Recenze Ford Escort Hatchback
“Vrak.”

Autor recenze: Moucha ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1993 Typ motoru:1.6 16v Stav km při koupi:190 000 km Stav km nyní:200 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 8-10 l/100 km Vloženo: 10. 2. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Porucha, tak tu měl nejspíš ten kdo tohle auto vyrobil. Jako nové možná dobré. Ale teď po dvanácti letech je to na odepsání. Motor škube, elektroinstalace o ničem, nápravy vytlučené komplet. Můžete to měnit po pořadě všechno a nejlepší by to bylo vyměnit za jiný auto.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Otřesný zážitek. Měl jsem tři stejná auta ze stejného roku se stejným motorem 1.6 16v DOHC, tak to je asi nejhorší motor hned po dieselu, ale ten když už někdy chytne tak pak už jede. Tohle škube zcela nevyzpytatelně teplé, studené, to je úplně jedno.

Celé se to klepe, brzdy mizerné. Za ty prachy je lepší jetá felda.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Escort

Vložit komentář

1,6i 16V-škubání

Mám jej mnoho let,takže už mohu mluvit o nějakých zkušenostech s tímto vozem.Auto se nesmí honit za studena,než se motor zahřeje.Když je motor studený a honí se,tak začne škubat téměř vždy,někdy ještě i chvíli po zahřátí.Pokud se ovšem s ním ve studeném stavu jede klidně,pak se může po zahřátí už nasadit jakékoliv tempo a motor už necukne.Jinak je tento motor odborníky k escortu nejdoporučovanější a vyznačuje se doslova nezničitelností,naopak diesel 1,8 TD je dle odborníku na odpis už mnohdy po 200 000km.1,6i 16V je spolehlivý motor a suveréně přežije auto,které dříve zreziví.Evropské automobilky neměly v té době,ještě benzínový motor,který by mohl těmto 16V od Fordu konkurovat,např.VW i Opel montoval do svých aut pouze výkonově slabší 8V motory.Konkurenci tvoří pouze japonci se svými skvělými 16V motory,ale to už je jiná kapitola.

31.07.2007 | 13:18:10 |  Reagovat

Škubání

To škubání bude nejspíš nějaká prkotina, svíčky, kabely ke svíčkám. Jinak stav je otázkou zacházení. Porsche může být mrtvola po 30 tis a š120 může najet půl mega bez problémů. Olej, slušné zacházení a délka jízd dělají divy.

03.03.2007 | 14:32:51 |  Reagovat

190 tis. najeto je zhruba polovina zivotnosti u escorta, takze se rozhodne nejedna o vrak, mimochodem moje felicie ma najeto 350 tisic km!! a v pohode jezdi (pri koupi mela 312), vsadim se ze ji dotahnu na pul maga nebo ten kdo ji prevezme, muj seat najel uz 250 tisic a motor porad vykazuje vetsi vykon nez papirove (diesel) , jizdni vlastnosti stale dobre, toto jsou jen chabe priklady, ford ma rozhodne na to aby vydrzel pul milionu takze pri normalni udrzbe mu 300 tisic nemuze delat problemy, samozrejme je to individualni, ale nikdo nemuze tvrdit ze auta - obzvlast spolehlivy benzinovy escort - jsou vraky pred dosazenim 200 tisicic km!! Osobne bych si nekoupil vuz ktery nema najeto aspon tech sto! Kdo vi o cem mluvim pochopi, extra u dieselu, ten je teprve slusne zajetej!! Moje Hyundai najela pres 200 tisic mil! nez jsem ji boural pres strechu - motor sem prodal.

16.02.2007 | 11:25:46 |  Reagovat

tak pokud kupuješ vrak(viz. najeté km) tak se nediv, že se to jako vrak chová

05.06.2006 | 10:31:15 | Fory Reagovat