Recenze Mazda 2
“Mazdu si už přístě nekoupím.”

Autor recenze: sellma (28 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,2 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:40 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7-8 l/100 km Vloženo: 13. 4. 2007

Hodnocení inzerátu: 24 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.2

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Nissan Almera

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Nepřesné řazení, nedomyšlený přední spoiler, který se stále trhá, protože je nízko, výměna převodovky, unik chladící kapaliny. Motor 1,2 je poměrné hlučný a zvuk je takový jak kdyby byl prasklý.

Známému se stalo to stejné s převodovkou. Takže motory 1,2 nebrat, nebo Mazdu 2 vubec ne. Je dost pravděpodobně, že servis na tom všem má svůj podíl, již sem navštívila 3 autorizované servisy a jeden hoší nez horší.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto sem pořizovala jako nové, vybírala jsem mezi Fabií a Mazdou 2, podle výbavy a ceny jsem zvolila Mazdu. Teď si trhám vlasy. Přibližně v 30 tis. odešla totálně převodovka a ja byla 2 týdny bez auta, samozřejmostí Mazdy jak sem pochopila je neposkytovat náhradní vozidlo.

Teď mám najeto 40 tis. a odjela sem na garanční prohlídku. Při té zjistili, že mi unika chladící kapalina. Dilentanctví sertvisu dokonáno tím, že jsem opět bez auta, objednali špatnou součastku a neví jaká je ta spravná, holt lidi na svém místě, momentálně prý čekají na odpověď výrobce a pak to teprve objednají.

Jsem opět bez auta a protože ho potřebuji pro práci tak si budu muset půjčit z půjčovny. To mi pravděpodobně taky nezaplatí. Drahá legrace. Všechny servisy Mazdy jak v v Praze tak na Moravě působí dost amatérsky.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 24


Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 2

Vložit komentář

osvětlení přístrojové desky

asi po roce se sama změnila barva podsvícení ze žluté na červenou
nevíte někdo co to mohlo způsobit Děkuji

03.09.2018 | 14:08:08 | mazda  | 178.255.168.* Reagovat

Blbost

Mam dvojku motor 1,25 rv 2004 najeto 198 000km meneny, brzdy, olej, filtry, tlumice a pruziny, rozvody, pneu a zarovky. Jinak auto jezdi bez problemu, sice to neni zavodnicka. Ale jezdi a na takove mestske hrkani a sem tam nejaky vylet zvlada s prehledem. Takze recenze je tak trosku neduveryhodna.

06.06.2017 | 22:03:03 | Hospodsky  | 77.59.128.* Reagovat

RE: Blbost

proboha, proč tlumiče a pružiny? takove mestske hrkani a sem tam nejaky vylet - a to stačí na oddělání tlumičů a pružin? Na Yarisu mám 220 000 km, a vše je původní. Žádné takove mestske hrkani a sem tam nejaky vylet ale pořádný zápřah. Takže ??? Asi špatnej oddíl...

07.06.2017 | 22:55:28 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE: Blbost

Není tolik důležité kolik máte najeto, ale za jak dlouho, součástky jsou časové. Když za 2 roky najedete 200tis, tak vám neodejde nic, když za 10 let najedete 100tis, tak musíte měnit půlku podvozku.

31.08.2017 | 08:22:15 | Michal  | 85.71.171.* Reagovat

Mazda 2 1.4 Hdi r.v.2004

Najazdených 82 000 km, spotreba za celú dobu okolo 4,7 litra, pravideľná výmena oleja 5/30 po 20 000 km,tento rok výmena strednej časti tlmiča výfuku/rúry/prehrdzavená u zvarovanej konzoly ukotvenia ku karosérii/ i s prácou 90 Eur.Karoséria bez známok hrdze.

05.06.2017 | 10:05:40 | stavav  | 185.9.112.* Reagovat

TWL

Pani s IQ<80 evidentne nevie čo je spojka. Ani sa nedivím že jej nikto nechcel zapožičať náhradné vozidlo.

26.10.2016 | 03:02:54 | Azrael  | 89.187.142.* Reagovat

pani nic vzlom ale bude vdnym medzykusom medzy sedadlom a volantom

02.08.2016 | 19:47:21 | mzda 2 dy 1.4cd  | 84.245.107.* Reagovat

Mazda 2

vôbec sa mi nechce veriť, že pani má takéto skúsenosti. Ja mám Mazdu 2, r.v. 2005, momentálne najazdených viac ako 206000km!!! a stále bez poruchy a závad! samozrejme rozvody som vymenil, riadenie tiež - ale nemusel som. Je to jedno z mála áut na ktoré sa môžem kedykoľvek spoľahnúť. Aj teraz, keď nás je v rodina viac, tak rozmýšľame nad Mazdou... ale s poradovým číslom 5 :-) samozrejme už len s ojazdenkou, ale benzín.

27.06.2016 | 12:32:31 | Brano  | 213.81.238.* Reagovat

kdyz se radi

vazena slecno/pani, kdyz radite, musite mackat spojku...

22.12.2014 | 10:15:23 | eskes  | 91.127.40.* Reagovat

Mazda 2 nejlepší auto

Mám mazdu 2 od 9/2004, najeto 130.000,-. Na auto nemůžu říct jedinýho křivýho slova, jediná oprava těsnění hlavy válce za 12.000,- Kč před pěti lety, jinak nic.

18.07.2013 | 09:19:28 | Vladimír  | 94.112.253.* Reagovat

RE: Mazda 2 nejlepší auto

Prosím vás,nevíte někdo kde nebo jak zjistím kód k autorádiu MAZDA 2 1,2 R.V.2003 děkuji.

26.09.2013 | 19:26:54 | DAN  | 90.179.31.* Reagovat

RE: Mazda 2 nejlepší auto

Nejlépe v servisu po napíchnutí na diagnostiku:)

27.09.2013 | 02:37:30 |   | 78.102.114.* Reagovat

RE.Mazda2

Mám čtyři roky Mazdu2 a bez problémové auto,takže nevím jak někdo nadává-buď je špatný řidič anebo se neumí starat o provoz auta....

01.07.2013 | 12:57:50 | mazda2  | 217.115.246.* Reagovat

Mazda 2

Mazdu2 s motorem 1,25 mám od roku 2004. V řízení se střídám s manželkou a za těch 9 let žádný problém. Jediné, co jsem mimo běžné údržby dělal byla prasklá vodní pumpa. Najeto cca 65tis. Od začátku trošku hlučnější převodovka, ale bez problémů. Takže...

28.05.2013 | 13:10:54 | MProchy  | 213.226.240.* Reagovat

RE: Mazda 2

...takže...žádný zázrak. Prasklá vodní pumpa při 65 tis. km, hlučná převodovka od nova...no jo, vždyť je to vlastně Ford...co dodat?

29.05.2013 | 18:47:41 |   | 89.102.162.* Reagovat

bude to asi rukama

no taky si myslím,že to nebude chyba pouze techniky,ale taktéž lidského faktoru ze strany paní/slečny/ majitelky a s těmi autorizovanými servisy to nebude tak katastrofické, jak majitelka píše, jezdím v mazdě 3, servisována v auto balvín v brně a vše zatím bezproblému. tak nevím.Všechno to bude spíše o lidech,jak se k tomu chovají.

03.05.2011 | 16:22:35 | shaker Reagovat

RE: bude to asi rukama

No neviem, zena sa k 206 1,4 benzin chova horsie ako ku psovi, teda, ten sa ma u nas vynikajuco..:), okolo 40.000 km,

Ziadne zohrievanie motora, hned sviha aj v - 15..., hladka spojku, teraz sa na nom uci jazdit dcera...

....a nic, az na jednu ziarovku a novu baterku.

Asi 2008, kup.nova.

Osobne sa tiez s autami nemaznam, staci dobry servis, vyhybat sa dieram, podla moznosti..., ale nieco musia masiny vydrzat.

13.02.2013 | 22:48:50 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

Není to taky rukama či nohama?

No, jak to čtu, paní odrovnala převodovku, rve přední spoiler který SE stále netrhá ale JE stále trhán a proč by motor nemohl znít třeba praskle. Při tom zacházení... Potom není divu že všechny servisy v Evropě působí diletantsky, protože třeba nerozumí tomu, jak je možné aby dáma tak nepěkně dobila vcelku šikovné auto. Bůhvíproč teče ten chladič. Třeba taky nějaký obrubník... Nedivím se, že náhradní auto raději nikdo nepůjčí. Doporučuji neokopávat obrubníky, řadit přesně do H, patrně zlepšit práci se spojkou (další závada bude urvaná spojka) a daleko víc soucitu s technikou. Vše bude OK.

03.03.2011 | 23:22:21 | emilio Reagovat

RE: Není to taky rukama či nohama?

Zdravím Vás,
trochu bych se slečny zastal, nemůžeme přeci takto dogmaticky tvrdit, že paní je ten vadný element.
Osobně mě současná produkce neskonale irituje čím dál tím nižšími spoilery a mám za to, že je to úmysl, protože aerodynamika 0,29 se uměla před 20 lety i se spoilerem 20cm nad zemí.
Ad přehazovčka, ty prý opravdu nejsou úplně perfektní.
P.S. sám jezdím už jen japonskými vozy (vyrobenými v Japonsku-)

13.02.2013 | 22:22:25 | Gar  | 213.220.198.* Reagovat

Angličan: úpllný súhlas,

japonské auto len z Japonska. Je to snáď 100 % rozdiel. Doby, keď sa v EU chceli vyrovnať kvalitou jap. áut sú nenávratne preč. Angl. Toyoty, Nissany, turecké Toyoty, špan. SUV stoja za .... a padajú tak na cene, že to snáď nie je možné. 50 % a viac za rok. Ale aj DE sa ich snažia dohnať statočne... . Takže autorke recenzie verím.

23.05.2009 | 08:31:27 | ľuboš Reagovat

autorka je zrejme z tej sorty ako jedna slecna ktora chcela prist do servisu na starteri ked nesiel motor... ta mala prevodovku dvakrat opravovanu.. nechcem ani vediet ako musela jazdit. ale mam pre vas jedno riesenie (vazne :D) automat

23.05.2009 | 07:03:49 |  Reagovat

čistý Japonec

Kupoval jsem v červenci 2008 po přenesení výroby zpátky do Hirošimy. Moje hodnocení zní: super, bez problémů, jiný auto nechci ani vidět (např. Fabii která mě málem dostala do hrobu). Jen doufám, že to tak vydrží i nadále (po 30.000 no problem). Spotřeba v létě 6 l. Fantastico.

22.05.2009 | 22:24:29 | angličan Reagovat

nová Mazda 2

Auto som kúpil v júni 2008. Celé leto a zimu jazdilo bez problémov, ešte aj v chladnom počasí nesklamalo. No na jar 2009, keď sa už oteplilo, začalo sa auto správať veľmi zvláštne. Posilňovač riadenia akoby používaním hlavne pri parkovaní o niečo zachytával a čo ma najviac prekvapuje, že pri pustení plynu so zaradenou rýchlosťou začne autom doslova šklbať. V servise mi doporučili vliať pri tankovaní aditívim, ale to vôbec nepomohlo. Obávam sa o poruchu zotrvačníka v prevodovke. Obávam sa toho, či sa našim "odborníkom v servise" podarí prísť na chybu a odstrániť ju. Ak máte niekto podobný problém, napíšte.

10.05.2009 | 18:40:39 | ursus Reagovat

Mazda 2

čítal som recenziu medzi Mazdou 2a Subaru Justy-porovnával tieto dve autá,resumé-Mazda 2 zvíťazila,ale nie u nás -Manželke sa páči aj mne Subaru Justy-predný náhon 70 koní 8 airbagov etc klima etc original Made in Japan máme nabehaných vyše 5000 km -teda manželka,
zatial no problem priemer spotreba 5.4 l /J S KLIMATIZ..

25.07.2008 | 22:43:20 | Ivan Reagovat

Tak se mi zdá, že Mazda bude mít s řadou 2 celkové problémy. Já jsem si v dubnu zakoupil novou Mazdu 2 a nestačím se divit její kvalitně. Mám ujeto cca 6.000km a všude všechno vrže a skřípe. Nejhorší je, když vlezu do auta v chladnějším počasí, to je všechno zatuhlé a o různé zvuky není nouze. Servis to prý bude řešit na garanční prohlídce nějakými podložkami, no tomu teda říkám oprava. Při koupi byla mým favoritem Fabia, ale jakmile jsem uviděl Mazdu byla to srdeční záležitost a teď lituji. Další závada, která je již vyřešena byla ta, že po nastartování studeného motoru cca po 20 vteřinách začal motor ztrácet otáčky, začal se klepat, až to házelo pomalu s autem a nakonec chcípl..tohle se dělo asi 5x než auto konečně vydrželo být nastartované. Jednou mě ovšem auto zradilo natolik, že nechytlo vůbec. Kamarád mě tedy odtáhl do servisu, kde se to řešilo nějakým přehrátím čehosi na řídící jednotce. Přístup jednoho z mechaniků byl šílený, přišlo mě, že jim snad Mazda neplatí, protože takovou neochotu cokoliv s mým autem řešit, jsem nikde zatím neviděl. Nakonec z něho vypadlo, že nejsem jediný kdo se jim tam sjíždí s autem, které jede jak se mu zachce. Prý nějaká výrobní vada, a prý s tím musím počítat, když je to novinka a není to vychytané. No stále více přemýšlím nad odstoupením od smlouvy, kdy jsem kvůli nepojízdnému autu přišel o celkem důležitou obchodní smlouvu s klientem. Prodat se mi to nechce, protože jsem zjistil, že Mazda strašně klesá na ceně. Pokud vám tedy mohu poradit, zvažte koupi nové Mazdy a vybírejte si hlavně pořádný a kvalitní servis..

18.07.2008 | 15:00:26 | Josef Prchal Reagovat

Hmm

Zajímavé informace,
Mazdě jsem vždy fandil, máme doma starou (již deset let) Mazdu 323, benzín, 1,5l, má najeto cca 160 tis. kilometrů a nedám na ni dopustit.... Mazda se teď stala v Německu společně s německými auty ve statistice ze servisů nejméně poruchovou značkou.
Proto mě MRZÍ, že do budoucna tomu tak zřejmě nebude ... myslím, že hlavní podíl na tom bude mít níže zmiňovaná výroba ve Španělsku. Holt, člověk se při koupi auta bude muset dívat na továrnu, kde byl jednotlivý kus vyroben zřejmě.

OndrasL

22.01.2008 | 16:02:32 | ondrasl Reagovat

mazda 2

Pokiaľ viem, motor 1,25 litra v mazde 2 nemá nič spoločné s fordom, je to motor konštruovaný na objednávku firmou yamaha...

04.12.2007 | 16:13:45 | milan1 Reagovat

Teda teda...

Ve skutečnosti je motor 1.25 napůl z dílny Fordu a napůl od Mazdy. Ale co vím, vždy to byla pro starou Fiestu ta nejlepší motorizace. Spolehlivá, výkonná, úsporná a trvanlivá. Pokud byly u Fordu problémy s motory, tak se to většinou týkalo jen starších typů ENDURA-E a jejich čidel a vůbec elektroniky. A já jako majitel M2 (právě s tímto motorem) vím co říkám, když už ta naše má přes 30 000km a bez obtíží!
Nicméně musím dát za pravdu, že výroba ve Španělsku se trochu přecijen projevila...bohužel negativně. Křehká plastová krytka na servisní zásuvce a jiné plasty...prostě Made in Japan je Made in Japan

15.08.2007 | 20:28:29 | Kakamil Reagovat

Mazda 2

Mám Mazdu 2
cca 2 roky,najeto 11000 km,a co mám asi za problém??? Nejde při studeném motoru zařadit 1 rychlostní stupenˇ.V servise mi vyměnily hlavní spojkový válec, a co z toho,když závada není odsraněna.Takže jsem objednaný do servisu znovu na demontáž převodovky. Tak si asi ta paní nevymíšlí co? Jsem první majitel a auto mě pěkně sere,kvůli toho jsem si nové nekupoval,atˇ jsem pořád v servise! Jo a mechanici v mazdě mi přpadají jako učni 2 ročníků.






07.05.2007 | 19:03:42 |  Reagovat

pozor

Pani,
ja by som tej slecne celkom veril a nemusi to byt jej stylom jazdenia. Vo februari som kupil rovnake auto s rovnakou motorizaciou, v zasade som s nim spokojny a nemam vyhrady az na... Az na vibrujuci kovovy zvuk (myslim teda iny, ako zvuk motoru a nevyhnutne sa pohybujucich sucasti v nom), ked stojim na neutrale a bez spojky. Zacalo sa to ozyvat niekde medzi 1000-2000 km (zatial mam najazdenych cca 2200km). S uvedenym problemom som navstivil servis, zdovodnene unikom chladiacej kvapaliny na remene - vraj dotesnene a opravene - po navrate zo servisu vsetko po starom, klepotavy zvuk na neutrale ako predtym.
Co sa tyka prevodovky, tam sa bojim problemov neskor - bezne nejde na prvy krat zaradit spiatocka, pri preradenie z 1. stupna na 2. sa len malo kedy podari vyhnut neprijemnemu cvaknutiu (len ak s preradenim pockam chvilocku po pusteni plynoveho pedalu, preradim a az opat po kratsej pauze pridam plyn - nefunguje to vsak vzdy a za ten cas sa rychlost auta a otacky podstatne znizia, nehovoriac o tolerancii vodicov za mnou pri takomto sposobe jazdy). mam strach, ze ked nieco odide, tak to bude relativne skoro prevodovka.
Ta motorizacia 1.25 16V (hoci ide v porovnani s konkurencnymi maloobjemovymi agregatmi kultivovanejsi a vykonnejsi motor - 55kW) a vseobecne spolupraca s fordom sa v pripade M2 asi nie prilis vydarila. asi aj preto ide do predaja v lete nova M2 komplet made in japan. Svoje robi aj uroven servisnych sluzieb u Mazdy v SR a CR, hlavne z tohto dovodu budem nabuduce uvazovat radsej o inom japoncovi...

06.05.2007 | 20:06:36 | eRCecko Reagovat

říkám, že 90% aut, které se na silnici chovají podivně, řídí ženy a ono to tak vychází... ale taky znám pár řen, kterým bych se svěřil bez odmlouvání

20.04.2007 | 14:27:24 | honza Reagovat

Tak to se musím ženských zastat! Znám dost ženských které řídí líp jak kdejaký chlap. Když to vemu z druhé strany denně mě nasere/ohrozí mnohem víc chlapů než ženskejch. Sou trochu opatrnější a je lepší je předjet, ale to bude tím, že sme prostě "agresivnější"

20.04.2007 | 09:34:36 | Hanz Reagovat

Každá automobilka může vyrobit zmetek, tomu se asi nedá vyhnout, ale ženy by si měli kupovat vozidlo automatem.:-))

16.04.2007 | 10:38:15 | Radek Reagovat

Made in Japan

No jo no, made in Japan je made in Japan. Co k tomu dodat, že?

16.04.2007 | 09:36:18 | Neri Reagovat

Mazda 2 - MAZDA

Pravda pravda, Mazda 2 se vyrábí ve Španělsku (takže už to Mazda vlastně ani moc není) a je poskládána kdoví z čeho...sami v Mazdě (myslím hlavně servisy) jsou z toho nešťastní. Proto také tak rychle přichází nástupce, který se má údajně montovat v Japonsku. Podobného kroku vedle se ale dopouští mnoho automobilek, například také Toyota s Corollou (Turecko!).
PS - sám jsem s Mazdou (Xedos 9 - made in Hiroshima) najel 200.000km s jedinou, opakuji jedinou, závadou, a to přetěsnění převodovky. Po 10 letech provozu původní výfuk, kotouče, spojka...bez náznaku únavy...dodnes tomu nemohu uvěřit.

15.04.2007 | 23:39:49 | Lekes Reagovat

Mám silný pocit že mazda2 sa vyrába v španielsku, a motor 1.2 je od fordu.

15.04.2007 | 19:44:20 | fantomas Reagovat

Zavisy od toho aj ako sa s autom jazdí, keď radíte cez zuby atď...není sa čomu diviť. Nebude to v tom?? Inak neviem či si trháte vlasy, ale aj na Fabiach odchádza prevodovka veľmi často a k tomu ešte aj stabilizátory, ložiská, el okna, žiarovky v svetlách, servo...takže Fabia by určite lepšia nebola.

15.04.2007 | 18:38:46 |  Reagovat

Mazda

Aj majster tesar sa sem tam utne,ked mam byt uprimny tak vo svojom zivote som osobne mal dve mazdy a priatelia a znami zhruba dalsie 4 a vsetky bez vynimky boli a su absolutne bezporuchove, a niektore mali najazdene aj cez 200000km a fungovali fantasticky.

15.04.2007 | 08:43:39 | Roman Reagovat

mazda

tak to je ozaj zla skusenost, ktoru nezavidim je to smola ale ked Vasa znama ma ten isty problem moze to byt podozrive a horsie je, ze servis moc nepomohol prajem vela stastia

14.04.2007 | 20:03:12 | nstar Reagovat