Recenze Oltcit Club
“Za tie peniaze - živé univerzálne a pohodlné autíčko!”


Rok výroby:1988 Typ motoru:1130-benzín Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:140 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 29. 11. 2004

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.3

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Trabant 601 s

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Autíčku občas zahučí nejaká súčiastka, dosť odchadzajú kontakty v rozdeľovači, výfuky z Rumunska sú hrozné-nie je možne ich pospájať aby nerapotali v spojoch, musel som tam dávať azbestové tesnenia, dosť hrdzavejú zadné a predné blatníky, odišli mi aj diody alternátora, dosť často treba vymieňať čapy riadenia, zadná naprava nepríjemne vŕzga. Odtrhávajú sa aj uchyty predných reflektorov.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Autíčko docela pekne šlape, motor je živý a nechá sa vytáčať v prípade potreby do vysokých otáčok a vtedy ťahá celkom svižne. Je to na úkor spotreby. Na emisnej mi ho vždy nastavili na vysokú spotrebu stále, po naladení na chudobnejšiu zmes auto v otáčkach ťahá, aj spotrebu ma slušnú, len sa nezahlcuje. Treba si zvyknúť na dosť silné nakládanie v zatáčkach, ale znesie aj velke náklony, viac než sa zdá možné.

Vnútro je veľmi pohodlné, veľmi šikovné sú dva ovládače pri volante. Do motora som dal teflónový prípravok do oleja a tak mám dodnes originálne vačky bez akéhokoľvek klepania - po naštartovaní má tendenciu vyletieť do vysokých otáčok bez natlakovaného oleja, netreba ho nechať - radšej ubrať rýchlo sýtič.

Auto má vysoký podvozok,zvláda pohodovo aj slabší terén ak musí, v zime netlačí sneh ale ide nad ním, výborný je plech pod motorom, za tie roky som ho umyl iba 2-krát a nie je špinavý. Po tom prípravku horšie kúri, asi má nižšie trenie, ale stále štartuje aj pri -16st. Bol alergický na vlhko, ale stačilo vymeniť sviečkové káble a krásne sa to zlepšilo. Dodnes ho vyťiahnem aj na 120km/h, ale už mu to nerobí dobre na tesnivo - začne púšťať olej. V prípade poruchy motor vyberú dvaja ľudia po rozmontovaní za pár hodín, výmenu krúžkov, ventilových tesnení a zábrus ventilových sediel som urobil aj na záhrade asi za týždeň vrátane chodenia do práce.

Väčšina dielov je podpriemerne lacná, mávajú aj staršie ale dobré diely za pár korún.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club

Vložit komentář

Jezdil jsem s Oltcitem asi rok a půl. Souhlasím s tím, že je pohodlný, má příjemné měkké sedačky. Motor bych ale rozhodně neoznačil za živý, a to ani při vytočení. Nikdy se mi nepovedlo ani přiblížit uvedené spotřebě 6,5l, většinou jsem jezdil kolem 8l/100.

01.12.2004 | 09:42:42 | Dušan Reagovat