Recenze Ford Sierra sedan
“Diesel už nikdy!”

Autor recenze: Martin ,
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:1.8 TD Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 6-7 l/100 km Vloženo: 4. 3. 2005

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.0

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Forman

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Koupil jsem ho s prasklou hlavou a než mi jí vyměnili v servisu ujel sem 300 km!!

Skvělé, ale po výměně auto neuvěřitelně kouří a bere 3,5 l oleje na 100!! Takže je nepojízdné. Servis to blbě složil a nemá se k tomu. Možná že mi to ještě někdo složí, ale rozhodně to prodám! Taky vypadává otáčkoměr.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pohodlné, prostorné, ale nespolehlivý motor - v odborných časopisech sem si ověřil vlastní zkušenost, že naftové motory, zejména 1.8 td, jsou nekultivované a prostě příšerné. Jízdní vlastnosti docela ujdou, hlavně když zabere turbo, ale náhon na zadní nápravu je nedomyšlený, každý den smyk i při jízdě krokem.

Jinak nedám na forda dopustit - benzíny jsou nejlepší auta na světě - až na tu spotřebu, ale s tou se musí počítat, když chcete jezdit rychleji...

Drahé náhradní díly na diesely - hlava stála 15 tisíc. Rovněž shoda s odborníky - ne jen časopisy, ale i autorizovaný servisy a pod.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra

Vložit komentář

Prokletej Diesel 1.8Td

Vidinou malé spotřeby jsem koupil sierru 1.8 td.Bylo to nejprokletější auto co jsem měl.Pohodlné,kastle ušla ale ten motor to je neštěstí.Každý mi to říkal,ale nevěřil jsem jim že tak pěkné auto může bejt tak špatné.Najel jsem od pořízení asi 40000km měl jsem ho dva roky.Ze začátku jsem do něj koupil jen pár maličkostí a pak to přišlo:problémy s otáčkoměrem pak dobíjení tahle sranda me stála 3500kc byl to vadnej alternátor,vstřiky 4000kč žhaviče 1300kč,vodní pumpa 2000kč začala téct jak Niagara jen co jsem dal nemrzku a za ní hned chladič,odstavovač nafty 700kč,vývěva podtlaku na posilovač brzd 7000kč,turbo odešlo to jsem sehnal jeté 3500kč,i přes velmi dobrou udržbu motor dostal SMRT vypadla mi tlaková komůrka do válce a dílo bylo hotovo.Dal jsem ho spravit už bych to nikdy neudělal stálo to 27000kč a nestálo to ani za psí štěk,v servisu mě dobráček pěkně natáhl a udělal to špatně .první zimu jsem nejezdil protože odmítala startovat a žhavit jsem mohl do nekonečna a šel z toho černej čoud a saze po téměř vytočení baterky to laplo za mnou nebylo vidět.Druhou zimu motor po opravě měl by startovat na drc že?Omyl ! a ještě se vysypalo vstřikovací čerpadlo to byla poslední kapka a pohár přetekl!! mel jsem ještě jedno doma nechal jsem ho namontovat a na jaře jsem Forda prodal.Tak skončilo prokletí z názvem Ford Sierra 1.8 td.Už nikdy si nekoupím Forda!!!!!!!!!!!!!!!! Tet mám VOLVO 740 Ale to je uplně jiné hřiště vlastně je to úplně jiná hra CAU Peta

14.10.2005 | 08:33:00 | Peta Reagovat