Recenze Citroën Xantia 1.8 16V
“ 10”

Autor recenze: Miky (50 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1.8i16V Stav km při koupi:100 000 km Stav km nyní:158 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 8/5 l/100 km Vloženo: 22. 6. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 10.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Daewoo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Na mojom aute Citroen Xasntia 1.8i 16V combi r.v. 1998 mi po ceste z Bratislavy začala svietiť oranžová kontrolka v ľavom hornom roho prístrojovej doska. V kontrolke je zobrazené ako keby písmenko -K. PROSíM kto by mi stým vedel poradiť, auto mám prerobené na plyn. Keď ho prepnem na plyn auto ide normálne občas miprestane svietiť uvedená kontrolka, Keď ho prepnem na benzín auto prestava ísť, ako keby sa dusil motor, ide tak ako keby na tri valce, začne strielať do výfuku skratka nechce ísť. Na plyn ide normálne. Ďakujem zaradu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Je to inač výborne pohodlné auto. Prešiel som s ním nemecko česko poľsko. Atičkko išlo ako hodinky, až dokiaľ mi jeden pán nepreprogramoval riadiacu jednotku na LPG. Nešmusi to byť ta chyba. Ja si myslím, žeto môže byť benzinové čerpadlo čo je v nadrži .

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Xantia

Vložit komentář

Kamo to je tlak oleja skontroluj olej a olejove cerpadlo

22.10.2010 | 18:03:02 |  Reagovat

konkrolka K

Ahoj.

Pozri sa do fóra http://www.xantiaclub.cz/forum/ . Tam hľadaj podľa kľúčových slov LPG. Pretože najpravdepodobnejšie ide o prípad, keď LPG riadiaca jednotka ovplyvňuje priamo pôvodnú riadiacu jednotku motora. Presne sa v tom nevyznám (mám 2.1TD), ale vraj PLG jednotka prepisuje RJ motora nejaké údaje. Môže to mať aj súvis s lambda sondou, lebo spaliny pri LPG spaľovaní sú trochu iné než pri spaľovaní benzínu. Každopádne sa toto dá riešiť, Len hľadaj v príspevkoch.

Marián

22.10.2009 | 09:59:07 | marian.hutira Reagovat

Ahojte, možno je to blbosť, ale všetky tieto somariny, presne ako je v recenzií napísané, začal robiť kamarátov renault thalia a hádajte čo to bolo? Zlé čidlo teploty vody, nie to pre budíky, ale to pre riadiacu jednotku. Auto sa chovalo presne tak isto. Ťahalo na 3 válce, výkon nikde, všade smrdel benzín. Keby sa známi v servise s touto istou závadou už raz nestretol a neporadil, asi by sme špekulovali doteraz. Totižto diagnostika Thálie je tak mizerná, že v servise vykázalo len "bez závad" a utekaj domov.

24.06.2009 | 05:40:09 | Svoro Reagovat

To je fakt, jsem si to blbě přečetl.:-))

23.06.2009 | 18:03:43 | Radek Reagovat

Cívka? Tak proč by to na plyn jelo a na benzín ne?

23.06.2009 | 18:01:13 |  Reagovat

Spíše bych to viděl na elektrický problém. Cívka? A hlavně bych to viděl na diagnostiku, ta ušetří dost peněz. Mohl bys vyměnit půlku auta, dát za to ranec a bez výsledku.

23.06.2009 | 17:48:52 | Radek Reagovat

Já bych si tipnul na nějakej mechanickej problém v palivovým systému. Pořádně zkontroluj, jestli Ti někde neuniká benzín, Taky by to mohlo nasávat falešnej vzduch. Někde mezi nádrží a motorem může bejt špunt. Ta benzínová pumpa je taky možnost. Nebo je třeba v benzínu voda. Těžko soudit.

23.06.2009 | 17:37:50 | Chiquita Reagovat

Ať je to co je to,tak se pěkně prohneš.A jednou závadou to nekončí,další budou následovat.To nepíši,že bych ti to přál,ale mám s tímto autem hrozné zkušenosti,co se poruch týče.Být tebou tak to zprovozním a pryč s tím z domu !

23.06.2009 | 16:27:55 | Laco Reagovat