Recenze Ford Escort 1,8D
“Ford už mi nesmí do baráku.”

Autor recenze: Jarin (39 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1,8 diesel Stav km při koupi:90 000 km Stav km nyní:99 900 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 26. 2. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: VW golf

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Prasklý pedál spojky.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jediné co mohu vyzvednout je podvozek. Kulisa řazení nepřesná,ovladácí páčky nepřesné.

Po spuštění klimatizace má vozidlo problémy s rozjezdem. Motor celkově nevyhovuje je slabý,problémy se startováním, hlučný.

Co se týká karoserie na svou dobu slušné tvary, ale malá ochrana proti korozi. Tento model nedrží cenu. Velký výběr při koupi špatně se prodává

.Celkově velmi nepovedený model. Doufám, že nástupce Escortu už je povedený.

Po těchto zkušenostech už mi Ford nesmí do baráku

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort

Vložit komentář

ford escort 1.8 td 1996 COMBI

nejeto cca 200000tis.denne v provozu.vubec zadny problemy slape jak traktor v JZD.

02.01.2015 | 18:52:27 | venca  | 93.99.79.* Reagovat

Ford= dobrá volba

Jarine=jako promiň, ale narazil si na špatný auto. Mimochodem Ford měl kvalitní naf´táckej motor až po roce 2000!! Sám mám Ford Fiesta z roku 1999( 1.25 16V) a nemohu si stěžovat. Příště neurážej Fordy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.01.2008 | 21:17:22 | Shawn Reagovat

Ondra Cizek

jestli ono to nebude tim, že fakt seš blbec Což se nedalo říct o tý popelnici, pardon Škodě 120 co sem měl před tím

07.11.2007 | 16:20:07 | Austin Reagovat

ford mi nesmí do baráku :)

Tato hláška mě docela pobavila, nicméně s ní celkem souhlasím....sice Forda nemám, ale kamarád si ho koupil (sice za hodně dobrou cenu), ale na tom autě bylo od začátku všechno špatně, hlavně co se týká elektriky. Často známým dělám elektriku na autě, převážně škodovky. Nicméně na Škodovkách, i těch novějších se mi vždycky povedlo hned najít závadu a docela snadno odstranit. Ne však na Fordu, kvůli tomu autu jsem si připadal jako totální blbec, pořád jsem se s tím rýpal a pořád špatně. Byly to takové závady jako že v největších mrazech přestalo fungovat topení, sám od sebe se odemykal centrál, stahování oken fungovalo na heslo, to samé rádio, přestal se točit ventilátor topení, elektronické odemykání kufru fungovalo jenom při otevřených dveřích a zničehonic začal řvát alarm, potom se vybíjela baterka, nefungoval ukazatel teploty....tohle všechno byly závady za necelého půl roku a asi 5 000km. Tehdy jsem měl starou škodovku 105 která byla 10x spolehlivější, několikrát jsem tohoto Forda táhl na laně. Bohužel toto není ojedinělý případ, znám několik lidí co mají s Escrotama podobné zkušenosti.

25.09.2007 | 14:13:00 | cyz Reagovat

Prasklý pedál spojky ???

Asi těžko prasklý pedál spojky. U Escortů praskají ty plastové půlměsíce pro automatické nebo ruční nastavování vůle lana spojky, výšky pedálu.Náhradní díl stojí okolo 100 Kč. Podle zručnosti a praxe mechanika, obestavěnosti posilovače brzd ostatním zařízením tak 1,5 - 3 hod. práce. Znám majitele , který, když jsme mu jen vysvětlili co si má koupit a vyměnit to zvládnul sám, ačkoliv to nikdy nedělal.

14.05.2007 | 11:17:34 | rybomil Reagovat

1.8D má 44kW/60PS.

27.03.2007 | 20:08:53 |  Reagovat

Chyba majitele ne auta

Vaše výtky týkající se auta jsou až na vyjímky chybami mezi podrážkami a čepicí na straně kupujícího - nepřesné řazení je u Fordů poměrně časté a stejně jako ovládací páčky je třeba při nákupu vyzkoušet va jakém jsou stavu u daného kusu.

koupit nafťák na 5 000 / rok je ptákovina, protože při tomto nájezdu je evidentní, že se jezdí krátké trasy, které dieselu nesvětší - ani se nezahřeje a už chladne - bylo lepší koupit benzín. 1,8D tj. bez turba bude mít odhadem max. 50 kW - co od toho auta čekáte, že když zapnete klimatizaci, že si toho s tak slabým motorem nevšimne?

Výtka na příliš mnoho aut na trhu, klesání ceny a obtížnou prodejnost - to byla před 2-mi lety situace na trhu jiná?

Příště víc myslet před nákupem, aby pak mohl člověk psát něco dobrého, zatím to vyznívá jako ublížený stesk někoho, kdo si sám špatně vybral...

27.02.2007 | 14:33:34 | LaHab Reagovat

Ford s motorem 1,8D jednoznačně nejhorší varianta od Fordu!!!!!!!!

27.02.2007 | 08:35:03 |  Reagovat

po 10tisících ???

Drahý JARINE, evidentně jsi fajnšmekr do naftovejch morů,na 2 roky / 10tisíc km se dá hovořit o "tvé" nemalé šílenosti. Ten je asi hodně smednej co? Rozhodně pokazit naftový motor tímto přístupem dokáže každý. Jeminkote,opravdu nemám slov. Promin

26.02.2007 | 19:52:51 | 4motion Reagovat