Rok výroby:1999Typ motoru:3000Stav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:240 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:2. 3. 2007
1. Ve 180tkm výměna kompletního podvozku, včetně hydraulických tlumičů
2. Repase alternátoru ve 185 tkm
2. Ve 190 tkm nejdou stahovat přední okna a stávkuje šíbr
3. Ve 210 tkm praskla hlava motoru na 5 válci.
4. Automobil rezne
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil je jako celek velmi pohodlný a působí stále ještě robustním dojmem. Ovšem při prohlídce spodní části vozidla zjistíte, že zadní náprava je poskládaná ze všech možných tyček, gum atd, které ji nedávají obvyklou životnost, prostě stále něco měníte. Originální servis je nesmyslně drahý.
Motor je téměř nesmrtelný, pouze hlava se občas kroutí a bohužel občas i praskne :-(. Interiér je velmi kvalitně zpracován, vydrží i hrubší zacházení. Elektronika nezlobí vůbec.
Zájemcům o koupi však doporučuji starší model 124, je to opravdu lepší auto, hlavně co se výdrže týká. Komfort je srovnatelný. Největším a nejlepším mercedesem střední třídy bylo zase bezpochyby piano.
Originální náhradní díly jsou za vcelku přijatelnou cenu.
to má být co 300TD se v manuálu není manuál MB s tímto motorem nedělal manuál pouze s290TD nebo300D asi omyl....Jinak super auto ale pozor na stav tacho moc vydrží , težko poznáš stočených100tkm doporučuji
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz 210
W210 300TD neni V6, ale klasicky R6 :)
16.09.2007 | 00:47:07 | Tom Reagovat
E 210 300TD V6
to má být co 300TD se v manuálu není manuál MB s tímto motorem nedělal manuál pouze s290TD nebo300D asi omyl....Jinak super auto ale pozor na stav tacho moc vydrží , težko poznáš stočených100tkm doporučuji
07.08.2007 | 20:32:41 | Spirit Reagovat