Rok výroby:1997Typ motoru:1560Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:3. 9. 2007
Hneď po kúpe sa pokazil alternátor. Nový stojí okolo 7000 - 8000 Sk. Naštastie som zohnal druhý diodový mostík a po cca týždnovom hľadaní som to nakoniec opravil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Čo sa týka designu auta som veľmi spokojný - samozrejme chybičkou krásy sú popraskané kľučky - výrobná vada fiatu. Nové kľučky by už tento problém nemali mať.
Výkonom sa tomuto motoru môže rovnať naozaj len máloktorá 1.6 - ka.
Spotreba - Čo sa týka spotreby tá sa pohybuje okolo 8 litrov ale záleží od spôsobu jazdy.
Komfort - dobrý, sedačky sú mäkké, priestor je aj vzadu na dostačujúci, u vodiča mohlo byť viac priestoru pre nohy
Batožinový priestor - Nie je veľmi veľký, ale toto auto si asi málokto kupoval kvôli batožinovému priestoru, po sklopení sedačiek ale vzrastie
Účinnosť bŕzd - ABS sa v prípade potreby ohlási a pomáha pri brzdení, žiadne chvenie volantu ani iné rušivé momenty
Výkon - Nemá turbo, ale pri vytáčaní motore od 4000 otáčok ožíva - s týmto motorom sa inak ani jazdiť nedá.
Hlučnosť - tiché
Podvozok - Mäkký - pravdepodobne za to ale môžu opotrebované tlmiče.
V interieti sa nachádza veľa detailov, ktoré autu len pridávajú plusové body - napr. tvarované páčky pre smerovky a stierače.
Pre viac informácií a recenziíi pozrite na http://www.fiat.karnet.sk
pokud beres ciste vykon, muze se ti rovnat spoustu 1,6. Jen pro priklad- obycejny Hyundai Lantra (84kW), nebo Ford Escort, tech jezdi spousty, ten ma dokonce 77kW! :-) a o japonskych motorech se bavit nebudeme... a klicky se lamou, pravda. Fiat jeden cas experimentoval s druhotnymi plasty, zda se ze to ma souvislost. To Anonym - nechapu co je ti do toho, odkud berou lidi dily. Proc si nekoupit treba celni sklo z vrakace? A nebo i tu prevodovku? Vyjde to mnohem levneji.... navic kazdeho osobni vec... pane milionar.
Pak podle toho má vypadat vozový park....pojízdný šroty... Starý dobrý přísloví...když máš na koně...musíš mít i na oves. Potom to ještě obuj do sjetejch gum dovezenejch z Německa
Kolego dost dílu se dá sehnat po vrakáčích takže alternátor bych nový rozhodně nekupoval.Měl jsem vadnou převodku řízení/pozustatek po kolizi/a celou i se servem mě na vrakáčí stála 1500Kč. Byla z auta co mělo najeto 72000km a nová by stála kolem 15000Kč.Takže díky za vrakoviště!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Bravo
1,6
pokud beres ciste vykon, muze se ti rovnat spoustu 1,6. Jen pro priklad- obycejny Hyundai Lantra (84kW), nebo Ford Escort, tech jezdi spousty, ten ma dokonce 77kW! :-) a o japonskych motorech se bavit nebudeme... a klicky se lamou, pravda. Fiat jeden cas experimentoval s druhotnymi plasty, zda se ze to ma souvislost.
To Anonym - nechapu co je ti do toho, odkud berou lidi dily. Proc si nekoupit treba celni sklo z vrakace? A nebo i tu prevodovku? Vyjde to mnohem levneji.... navic kazdeho osobni vec... pane milionar.
05.09.2007 | 07:26:52 | to Pietro Reagovat
Kubik
Pak podle toho má vypadat vozový park....pojízdný šroty...
Starý dobrý přísloví...když máš na koně...musíš mít i na oves.
Potom to ještě obuj do sjetejch gum dovezenejch z Německa
05.09.2007 | 00:25:19 | Reagovat
Kolego dost dílu se dá sehnat po vrakáčích takže alternátor bych nový rozhodně nekupoval.Měl jsem vadnou převodku řízení/pozustatek po kolizi/a celou i se servem mě na vrakáčí stála 1500Kč. Byla z auta co mělo najeto 72000km a nová by stála kolem 15000Kč.Takže díky za vrakoviště!!!
03.09.2007 | 21:25:28 | Reagovat