Rok výroby:2005Typ motoru:1,1 / 43KWStav km při koupi:12 000 kmStav km nyní:25 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:29. 6. 2009
Vůz byl v záruce do konce května 2009. Přes tuto skutečnost neuznány vadné svíčky. Vůz při nízkých otáčkách ,,cukal,, Najeto pouze 24.000km. Životnost svíček dle serivsu je garantrována do 46000km. V zimním období se velmi špatně ohříval, spotřeba stoupla až na 7 litrů/100km. Vyřešeno krycí dečkou před chladičem. Sytič motoru je ovládán řídící jednotkou a do okamžiku ohřátí motoru aspoň na 40-50 stupňů je zapnut sytič, K chlazení motoru přispívá zcela odkrytý prostor jak spodku motru, tak i boků, Spodní spojler ještě vytváří podtlak pod motorem a tudíž intenzivní ochlazování je nasnadě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz je velmi spolehlivý a bez problémů. Spotřeba po ujetí 15000km pozvolna klesla z 6,5 na 5,5 litrů/100km. Vůz převážně je používán pro cesty po městě a pro jeho rozměr lze jej zaparkovat téměř všude. Jsem velmi spokojen i když v pohodlí a s hlučnosti nad rychlost 80km nelze sronávat s Mondeem.
Myslím že autá riadené riadiacou jednotkou nemajú sytič- prípravu zmesi reguluje práve tá jednotka a nie je tam žiadne extra zariadenie typu sytič. Ale to len tak pomimo. Ono tak malý motor sa asi pomaly v zime ohreje, asi tvorí málo zvyškového tepla. Atosa som mal raz na 3 dni počas dovolenky v Grecku- ešte starý model a šiel v poho, dokonca aj klima išla na 100 perc. Na to koľko prachu a piesku bolo na agregate a všade pod kapotou klobuk dole. Maslím že je to spoľahlivé a nenáročné autíčko do mesta a prímestské cesty. S mondeom sa rovnať nedá..... to je zase na niečo iné...
Taky jsem měl tohoto Atose v Řecku na dovolené. :-) Pamatuji se, že v té době byl dražší než Matiz a jezdil cca stejně. Atos byl o něco vyšší a těžší než Matiz, takže 43 kW bylo pro něj totéž, co v Matizovi 38 kW. Akorát v Matizovi dokázali 38 kW získat z objemu 0,8l už v roce 1998. Zatímco soudruzi v Hyundai v roce 2005, o 7 let později dostali z objemu 1,1l 43 kW. To bych řekl že soudruzi v Daewoo byli v té době napřed před soudruhy v Hyundai. Kdyby soudruzi v Daewoo zvětšili motor taky na 1,1l, dalo by jim to výkon 52 kW. A to se divím, že to neudělali. Ten motor byl fakt fantastický. Jen malý objem. Stačilo o něco zvětšit.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Atos
omyl, motor je 4 valec a 12V. Spotreba pri nesetrnom zaobchadzani naozaj dla TP do 5,9L
07.07.2009 | 12:24:03 | Reagovat
1100 cm3, predpokladam 6 alebo 8 ventilov a v zime spotreba v meste 7l/100km, to je fakt "hrozne".
03.07.2009 | 09:20:58 | Reagovat
re
Myslím že autá riadené riadiacou jednotkou nemajú sytič- prípravu zmesi reguluje práve tá jednotka a nie je tam žiadne extra zariadenie typu sytič. Ale to len tak pomimo. Ono tak malý motor sa asi pomaly v zime ohreje, asi tvorí málo zvyškového tepla.
Atosa som mal raz na 3 dni počas dovolenky v Grecku- ešte starý model a šiel v poho, dokonca aj klima išla na 100 perc. Na to koľko prachu a piesku bolo na agregate a všade pod kapotou klobuk dole. Maslím že je to spoľahlivé a nenáročné autíčko do mesta a prímestské cesty. S mondeom sa rovnať nedá..... to je zase na niečo iné...
30.06.2009 | 22:18:23 | miki Reagovat
RE: re
Taky jsem měl tohoto Atose v Řecku na dovolené. :-) Pamatuji se, že v té době byl dražší než Matiz a jezdil cca stejně. Atos byl o něco vyšší a těžší než Matiz, takže 43 kW bylo pro něj totéž, co v Matizovi 38 kW. Akorát v Matizovi dokázali 38 kW získat z objemu 0,8l už v roce 1998. Zatímco soudruzi v Hyundai v roce 2005, o 7 let později dostali z objemu 1,1l 43 kW. To bych řekl že soudruzi v Daewoo byli v té době napřed před soudruhy v Hyundai. Kdyby soudruzi v Daewoo zvětšili motor taky na 1,1l, dalo by jim to výkon 52 kW. A to se divím, že to neudělali. Ten motor byl fakt fantastický. Jen malý objem. Stačilo o něco zvětšit.
22.03.2025 | 20:10:15 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat