Recenze Peugeot 206 1,4, 5-dv.
“Velká reklama na značku, ale skutek utek.”

Autor recenze: Vladimíra Martinková (45 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,4 benz. Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:5 200 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 10 měsíců Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 14. 5. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Zakoupené nové auto špatně startuje za "studena".
Kromě toho byla velká spotřeba benzínu, jelo jakoby na 3 válce, při startování silně zapáchal benzín,"prskání do výfuku".
Kolísání otáček.

Prodejce uvádí, že závada je způsobena softwarem počítače motoru, na jehož vývoji se pracuje. Závada nebrání užívání věci.Proto je reklamace neoprávněná.A navíc zákazník nejezdí autem podle návodu!!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tak nevím, dát do prodeje auto s nevyvinutým softwarem je třeba jako prodat dveře bez kliky.


A navíc podle návodu by i tyto dveře měly mít kliku se kterou by se daly.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206

Vložit komentář

Cha-chá, dobre som sa pobavil, na 20 ročnom motore ktorého počiatky majú asi 40 a nejaký "softwéééér".

Je to blbosť, alebo dusíte motor, al. máte fakt mizerný servis, treba napísať spôsob jazdy, ako ste ho zabehávali a pod. manželka má ten istý, vyše 30.000 km a až na 1 parkovačku nič, žiadna závada.

A to ho naozaj nešanuje...

16.10.2011 | 20:45:50 | ľuboš  | 213.81.135.* Reagovat

problémy které jsi popsal nemusí být softwarem jak tvrdi fervis ale řok bych že jestli jsi do auta lil levné phm. tak si za to mužeš sam

24.09.2010 | 09:24:59 | huf Reagovat

RE: blbos

Já to auto mám taky a lituji, že jsem si ho koupil tankuji na benzine OMV shell a nic nepomáhá, je to tím motorem a peugot od toho dává ruce pryč raději!!BUdu to řešit právně

16.10.2011 | 14:26:58 | bevern  | 188.175.126.* Reagovat

hele je to pravda když nekdo šetři na paliv nevyplaci se mu to když chce jezdit levně ma si koupit nejakou dizlovou 1,6 z turbem nebo 1,4 nebo 2,0 no neco takeho pač takoveto motory mají přibližne stejnou spotřebu kolem 5 litrů a nafty jsou obecne spolehlivější levna paliva mohou zalepyt vstřikovače čerpadlo rozežrat těsnení zalepit ventyly atd mohou a nemusí ale když nekdo napíše že najel 150000 z autem na levne palivo tak bych mu řek at z tym stejnym najede stejně KM a lije do toho kvalitni paliva a pak rozebere motor a uvidi rozdil na vlastni oci jasem viucen autoklempirem a ucim se automechanikem ale toto nas uci us od 1 roč. furt že na palivě se nema šetřit obvzlašt u novych motorech

21.09.2010 | 23:48:45 |  Reagovat

Itall

Vidí, to jsou ty servisy Peugeot. Říkal jsem, pryč od nich. :-)
Jinak je to samozřejmě blbost, že vyvíjejí software. 206 se dělá tak dlouho, že už na ní nemají co vyvíjet. leda zlepšovat.

10.02.2009 | 14:32:06 | Standa Reagovat

Radek

V tom se naprosto shodujeme, Radko .

10.02.2009 | 13:28:28 | Itall Reagovat

Povídání o nekvalitním levném benzínu, který způsobuje různé závady - vesměs takové, jež se u všelijakých značek a typů aut opakují častěji - to jsou z větší části žvásty (většinou) značkových servisů, které se snaží přišít vady vozu zákazníkovi. A to tím nejjednodušším způsobem, který jim navíc vyhovuje - svedou to na něco, co se dá u většiny uživatelů snadno předpokládat a případně to spojí s nízkou cenou (kterou u nich nepoznáte) .

10.02.2009 | 13:21:05 | Itall Reagovat

V servisu je podstatné být patřičně důrazný, jelikož se snaží nejprve něco nakukat, aby to nemuseli platit ze "své" kapsy. Logické, leč nemravné.

10.02.2009 | 13:09:28 | Radek Reagovat

Na pumpě nesejde, podstatný je pumpař, jelikož Shell, Agip atd. berou ze stejného kohoutu, jako Tesco, Globus.... .

10.02.2009 | 13:07:21 | Radek Reagovat

ja som sice peugeot nemal, ale mal som renault a to thaliu, auto nabehalo 150 000km bez jedinej motorickej vady, tankoval som uplne nahodne na znackovych a aj neznackovych pumpach, absolutne som necitil rozdiel. Auto startovalo v momente na prve otocenie klucikom.

10.02.2009 | 12:54:13 | peter Reagovat

Zkušenosti s P206 1.4

Také jsem měl P206 1.4 benzín (75PS), od nova. Při prodeji měl najeto přes 90.000 km. Po celou dobu žádné zásadní problémy nebyly až na to, že odešel jeden (krajní) vstřik. Kolegovi v práci odešel taky krajní, ale to bylo asi ještě rok před tím mým. Oba jsme měli smůlu, bylo to již po záruce. Porucha se samozřejmě projevovala škubaním, chodem motoru na 3 válce a zvýšenou spotřebou. Čili jsem byl nucen vstřik vyměnit - koupil jsem na vrakovišti celou lištu se vstřiky, takže mi ještě tři zbyly doma. U Českých Budějovic jsou šikovní bráchové-automechanici, kteří mají doma dílnu a zabývají se Peugeoty. Ti mi řekli, že je to běžná závada způsobená nekvalitním levným palivem (jestli prý náhodou netankuji u Makra, Globusu, Tesca... - což jsem tankoval). Dnes mám jiné auto, tankuji pouze u Shellu nebo Essa a je to znát, auto jede lépe a zatím bez problému. Jinak na 206 odešly stabilizační tyčky už po 60.000 km a to ta 206 jezdila vesměs dálky. Drahé jsou také garanční prohlídky u autorizovaného dealera. Když jsem si po záruce měnil olej sám a dával jsem tam stejný Shell 10W40 jako u aut. dealera, vyšla mě celá výměna na půlku i s filtry. Jízdní vlastnosti hodnotím kladně, na auto vzpomínám rád.

20.08.2008 | 09:38:43 | Richi Reagovat

Podobné skúsenosti

Moje nové auto je na tom podobne.Predajca ani importér na slovensku neuznáva reklamácie.Schovali sa za vetu zo serv.knižky,vraj opotrebenie užívaním vozidla nie je reklamovateľné.Pritom záruka 2 roky bez obmedzenie km.Auto neštartuje,ložiska v predu hučia,spojka pred koncom,predná náprava vybitá.Auto má 18 mesiacov a 60.000 km.Možno ak by stálo na klátikoch v garáži vydrží viac.

12.05.2008 | 21:32:35 | Michal Reagovat

206

¨
at´ ta paní co má problém s 206 se informuje na její problém u odborného opraváře a ne u vola. její problém je ,že má na 1 válci motoru špatný vstřik.

03.02.2008 | 08:06:09 | míra Reagovat

Oprava

Pardon, čekala.

15.05.2007 | 17:41:27 | Neri Reagovat

Vždyť je to Peugeot co si čekal?

15.05.2007 | 17:40:43 | Neri Reagovat

rychle pryč

Přesně to už napsal někdo jednou,akorát bych si troufnul tvrdit,že při "střílení" nespálené směsi do výfuku nemusí,ale MUSÍ odejít katalyzátor.Pokud nevyměnit rychle auto,rychle vyměnit servis !!Kvality značkových servisů jsou hodně rozdílné,nakonec na těchto diskusích se to probírá dnes a denně....tak hlavu vzhůru a pořádně zaklepat se servisem než bude škoda 15 táců (nejmíň)

15.05.2007 | 17:12:27 | zima24 Reagovat

206 nebrat

sice vim, ze si zneratelim zastance francouskych aut,

ale smysl v 206 vidim, jen pokud chcete rychel a svizen auto na @blbnuti@ a mate jeste hooooodne penez na tuning.

p206 se mi libil moc, do okamziku, nez jsme snim poprvy jel:)

byt vama, tak na rekalmaci trvam, uzivani veci brani, protoze roshodne nebude mit dekalrovay vykon, specifikace a uzitne vlastnosti. pohrozte soudem a myslim, ze se vse celkem brzo spravi:) hodne stesti

15.05.2007 | 14:31:25 | poldauf Reagovat

Já bych na reklamaci trval, jen z toho důvodu, že tou závadou může odejít např. katalyzátor. Díky vyfukování benzínu do výfuku se spálí. A co děláte špatně oproti návodu,jak jste zmínil v neuznání reklamace?

15.05.2007 | 13:53:39 | Luboš Reagovat