Autorecenze Mitsubishi Pajero Comon Rail - Auto s trvalou užitnou hodnotou - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Mitsubishi Pajero
 
 

Recenze Mitsubishi Pajero 3,2 DID
“Auto s trvalou užitnou hodnotou”

Autor recenze: Jiří (43 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:Comon Rail Stav km při koupi:163 000 km Stav km nyní:163 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 12 l/100 km Vloženo: 14. 3. 2013

Hodnocení inzerátu: 18 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto mám jen dva měsíce, zatím jsem jen měnil běžné věci: olej, filtry, gumičky stěračů,sjeté pneumatiky apod. Ještě budu měnit brzdové destičky na kterých je tak milimetr. Na koupi z autobazaru a na to že jsem čtvrtý majitel je ale auto v docela dobrém stavu. Snad jedině hned po koupi se nevracel mechanismus kliky pátých dvěří, ale ani jsem ho nestihl prostříknout a sám se rozchodil. Asi to bylo tím že bylo 7 pod nulou a dveře začal po delší době zase někdo používat. Také mi trochu vadí, že světlomety respektive jejich plastové kryty, které nejdou vyměnit šednou, přední více. Zatím jsem s Pajerem ujel asi 500km, ale snad bude vše ok jako doposud jen samá příjemná překvapení.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jak jsem napsal Pajero mod.2007 mám jen dva měsíce a teď v zimě jsem s ním toho moc nenajel. Také je to můj první off road. Nějaké poznatky už ale přece jenom mám. Samozřejmě mi nedalo abych nevyzkoušel to u běžných aut chybí. Tím je samozřejmě: možnost změnit pohon z 2x2 na 4x4, potom na 4x4 s mezinápravovou uzávěrou, potom to samé s redukcí a na konec to samé s reukcí a ještě s další uzávěrou zadního diferenciálu. Toto vše na poli v hlubokém sněhu. Trochu jsem budil pozornost, já jsem ale obával abych si neudělal ostudu. Neudělal, respektive Pajero neudělalo, zcela bez nejmenších problémů jsem se zase vrátil na silnici. Naopak,Pajero udělalo to k čemu bylo postaveno. Kontrolky pohonů přesně ukazují to co je zažazeno, vyřazeno, zamčeno atd. Snad by mohlo dojít přeřazení druhu pohonu trochu rychleji. Po zvolení pohonu chvilku trvá než kontrolky přestanou blikat a sdělí řidiči, že je hotovo a může pokračovat v práci. Snad je to cena za to, že dnes už u pajera řidič volí druh pohonu nikoliv pákou ale voličem a zcela bez námahy. Samotné mechanické přeřazení provádí elektromechnika. Řidič si užívá kůži, poslouchá Metalicu z 12 reproduktorů, přímá hovory a dřinu obstarává pohon a vše co kněmu náleží. Dobře se pamatuji, když jsem někdy v r. 87 uviděl poprvé Pajero. Mělo německou espézetku, kulatá světla terénní kola a hranatou velkou kastli, mě bylo 19 a říkal jsem si to chci. Splnilo se mi to, ikdyž ulynulo nějakých 26let. Jiří

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 18


Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Pajero

Vložit komentář

Volba režimu pohonu.

Zdravím pánové a samozřejmě i dámy které vidím v Pajerech čím dál více. K režimu volby pohonu bych jen dodal (jelikož ne každý to ví a dělá tak, jak se má a to třeba z důvodu absence návodu k obsluze). Důležité je dodržet následující. Režim 2H 4H (jakýkoliv povrch) a 4HLC (na nezpevněném povrchu) lze řadit za jízdy do 100km/h ale bez plynu ( jinak to trvá dlouho než doblikají kontrolky o stavu přeřazení zvoleného pohonu, navíc to tak i doporučuje výrobce), nebo při stání vždy s zařazeným neutrálem (jak manuál, tak i automat) s předními koly v přímém směru. Do polohy 4LLC vždy stát a volit tento režim na neutrálu (opět jak manuál tak i automat). Zadní uzávěru diferenciálu opět když Pajo stojí(používat výjimečně a na nezpevněném povrchu nebo když je jedno ze zadních kol mimo zpevněný povrch či v luftu). Pokud nechce zamknout (kontrolka zad. difu bliká) zařadit za 1 (manuál) D automat a lehce pocukat plynem dopředu. Jinak ještě pozor na čistotu sání, servisy to moc nečistí (hlavně v D) a pak se každy diví, že to Pajo žere jako sviňa. Nánosy tam jsou i 1cm na sťeňe hadic , takže dohromady je průmeř o 2 cm užší. Kdo zvažuje o koupi, ať se nebojí. Kdo se bojí, nesmí do lesa a tam se Paju líbí. Dodržovat intervaly výměn, ošetřovat voskem zespod a Pajo Vám to oplatí opravdu dobrou službou. Ahojte.

06.01.2018 | 22:43:58 | Petr I.  | 46.174.156.* Reagovat

pekne auto, nech sa dari. to stmavovanie prednych skiel svetlometov

Sposobuje ostrekovac.

Na BMW, na najnovsich modeloch rady 5, dokonca praskaju kryty....vraj agresivna kvapalina v ostrekovacoch.

Treba sa pripravit, zacat zhanat svetla, xenony sa daju kupit od cca 500-800 eur,ale aj vyse 1000:(

ale inak....krasne auticko, nex sa dari.

Aj ked Svlastik Ti vysvetli, ze Duster je lepsi..:)

14.03.2013 | 13:18:48 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: pekne auto, nech sa dari. to stmavovanie prednych skiel svetlometov

Jeee...proč?
a) obhajoval jsem auto pod uvedenou recenzí
b) nemám důvod hanit značku Mitsubishi, je to totiž má nejoblíbenější značka
c) jsem typický chlap, mám rád, když můžu sledovat co dokážou profíci s auty na všemožných závodech a Mitsubishi značka je vidět snad všude a taky na stupních vítězů(WRC Lancer Evo a jiné rallye, Pajero-Dakar a jiný terén, a také i silniční Colt EVO atd.)Oni nemaj v závodě snad jen dodávku.:D Je to best značka. :D
d) Tohle je vůz, který je mimo mé zájmy, ale kdybych měl určitou volnou částku k dispozici(třeba výhra) určitě by první kroky vedly právě do prodejny Mitsubishi, je to totiž lidová a levná značka z japonska, kde dostaneš to čemu odpovídá určená částka. Bohužel už to uteklo ještě před zimou byla cena přibližně o více než 50tisíc méně u Coltu a u dalších podobně, ceny byly natolik příznivé, že byly srovnatelné třeba s Fábii, asi by bylo dobré příště počkat. Jinak kvalita této značky, měl jsem 2kusy(Colt a Lancer) a nemůžu si stěžovat, první naprosto fantastický, druhý špatný výběr motoru ale i tak vřele doporučuji, auto je neokoukané a má i sportovní duši podobnou Alfě, agresivní vzhled, paráda, prostě kdo nemá na Audi a BMW, nedokáže to vydržet s Alfou, do tohodle se dá zamilovat jakbysmet, bo má duši. :) Já osobně nevím jak diesel, ale benzíny jsou v pohodě. Když je víc peněz, tak klidně Honda mno, nebo tak.
Problém bude ale takový, že ceny servisu jsou trošku holt jinde no, prostě nejsme v japonsku a proto asi no je to těžký, spíš pro ty, kteří se chtějí nějak odlišit.
e) tak jako Nissan má něco společného s Renaultem, tak Mitsubishi měl občas poslední dobou pod kapotou něco i z VW, další plus, pro údržbu atd. mě osobně se líbí víc než Audi asi proto, že jich zde není tolik, i když AXN se určitě v ČR oblíbil, protože jich zde vidím celkem dost a rád se za nimi otočím. Poslední model Pajera je vskutku něco mimo mě a nebudu něco hledat na netu, je to krásný vůz a věřím, že opravdu nemá chybu. :D
f)Dacia je někde jinde, jelikož je Nissan značka spojena s francouzi, není to jediný důvod proč, ale spíše to byla ta poslední kapka proč už nevybírat model této koncepce až z japonska, když je v evropě jak Dacia, tak i Renault. Nissan s Infinity ať si vyváží do ameriky i s americkým Fordem. :D

14.03.2013 | 17:46:57 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: pekne auto, nech sa dari. to stmavovanie prednych skiel svetlometov

Mne vždy poskočí srdce ked vidím Mitsu Galant r.v.2000,ten žraločí predok nemá chybu.Mali ten diesing držať do teraz ako svoje poznávacie znamenie(niečo podobné má predná maska na modeloch BMW)

14.03.2013 | 19:36:06 |   | 95.103.27.* Reagovat

RE: pekne auto, nech sa dari. to stmavovanie prednych skiel svetlometov

Auto no jedna báseň taktiež môj sen :) tie skla jednoduché a lacné riešenie priprav si asi 50e a menej , chod si to dať preleštiť daj nato nano technológiu ktorá vydrží asi 2 roky a máš po probléme ... potom daj vedieť ako ten Comon Rail pracuje či nemáš problémy ..

21.01.2014 | 13:39:58 | u MARTA  | 78.98.168.* Reagovat

RE: pekne auto, nech sa dari. to stmavovanie prednych skiel svetlometov

Zdravím všechny příznivce teréňáků a hlavně příznivce značky Mitsubishi Pajero. Pádžo už mám přes rok a ujel jsem přes 10 tis. km,tak už autem jsem už přeci jenom něco zažil. Také jsem řešil první závadu. Z podkapoty se pomalu začal ozývat nějaký nehezký zvuk, který po zahřátí motoru odezněl. Zhoršovalo se to tak jsem zajel do servisu. Po menším tápání se na to ale přišlo. Nevěřil jsem po telefonu že by mohla být řemenice a byla. Když jsem jí dostal do ruky pochopil jsem. Hlavní řemenice která přes klíňáky pohání agregáty je totiž vtipně složená. Z železného středu pak je guma a pak zase železo. A v té gumě se to ukroutilo, takže se to protáčelo a vydávalo zmíněné zvuky. Ulevilo se mi, ovšem jen do doby než jsem za opravu musel zaplatit přes 10 tis. Pádžo není Felicie. Ale to ticho teď je k nezaplacení.
Jinak ale vše ostatní OK, musím se ještě opravit zmínku o spotřebě. Jsem totiž mile překvapen. V případě jakékoliv delší trasy je spotřeba a už to můžu potvrdit více než dobrá. Při použití standartní nafty 9,2 a při natankování lepší nafty 8,2. Lepší naftu kupuji asi o 70 hal-1Kč dražší ale vyplatí se to. S lepší naftou auto také mnohem lépe jede. Hlavně v pořádných kopcích jako je třeba GrossGlockner v Salzbursku apod. Ještě musím pochválit "automat" trošku jsem se ho bál. Obavy byly zbytečné, naopak je to žrádlo. I při zapojení dvounápravového Agadosu s 2 tunama stavební suti v měkkém terénu absolutní pohoda. Dám déčko, druhou rukou se štourám v nose a pádžo rve káru s grácií z rozježděné stavby na ještě rozježděnější a měkší skládku. Ladím rádio na volantu a odpočívám. Pracuje za mne Mitsubishi Pajero. Když si vzpomenu jak jsem platil za odvoz suti 2000 za jednu fůru a nyní si jich odvezu kolik chci za dvě stovky, tak se teď tomu směji a spotřebu neřeším. Zdravím všechny, Jiří.

12.03.2014 | 23:09:52 | Jiří  | 178.255.168.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Mitsubishi Pajero
  • Mitsubishi Pajero
  • Mitsubishi Pajero