Recenze Ford Focus Kombi 1,8 TDCi
“Ak poslúcha,rýchlo si ho obľúbite.”

Autor recenze: Luky (38 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1793 Stav km při koupi:58 000 km Stav km nyní:103 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 10. 11. 2010

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Saab Octavia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Áno,pri 90 000 odišiel alternátor


Hodnocení a zkušenosti s autem

Až na to, že mi odišiel pri najazdených 90 000 km alternátor,auto ja z hľadiska jazdného komfortu,perfektnému podvozku,relatívne veľmi nízkej hlučnosti pri vyššej rýchlosti a prijateľnej spotrebe, veľmi vhodnou alternatívou pre Š Octávia, na ktorú však nedám nikdy dopustiť.Motor 1,8 TDCi je dostatočne dynamický,akurát si treba dávať pozor pri predbiehaní v nižších otáčkach, kedy treba trošku počkať, kým sa motor dostane do "svojej kože",ale to je zrejme u väčšiny dieslov.Spotreba je síce trošku vyššia ako u Š Octavii I 1,9 TDi, ale tiež znesiteľná.Pokiaľ ide o chybné alternátory, ten som si kúpil nový kúpil v Poľslu o 2/3 lacnejšie ako doma,tak že to ma tiež nazabilo.Poliaci mi oznámili, že poruchovosť alternátorov je veľmi častým nedostatkom Fordu,ale pravdou je aj to, že okrem jeho výmeny a a už ani po tom, som s vozidlom žiaden "poruchový" zážitok nemal.Osobne si myslím, že Ford Focus bol pre mňa plnohodnotnou alternatívou Octávie a u mňa osobne nepotvrdil mýt o nespoľahlivosti tejto značky, skôr naopak.U mňa je to skrátka priestranné,cenovo prijateľné(3 -5r.jazdenka) rodinné autíčko určené predovšetkým na dlhšie cesty,v žiadnom prípade motor 1,8 TDCi neodporučám pre vyššiu spotrebu do mesta,ale komu je to jedno,nech sa páči,myslí, že Vás nesklame.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Focus

Vložit komentář

To Jirka Kopr: Ak máš v Fabii ESP, tak ja som čínsky císar....

Max. ASR, to je niečo iné.Teda, úplne, než ESP..

19.11.2010 | 21:23:32 | ľuboš Reagovat

Souhlasim s tim, ze sposta tech systemu je zbytecnych. Co se mi libi jsou pruhledove displeje a infra sledovani osob/predmetu. Dale radar pro zabraneni kolize/srazeni chodce. Potom samozrejme airbagy, isofixy apod. Proste zrusil bych to, co bez problemu zvladnu sam: servodovírání, servo nastavení všeho možnýho, elektronická ruční brzda, kontrola bezp.pásů :-) Tou konzervou jsem myslel zpusob jizdy, jinak v tom smyslu jak to bereš Ty to odpovídá víc :-) asi stárnu, ale fakt jezdím plynule, v klidu, moc nezrychluji a brzdím motorem---sakra jen jak to píšu tak mě to nudí :-) takže co se týká ASR/ESP tak bych se tomu nebránil fakt je že mám starý auta, takže tehdy tam dávali jen ABS a podvozek je normální.

19.11.2010 | 13:44:02 | Honza Reagovat

Tak to bych si vyprosil,

konzerva jsou ti, co mají rádi auta po staru, tedy bez té přiblblé elektroniky - tedy např. já :-) , fakt mi vadí, když dám spátečku a zadní stěrač mi setře zasviněné okno nasucho, protože počítač ví lépe než já, kdy ho spustit, když se automaticky sepne klimatizace, nebo, když se spustí přední stěrač automaticky po ostříknutí skla a vůbec mu nevadí, že je ještě přimrzlý.
Jinak ty bezpečnostní prvky jsou pochopitelně v globále v pořádku a bude jich přibývat, protože výrobci se samozřejmě snaží dělat auta tak, aby byla co nejbezpečnější pro všechny, tj. i když je uživatel trotl a jelikož dneska jezdí opravdu kde kdo včetně našeho psa, jsou tyhle systémy zapotřebí, za mne ale NE, já chci auto, které budu řídit ne takové, které bude řídit mne.

19.11.2010 | 12:39:04 | Vašek Reagovat

Asi sem moc velká konzerva nebo na to proste nemam naturu :D

19.11.2010 | 12:11:45 | Honza Reagovat

Honzo,

pokud je vlhko nemusíš na ten kruháč (zvláště menší) vletět 130, klidně stačí 30 a ESP už to rovná - zcela zbytečně.

19.11.2010 | 09:39:45 | Vašek Reagovat

Ale jo,

jasně, že to není na škodu, ale s autem pak není žádná zábava a spousta lidí si myslí, že ABS a ESP za ně vyřeší všechno :-) , i pád ze skály (asi si myslej, že ESP rozbalí padák).
Zkus někdy na prázdným parkovišti ten zázrak vypnout a proudce se točit dokola a pak se zapnutým ESP, tam je ten rozdíl krásně vidět, pokud jezdíš normálně, rozdíl nepoznáš, jen pokud to někde přepískneč to ESP zasáhne, ale pochopitelně to dělá ještě dříve, než je to naprosto nutné, což je to co mi vadí, kdo je zvyklý na auto bez těhle elektronických vymožeností, jezdí zkrátka jinak a lépe cítí limity vozu, tady je to nic,nic,nic a pak bum.

19.11.2010 | 09:37:34 | Vašek Reagovat

Teď doufám že si Vašek jen dělá legraci a ve skutečnosti není takovej dement aby jezdil tak, jak popisuje v příspěvku z 8:50.

19.11.2010 | 09:34:39 | Honza Reagovat

19. listopadu 2010 | 08:50 | Vašek

Zdary,nevím,jestli je to zbytečnost,ale rači ho nevypínám :-)))
Ale je pravda,že na žádném předešlém autě jsme neměli ani ABS,ani ESP,atd,a jezdili jsme vesele bez těhle "vymožeností" bez problémů,a bez nehod :-))
Ale řikám si-když už tam je,tak ať kdyžtak nějak pomůže...snad... :-))

19.11.2010 | 08:59:52 | Jirka KOPR Reagovat

Jirka

ESP vpodstatě kontroluje , aby se auto nedostávalo do smyku nebo prokluzu kol, to moje je ale příliš horlivé a dost mne s..e, když např. vjedu na kruháč vyšší rychlostí (hlavně za mokra), očekávám, že se guma trochu sklouzne a auto to bude dle zákonů fyziky vynášet, moje ESP ale nemá pro takovéto manévry pochopení a hned snižuje výkon motoru, aby se kola nesmýkala.
Prostě podle mne pro dobrého řidiče, který předvídá chování auta zbytečnost, pro ty co si myslí, že je spasí vždy a všude a že se s tím nedá bourat zase nebezpečná věc.

19.11.2010 | 08:50:24 | Vašek Reagovat

Zdarec všem,ESP mám také,dočetl jsem se,že je to "elektronicky systém jízdní stability" ,ale ještě jsem nijak nezkoušel,jak to funguje... :-))
Jde i vypnout,po vypnutí se mi na palubce rozsvítí takové oranžové autíčko,a pod ním je namalovyný smyk.Rači ho nevypínám.Jediné,co jsem zjistil,že se rozbliká,pokud by se měly protočit přední kola,a tím pádem auto "nehrabe".Ale jinou zkušenost zatím s ESP nemám... :-))
Zdááár

19.11.2010 | 08:37:21 | Jirka KOPR Reagovat

Luboši,

Víš vůbec, co je to ESP ? Pochybuji velice.

19.11.2010 | 07:31:32 | Vašek Reagovat

Co to je osobitá škola? Vysvětlit nebo psát česky.

18.11.2010 | 20:09:35 |  Reagovat

Vašek: Najbližšie menej čítaj testy a už toľko nepozeraj

"Rýchlo a zbesilo", leboTi to už trochu ide na mozog... Rozprávky o tom, ako na C-Maxe 1,6 vypínaš ESP, aby Ti nekecalo do riadenia...., jáááj, skoro som sa došťal od smiechu...Panebože, na toto balíš dievčatá z osobitnej školy?!!:

18.11.2010 | 19:41:24 | ľuboš Reagovat

:-)

No jo, není čas, teď máme ve firmě žně..., ale napíšu hned jak bude trochu času.

18.11.2010 | 09:13:12 | Vašek Reagovat

Napiš už recenzi na toho tvýho C-maxe 1,6.

17.11.2010 | 19:51:18 | Jirka Reagovat

Erik

Záleží na charakteru řidiče, já se rád svezu kapku ostřeji, řízení mě prostě baví, ženská se třemi dětmi v autě nebo důchodce asi zase mají jiné požadavky, pžedevším na pohodlí a variabilitu interiéru, to mne zase netankuje. Mám rád auta se kterými je zábava, poslouchají volant, mají dobré brzdy a v krizové situaci je na ně spoleh, protože při větším nájezdu km, se takové situace prostě vyskytují. Podvozek Fočuse, je jistě třeba daleko tvrdší než u frantíků a tedy méně pohodlný, ale drží jak přibitý a to je pro mne to nejdůležitější - samozřejmě jsou taky důležité gumy a stav tlumičů. Třeba takové ESP mne doslova vytáčí a tak ho vypínám, pro mne zbytečná funkce, která mi kecá do řízení, pro někoho však nutnost, pro jiného chytrý bezpečnostní prvek, proto jsou auta každé jiné, každý má jiné požadavky. Měl jsem pár let francouze a chování podvozku prostě NELZE srovnat nebe a dudy.

17.11.2010 | 19:06:38 | Vašek Reagovat

No nevím

Jak pročítám recenze, tak ten focus je založen na podvozku, ale někdo ten fordacký podvozek až tak fakt nemusí. Jezdil jsem v mnoha autech a při dodržování předpisů je u všech zmin.aut podvozek podobný. Třeba, před několika lety napsali novináři, že peugeoty mají špatné převodovky a od té doby se to s nima vleče, naprostá hovadina. S 306,307, 407 jsem najezdil desítky tisíc a řazení bezchybné. Většina diskutérů v autech ani nejela, ale pišou, co kdy slyšeli a přečetli. Jinak ford focus je skvělé auto, ale konkurence má taky něco navrch.

16.11.2010 | 22:04:19 | Erik Reagovat

Samozřejmě,

to zjistit lze, ne sice změřit jako spotřebu, což může každý z nás u benzinky, ale např. tak, že se s vozem jede určitou rychlostí do zatáčky a jeden holt dřív ustřelí, nebo v losím testu např. Jezdil jsem už také s kde čím včetně traktoru :-) a podle mne mají Fordy ve svých třídách podvozky excelentní (teď se nebavím o supersportech, luxusních vozech ani BMW - to jsme cenově prostě jinde), ale ve srovnání s přímou konkurencí, takže když vezmu ten tolik diskutovaný Focus a vedle něj postavím Oktu,Megoše,Ceed,Golf,307 ,Fiat nebo Citóna, stopro tu zákrutu projedu nejrychleji ve Focusu (bezpečně). Jasně, že BMW bude lepší, protože to je prostě špička i mezi prémiovkami, ale to taky nestojí 300.000 že?

16.11.2010 | 07:41:31 | Vašek Reagovat

Podvozek

nikdo nezměří jako třeba zrychlení nebo spotřebu.Že má auto nejlepší spotřebu či zrychlení mohu tvrdit protože to lze měřit.Podvozek nezměřím je to jen dojem který může mít každý jiný ze stejného auta.Podvozek lze popsat jeho konstrukci atd. ale v žádném případě nelze tvrdit že ten a ten je nejlepší.Tojsou jen kydy motoristických pisálků.Aznáme ty prostituty kdo zaplatí tomu napíšou co je libo.

15.11.2010 | 20:20:56 | pol Reagovat

To byl určo Focus předchozí generace,ty maj slabší antikorozní ochranu u nynější generace už by to mělo bejt OK.Jinak ještě k tý spolehlivosti.Rozhodně nejproblémovější motory,který se do Focusu dávaj,jsou PSA diesely HDI.

15.11.2010 | 19:38:42 | Jirka Reagovat

antikorozní ochrana

Upozorňuji, že s fordem Focus nic nemám, nefandím mu, ani nejsem proti němu, jsem jen nestranný pozorovatel. A dnes se chci podělit o to, co jsem viděl: Na parkovišti stál krásný Focus, a na všech čtyřech blatnících měl po obvodu lemů puchýře rezu. To mě teda dost udivilo, v tomto století, a tak vychvalované auto, aby mu rezavěly všechny blatníky... nevím jak byl starý (spíš mladý), ale u mého 12 let starého frantíka od PSA opravdu nic nerezlo, nekecám. A jezdil denně, za každého počasí. I když zase neměl tak dobrý podvozek, do zatáček ve vyšší rychlosti to byla ruská ruleta :-)

15.11.2010 | 18:31:52 |  Reagovat

focus

Ja som si ten Focus pozical, ale skor ako podvozok mi zostala v pamati hlucnost. Povedzme si to takto, za tie peniaze to ma velmi dobry podvozok, takze ak niekto hlada lacny ale dobry podvozok, tak Focus. (co ine k tomu napisat ... za viac penazi mam este lepsi podvozok) Vsetko ostatne je lepsie u konkurencie (hlucnost, kvalita, spracovanie ...)

15.11.2010 | 16:05:18 | MM Reagovat

Anonyme, nebo pole(pole z pole:-)) ,důkazem je ono auto samo :-)

Prostě se s ním projeď a pak si projeď ostatní, co ti mám na to napsat. Píšeš o autě, který jsi viděl venku na parkovišti a relativizuješ vše, co tady kdo napíše, to je fakt umění. To jsou prostě keci :-) A časáky čtu, to máš pravdu :-)

15.11.2010 | 15:26:15 | rostic Reagovat

rostic opět blabla

Dokaž že je ten podvozek nejlepší a nepapouškuj testy z časáků.

15.11.2010 | 15:13:11 | pol Reagovat

Pánové,

asi takhle, každý soudný člověk uzná, že Ford má super podvozky (nakonec uznává to i konkurence), má sice jiné mouchy zejména co se kvality interiéru týče, ale podvozky byli a jsou excelentní u toho Focuse mimojiné také proto, že má vzadu víceprvek, ale i starší modely čněly v tomto směru nad konkurencí, pokud to někdo nechce uznat, nemá smysl se o tom dál dohadovat, protože pokud někdo o bílé krychli tvrdí, že je to černá koule asi se s ním lze těžko domluvit.
Osobně jezdím Fordy právě kvůli tomu, že sedí na silnici jak přibyté a v případě krizovky Vás prostě podrží lépe než jiné auto, čert vzal kvalitu koberečků že? Pravda ovšem je, že nejsem modelka ani důchodce na cestě do Alberta...........

15.11.2010 | 07:36:23 | Vašek Reagovat

Anonyme, sory, ale ty jsi prostě trubka :-)

To auto mám doma, Focus II, takže vím, o čem píšu a taky jsem řídil Octávku 2, Kia Ceed, Mazda 3 a jel jsem v P307, Renault Megan 2 a ta primera měla 2.0 s výkonem 96 kW, info pro Luboška. Pak jsem samozřejmě řídil další auta, ale jiných tříd a ročníků, takže je tu neuvádím, protože to nepřinese nic k tomuto tématu, a tím je Focus II. Svět motorů sem nepleť, tam jsou favorizované škodovky, ne nadarmo se říká, že je to firemní časák Mladé Boleslavi(včetně celé VW, mrkněte na výsledky testů :-)), proto je často s podivem, že je i tam Focus chválen za své jízdní vlastnosti. Navíc se mi zdá, že Anonym tu jenom mentoruje, místo toho, aby psal o svých zkušenostech k tématu. Zdokumentovatelného? Když tak zdokumentovaného :-) Blá, blá, blá, anonyme :-)

14.11.2010 | 23:18:31 | rostic Reagovat

Anonyme, sory, ale ty jsi prostě trubka :-)

To auto mám doma, Focus II, takže vím, o čem píšu a taky jsem řídil Octávku 2, Kia Ceed, Mazda 3 a jel jsem v P307, Renault Megan 2 a ta primera měla 2.0 s výkonem 96 kW, info pro Luboška. Pak jsem samozřejmě řídil další auta, ale jiných tříd a ročníků, takže je tu neuvádím, protože to nepřinese nic k tomuto tématu, a tím je Focus II. Svět motorů sem nepleť, tam jsou favorizované škodovky, ne nadarmo se říká, že je to firemní časák Mladé Boleslavi(včetně celé VW, mrkněte na výsledky testů :-)), proto je často s podivem, že je i tam Focus chválen za své jízdní vlastnosti. Navíc se mi zdá, že Anonym tu jenom mentoruje, místo toho, aby psal o svých zkušenostech k tématu. Zdokumentovatelného? Když tak zdokumentovaného :-) Blá, blá, blá, anonyme :-)

14.11.2010 | 23:18:30 | rostic Reagovat

Ford podvozek blabla

Takže ve Focusu nelze bourat protože ten nemá šit podvozek.Megana nemám ,co píše aha nebo blesk nevím nerozčiluju se.Pouze se bavím jak někteří stále opakují co si přečetli v nějakém časopise o autech.Auta jsou různá protože lidé mají různé potřeby.Jen mě zajímá na čem se zakládá tvrzení o nejlepším podvozku Fordu Focus.Je to výsledek nějakého fakty zdokumentovatelného zjištění nebo prostě jen kec novináře který pak všichni omílají dokola?

14.11.2010 | 20:42:49 |  Reagovat

Nečti Blesk nebo Aha a svez se v tom.Ještě doplním,že krizovou situaci jsem myslel třeba prudkej vyhýbací manévr,kdy s šitem jdeš do smyku a naboříš to kdežto s Focusem se tomu bezpečně vyhneš nebo bezpečně projedeš.Že to je s 1,6 motorem je jedno.Je lehčí a předek se tolik nehrne.Kdo vozí rodinu stejně jezdí pomalu,kdo che závodit ten si koupí něco silnějšího.Jo taky tam psali jakej je Megane šit,nemáš ho náhodou,že se tak rozčiluješ.

14.11.2010 | 19:31:19 | Jirka Reagovat

Ford podvozek blabla

Psali ve světu motorů že ho má nejlepší tak to budem neustále omílat.Sami už tomu věříme jen přesvědčit ty dosud nepřesvědčené.

14.11.2010 | 18:10:55 |  Reagovat

rostic: Focus s 1,6 je naozaj iba pre dôchodcov:)),

K dobrému podvozku musí byť aj slušný motor. Od 2.0 l vyššie. Ak si si vyskúšal 1,6 v Primere, tak to je tiež čisté zúfalstvo...2.0 85-96-110 kw, už je iná káva. P 307 by si NIKTO z lásky k jazdným vlastnostiam nekúpil... Na druhej strane, DNES sú také strašné cesty, že 800-1.000 km/deň po "cestách" SR-CR na Primere by už môj chrbát jednoducho nezvládol:((. V tomto bola takmer dokonalá 405...pohodlné sedačky, ako doma, výborne tvarované / vo verzii SRTD/, s nastaviteľnými bočnicami / pred 20!! rokmi/, ľahulinká. K Focusu je najbližšie 306 HDi, odporúčam vyskúšať. 307 je napuchnutá krava.

14.11.2010 | 11:32:23 | ľuboš Reagovat

Focus 1, r.v.2004 motor 1,6,velmi dobré auto,výkon motoru plně dostačující.Jízdní vlastnosti v porovnání s ostatní produkcí nižší střední třídy včetně Oct.,Golfu,o P307 ani nemluvě mají navrch.Ten podvozek si s nekvalitní silnicí při plném nasazení poradí až obdivuhodně snadno.V zatáčkách jakoby sám pomáhal utahovat oblouk-paráda.Je fakt že při klidnější jízdě se rozdíly až tak neprojeví.Služebně jezdím Passat 2OO7 TDI-je to samozřejmě o třídu výš a taky pohodlnější svezení ale na horších površích na Focuse nemá v jízdních vlastnostech ani náhodou.Samozřejme že má taky nějaké ty chybičky ale jako celku mu není příliš co vytýkat.Kdo jezdí pohodově tomu bude určitě víc vyhovovat podvozek francouských výrobců.Pokud není podvozek vytlučený od nějakého rapla je i příjemně utlumen-žádné tragické rázy typu Citroen C4 se ani při přejíždění větších nerovností nekonají.Kromě mírné koroze vnitřního lemu jedněch dveří absolutně bez problémů.V naftovém Focusu jsem nejel takže nemůžu porovnat ani hlučnost proti jiným značkám.Benzín je dostatečně utlumen- i když C4 mi připadá tiší.Pro upřesnění,Citroena má má paní,tak to trošku srovnávám.

14.11.2010 | 06:47:39 | ivan Reagovat

Toto je recenze na Focus,

tak tu pište jaké máte zkušenosti s Focusem a netahejte sem jiné značky, které jsou podle vás lepší, myslím všechny ty obhájce peugeotů a podobných odpadů, prostě sem pište něco o Fucusu, pokud jste ho teda neviděli jenom jet po ulici, protože tady ty bláboly na mě působí přesně tímto dojmem.

14.11.2010 | 00:25:17 | rostic Reagovat

Tak tou Primerou, milý Luboš,

jsem jel, bylo to parádní svezení, první auto, kterým jsem zatáčku projel jako po kolejích, no a podobné, ale lepší pocity mám ve Focusu a psát, že je to auto pro důchodce, prober se člověče, vidím, že taky tvoje doména jsou samé vraky :-)

14.11.2010 | 00:20:00 | rostic Reagovat

22:31: Nájdi si STARU Primeru- 1995-1997, ideálne GTI

a prevez sa...:)). Potom by si pochopil, že ten Focus je iba také úbožiatko pre dôchodcov:). 307 je haraburda, vyskúšaj 405-406, padne Ti sánka... Samozrejme, v dobrom stave. Inak nepochopil som som 2 vetu v poradí: Vždy, keď som si chcel trochu zašantiť, tak som som sa musel zapierať, alebo o dvere, al. stredový tunel, NEZALEŽI od značky:)). Inak súhlas. Po chvíľke skúseností sa dá nastavenie podvozkov spoznať takmer okamžite. Rozdiely sú priepastné..:(

13.11.2010 | 22:46:56 | ľuboš Reagovat

Dobrý podvozek neocení jenom závodník,

ale každý vyznavač hravých jízdních vlastností. Až budu chtít zaprděně projíždět zatáčky nalepený buď na spolujezdce nebo na dveřích, koupím si něco bez dobrého podvozku, ale to se nikdy nestane. Auto má v prvé řadě plnit co nejlépe funkci z hlediska jízdních vlastností, stejně jako když si kupujete televizi, taky ji vybíráte hlavně podle obrazu a ne tvaru ovladače nebo designu podstavce. Dá se na to také pohlédnout z hlediska rozličných požadavků na auto, já tedy zásadně preferuji dobré jízdní vlastnosti a kvalitu, to znamená co nejmenší poruchovost za přijatelnou cenu. To Focus, se kterým jsem od nova doteď za 4 roky najel 156.000km beze zbytku plní. Za celou dobu brzdové destičky ve 100.000km. (nepočítám olej, palivový filtr, vzduchový filtr, kabinový filtr).Toť vše. A 307? :-)

13.11.2010 | 22:31:24 |  Reagovat

plasty

Nemyslel som kvalitu plastov (tvrde, makcene a pod) ale ten podobany lacny design, co vyzera presne ako radio od vietnamca. Proste to esteticke zladenie. Focus 1 bol v tomto lepsi. Zoberte si dnesne Mondeo - tlacitka z 3 generacii !!!! Absolutne nedotiahnute ...

13.11.2010 | 22:22:40 | MM Reagovat

Zavodníci nejsme ale rozdíly poznáme.Je to tak těžké pochopit.

13.11.2010 | 21:20:16 |  Reagovat

Ford podvozek blabla

Keci jak z motoristických časopisů.To jste závodníci že poznáte rozdíly v podvozcích?Řekl bych že jen moc věříte tomu co se píše a pak to papouškujete.

13.11.2010 | 20:18:45 | pol Reagovat

Ale no tak.Tady v Evropě je zvykem oblizovat plasty.Amíci na to prděj a a za pět let auto vyhodí a koupěj si jiný.Ford je rozhodně jedna ze spolehlivějších značek.A dobrej podvozek se ti hodí v kryzový situaci,kdy kvalitní tě podrží a šit potopí např P307.

13.11.2010 | 19:55:45 | Jirka Reagovat

FF2

Vsetci Focusoidi len vytahuju podvozok, pretoze to je jedine co stoji za nieco na tomto aute. Jeho vyuzitie so 100 PS motorom, je uplne orgazmicke ... o kvalite Fordu si myslim svoje (majitelia najviac vyzdvihuju opravitelnost auta doma - hihi)
Ja som mal teenage-sportak (FIAT Coupe - ak to niekto pozna a prosim pekne podvozok z Tipa a natrhol by lahko prdel FF, jedine novsie ST by malo sancu)
... ine som chcel - teraz vacsinou jazdim limo strednu triedu a uz by som nechcel inak ako pohodlne. Mne vseobecne na Forde vadia interiery (striebrenka z vietnamskeho radia ...), hlucnost a kvalita ... Ale samozrejme, ze zakaznika si to najde, dokonca takeho, co za to auto bude aj kopat dookola, lebo podvozok ...

13.11.2010 | 19:28:45 | MM Reagovat

"Sportovní" podvozek,

nechápu, co tím MM myslí, jestli myslí perfektní jízdní vlastnosti Focusu II oproti otřesným , kterými vládne 307, tak potom ano :-). Jinak tento podvozek se dá využít všude, kde je pár zatáček za sebou a mít trochu radosti z jízdy a nebát se, že se po pár zatáčkách ...Psal jsem to v předchozím příspěvku. Naladění podvozku u Focusu prostě nemá chybu. Nevím, co má MoMo za auto, ale určitě něco hodně pohodlného :-)

13.11.2010 | 16:58:01 | rostic Reagovat

Podvozok a kvalitu auta teraz neriesim. Mimochodom "sportovy"podvozok mam pri kvalitach ciest v EU u prdele. Jednoznacne je Focus 2 s dieslom najhlucnejsie auto co som soferoval. O2 2.0 TDI bola lepsia, aj ked nie the best. 307 ich v hlucnosti od motora a podvozku zadupe do zeme (neriesim kvalitu, ten focus tiez nebude terno). Moja kara je o triedu vyssie, nebudem porovnavat, je to ina trieda.

12.11.2010 | 15:16:46 | MM Reagovat

Ha, ha, ha, o 10% ? Myslím že podvozkově je 307 tak max. na 40% oproti Focusu a stejně tak řazení,

prostě otřes :-) Francouzská auta jsou pověstná svými komfortními podvozky, ze kterých se mě osobně zvedá žaludek, prostě taková jízda na kymácející se bárce. A tvrdit, že Octa II má stejně dobrý podvozek jako Focus, je taky blábol, tak max. z 80%. Je vidět, že pežotofilové ty auta nikdy neřídili :-) Navíc je 307 trochu za opicema, teď už je tu dost dlouho 308, která je možná vzdáleně srovnatelná s F II. Jinak je to prostě francouz na dobré silnice, ne k nám. A je známo, že množství spotřebáku u peugeotů = 10 násobku značek, které vyrábí AUTA, hlavně co se týče podvozku. Každý se pere za to co má, ale uznat fakta dokáže málokdo. Kdybych si koupil Logana a před tím jezdil favoušem, taky tvrdím, jak je to supr auto, ale jinak ne :-)

11.11.2010 | 22:24:26 | rostic Reagovat

Dobré jméno francouzských aut totálně pokazila státní automobilka Renault. A to již dávno před lety. Od té doby se říká "francouzské auto - špatné auto". Ale jak píše autor podemnou, je to jen blábol. Stejně tak je tomu u korejců, nebo italů. PSA nemá s renaultem nic společného, na rozdíl od Nissanu.

11.11.2010 | 21:48:37 |  Reagovat

Hlucnost

Náhodou čtu tyhle komentáře a můžu zodpovědně potvrdit, že focus i O2 majím tak zhrubá o 10% lepší podvozek. Ale 307SW 1,6HDI je neskutečně tiché, pohodlné a prostorné auto. Za sebe dávám nahoru palec 307. A jak tady pán píše o poruchovosti peugeotu, tak to jsou jen bláboly, kazí se všechny značky, já mám skoro 150 000 km a jen běžná udržba, pohodlí v 307 je bezkonkurenční.

11.11.2010 | 21:39:02 | Petr Reagovat

Focus není hlučné auto,

mám doma právě tu 1,6 TDCi a oproti třeba Octavii 1.9 Tdi je to nezkonale tiché auto. Peugeot 307 neznám nějak dobře, má ho můj známý a 2x mě vezl, že by tam bylo nějaké větší ticho jsem si nevšimnul, ale hlavně když s 307 najedu do zatáčky stejnou rychlostí jako s Focusem II, tak buď se překlopím nebo se tak rozhoupu, že mi bude špatně ještě dva dny. A co se týká kvality a poruchovosti, tak tu 307 bych nechtěl ani zadarmo nebo možná jo, ale hned bych ji prodal nějakému milovníkovi francouzkých péráků :-)

11.11.2010 | 20:46:59 | rostic Reagovat

hlucnost

Niektori ludia su asi hluchi, skuste previest aj na inom aute ... ja co som sa viezol na Focuse 2 1,6 TDCi, tak vacsi rachot som este nepocul. Pozor v 307 je to rajske ticho s tymto motorom. Focuse je hlucne auto aj podvozkovo a mozte si o tom mysliet co chcete ...

11.11.2010 | 11:47:00 | MM Reagovat