 17:22:17 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Spotreba

Nesiel som ako tela :D pointa je ze ked niekto predomnou zazmetkuje a ja musim pribrzdit trva to prilis dlho pokial sa auto zrychli opat na povodnu rychlost. 90% ucastnikov premavky zrychli ovela rychlejsie preto BMWckoi frajeri trubia a obchadzaju. Ale prirodzene najlepsie je obut sa do niekoho bez dokazov :D

02.07.2014 | 11:40:01 | Majitel C3  | 88.212.48.* Reagovat

RE: Spotreba

106 ma hmotnost 730 kg
C3 ma hmotnost 970 kg
treba nieco dodat Lubosi ?

25.12.2014 | 19:30:26 | Majitel C3  | 195.28.85.* Reagovat

upřesnění pro P106

Zdravím. Jen se dovolím nasunout do Vaší diskuze s konkrétními a ověřenými daty ohledně spotřeby motoru v P106 1.0i (r.v. 1998).
Spotřeba mimo město: 4.5-5 l / 100km
Spotřeba kombi město - mimo město v poměru 2.25:1.00 : 6.55 l / 100 km
Spotřeba město (krátké trasy, 2x5km denně, křižovatky): 8.25 l / 100 km
Spotřeba město v zimním období: 9.25 l / 100 km
Motor 1.0i 33kW ve výborném stavu, po výměně náplní a všech filtrů, kvalitně provedené údržbě, repasi sání a výfuku.
Při snaze o co nejúspornější jízdu (mimo město) se lze dostat těsně pod hranici 4.0 l / 100 km ale je to opruz.
Uváděná spotřeba C3 1.1 v hodnotě 5.5l/100km asi není zcela mimo realitu, ale platí pouze za ,,určitých podmínek".

26.12.2014 | 10:58:12 | Roman B.  | 77.236.206.* Reagovat

RE: upřesnění pro P106

Upřesnění - Uváděná spotřeba C3 1.1 v hodnotě 5,5 litru je samozřejmě zcela mimo realitu, a pokud jej pisatel "neštrí, aby nezostalo lenivé", pak nejsou ani teoretické (tím méně praktické) podmínky pro její dosažení. A nesrovnávejte prosím motor 1.0 s motorem 1,1 - jde o odlišné motory, a to nejen obsahově. Hlavně konstrukčně, oba mají naprosto odlišné periferie.

26.12.2014 | 11:37:55 |   | 89.102.162.* Reagovat