Autorecenze Hyundai Getz 1.1 - Spokojenost - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Hyundai Getz
 
 

Recenze Hyundai Getz 1.1
“Spokojenost”

Autor recenze: Petr (26 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.1 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:81 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 6-8 l/100 km Vloženo: 3. 12. 2010

Hodnocení inzerátu: 22 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

-Asi při 55 000km odešel motorek zamykaní u pravých předních dveří. cca 1000,-

V té době se také začlo ozývat bouchaní od zadních kol. Podle servismana náboje (?) ( u Getzů prý časté). Oprava za 12 000,- za stejné a 16 000,- za odolnější.

- 65 000km se začalo ozývat zvláštní plechové zvuky od zadního kola. Závadu jsem nenašel, ale po vyčištění bubnu přestalo.

-Asi při 75 000km se kousl zámek pravých zadních dveří. Nejde otevřít ani zevnitř silou.

-Často odcházejí žárovky osvětlení SPZ. (důvod u STK pro opakování kontroly)

Jinak je auto ve výborné kondici.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vynikající malý vůz.

Z auta je dobrý výhled a přední místa jsou velice prostorná. To umocňuje i hluboko posazené přední sklo. Pocit vlastní ochrany je ale díky tomu značně nižší, než je tomu například u německých vozů. Při nehodě bych si příliš šancí nedával a je to jedna z věcí, která mi dost vadí.
Zadní místa nenechají příliš místa pro nohy, ale je možné jet 300km v pěti lidech a přežít to. Kufr je úměrný k vozu a pro většinu situací dostačuje. Po sklopení sedaček je pak možné pohodlně odvézt třeba pračku, nebo menší nábytek.

Motor je zdá se spolehlivý a na tento vůz dostačuje. Není to žádný divoch, ale živý je víc než dost. Na dálnici vytáhnu bez větších potíží 170km/h, ale spotřeba je v tu chvíli snad 9l. Jinak je to neustálé řazení a nejvíce autu svědčí jízda okolo 90km do 3000ot/min.

Podvozek je tvrdý, u každé díry v silnici zatínam ruce v pěsti a kleju jako pohan.

I přes všechny nedostatky mám vůz moc rád, je to malý pracant a nedám na něj dopustit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 22


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Getz

Vložit komentář

Súhlas

s článkom,v rodine máme GETZ 1.1i /2004,ani tých závad nebolo toľko,jediná azda po 60 000 km odišiel prepínač svetiel tlmené/diaľkove.ČO sa týka bezpečnosti pri nehode,zažil som v GETZe bočný náraz do prednej časti vozidlom idúcim viac ako 60 km/h. Getz nebol schopný ďalšej jazdy,ale neutrpel som ani jediný škrabnec,iba pri náraze odletel panel od rádia :P. Môžem potvrdiť,že ide o nenáročne a neuročne spoľahlivé vozidlo,ja som naň presedla zo SEATu Ibiza s ktorým som saťažko lúčil a po sklamaní s Oplom AStra G sa hodlám vrátiť ku GETZu

20.07.2011 | 20:14:44 | alvin Reagovat

Getz má 4* v ENCAP tedy stejně jako Octavia I, rozídl váhy je menší než 150kg (Octavia 1.6 MPI) takže bezpečnost je srovnatelná třeba také s GOlfem IV 1.4,1.6 MPI...

08.12.2010 | 00:24:10 |  Reagovat

RE: GETZ a koroze?

Mohl by někdo aktualizovat zkušenosti ohledně koroze u Getze po 10letech/150tis.km užívání....jak opravy a hlavně koroze - všechny desetileté co jsem měl možnost vidět začínají hnít....

10.07.2014 | 10:01:25 | Tom  | 188.175.28.* Reagovat

RE: GETZ a koroze?

Máme Getze 1.1 r.v.2007, najeto 95 tkm a za celou dobu jsme měli jednu závadu - kuna nám prokousala kabely ke svíčkám, jinak nic, pouze spotřebák - a to s ním jezdíme normálně, stojí pořád před domem. Korozi má malou, dole na karoserii od kamínků. Jinak nic, za ty peníze je to pracant

21.04.2017 | 13:48:55 | Jirkasirka  | 20.138.2.* Reagovat

RE: GETZ a koroze?

No, pane, musím vstoupit do diskuze, protože jsem právě včera viděl Getze shnilýho jak dvacetiletýho favorita. Lemy blatníků, prahy, spodky dveří, vše úplně prorezlé. Je však možné, že byl nevhodně garážován (ve vlhku a nikdy nevyschnul - někdy je lepší parkovat venku, kde se auto občas vysuší, než ve vlhké a teplé garáži). Rozhodně ale není pozinkovaný, protože to by tak daleko nedošlo. Bude mít antikorozní ochranu asi tak na úrovni toho favorita a felicie.

21.04.2017 | 19:38:55 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: GETZ a koroze?

Máme Getze 1,1 z roku 2004. Najeto cca 140 tis.km. Koroze lemů blatníků v pokročilém stádiu, koroze nápravnice na níž jsou zavěšena přední kola a řízení. O drobných závadách se nezmiňuji. Před technickou odešel snímač otáček klikového hřídele, takže nebylo možno změřit na stk emise.
Vyměněny rozvody, snímač otáček a stk to prošlo. Nyní po 2 letech únik oleje někde vpravo v horní části pod předním plechovým krytem výfukového potrubí. Zítra to odkryju a uvidím o co jde. Omezovače zadních dveří hlasitě vrzají, nelze odstranit.
Auto bylo vyrobeno v Korei. Jde spíš o nákupní tašku, než o auto na dlouhé cesty. Spotřeba při rozumné jízdě kolem 3000 otáček cca. 6 litrů, ale s tím se dnes spokojí i mnohem silnější motory, takže opravdu jen taková nákupní taška.

19.07.2020 | 18:15:01 | Roman  | 94.230.146.* Reagovat

RE: GETZ a koroze?

A ještě k té korozi. Pokud jsou plechy před zpracováním nevhodně skladovány anebo při přepravě zmoknou a chytnou povrchový rez, pak i pod ochranným nátěrem koroze postupuje, i když mnohem pomaleji, než bez ochrany. Je třeba si uvědomit, že koroze na ocelovém plechu je kysličníkem železa a kysličník obsahuje kyslík. Ten pak působí i pod ochranným nátěrem na materiál, i když pomaleji, protože je na to sám, bez okolního vzdušného kyslíku, který ochranný nátěr zadržuje. Proto se stává, že jedna exponovaná část karosérie drží bez koroze 20 let a jiná, stejně exponovaná už po několika letech vykvete jak jarní louka. Na vině je především koroze z výroby. Pochopitelně, pokud nebyl porušen lak. Pak je na vině vzdušný kyslík a vlhkost.

19.07.2020 | 18:23:32 | Roman  | 94.230.146.* Reagovat

RE: GETZ a koroze?

1. - Pokud jsou plechy před zpracováním nevhodně skladovány anebo při přepravě zmoknou a chytnou povrchový rez, pak se již nesmí použít do výroby. Teda u normální automobilky. Jestli to má šondé jinak, tak je to opravdová kvalita.

2. - Ochranou plechu není nátěr, ale fosfátování a zinkování. Ochrané nátěry se používají až potom. Teda u normální automobilky. Jestli to má šondé jinak, tak je to opravdová kvalita.

3. - Na vině je především koroze z výroby. Tak toto říká úplně vše.
:-)) :-)) :-)) Tak to je opravdová kvalita.

Vážně si však myslím, že toto není možné, ale že jen kecáš nesmysly.

20.07.2020 | 17:05:57 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: GETZ a koroze?

Včera mi náhle vybočilo za jízdy pravé kolo. Krátce před tím začalo auto plavat, jako bych píchl přední gumu. Auto jsem musel odstavit a dnes jsem zjistil, že z důvodu koroze se z části natrhla pravá část nápravnice. Je tam 10cm dlouhá trhlina. Pravé kolo za jízdy šmajdá vlevo, vpravo. Stát se mi to někde daleko od domova, asi bych to hodil do příkopu. Palec dolů Hyundai z Jižní Koreje !

18.05.2021 | 16:54:00 | Roman  | 94.230.146.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Hyundai Getz