Recenze Ford Fiesta ghia
“Velmi spokojen.”

Autor recenze: NYPD (27 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1.25 16V zetec Stav km při koupi:16 000 km Stav km nyní:40 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 23. 8. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po týdnu se odporoučel spojkový váleček.

Po 20 000km zadní díl výfuku.

Po 30 000km komletně přední brzdy, stabilizátory a kulové čepy.

Centrální zamykání se uvolnilo a poškrábalo sklo okénka.

Pak opravy elektrointalace - zadní část vozu - provedl jsem sám...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Na to , že to je jen 1.25 má 55kw, což je jako 1.4 v octavii, takže s autem docela slušně hýbe.

Malá spotřeba ... Na to, že má 11 let je naprosto netknuté rzí. Jinak s autem jsem velmi spokojený - nikdy mě nenechalo někde stát.

Startuje na drc i při -30°C. Jen přední náprava je náchylná na opotřebení - problém témeř všech Fiest.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Fiesta

Vložit komentář

Poněkud odflinknutý automobil

Již při detailnějším seznámení se s Fiestou po koupi jsem zjistil pro mne nepochopitelné šlendriánství. Fiesta nemá zespodu krytý motor, takže na něho za jízdy v dešti stříká voda. Motoru to nevadí, ale když tak voda stříká i na k němu připojený alternátor, je otázkou času, kdy alternátor odejde. Což se u mne také v průběhu užívání auta dvakrát stalo. Podotýkám, že v roce 1996 prodávaná Škoda Felicie měla při velice podobném provedení a umístění zespodu nekrytého motoru, alternátor odstíněný od šplíchání vody destičkou z umělé hmoty. Při čtvrtmilionové ceně auta, je pro mne neprovedení této 50 korunové investice jen těžko pochopitelné. Asi po třech létech používání auta odpadl tlumič výfuku od přívodního potrubí výfukových plynů. Neviděl jsem to jako tragédii, kdyby neupadl za jízdy na vozovku a vzhledem k tomu, že byl v zadní části upevněn k podvozku, zašprajcoval se o vozovku, čímž došlo k pokřivení zadní části karoseríe. Byl by až takový problém, dát ve výrobě pod přední část tlumiče pásek plechu, který by spadnutí tlumiče na vozovku v takovém případě zabránil ? Auto nemělo centrální zamykání a podivně provedené klíče Fiesty přestaly postupně na zámcích v pořadí zámek kufru, dveře spolujezdce a nakonec i zamykání volantu, fungovat. Obzvláště zamknutí volantu při odstavení vozidla a další nemožnosti jeho opětovného nastartování, bylo zdrojem značných problémů, neboť auto nebylo možné do servisu odtáhnout a muselo se tam k výměně zámku na volantu dovézt. Jindy se nedalo náhodně a z ničehož nic automobil nastartovat. S tímto problémem si nedokázali poradit ani v autorizovaném servisu. Atd., atd. Když jsem se rozhodoval o koupi nového auta, říkal jsem si¨, možná trošku nespravedlivě,: "Už nikdy Forda."

24.05.2009 | 12:16:29 | Mnof Reagovat

ale můžu a musím :-)

Srovnání mezi fiestou a octavií se přímo nabízí .. Chci právě poukázat na to , jak nevhodně dokáže automobilka zvolit motor.. 55kw na octavii je nesmyslná volba. stejně neušetříte ..max na pojistce. malobsahový motor je úsporný pouze tehdy , pokud s ním zachazíte velmi jemně -jinak dokážě nemile překvapit ,-zvláště na dálnicích..

07.12.2006 | 15:09:44 | NYPD Reagovat

Nemuzete srovnavat 55kw v lehke Fieste a v tezke Octavii Neni divu, ze je tam rozdil...

24.08.2006 | 19:58:54 | Menny Reagovat

Octavia

No, základní motorizace pro Octavii, pro ty, kdo ji chtějí co nejlevněji.

24.08.2006 | 15:22:16 | David Reagovat

1,4 v octavii??

24.08.2006 | 14:44:06 | diego Reagovat