Rok výroby:1996Typ motoru:800Stav km při koupi:16 000 kmStav km nyní:185 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?12 letPrůměrná spotřeba:4 l/100 kmVloženo:17. 1. 2009
Auto bez poruchy okrem výmeny stieračov popritom pôvodná batéria.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to auto ktoré nikdy nepredám tak som spokojní síce je pri 160km rýchlosti už dosť hlučné ale 4 litrová spotreba a bezproblémové štartovanie to vynahrádza. Karoséria bez korózie, však som ju poriadne vystriekal. Pneumatiky sú lacné a jedna sada vzdržala 70000 km a to na jednotke musím dávať pozor na akceleráciu, aby to zbytočne neprešmykovalo. Škoda že sa tam nedá namontovať ťažné a je to auto iba pre 4 osoby. Inak som spokojný a vrelo odporúčam.
Tu spotřebu už věřím. Sám jsem několikrát po sobě dosáhl spotřebu 3,5-4/100 km s C1, (přestal jsem jančit a jezdím v poklidu), takže už vážně věřím. Platí tady ono "Kdo nezkusil, neuvěří". Trabant mi valil 120, z kopce i 130, a byl to jen dvouválec 19 kW, tak proč by Tico nejelo 160?
Pánové k tomuto vozítku mohu říct jen dobré. Naše rodina jej měla jako jedna z prvních na Semilsku a nemohu na něj říct špatné slovo, samozřejmě krom bezpečnosti... je měkčí to přiznávám, nicméně co se týče komentované neuvěřitelné rychlosti...mohu říci toliko. Vím z vlastní zkušenosti že jet tímto vozem rychlostí přes 140km/h není velký problém. Kdo zná liberecko konkrétně kopec u Paceřic mezi Turnovem a Libercem, tak zde mohu vlastní zkušeností potvrdit že vůz naložený mnou a 3 dalšími kamarády nahoru vyfrčel po staré příkřejší cestě suveréně ve 145km/h. Těch 160km/h o teré tady nevěřící Tomášové pochybují, dělal tento vůz z tohohle kopce normálně, pokud člověk chtěl.Já sám jsem to nidky nezkoušel, ale vím že otec neměl problém dorazit ručičku tachometru na maxmum za tu 160 kam to tachometr pustil. Nevěříte? Nemusíte, pravda to je! A co se týče spotřeby, pak ty 4-5l je normálka a velmi příjemná záležitost. nejsem člověk, který normálně překračuje rychlostní rekordy. Pro mne je důležitá spolehlivost a úspornost, což tomuhle vozítku nikdo upřít nemůže. A ještě něco. Tam kde mají jiné vozy v zimě velký problém projet.... tak tohle autíčko to zvládá bez vetších trablů.Doveze, poslouží a nezklame. A komfort cestování...? No pravda že dlouhé cesty Turnov-Brno, jsou náročnější na záda, ale komu se to nelíbí, může jet autobusem vlakem anebo pěšky... Toť moje zkušenost. RS
Nevim proč tu všeci tak to Tico shazujete... Byl jsem v Polsku a jel sem z Krakowa dom po dálnici tehdy sem měl citroena Bx 1.6 a tak sem si to smažil 130 a najednou nějaká včela vedle mě kouknu se a co nevidim Ticadlo! no co sem neudělal přidal sem tomu na 150 a Ticadlo mě předjelo nepochopil sem a ještě vic sem nepochopil když sem vtom viděl 4 poláky... asi natom něco bude...
Je to lehký tuning , poladil to na asi 50kw, ,je to velký fanda Tica.A aby vám to ještě víc vrtalo hlavou tak trasu Kyjov-Znojmo a zpět jsem jel se spotřebou 3,3l/100km. A tobě Stando napíšu.
to si uz ale delas s tou rychlosti prdel ne????podle stranek ma motor obsahu 800-41koni a tocivej moment 60nm.Je zas pravda ze vykon na tu vahu 640kg nebo kolik tam bylo..je dostacujici ale 179 km/H to uz mi pride prehnany ..tech 160 bych este pobral
Pro nevěřící zopakuji: Brácha z toho vytáhl 180km/h. Po dálnici jeli s kamarádem a další kamarádi v bavoráku a tak když jel bavorák 180 tak tyko se třepotalo vedle něj, protože tohle auto když na dalnici rozjedete na víc jak 14km/h tak začíná dost vibrovat a když jsem jela 160, tak už jsem neměla odvahu přidat, protože jsem měla chvílemi pocit, že brzo vzlétnu a napadnu auto přede mnou sezhora :-D Ale brácha tu odvahu měl.
Viackrát sa mi stalo, že ma pri 130-140km/h tachometrových predbehlo Tico. Iba som neveriacky pokrútil hlavov. Kľudne uverím že to vytiahne aj 160+. Ale rozhodne by som to neskúšal. Pasívna bezpečnost je na úrovni bicykla. Viem si ho predstaviť do mesta kde sa jazdi do 60km/h. Už na okreskách by som sa na tom bál jazdiť.
Otcův brácha se jmenuje Tonda. Ze Šardic. Škoda, že nemám na tebe e-mail. Byla by prča se sejít, dát si přes držku a pak ochutnávat... Ale né že mi dáš nějaké patoky pro Pražáky!
pro zajímavost :s mírně upraveným Ticem (liťáky,motor) je rekord 179km/h- doloženo policejním radarem.Zkuste si spočítat poměr výkon/váha a dojdete k zajímavému číslu. Má lepší poměr než můj MPV 1,9/16V
normalne ..tady se clovak i zasmeje..jak se lidi hadaj.Tico 160km/h???proč ne.Verim tomu ze se to nekde z kopce rozjede ale ten clovek za volantem je teda cvok....v takovim papiraku...mno tyhle lidi se pozabijej sami. ..at slouzi..
Jo, Traboše jsem měl 22 let a taky jsem se nestyděl. Ve sklípku se rád stavím, pokud mě nenabereš na ty vidle... Mám u vás příbuzenstvo (Kyjov, Šardice, Mistřín, Čejč) celé příbuzenstvo je z Moravy. I táta.
Jo a kdyby jste si dali tu práci a přečetli si další recenze na Tico na těchto stránkách ,zjistili by jste že 4l je běžná spotřeba mimo město,nevím proč tomu odmítáte uvěřit.
Možná tě je sere že na to mám že?A v traboši klidně pojedu nestyděl bych se,je mě to fuk ,ale moc smrdí ale to vám v Ústí nevadí.A toho šaška promiň,nejsi asi zlý, jen jste jiná mentalita. Když pojedeš okolo, stav se na pohárek ve sklepě čau.
No vidíš, pisatel recenze si dělal prču a tys mu to sežral. Standa kupodivu pochopil, že je to nesmysl. Ty bohužel ne. Takže s tou tvojí 4 litrovou spotřebou jdi do pr.... (Reakce na recenzi č. 18)
Šašku. Bez toho by to prostě nešlo. Kup si co chceš, ve tvém případě je to jedno. Jinak jsi opravdu primitiv. Mohu ti doporučit Trabant Combi, pro vidle, psa a jednoho vola super auto.
Pořádně si přečti diskuzi a zjistíš že nikde nepíšu že s ním jezdím 160,to píše autor recenze ,ne já ty šašku. Nejsem sebevrah, 2x jsem jel 140 a stačilo mě. A C1 je skvělé auto,a až Tico doslouží, koupím si ho a budu jezdit do vinohradu s v něm.Krásná představa: ty ho máš pro rodinu a já pro psa a vidle.
ak si prečítate komentár č.18 pod názvom Dosť tak tieto komentáre už dávno nemali pokračovať aj keď autor mal pravdu vôbec sa nereaguje na seriozne recenzie.
No to je pěkné. Jak si to tak tady čtu, nechápu, proč zrovna standa by byl magor? Čtu si jeho příspěvky od spoda až nahoru, a bohužel mi připadá že má pravdu. Rozhodně netvrdí nic tak nepravděpodobného, aby se do něj musel každej navážet? To budou asi ty potrefený husy. A že se nechal vytočit? Nedivím se, přečtěte si, jak ho tady oslovují rádoby odborníci...Hele, a auto se spotřebou 4 nebo dokonce 3,5 litru je fakt ptákovina. To neumí ani Smart s turbem, v tom má Standa pravdu.
Nevíte o nějakém? Auto které jezdí 160, dosahuje spotřebu 3,5-4 litry, takové bych moc chtěl. Prodal bych ho japoncům a němcům, aby se ti "kokoti nevzdělaní" přiučili od korejců, jak se má dělat ekologický motor.
Co mě tady urážíš ty debile? Ty jezdíš na pole TICEM a srovnáváš ho s C1kou, a najednou máš MPV. Strč si ho do tý svý sedlácký prdele ty vydláku vybagrovanej i se svejma vidlema. Já nepotřebuju mít doma dvě auta, stačí mi jedno univerzální. Holt ti došly argumenty tak nastupuje sprostota. Těch 160 jezdíš na pole? Nějak se zaplejtáš...
Jestli je tvoje C1 bezpeřnější než moje MPV tak ty vidle sežeru. A je jasné že v Ticu rodinu nevozím ty kravské vemeno nevydojenéna to nemám odvahu. U nás si mini auta kupujeme na pole vy s tím jezdíte normálně,já v tom vozím vidle,kosu a psa.A za 4l.
kdyz uz mu vsichni nadavate tak si to prectete poradne on tvrdi spotreba 4 litry a bezproblemove startovani a rychlost 160 to si vy blbci myslite ze tvrdi ze jede 160 za 4 a jeste pri tom bezproblemove startuje ?
ty máš tak krásný argumenty...Tak si tam ty vidle voz. Já žádný nemám, a v autě vozím rodinu. Sice bylo 3x levnější než to tvoje, ale zato je modernější, bezpečnější, pohodlnější, jen ta spotřeba mě štve. Za 4 to ne a ne jet. Budu přemýšlet o nějakém 15ti letém TICU a vyměním ho za 3 letou C1.
nevím co máš pořád s otáčkama,jsi ma to nějak zatížený.Jezdím max 80 ,to tam je tak 2200ot,chci se jen co nejlevněji přepravit z bodu A do bodu B. Spotřeba je taková jaká je a je mě úplně jedno co si myslíš. A s tou C1,je to supr vůz, fakt se povedl, ale my vidláci,nebo vydláci (jak je ti libo) jezdíme v jimých kárách.Pro zajímavost moje auto stálo 3x tolik co tvoje C1 a na rozdíl od tebe tam ty vidle dám.
"musím si dávat pozor na akceleráciu, aby to neprešmykovalo" to není o výkonu, to je o předním pohonu - normální jev. Já jsem na jedničku prešmýkával i s Trabantem a ten měl 19 kW.
To není o machrování, ale mám s čím srovnávat. Motor v C1 je ve své třídě špička, v TP má psánu spotřebu 4,1 a nikdy jsem netvrdil, že jezdím za 4 litry. Je to píč...ina vypočítaná teoreticky v laboratorních podmínkách. Je to jedno z nejúspornějších aut, emise 109 (jestli ti to něco říká), 160 jede při 4000 ot/min, 90 při cca 2800 ot/min. A ani tak tu spotřebu nedosáhne. Nechceš nám snad namluvit, že zastaralý motor s karburátorem, vyhnanej do otáček, jede úsporněji.
V TP má psáno při 90 4,2l/100 ,nemám důvod kecat,prostě je to tak.Klidně Vám napíšu jaké má průsery(koroze, atd.) mám ho jen jako druhé ,"bojové" auto. A pro zajímavost čím jezdí náš inteligent Standa?
my vidláci alespoň umíme pravopis,ty inteligente.A co se týká spotřeby ,jen magor si může myslet že to bere při 160 4l.Auto sice jede tacho 160 ale to je už životu nebezpečné.Pro ty co pomaleji chápou:cesty do práce (cca10km)4,5l/100,pojížďky do vinohradu 5-6l/100,delší trasy(100km)3,5-4l/100km.Samozřejmě s lehkou nohou.Je to směšné auto ,ale na místní cesty, nebudu ničit dobré auto.
O motorech ve Favoritu, Felicii 1,3 a Fabii 1,4 MPi a 1,0 žádné jiné informace nemám a nikdy jsem je neslyšel - olej do 250000 km prostě neberou. Jedině snad s vadným stíracím kroužkem - ale ani o tom jsem snad nikdy neslyšel. Znám jednu Feldu 1,3, která olej skutečně bere - ale ta má nalítáno přes 400000 km při podnikání. Nepleť si to s některými koncernovými motory ve škodovkách, ty olej občas berou. Tam jakoby nesoudruzi někde udělali chybu.
Tak toto je príklad ako sa píšu kometáre o somarinách.Táto recenzia bola priznám sa prifarbená naschvál aby som si sebe a hlavne mojej žene (nechcela veriť)dokázal že na serioznu recenziu sa nereaguje skoro vôbec. Osobne som ich napísal niekoľko a komentár jeden spolu s radou na môj problém.A toto je príklad ako sa niekto dokáže hádať a reagovať na hlúposť.Výsledok 16 komentárov za pár hodín.PS:kedysi som mal Tico spotreba okolo 5 litrov a 150km/h po dialnici je skutočnosť ako aj to že motor za 5 rokov bez závady.švagriná ho ešte stále má ako druhé auto v rodine do mesta stále šlape akurát tá pôvodná batéria (bezúdržbová) bola po 10 rokoch slabá.takže už dosť a pište aj na seriózne recenzie.
Divil bych se těm parametrům motoru, které jsou vlastně lepší než u DAEWO MATIZ. Ten je přece novější a nejede z kopce vic než 150 a o čtyřlitrové spotřebě si může nechat zdát. Leda že by takový zázrak s karburátorem byl úspornější a výkonnější než novější stříkačka... Pak by výrobce jaksi nabral zpětný vývoj. Zpátky na stromy!
Když už se tady kasáš, že Tico je motor Suzuki, seš zase ve sračkách. Suzuki totiž umí jen motory motocyklového charakteru, které nemají žádný krouťák a aby jely, musí se točit do otáček. To samo popírá spotřebu 4 l a rychlost 160. Za čtyři litry můžeš jezdit, ale tak 70 km/h. Ostatní je jen tvoje fantazie, nebo si sám lžeš do kapsy.
Já jsem možná jenom debil, ty vydláku, ale vím jakou energii je potřeba k rozjetí na 160 km/h auta, které má aerodynamiku cihly. S tímto motorem leda z kopce, a potom bude vír v nádrži.
se spotřebou oleje mám jiné informace ,ale může to být kus od kusu jiné. Moji známí mají asi smůlu na auta.A co se týká spotřeby,klidně se smějte,já se směju u benzínky.
Promiň, že ti odpovídá jeden z hlupáků, ale přehlédl jsi, že motory Škoda (čtyřválce 1,3; 1,4; 1,0) - počínaje Favoritem - tak do 250000 km olej neberou vůbec. Tím nechci říci, že nemají jiné neduhy, ale tento rozhodně ne.
přesně jak itall píše,dnes je to jinde. tico je stará šunka ale zkuste koupit 11leté 5dveřevé auto se spotřebou 4 až 5l za 10000kč!A do práce a do vinohradu je to ideální auto ,nic víc od něho nečekám.Na normální ježdění mám jiné auto.
Toto je jen další důkaz že sem píší šašci co o konkrétním autě neví nic a dělají machry.Tico je licenční Suzuki Alto vy debilové a spotřeba je opravdu 3,5 až 5l podle trasy. Max je tacho 160 papírově 143km/h. Navíc motor je dost spolehlivý,protože je to klasika karbec,nemá se co pokazit. Ani po 150000km nevezme ani deci oleje,co by zato škodovkáři dali že?Se zbytkem auta je problém,tam už kvalita není.Ale motor je skvělý a bere to tak málo ,a jede tak dobře proto že je o 350kg lehčí a 15cm užší než normální auto, tam je ta úspora vy odborníci.
Výrobce Daewo předběhl dobu. Hloupí japonci potřebují k tomu, aby jim malé auto jelo 160, nejmodernější techniku s variabilním časováním ventilů, motor o obsahu 1 L, šíleně předimenzovaný aby utáhl dlouhé převody a ještě jim to "žere" 6 L při 160ti km/h. Korejci to měli zmáklý už před 15ti lety v sekačce na trávu. Tu potom dali do TICA. Nebo pisatel recenze prostě kecá?
Ano, vážení přátelé, jste nevěděli, že konstruktéři Daewoo zkonstruovali perpetuum mobile? OBSAH 0,8, RYCHLOST 160 A SPOTŘEBA 4 L/100 km...Ty 4 l to spotřebuje na volnoběh při stání na místě, nebo jízdě na neutrál. Za jízdy dochází k rekuperaci a nádrž se opět sama doplňuje. Ale někde udělali soudruzi z Daewoo chybu a proto firma zkrachovala.
Taky jsme ho měli. Ano, auto super je, ale nemá skoro žádnou pasivní bezpečnost. Při váze 650 kg je všechno slabé a nevystužené. Nedivím se tvému nadšení, ale bourat bych v tom nechtěl. Jinak do města jako nákupní taška k nezaplacení. Zaparkuješ všude.
Komentáře uživatelů k recenzi Daewoo Tico
Pro Jindru
Já nevím jestli to víš... ale tohle vozítko nemá omezovač... takže frčí dokud stíhá dech.... a kondičku má sakra dobrou. :oD
12.05.2009 | 15:10:20 | Radek S Reagovat
RE: Pro Jindru
Brácha z toho vytáhl 180km/h a jezdil s tím i na tuning srazy, a to nejen se koukat, ale i závodit, a tomuhle autíčku na rozjezdy nestačil nikdo :-)
03.04.2012 | 13:51:02 | Lotete | 85.70.110.* Reagovat
Jarin
Tu spotřebu už věřím. Sám jsem několikrát po sobě dosáhl spotřebu 3,5-4/100 km s C1, (přestal jsem jančit a jezdím v poklidu), takže už vážně věřím. Platí tady ono "Kdo nezkusil, neuvěří". Trabant mi valil 120, z kopce i 130, a byl to jen dvouválec 19 kW, tak proč by Tico nejelo 160?
11.05.2009 | 18:02:27 | Standa Reagovat
Rychlost Tica pro nevěřící...
Pánové k tomuto vozítku mohu říct jen dobré. Naše rodina jej měla jako jedna z prvních na Semilsku a nemohu na něj říct špatné slovo, samozřejmě krom bezpečnosti... je měkčí to přiznávám, nicméně co se týče komentované neuvěřitelné rychlosti...mohu říci toliko. Vím z vlastní zkušenosti že jet tímto vozem rychlostí přes 140km/h není velký problém. Kdo zná liberecko konkrétně kopec u Paceřic mezi Turnovem a Libercem, tak zde mohu vlastní zkušeností potvrdit že vůz naložený mnou a 3 dalšími kamarády nahoru vyfrčel po staré příkřejší cestě suveréně ve 145km/h. Těch 160km/h o teré tady nevěřící Tomášové pochybují, dělal tento vůz z tohohle kopce normálně, pokud člověk chtěl.Já sám jsem to nidky nezkoušel, ale vím že otec neměl problém dorazit ručičku tachometru na maxmum za tu 160 kam to tachometr pustil. Nevěříte? Nemusíte, pravda to je! A co se týče spotřeby, pak ty 4-5l je normálka a velmi příjemná záležitost. nejsem člověk, který normálně překračuje rychlostní rekordy. Pro mne je důležitá spolehlivost a úspornost, což tomuhle vozítku nikdo upřít nemůže. A ještě něco. Tam kde mají jiné vozy v zimě velký problém projet.... tak tohle autíčko to zvládá bez vetších trablů.Doveze, poslouží a nezklame. A komfort cestování...? No pravda že dlouhé cesty Turnov-Brno, jsou náročnější na záda, ale komu se to nelíbí, může jet autobusem vlakem anebo pěšky... Toť moje zkušenost. RS
11.05.2009 | 17:10:57 | Radek S Reagovat
Tico rychlost
Nevim proč tu všeci tak to Tico shazujete... Byl jsem v Polsku a jel sem z Krakowa dom po dálnici tehdy sem měl citroena Bx 1.6 a tak sem si to smažil 130 a najednou nějaká včela vedle mě kouknu se a co nevidim Ticadlo! no co sem neudělal přidal sem tomu na 150 a Ticadlo mě předjelo nepochopil sem a ještě vic sem nepochopil když sem vtom viděl 4 poláky... asi natom něco bude...
14.03.2009 | 13:08:03 | Pat Reagovat
Jarinovi
StandaMany@seznam.cz
20.01.2009 | 22:15:30 | Standa Reagovat
Je to lehký tuning , poladil to na asi 50kw, ,je to velký fanda Tica.A aby vám to ještě víc vrtalo hlavou tak trasu Kyjov-Znojmo a zpět jsem jel se spotřebou 3,3l/100km. A tobě Stando napíšu.
20.01.2009 | 22:07:07 | Jarin Reagovat
ale no tak
to si uz ale delas s tou rychlosti prdel ne????podle stranek ma motor obsahu 800-41koni a tocivej moment 60nm.Je zas pravda ze vykon na tu vahu 640kg nebo kolik tam bylo..je dostacujici ale 179 km/H to uz mi pride prehnany ..tech 160 bych este pobral
20.01.2009 | 21:55:36 | jindra Reagovat
RE: ale no tak
Pro nevěřící zopakuji: Brácha z toho vytáhl 180km/h. Po dálnici jeli s kamarádem a další kamarádi v bavoráku a tak když jel bavorák 180 tak tyko se třepotalo vedle něj, protože tohle auto když na dalnici rozjedete na víc jak 14km/h tak začíná dost vibrovat a když jsem jela 160, tak už jsem neměla odvahu přidat, protože jsem měla chvílemi pocit, že brzo vzlétnu a napadnu auto přede mnou sezhora :-D Ale brácha tu odvahu měl.
03.04.2012 | 13:58:49 | Lotete | 85.70.110.* Reagovat
RE: ale no tak
Viackrát sa mi stalo, že ma pri 130-140km/h tachometrových predbehlo Tico. Iba som neveriacky pokrútil hlavov. Kľudne uverím že to vytiahne aj 160+. Ale rozhodne by som to neskúšal. Pasívna bezpečnost je na úrovni bicykla. Viem si ho predstaviť do mesta kde sa jazdi do 60km/h. Už na okreskách by som sa na tom bál jazdiť.
03.04.2012 | 15:00:03 | tichy pozorovatel | 195.98.29.* Reagovat
Jarinovi
Otcův brácha se jmenuje Tonda. Ze Šardic. Škoda, že nemám na tebe e-mail. Byla by prča se sejít, dát si přes držku a pak ochutnávat... Ale né že mi dáš nějaké patoky pro Pražáky!
20.01.2009 | 21:41:37 | Standa Reagovat
Zajímavost
pro zajímavost :s mírně upraveným Ticem (liťáky,motor) je rekord 179km/h- doloženo policejním radarem.Zkuste si spočítat poměr výkon/váha a dojdete k zajímavému číslu. Má lepší poměr než můj MPV 1,9/16V
20.01.2009 | 21:39:30 | Jarin Reagovat
to snad ne!!!!
Matka je taky z Šardic.To si na tebe vezmu nové vidle,žádné staré od hnoje ať víš že jsme pohostinný kraj.
20.01.2009 | 21:32:54 | Jarin Reagovat
Tico 160 km/h
Vždyť má jízdní vlastnosti 10/10 ! Ale sranda to tady je. A to je důležité. Sranda musí bejt.
20.01.2009 | 21:32:31 | Reagovat
sranda
normalne ..tady se clovak i zasmeje..jak se lidi hadaj.Tico 160km/h???proč ne.Verim tomu ze se to nekde z kopce rozjede ale ten clovek za volantem je teda cvok....v takovim papiraku...mno tyhle lidi se pozabijej sami. ..at slouzi..
20.01.2009 | 21:29:55 | jindra Reagovat
Jarin
Jo, Traboše jsem měl 22 let a taky jsem se nestyděl. Ve sklípku se rád stavím, pokud mě nenabereš na ty vidle... Mám u vás příbuzenstvo (Kyjov, Šardice, Mistřín, Čejč) celé příbuzenstvo je z Moravy. I táta.
20.01.2009 | 21:21:54 | Standa Reagovat
Jo a kdyby jste si dali tu práci a přečetli si další recenze na Tico na těchto stránkách ,zjistili by jste že 4l je běžná spotřeba mimo město,nevím proč tomu odmítáte uvěřit.
20.01.2009 | 21:19:50 | Jarin Reagovat
To nasere že?
Možná tě je sere že na to mám že?A v traboši klidně pojedu nestyděl bych se,je mě to fuk ,ale moc smrdí ale to vám v Ústí nevadí.A toho šaška promiň,nejsi asi zlý, jen jste jiná mentalita. Když pojedeš okolo, stav se na pohárek ve sklepě čau.
20.01.2009 | 21:03:55 | Jarin Reagovat
Jarinovi
No vidíš, pisatel recenze si dělal prču a tys mu to sežral. Standa kupodivu pochopil, že je to nesmysl. Ty bohužel ne. Takže s tou tvojí 4 litrovou spotřebou jdi do pr.... (Reakce na recenzi č. 18)
20.01.2009 | 20:57:28 | Karel Reagovat
Jarin
Šašku. Bez toho by to prostě nešlo. Kup si co chceš, ve tvém případě je to jedno. Jinak jsi opravdu primitiv. Mohu ti doporučit Trabant Combi, pro vidle, psa a jednoho vola super auto.
20.01.2009 | 20:53:39 | Standa Reagovat
Stando
Pořádně si přečti diskuzi a zjistíš že nikde nepíšu že s ním jezdím 160,to píše autor recenze ,ne já ty šašku. Nejsem sebevrah, 2x jsem jel 140 a stačilo mě. A C1 je skvělé auto,a až Tico doslouží, koupím si ho a budu jezdit do vinohradu s v něm.Krásná představa: ty ho máš pro rodinu a já pro psa a vidle.
20.01.2009 | 20:48:14 | Jarin Reagovat
recenzia Č18
ak si prečítate komentár č.18 pod názvom Dosť tak tieto komentáre už dávno nemali pokračovať aj keď autor mal pravdu vôbec sa nereaguje na seriozne recenzie.
20.01.2009 | 20:42:27 | sumec Reagovat
Jízdní vlastnosti
10/10, tyvago, to musí bejt dělo! A nebo pan řidič nejezdil s ničím jiným. Dát 10 bodů Ticu, tak nevím kolik by dostalo BMW ?
20.01.2009 | 13:26:16 | Karel Reagovat
Standa
No to je pěkné. Jak si to tak tady čtu, nechápu, proč zrovna standa by byl magor? Čtu si jeho příspěvky od spoda až nahoru, a bohužel mi připadá že má pravdu. Rozhodně netvrdí nic tak nepravděpodobného, aby se do něj musel každej navážet? To budou asi ty potrefený husy. A že se nechal vytočit? Nedivím se, přečtěte si, jak ho tady oslovují rádoby odborníci...Hele, a auto se spotřebou 4 nebo dokonce 3,5 litru je fakt ptákovina. To neumí ani Smart s turbem, v tom má Standa pravdu.
20.01.2009 | 13:21:59 | Major Reagovat
Standa
Ty si fakt magor jesitny. Chod na obed, vrat sa a pracitaj si po sebe posledny prispevok........
20.01.2009 | 13:08:45 | w Reagovat
Sháním TICO
Nevíte o nějakém? Auto které jezdí 160, dosahuje spotřebu 3,5-4 litry, takové bych moc chtěl. Prodal bych ho japoncům a němcům, aby se ti "kokoti nevzdělaní" přiučili od korejců, jak se má dělat ekologický motor.
20.01.2009 | 13:03:50 | Kája Reagovat
Spotřeba
Jasně píše "ve 160 hlučné, ale 4 litrová spotřeba to vynahrádza" takže ať se naučí formulovat věty. Ano tímto tvrdí, že mu to ve 160 bere 4 litry.
20.01.2009 | 12:56:46 | Reagovat
Jarinovi
Co mě tady urážíš ty debile? Ty jezdíš na pole TICEM a srovnáváš ho s C1kou, a najednou máš MPV. Strč si ho do tý svý sedlácký prdele ty vydláku vybagrovanej i se svejma vidlema. Já nepotřebuju mít doma dvě auta, stačí mi jedno univerzální. Holt ti došly argumenty tak nastupuje sprostota. Těch 160 jezdíš na pole? Nějak se zaplejtáš...
20.01.2009 | 12:54:19 | Standa Reagovat
Stando
Jestli je tvoje C1 bezpeřnější než moje MPV tak ty vidle sežeru. A je jasné že v Ticu rodinu nevozím ty kravské vemeno nevydojenéna to nemám odvahu. U nás si mini auta kupujeme na pole vy s tím jezdíte normálně,já v tom vozím vidle,kosu a psa.A za 4l.
20.01.2009 | 12:45:49 | Jarin Reagovat
kdyz uz mu vsichni nadavate tak si to prectete poradne on tvrdi spotreba 4 litry a bezproblemove startovani a rychlost 160 to si vy blbci myslite ze tvrdi ze jede 160 za 4 a jeste pri tom bezproblemove startuje ?
20.01.2009 | 11:58:03 | Reagovat
Vidle
ty máš tak krásný argumenty...Tak si tam ty vidle voz. Já žádný nemám, a v autě vozím rodinu. Sice bylo 3x levnější než to tvoje, ale zato je modernější, bezpečnější, pohodlnější, jen ta spotřeba mě štve. Za 4 to ne a ne jet. Budu přemýšlet o nějakém 15ti letém TICU a vyměním ho za 3 letou C1.
20.01.2009 | 07:12:01 | StandaMany Reagovat
Stando
nevím co máš pořád s otáčkama,jsi ma to nějak zatížený.Jezdím max 80 ,to tam je tak 2200ot,chci se jen co nejlevněji přepravit z bodu A do bodu B. Spotřeba je taková jaká je a je mě úplně jedno co si myslíš. A s tou C1,je to supr vůz, fakt se povedl, ale my vidláci,nebo vydláci (jak je ti libo) jezdíme v jimých kárách.Pro zajímavost moje auto stálo 3x tolik co tvoje C1 a na rozdíl od tebe tam ty vidle dám.
20.01.2009 | 06:16:32 | Jarin Reagovat
Akcelerácia
"musím si dávat pozor na akceleráciu, aby to neprešmykovalo" to není o výkonu, to je o předním pohonu - normální jev. Já jsem na jedničku prešmýkával i s Trabantem a ten měl 19 kW.
19.01.2009 | 22:45:34 | Kája Reagovat
Jarin
To není o machrování, ale mám s čím srovnávat. Motor v C1 je ve své třídě špička, v TP má psánu spotřebu 4,1 a nikdy jsem netvrdil, že jezdím za 4 litry. Je to píč...ina vypočítaná teoreticky v laboratorních podmínkách. Je to jedno z nejúspornějších aut, emise 109 (jestli ti to něco říká), 160 jede při 4000 ot/min, 90 při cca 2800 ot/min. A ani tak tu spotřebu nedosáhne. Nechceš nám snad namluvit, že zastaralý motor s karburátorem, vyhnanej do otáček, jede úsporněji.
19.01.2009 | 22:24:24 | Standa Reagovat
C1
Asi máš C1 že? A s tím na mě děláš machra?
19.01.2009 | 22:04:31 | Jarin Reagovat
spotřeba
V TP má psáno při 90 4,2l/100 ,nemám důvod kecat,prostě je to tak.Klidně Vám napíšu jaké má průsery(koroze, atd.) mám ho jen jako druhé ,"bojové" auto. A pro zajímavost čím jezdí náš inteligent Standa?
19.01.2009 | 21:53:19 | Jarin Reagovat
báchorky
Ty báchorky si nech. 3,5 litu by to nedokázalo ani v dieselu. To neumí ani Smart.
19.01.2009 | 21:35:30 | Standa Reagovat
I a Y
Vím že vidle jsou s měkkým, ale vydlák je vydlák...
19.01.2009 | 21:34:10 | Standa Reagovat
Stando
my vidláci alespoň umíme pravopis,ty inteligente.A co se týká spotřeby ,jen magor si může myslet že to bere při 160 4l.Auto sice jede tacho 160 ale to je už životu nebezpečné.Pro ty co pomaleji chápou:cesty do práce (cca10km)4,5l/100,pojížďky do vinohradu 5-6l/100,delší trasy(100km)3,5-4l/100km.Samozřejmě s lehkou nohou.Je to směšné auto ,ale na místní cesty, nebudu ničit dobré auto.
19.01.2009 | 21:31:23 | Jarin Reagovat
Jarin:
O motorech ve Favoritu, Felicii 1,3 a Fabii 1,4 MPi a 1,0 žádné jiné informace nemám a nikdy jsem je neslyšel - olej do 250000 km prostě neberou. Jedině snad s vadným stíracím kroužkem - ale ani o tom jsem snad nikdy neslyšel. Znám jednu Feldu 1,3, která olej skutečně bere - ale ta má nalítáno přes 400000 km při podnikání. Nepleť si to s některými koncernovými motory ve škodovkách, ty olej občas berou. Tam jakoby nesoudruzi někde udělali chybu.
19.01.2009 | 21:09:00 | Itall Reagovat
dosť
Tak toto je príklad ako sa píšu kometáre o somarinách.Táto recenzia bola priznám sa prifarbená naschvál aby som si sebe a hlavne mojej žene (nechcela veriť)dokázal že na serioznu recenziu sa nereaguje skoro vôbec. Osobne som ich napísal niekoľko a komentár jeden spolu s radou na môj problém.A toto je príklad ako sa niekto dokáže hádať a reagovať na hlúposť.Výsledok 16 komentárov za pár hodín.PS:kedysi som mal Tico spotreba okolo 5 litrov a 150km/h po dialnici je skutočnosť ako aj to že motor za 5 rokov bez závady.švagriná ho ešte stále má ako druhé auto v rodine do mesta stále šlape akurát tá pôvodná batéria (bezúdržbová) bola po 10 rokoch slabá.takže už dosť a pište aj na seriózne recenzie.
19.01.2009 | 21:06:27 | mumo Reagovat
TICO
Divil bych se těm parametrům motoru, které jsou vlastně lepší než u DAEWO MATIZ. Ten je přece novější a nejede z kopce vic než 150 a o čtyřlitrové spotřebě si může nechat zdát. Leda že by takový zázrak s karburátorem byl úspornější a výkonnější než novější stříkačka... Pak by výrobce jaksi nabral zpětný vývoj. Zpátky na stromy!
19.01.2009 | 20:52:56 | Karel Reagovat
pro vydláka z vinohradu
Když už se tady kasáš, že Tico je motor Suzuki, seš zase ve sračkách. Suzuki totiž umí jen motory motocyklového charakteru, které nemají žádný krouťák a aby jely, musí se točit do otáček. To samo popírá spotřebu 4 l a rychlost 160. Za čtyři litry můžeš jezdit, ale tak 70 km/h. Ostatní je jen tvoje fantazie, nebo si sám lžeš do kapsy.
19.01.2009 | 20:40:37 | Standa Reagovat
Jarinovi
Já jsem možná jenom debil, ty vydláku, ale vím jakou energii je potřeba k rozjetí na 160 km/h auta, které má aerodynamiku cihly. S tímto motorem leda z kopce, a potom bude vír v nádrži.
19.01.2009 | 20:33:35 | Standa Reagovat
Itall,Radek
se spotřebou oleje mám jiné informace ,ale může to být kus od kusu jiné. Moji známí mají asi smůlu na auta.A co se týká spotřeby,klidně se smějte,já se směju u benzínky.
19.01.2009 | 20:19:57 | Jarin Reagovat
To Jarin
4 - 5L žere každý auto, jen na kolik kilometrů, že?:-) Mimochodem na auto do vinohradu je spotřeba opravdu zásadní.
19.01.2009 | 20:07:43 | Radek Reagovat
Jarin:
Promiň, že ti odpovídá jeden z hlupáků, ale přehlédl jsi, že motory Škoda (čtyřválce 1,3; 1,4; 1,0) - počínaje Favoritem - tak do 250000 km olej neberou vůbec. Tím nechci říci, že nemají jiné neduhy, ale tento rozhodně ne.
19.01.2009 | 20:03:11 | Itall Reagovat
souhlas
přesně jak itall píše,dnes je to jinde. tico je stará šunka ale zkuste koupit 11leté 5dveřevé auto se spotřebou 4 až 5l za 10000kč!A do práce a do vinohradu je to ideální auto ,nic víc od něho nečekám.Na normální ježdění mám jiné auto.
19.01.2009 | 20:02:43 | Jarin Reagovat
Tico jsem kdysi vyloučil - zcela bez předsudků - prostě jsem se ani dopředu nevešel. Dnešní mini jsou už o něčem jiném, hlavně z Kolína.
19.01.2009 | 19:57:04 | Itall Reagovat
Hlupáci
Toto je jen další důkaz že sem píší šašci co o konkrétním autě neví nic a dělají machry.Tico je licenční Suzuki Alto vy debilové a spotřeba je opravdu 3,5 až 5l podle trasy. Max je tacho 160 papírově 143km/h. Navíc motor je dost spolehlivý,protože je to klasika karbec,nemá se co pokazit. Ani po 150000km nevezme ani deci oleje,co by zato škodovkáři dali že?Se zbytkem auta je problém,tam už kvalita není.Ale motor je skvělý a bere to tak málo ,a jede tak dobře proto že je o 350kg lehčí a 15cm užší než normální auto, tam je ta úspora vy odborníci.
19.01.2009 | 19:54:37 | Jarin Reagovat
160
Jsem sice zastánce malých vozů (Radek mě zná :-)) ale co je moc to je příliš. Tady to vypadá na kokain - barevné sny a halucinace...
19.01.2009 | 19:49:51 | Standa Reagovat
To kilošedesát musí být velkej odvaz. Tráva nebo něco tvrdčího?
19.01.2009 | 19:44:14 | Radek Reagovat
Daewoo
Výrobce Daewo předběhl dobu. Hloupí japonci potřebují k tomu, aby jim malé auto jelo 160, nejmodernější techniku s variabilním časováním ventilů, motor o obsahu 1 L, šíleně předimenzovaný aby utáhl dlouhé převody a ještě jim to "žere" 6 L při 160ti km/h. Korejci to měli zmáklý už před 15ti lety v sekačce na trávu. Tu potom dali do TICA. Nebo pisatel recenze prostě kecá?
19.01.2009 | 19:35:55 | Standa Reagovat
Perpeetum mobile
Ano, vážení přátelé, jste nevěděli, že konstruktéři Daewoo zkonstruovali perpetuum mobile? OBSAH 0,8, RYCHLOST 160 A SPOTŘEBA 4 L/100 km...Ty 4 l to spotřebuje na volnoběh při stání na místě, nebo jízdě na neutrál. Za jízdy dochází k rekuperaci a nádrž se opět sama doplňuje. Ale někde udělali soudruzi z Daewoo chybu a proto firma zkrachovala.
19.01.2009 | 19:32:12 | Mány Reagovat
tak potom je tacháč na .... ale ukazuje to 160km/h aj keď tá bezpečnosť je slabá ale inač super.
19.01.2009 | 19:02:17 | mumo Reagovat
Tico
Taky jsme ho měli. Ano, auto super je, ale nemá skoro žádnou pasivní bezpečnost. Při váze 650 kg je všechno slabé a nevystužené. Nedivím se tvému nadšení, ale bourat bych v tom nechtěl.
Jinak do města jako nákupní taška k nezaplacení. Zaparkuješ všude.
19.01.2009 | 14:44:23 | Alesh Reagovat
pri 250km uz nic nepocut
Ahoj, mohol by si spomenut ci tam je na 250km/h obmedzovac, alebo ho mas odpojeny a taha do 300km/h...160km/h je krasny vtip
19.01.2009 | 12:34:27 | danny Reagovat
he he
"Při 160 km/h dost hlučné",při 200 km/h velmi hlučné.....
19.01.2009 | 10:11:43 | Reagovat