Recenze Lancia Delta NUOVA HF
“Překvapivě dobré”

Autor recenze: magic ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1995 Typ motoru:2.0 Turbo Stav km při koupi:66 800 km Stav km nyní:98 600 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 30. 10. 2003

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Alfa Romeo 164 Romeo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Pri koupi neukazoval palivomer, neodstraneno (nechci aby se v tom nekdo hrabal)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Typicky italske auto. Karoserie ma trochu snahu kroutit se, asi jako u beznych aut (Octavia je podstatne horsi). Po rzi ani pamatky, perfektni licovani, dvere jdou na malicek, vyborny lak (Rosso Monza). Skvele to sviti, svetla neslepnou a maji jasne bile, plosne svetlo (H1/H1).

Interier velmi lakavy, anatomicka sedadla Recaro s vyraznym bocnim vedenim komplet v jelenicove kuzi s vyhrivanim, (trpim na pater, takze hodne ocenim), vse v elektrice - plne funkcni, dvere a obcas i suplik pristrojovky (plny, prazdny to nedela) vyluzuji skripave zvuky, na velkych nerovnostech az neprijemne.

Motor 16v Turbo 836A2 je perfektni - ma obrovskou silu od 3 do 7.000 min, spotreba paliva pri rozumne jizde kolem 10, pri plnym knedliku az 11,5 l/100 km (hlavne po meste). Z 0 na 100 podle stopek 7,25s, max 232 km/h, 1 km za 27,5 s. Prevodovka za studena neni uplne presna, po zahrati (asi 5 min. jizdy) je presna s kratkou kulisou a silnyma synchronama. Podvozek velmi dobry - elektronicky rizene tlumice s prepinanim auto/sport; pri prepnuti na auto interier ani nevrze, pri sportu vrze dost.

Ma to maly kufr (pozor, na levem boku kufru je jeste navic prisroubovana rezerva a tak je zavazadelnik jeste mensi, nez se zda). Poruchy zadne, pravidelna kontrola, vymena prednich ramen za 2.000/kus (masivni ramena, ale cepy se nedaji menit zvlast) na 80.000 km. Davam drahy olej (Castrol Racing), dolejvam asi litr za 1/4 roku. Pozor na studene starty, pres 3000/min nakladat az po prekroceni hranice oleje 70 °C.

Trochu lepsi mohly byt brzdy, doporucuji desticky + kotouce OMP, problem vyresen za cenu originalu. Spatne se meni leva zarovka.

Celkove je to sportovni auto bez zavad, s velmi solidni spotrebou paliva, vyborny motor a hodne dobry podvozek. Ma to ale maly kufr a skripajici interier. Je potreba hlidat studene starty a dat tomu potrebny servis.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Lancia Delta

Vložit komentář

Nejde recenze dodatečně dopisovat, takže další zkušenosti: po cca 1/2 roce nešel zavřít šíbr - bylo nutno vyčistit jeho vedení a o.k. Horší skutečnost - na zadní nápravě zarezl zátěžový regulátor brzd, což mělo za následek zhoršený brzdný účinek zadní nápravy. Na předek auta nacouvala Němka s obytňákem, takže vznikly problémy s lícováním, ale funkčně by problém jen s haubnou (otevírání - nutná výměna). Poté jsem vůz prodal, od nového majitele jsem měl zprávy o prakticky neměnícím se stavu s výjimkou koroze koncové části výfuku, který bylo nutno vyměnit mimo rámec standardního servisu. Po dalších 2 letech byl vůz prodán dál, takže kontakt končí (údajně nový majitel měl nějaké nedorozumění s převodovkou, ale to už je informace z x-té ruky).

28.07.2008 | 14:17:10 |  Reagovat