Recenze Nissan Cherry 1.5
“Perfektní auto nemá chybu až na design karoserie.”

Autor recenze: hasmanda (27 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1985 Typ motoru:1489/E15 Stav km při koupi:165 000 km Stav km nyní:305 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 18. 9. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Regata

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Běžná údržba nic zásadního ve 275 000 vyšší spotřeba oleje, ale nové kroužky a gufírka ventilů to dali zase do pořádku.

Oprava startéru.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velmi spolehlivý pohodlný a rychlí vůz, z nadčasovým interiérem. Musím podotknout ze jsem vlastnil třídveřovou verzi která měla interier v černo modé. Skvělé jízdní vlastnosti a velmi malá spotřeba. Jezdil jsem sním jak krátké tak dlouhé (někdy i 4000km za týden) tratě měl vinikající dlouhou převodoku kterou oceníte zejména na dálnicích kombinovanou z velmi pružným motorem.

Musím dodat je to škoda že se vyraběl jen do 1986. Komfotrem a i výkonem se vyrovnal autům o deset let mladším. Už ho nemám a občas se mi poněm zasteskne.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Cherry

Vložit komentář

nissan

ahoj taky mám cherry rv 86 a motot patnáctistovku konečně jeden rozumnej člověk kterej něco napsal o tomhle autěp PETR z Děčína

29.06.2007 | 10:13:22 | PĚŤA Reagovat

Nissan CHERRY

Zdravim, Mám Cherryho od roku 90, když jsem ho přivezl z německa, vlastnim 3 dveřovou verzi s 1.5 turbo motorem a sportovní ůpravou trojramenný volant interiér v černo modré barvě se sportovně anatomickými sedadly, sportovní práhy + křídlo + hliniková kola, vše originál, mám najeto 320 tisíc a motor šlape stále jako hodinky. Měnil jsem akorát uhlíky ve starteru a ložiska v alternátoru a na zadní nápravě. Jinak jen jezdim. A maximální spokojenost. Na dálnici si to troufne i 200 km/h a to není žádný problém. Prostě je to můj mazel....a dobrý sluha :)

08.01.2007 | 19:54:10 |  Reagovat