Recenze Dacia Logan mcv
“Fajn auto, ale image sklamalo.”


Rok výroby:2007 Typ motoru:1.4 Stav km při koupi:45 km Stav km nyní:17 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 16. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: WV cady

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Kupoval som to nové,zatial len nejaka zavada na motorcekoch okien a vymena tlmiča,všetko zdarma samozrejme.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto mam na pracu keďže som živnostník a potreboval som nástupcu za wv.Zaujala ma nízka cena za tak veľke auto,no teraz si nim už niesom tak istý ako predtým.WV som mal 5 rokov a už som niektore veci bral ako samozrejme,čo teraz poriadne postrádam.

Najviac je to asi o prezentácii auta na okolie.Odkedy ho mám,počúvam posmešky ako napr.či už krachujem a pod.a to som nečakal lebo podľa mňa je to fajn auto.
Veľa sa rozpráva o zinku atď. tak som na pretrase skoro vždy keď som na pive.
Jazdne vlastnosti ok ako normalne auto v tejto triede,priestor je naozaj super,na moju pracu az priveľke.

Subiektívne mám pocit,že je väčší ako cadyy lebo tam mám to isté náradie a miesta je viac.

Takže ak to zhrniem tak je to výborné auto len u nás nepochopené.Mám pocit,že som sa prepadol o dve sociálne priecky nadol odkedy ho mám.Možno ho kvôli tomu predám a kúpim nejakého nemca.

Interiér je taktiež v pohode,na prácu postačuje,no pre rodinu asi nie.Je to strohé a nejde z toho dobrý pocit bezpečia.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Dacia Logan

Vložit komentář

to Honza

No, já teda nevím, ale 50kW 1.4HDi v naší P206 je docela bídný agregát, který se s fakt špičkovým 80kW 1.6HDi dá srovnávat leda tak co do spotřeby, která je jen ve městě o něco nižší (holt ta P206 je ve srovnání s P307SW o hodně lehčí), neb jinak je - díky kratším převodům P206 - spotřeba obou aut obdobná.

Je ale fakt, že s 1.5Dci jsem ještě nejel - ale že by byla motoricky ještě nějak výrazě horší, než 1.4HDi, se mi moc věřit nechce. Leda že by byla výrazně žravější...

08.10.2008 | 15:59:51 | Luboš Reagovat

to Luboš

Hele Luboši, nejdřiv se tim MCV poradne projed, a upozornuji Te, ze prechod z HDI na 1.5 DCi v MCV bude pro Tebe myslim zklamani. Rodinu bych v MCV nevozil, to rikam na rovinu, jako sluzebak ale dobry auto.

22.08.2008 | 06:39:18 | Honza Reagovat

Logan

MCV nema dobre jizdni vlastnosti, autor recenze si asi preci jen neco nalhava, rozhodne ne srovnatelne s "normalnimi" auty v teto tride, tedy pokud MCV vubec do nejake tridy zaradit lze. Auto se chova skvele v terenu a v terenu je i velice pohodlne, ale na dalnici? Na normalni silnici? Pri couvani? Teda nic moc! Nerikejte, ze jste spokojeni, fakt vam to nevadi? (tyka se to MCV se sedanem nemam tolik zkusenosti...). A motor 1.5 Dci? Taky nic moc! Radsi 1.6... Podotykam, ze firemni MCV ma od zacatku problemy s elektrikou, ale to muze byt kus od kusu a stat se to muze jakekoliv znacce.

22.08.2008 | 06:36:13 | Honza Reagovat

Image je blbost (jak pro koho)

Posměšky lidí kvůli autu? To znám. Mám 12 let starou hnijící felicii. Na konci roku jdu do Dacie MCV. Čekám na facelift a motor 1,6 16V - obojí bude od listopadu 08.
Posměšky řeším a budu řešit tak, že se obratem ptám, jakou plochu má byt dotyčného posměváčka. Když mu sdělím našich 264 m2 (6+kk se dvěma koupelnami :-)) + garáž + dílna, tak většinou posměšky přestanou. Cpát moc peněz do auta je podle mého skromného názoru prostě blbost. Cena auta v čase prudce klesá (kromě vyjímek, např. Bugatti Veyron :-)), takže je nutné auto chápat jako spotřební zboží, a ne jako investici. Nemovitost je investice, narozdíl od auta. Takže inteligenci a všeobecné vzdělání člověka poznáte i podle toho, za co utrácí peníze.

20.08.2008 | 10:52:44 | Ruprecht Reagovat

Lidičky, co to tu řešíte?

Máme doma Peugeoty 307SW/1.6HDi a 206/14 Hdi (oboje kupováno nové), ale protože stavíme takový trochu větší barák pro nás a naše početné děti, už jsme se s manželkou shodli, že když se nám nebude v našem podnikání až tak moc dařit, tak si možná budeme muset vystačit jen s jedním autem, a to konkrétně s Loganem MCV - neboť jsou na světě důležitější věci, za které se dají utrácet prachy, než jsou ty smradlavé popelnice.

Jen doufám, že do té doby už budou do Logana MCV montovat i automatickou klimatizaci (kterou máme i v P206), neboť manuální je v autě "na ježdění" o zdraví. Jinak jsou totiž všechny ty hejblata a skleněná střecha a zejména ta 1.6HDi v P307SW sice docela fajn, ale hlavní je přece, že to jezdí a že přitom člověku zbude i na nějakou tu naftu, aby se dalo jezdit na výlety, za babičkama a tak.

Jo, a když už tady byly ty zmínky o spotřebě, tak u velkých a těžkých aut (jako je P307SW i Logan MCV) je v tomhle ohledu hlavní naučit se rozjíždět spíše pozvolna s motorem v optimálních otáčkách (tj. v oblasti s max. točivým momentem) a pak maximálně využívat kinetickou energii dojížděním bez brždění a když už není zbytí, tak brzdít motorem... to potom i "ta debilní kráva" (jak tituluje manželka naši P307SW, když jí musí řídit namísto svého P206) jezdí mimo dálnice za méně než 4 l nafty/100 km.

A na dálnici? Když člověk spěchá a jede kolem 140 km/h, tak to holt žere 6 l/100 km, ale když nespěchá (nebo je cestou z kšeftu tak unavený, že spěchat ani nemůže) a musí se hezky pověsit do bezpečné vzálenosti za nějaký lehký náklaďáček vlekoucí se konstatntní rychlostí kolem cca 85 km/h, to to pak žere něco málo přes 3 l nafty/100 km.

Takže mindráky stranou

06.07.2008 | 22:14:29 | Luboš Reagovat

posměšky

kolik lidí znám co se strefujou do Logana, úsměvné je, že tyhle dotyční pak sednou do autobusu a jedou domů protože žádné auto nemají........ myslím, že Logan je všeobecně povedené auto, ale pro někoho je lepší jezdit 20let starým bavorákem hlavně, že mají BMW

12.06.2008 | 12:50:58 | David Reagovat

Bezpečnostní pás

Včera jsme se projeli v Loganovi MCV a " zaujal " nás bezpečnostní pás pro střední sedadlo ve 2. řadě. Vede se od 5. dveří zavazadlovým prostorem přes plastové poutko na opěradle sedadla.
Jak to řešíte při 3 dětech vzadu? Necháváte pás trvale v poutku?

23.05.2008 | 09:01:40 |  Reagovat

Meleš kraviny blbe.

07.04.2008 | 21:05:13 |  Reagovat

Domacky mechanici su radi,ze budu zasa ksefty s vyvarackami kasni na kolene a tak.Uz sa tesia ako budu prichazdat majitelia loganov do garazi so skorodovanimi autami.

07.04.2008 | 16:47:48 |  Reagovat

Hele hele,je tady nejakej filozof,ale je to pravda!

06.04.2008 | 21:28:46 | suknickar Reagovat

Moudry clovek dela veci jinak, nez primitivni stado, uz jenom proto, ze jednat stejne hloupe jako primitivni stado, by bylo pod jeho uroven.

04.04.2008 | 12:57:12 | Roman Reagovat

Posmesky z okoli nejsou dukazem tve hlouposti (zes koupil Logana), ale dukazem hlouposti toho okoli. Hitler taky dokazal zmanipulovat masy, ale to prece neznamena, ze jeho myslenky byli genialni, spise to znamena, ze jeho okoli bylo hloupe a primitivni. Tak jako bohatych je jen par vyvolenych, tak i moudrych je jen par vyvolenych. Recmi primitivniho stada se prece moudry clovek nemusi zabyvat.

04.04.2008 | 12:51:17 | Roman Reagovat

Pardon!! VIDĚL

03.04.2008 | 20:14:57 |  Reagovat

Který

Tak z toho co co jsem vyděl tak všechny tři auta vychází cenou stejně. Vše je 280--310 tisíc až na Partner benzínovej je Kangoo a MCV diesel. Kangoo a Partner je o proti Mcv vyšší,ale bych řekl má Dacia nej kufr(5 ti místná varianta.) motor bych volil podle toho kolik najedeš km ročně, ale diesel má každopádně menší spotřebu a táhne od spodních otáček. Jinak co Dacia a Renault už má ve výbavě tak u Peugeot se doplácí!!! (nechytejte mě za slova). Já jezdím Dacii Mcv 1.6(benzín) spíše po městě a spotřebu mám do 8litrů- a diesel Mcv jezdí po městě zhruba 6.0-7.0litrů ono se to nezdá,ale je to tak.

02.04.2008 | 18:19:07 |  Reagovat

Který?

Potřebuji větší vůz. Který vybrat - Dacii,Berlingo,Kangoo? Diesel nebo benzín. Jezdím většinou ve městě.Dík

01.04.2008 | 12:40:01 | ooo Reagovat

Dobrý úžitkáč

Logan MCV je v prvom rade zameraný na úžitkové vlastnosti a prepraviť v akceptovatelnom komforte s A do B. A v tom je super.Kúpil som technikom troch a zatial bez nejakých problemov pár drobností ale nič vážne. Zinok na kasni ma abslolútne nezaujíma ,lebo po šiestich rokoch čo je záruka budú mať toľko kilometrov ,že bude jedno či umrú na "kasňu" alebo na motor.Mam X3 ale keď potrebujem niečo objemnejsie preniest nemám problém behať s MCV . Viem že sedim v lacnejšom aute ale inak pohoda.

29.03.2008 | 16:34:49 |  Reagovat

co je to vlastne ten logan?nejaky vuz nebo.....

27.03.2008 | 18:15:00 |  Reagovat

Logan je podle mne super, ale Berlingo je lepší

Logan je podle mne super, ale Berlingo je lepší. Taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec skončil u Berlinga. Názory lidí neřeším, mám za 400 tis. nový vůz v plné výbavě a kecy těch co si za 80 tisíc pořídili bavoráka (a prodloužili si tím pomyslně víme co) mne nemohou rozházet. Lidi sice trochu koukají, když vylezu z (pro ně) pracovního auta v obleku před 4* hotelem, ale reklama je reklama :-). V limuzíně bych byl tuctový a nezajímavý :-))). VW Caddy je fakt neskutečně drahý, taky byl v hledáčku.

24.03.2008 | 01:26:48 | Radovánek Reagovat

3,7 l na papiery,prax je 5l takze nic sa nekona.

23.03.2008 | 22:32:19 |  Reagovat

A co říkáte Dacii Logan diesel 1.3 DCi Se spotřebou 3.7 l/100km.Teď to bylo v Ženevě za 11.900 eur. Viděl jsem jí na vlastní oči. Ani jsem tomu nemohl věřit. Prý převratnej typ motoru konkurující slabším motorům MB a BMW. Už aby ji prodávali i u nás.

23.03.2008 | 13:48:30 |  Reagovat

Nie,aj ked mozno,alke ja poznam Britsku zakazkovu znacku menomGANTILT ktora spolupracuje s Britskym Fordom a pouzivanie takych masin odovodnuje maximalnym vyuzitim vykonu motora na jeden liter,co je aj pravda.Aspon podla cisel,ale ako sa to sprava v praxi navie asi ani boh.T je len take info,pretoze je vseobecne zname ,ze parny pocet valcov je omnoho lepsi ako opak.Preto by som nikdy nekupoval HTP.

21.03.2008 | 15:06:36 | Jakubko Reagovat

Nějaký letecký hvězdicový, ne?:-)))

21.03.2008 | 14:20:46 | Radek Reagovat

to all

5valec samozrejme existuje,ale pocul uz niekto o 7valcovom motore?To je otazka co zaskoci aj machrov,co ste tu asi vsetci.
Ja poznam jednu znacku co pouziva 7 az 9 valcove masiny,neviem koli comu,ale pouziva.Co ted?

21.03.2008 | 13:57:45 | Jakubko Reagovat

to Jašín

Jo o válec jsem ubral,byl to šestiválec,ale to neznamená,že pětiválce neexistují..

21.03.2008 | 12:02:52 | Tomík Reagovat

O tom Volvu jsem taky slyšel, není to ale motor od někoho (jako Fiat - Lancia)? Ten VW je právě plod Audi (pochopitelně koncern).

21.03.2008 | 11:32:44 | Radek Reagovat

volva dělaly taky pětiválce.

21.03.2008 | 11:25:45 |  Reagovat

Tak tak, ono aj VW tusim malo (mozno aj ma) svoju VR5. Tos, Instruktori niekedy byvaju prepiti stari mladenci co vedia uplne vsetko :-)

21.03.2008 | 11:08:49 | w Reagovat

To Margot

Měl jsem dvoulitr řadový benzínový pětiválec (Fiat 2.0 20v). Pětiválce dělalo i Audi a Lancia (nejspíše převzato od Fiatu - koncern). Instruktor je asi trošku vypatlaný.

21.03.2008 | 10:50:13 | Radek Reagovat

a HTP je co ? :-D

21.03.2008 | 10:32:45 | diego Reagovat

Pro ostatni

Jak vubec dosel na 5valec,?to ani nejestvuje, pokud znam je to nemozne skonstruovat,nebod porad je to 2,4,6,nebo 8 valec,informace mam od instruktora autoskoly takze nevim.

21.03.2008 | 10:01:17 | Margot Reagovat

Je to V6, to véme všichni, ale v kontextu je to jen detail. Víme, co tím chtěl říci.

21.03.2008 | 07:02:02 | Radek Reagovat

to tomík

Xantia 3,0 5válec benzín??????????Tak to mi přijde úsměvné...prvně přemýšlej, pak piš...!

20.03.2008 | 23:23:46 | jašin Reagovat

to Hanz

Tak ty asi budes zo zapadu ,to mne desi,utikam vodsud.

20.03.2008 | 21:54:41 | Marko Reagovat

to marko

A tebe vyrobili kde? podle jmena typuju nejaky vychod, ty budes pekny zmetek

20.03.2008 | 21:47:39 | Hanz Reagovat

Jsou to rumunske jebky,neverim vam ani slovo.

20.03.2008 | 21:18:30 | Marko Reagovat

Pokud jsi zivnostnik, melo by ti jit predevsim o trzbu, ne o design. Pomer uzitna hodnota/cena je u MCV perfektni, na tvem miste bych reakce okoli nebral tak osobne...

20.03.2008 | 08:08:56 | diego Reagovat

Co je tohle za rumunsku sektu?

19.03.2008 | 18:04:21 |  Reagovat

MCV

Zde se úplně potvrdilo to staré a známé,nezavděčíš se lidem všem.Logánek je stejně dobré auto jako každé druhé!A to,že si někdo špatně rozmyslel co od autíčka očekává a požaduje je věcí jen jeho nikoli autíčka.Vždy´t jsi si mohl za tu cenu koupit i třeba možná Vito ojeté. A dušička by měla pokoj.MCV používáme také jako částečně podnikatelské,a narozdíl od těch brečánků jsme jak ve firmě tak v rodině absolutně spokojeni,a to včetně mladých.Kteří mu pokud je volný dávají přednost před Fiestou.

19.03.2008 | 12:22:08 | loganek Reagovat

MCV

MCV pochopitelně vím, jak vypadá, ale slušely by mu taky adekvátní motory. Ale chápu, že by se pak MCV prodávalo na úkol Meganu apod. Taky 1.9 dCi nebo 1.8 by se hodil více. Škoda.

19.03.2008 | 11:43:58 | Radek Reagovat

to Radek

Naprosto souhlasím,konečně jsme našli stejnou řeč,máš pravdu v tom,že kupříkladu HTP je jen do města a velmi příležitostně na dálnici,a tak jsem to ovšem ve sv recenzi prezentoval,je na každém,aby se rozhodnul jaký motor potřebuje.Mám kamaráda,který preferuje staré BMW s objemem min.2,0 a když jsem se ho ptal proč,tak mi řekl,že spotřeba oproti lenošnému litrovému autu je někdy až poloviční.Navíc když má cit,dokáže i ve městě vykouzlit slušnou spotřebu,a mimo město je to pak jasné,tam větší kubatura vítězí.Máš recht v tom,že objemnější auto se méně nadře oproti nízkoobjemovým.Já osobně si do města představuji HTP,nebo něco podobného jako Aygo,atd. mimo město si pak představuji 1,9TDi nebo 1,6i,což máme v naší Laguně my.Je pravda,že tuhle jsem viděl v bazaru krásný a levný kousek,Xantia tuším 3,0 5válec benzín...no nádhera,a ten zvuk,bohužel,spotřeba většinou nejde pod 10 litrů na sto,což osobně já bych třeba finančně neutáhl,chci jednou auto,u kterého nebudu muset počítat,jestli si do města zajedu autem,nebo raději MHD,podle toho jestli mám před a nebo po výplatě,v tomto u mě zase HTP vítězí,protože při opravdu citlivé noze se dá do 6 litrů dle mě vejít..já osobně umím na spotřebu jezdit a to hodně..při startu čekám,než vypne sytič a než se prohřeje motor,nevytáčím ho..snažím se aby mi motor vydržel co nejdéle...co se týká recenzí typu - jé já mám HTP,jede to 150 s přehledem při spotřebě 3,5 litrů,tak to mi příjde úsměvné a ani to dále nečtu..to,že se tu vyskytují někdy zvěrstva je fakt a je třeba tu všechny recenze brát s jistou rezervou,protože se vždy najde člověk,který neměl tak dobré zkušenosti a začne hanět. SR/ČR války na třeba u recenzí Dacií mě příjdou úsměvné.Samozřejmě,pokud bych nehleděl na peníze a jezdil bych často po dálnici,řeším to také nějakým třílitrem,třeba Omegou,atd.

19.03.2008 | 11:23:15 | Tomík Reagovat

suhlas

To je naprostá pravda,já to sleduji u sousede co má meďáka,ale protože není onasis,jak si asi myslel,používa ho hodne omezene.
Já se porád pobavim,až ho vidim v tranvaji,zatím co meďák poslušne čeká v garáži.To je česká nátura,image nadovše!

19.03.2008 | 10:58:42 | Svalovec Reagovat

Jen tak mimochodem

Podobnému vysmívání jsme dříve čelili také, když jsme si koupili jen HáŤaPku 47kW. Mnoho lidí v okolí nedokázalo pochopit, že jdeme do takového skřeta. A teď? Za zbylé peníze si kdykoliv natankuji nádrž a jedu se kamkoliv projet a nedokážu pochopit, že oni většinou sedí doma na zadku a jen před garáží oprašují svého mnohem dokonalejšího a bohužel i dražšího "miláčka", jelikož jim nezbylo na palivo :-).

19.03.2008 | 10:48:45 | Arnošt75 Reagovat

Jak to?

Dacia mcv logan,malé auto?Videls to už nekdy vubec?Je to obr!

19.03.2008 | 10:15:15 | Cobol Reagovat

To Tomík

Počítáč za 15L musí být morálně zastaralý v době koupě, protože jinak je cen 4x vyšší, logické. Jinak ti s třílitrem a šesti válci takové auto mají především z důvodu nájezdu velkého množství kilometrů. Co je na tom nepochopitelného? Ano, i to nejlevnější nové auto tě dopraví z místa A do B, ale polykač kilometrů to není (za ty peníze to ani nikdo nechce), jelikož by tuto zátěž prostě technicky nevydrželo. Prostě pochop, že malá auta jsou na městský nebo příměstský provoz a tím jsou dané možnosti vozu. Nevadí mi recenze na jakýkoli vůz. Vadí mi na nich to, že jsou v nich nesmyslné infornace typu jede super, spotřeba 3L, silný motor (silný se hodnotí dle kroutícího momentu, nuikoli výkonu v Kw) a podobně, protože už tohle se vzájemně vylučuje. Pokud chceš, aby auto s malým motorem "jelo", tak na to musíš šlapat a tím pádem to žere. Proto je celkem normální, že na delších cestách je v tom samém autě EKONOMIČTĚJŠÍ objemný motor, protože se tolik nenadře, nemusíš neusále přeřazovat. Jinak maloobjemové motory mají krátkou převodovku, protože když klesnou otáčky tak nejedou. U sporťáku je to podobné, oovšem nikoli, že by jim to nejelo, ale aby "ujeli". I do S-klasse se dá namontovat HTP nebo něco podobného s 20 stupňovou převodovkou, to by byla lahoda a komfort jízdy...

19.03.2008 | 09:55:12 | Radek Reagovat

Tak tohle je zase vyplod?!? Covece hod svoje komplexy za hlavu a uzivej tenhle hrube pozinkovany klenot! Vazne, mit 3 a vice deti a hluboko do kapsy beru ho do chalupy hned. Je to pekny auto z rodiny Dacii a Thalie urcite nejhezci, ze zadu mi pripomina Volvo XC90 ci jak se to jmenuje

19.03.2008 | 08:47:12 | Hanz Reagovat

!!!

A k čemu řešíte názory okolí?Je to vaše věc,myslíte si,že kdyby každý chodil oblékaný jen usedle,že by vznikly různé módní styly,že by návrháři navrhovali?Vždy musí být člověk sám sebou a pokud dává najevo svojí spokojenost s produktem,každého druhého to naštve a uzávidí se k smrti.Já osobně názory ostatních neřeším,protože jedinou kritiku,kterou beru je věcná kritika,a kritika dávající hlavu a patu.Kecy o krachování mě přijdou směšné a s takovým člověkem si nemám co říct.Pokud ti auto vyhovuje,dobře se ti sním jezdí a alespoň trošku se ti líbí,chval ho a říkej nahlas,že odpovídat na hloupé dotazy od hospodských povalečů nebudeš.Buď nad věcí a v této věci se chovej namyšleně,protože to lidi naštve a dají většinou pokoj.Mě osobně se MCV líbí daleko více,než Sedan a tak nějak plánuji do budoucna,že bude mezi kandidáty na nové auto,liťáky a pěkná metalíza si myslím udělají své.Budeš blbec,pokud ho prodáš jen kvůli kecům,protože pak tvoji kamarádi,nebo ti,co měli blbé kecy, zvítězí...a pak se jim naroste hřebínek a budou ti kecat do všeho..auto si nech a jezdi s ním s šarmem a elegancí,jako by to byl Mercedes.Věř mi,že i z ošklivého káčátka se dá udělat opravdu krásný kousek..a to hlavně tvým přístupem k okolí,k tomu jak budeš s autem vystupovat,tím,že budeš sám přesvědčen,že je hanba s tím jezdit,je toto chudák auto odsouzeno k bazaru,kde si ho koupí inteligentnější člověk,který ví co chce a to je jen přesun z A do B...Třeba tuhle,před rokem jsem si koupil za 15tis. PC sestavu,před týdnem jsem si chtěl sestavu rozšířit a nestačil jsem se divit.Všechny komponenty,byly zastaralé,pochybné výroby a značky,ale vše pečlivě obléknuto do pěkné elegantní skříně,člověk neznalý pak netuší,že daná sestava neměla cenu 15 ale stěží 7tis.Je jasné,že ceny padají,ale ta sestava byla stará již v době koupě,to bylo právě to,co mě rozhořčilo.Nevidím tudíž smysl kupovat drahá značková auta obléknutá do hezkých kabátů,ale v technice pochybných kvalit.Nehodlám platit velkým automobilkám typu Ford,Peugeot,..jejich manažery,TOP manažery a jiné některé papaláše,kteří mají nadprůměrné platy plynoucí z cen jejich produktů,kde se neplatí kvalita,ale značka a jméno firmy.U Dacie vím,že mám auto průměrné kvality,ale velmi levné ceny,a tak pokud se umíte k věcem chovat a rodiče vás naučili si vážit věcí,i Dacia vám vydrží dlouho.A propo Renaulťácké motory nepatří ke špatným...je na vás jak to kdo pochopí a čím se bude někdy až zbytečně chlubit..ale je fakt že NĚKTEŘÍ Češi jsou fakt hloupí a co nemá šest válců a obsah 3,0,jakoby nebylo autem.Z těchto lidí je mi fakt zle a poslal bych je do plynu..

18.03.2008 | 22:52:20 | Tomík Reagovat

ok

Nemohu nesuhlasit,je to dobre receno,v skratce, ale vsechno podstatni.

18.03.2008 | 22:09:33 | Svalovec Reagovat