Autorecenze Peugeot 206 1,4 - Z bodu A do bodu B do cca 30 km (za predpokladu ze jsou Vam vlastnosti jedno) je to pouzitelne - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Peugeot 206
 
 

Recenze Peugeot 206 1,4
“Z bodu A do bodu B do cca 30 km (za predpokladu ze jsou Vam vlastnosti jedno) je to pouzitelne”

Autor recenze: Michal (25 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:29 000 km Stav km nyní:36 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 30. 7. 2014

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi A2 1,4 i Ford Mondeo 1,8 Volvo 460 1,8 Opel Zafira 1,6 i

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

neprsi na vas
v noci to sviti
zatim spolehlivost

Slabé stránky

pohonna soustava
interier
celkova zastaralost a lacinost

Závady a opravy na autě

Samovolne upadl zadni podbeh jinak pouze bezna udrzba


Hodnocení a zkušenosti s autem

Toto vozidlo muze s klidem pouzivat pouze velmi skromna a nenarocna zena.

Exterier:
Nenapadne male auto v nenapadne barve na plechovych kolech (foto neni autenticke - barva ovsem koresponduje)

Interier:
A zde to zacina. Vse je male a tvrde. Pristrojova deska (vlastne cely interier) je z tvrdeho plastu a pri konkretnich otackach se velmi rada ozve. Volant ma pomerne uzky venec a na radici paku pouzivam 2 prsty, vse samozrejme z totalne tvrdeho plastu.
Predni sedadla maji tvarovani spadajici do sediveho prumeru, pomerne tvrde posltrovani a delsi cestovani neni prave etalonem pohodli. V sedadle neni mozne zmenit pozici. Chybi loketni operka. Zadni sedadla pouzitelna do vysky osoby cca 165 cm - vlastnosti stejne, tvarovani prakticky neexistuje.

Odkladaci prostory a zavazadelnik:
Od zavazadelniku nikdo nic neocekaval. Nakup odvezete a pokud cestujete ve dvou lidech tak sklopite zadni lavici.
Odkladaci prostory v interieru prakticky neexistuji. Z mista ridice je prispupna dira ve dverich ktera pojme 0,5l petku, pokud tam vozite vestu (kterou jinak neni moc kam dat - leda pod sedadlo kde porad cestuje) tak mate s pitim smulu. Na stredovem panelu neni odkadaci prosto vubec pokud mate radio. za rucni brzdou se nachazi 22 diry kam je mozne odlozit maximalne par minci kdere tam drnci a bouchaji a je problem je vytahnout ven. Pred spolujezdcem je klasicky kastlik do ktereho neni mozny pristup pokud na miste spolujezdce sedi chlap.
Ale nejvetsi skvost dozajnu je prohloublina nad kastlikem ve ktere samozrejme po tvrdem plastu vse klouze. Hlavni problem je tvar. Ten je totiz natolik promysleny, ze pri prujezdu velkeho kruhoveho objezdu katapultoval spolujedcuv mobilni telefon otevrenym okenkem do okolni dopravy!!!

Motor, prevodovka, brzdy:

Motor 1,4 benzin 55kW - liny nedynamicky 4 valec diki kteremu i na mirne kopcovite silnici nepustite radici paku z ruky. Spotreba stejna jako u 17-ti leteho volva 460 s motorem 1,8i - ale ten alespon jezdil. Stejny objem motoru jako ma peugeot pouzivam v audi A2 a charakteristika je nesrovnatelna - holt nemec vs. francouz. Nedovedu si predstavit jizdu s litrovym 206.
Spotreba stejna jako u meho 17-ti leteho volva s motorem 1,8i - ale ten alespon jezdil.
Prevodovka - klasika 5 stupnu. Hlucne razeni a za vse ostatni hovori skutecnost, ze 1. stupen radite daleko casteji nez by ste ocekavali.
Brzdy - adekvatni k te ostatni hruze.

Vybava:
Manualni klima, central, el. okna - konec. Zrcatka nastavujete hezky rucne stejnou packou jakou pamatujete z favorita a nic v nich neni videt. Ovladani prednich oken se nachazi u korene rucni brzdy a nez jej nahmatate tak vam dojdou nervy, odtrhnete oci od silnice a podivate se kde sakra ty prepinace jsou.
Ozvuceni vozu - pokud neplanujete investici do audiovybavy tak bohuzel :(

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206

Vložit komentář

docela lítá

co se me tyce jasny ,,je to levny auto ,zadny pecka svezeni ,,ale ja jsem spokojen ,mam 206 2005 1.4 16v a líta jak čert huindaye fabie a takovy sracky a tezsi auta do 1450 kg za 2az3 vydrtim v otackach (tahne klidne do sesti )jak svine ze nechapou ...

06.07.2015 | 15:10:20 |   | 81.201.60.* Reagovat

RE: docela lítá

Jestli to nebude tím že ostatní normální účastníci provozu přeřadí už ve 2500-3500 ot. zatím co ty to motáš pořád k omezovači do 6tis.ot abys každýmu ukázal že tvoje 206tka 1.4 je ta nejrychlejší.Přitom je to jen komický jak si zase potřebuje jeden moula s nízkým sebevědomím něco dokazovat... Vidím to kolem sebe každej den jak se mi pořád někdo lepí na prdel a potom nebezpečně předjíždí s udýchanou 1.4 jen aby předjel pětkové bmw a dojel do cíle o minutu dřív.A jestli si myslíš že tvoje 206 je něco víc než hjundé nebo fabia 1.4 16v tak není.

06.07.2015 | 16:17:22 | pavel e36  | 37.48.45.* Reagovat

RE: docela lítá

Ahoj
Neříká se to nadarmo protože je to pravda! a ta je taková že ten kdo na to má jede normálně ale takový malý sráči nebo spíše jejich majitelé vidím pořád nalepený na kufru jak se někam za někým ženou ale když máš auto se kterým víš že mu ujedeš je potupa se s ním nahánět takže ten tvůj pocit že nechápou má háček a to ten že jim jsi ukradený.

Taky se na mě nedávno a to po v podstatě v městském provozu lepil na kufr borec v nějakým malým Hjondéé problém byl v tom že z levého pruhu do pravého nebyl kam uhnout jedině že bych sebou vzal na svodidla i toho ten zástup aut vedle a v momentu kdy dokonce začal blikat dálkovýma si vysloužil jedině vztyčený prostředníček :D a nejlépe na ně platí jen probliknout brzdové světlo tím nemyslím vybrždování nebo něco podobného v podstatě ani rychlost nesnížit a jeden jak druhej se stáhne jak malej kluk.

Netvrdím je něco jiného někoho blokovat v levém pruhu na dálnici jak jede kolik chce ale pitomce co se lepí na kufr po městě jak psychopati nebo na vás blikají když nemáte ani kam bezpečně uhnout by měli jezdit raději na MHD!

06.07.2015 | 18:09:32 |   | 89.176.3.* Reagovat

RE: docela lítá

Jenže to máš verzi XS, to je silnější motor s 65kW.

22.03.2020 | 12:19:15 | Marek  | 185.138.44.* Reagovat

Je to shit

Koupil jsem vloni , za málo, pak investoval hodně peněz, takže za cca 53000 mám starý krám, který sice vrčí, jede, brzdí a taky po městě žere 7-8 litrů ( obsah 1360) , celé to vrže a je to jen o malý chlup lepší , než motokára. Už nikdy, ani pro manželku na nákupy.

31.07.2014 | 22:26:35 | Petr  | 90.181.53.* Reagovat

RE: Je to shit

Jestli to nebude tím že jste to koupil za málo....:)

01.08.2014 | 03:30:41 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Je to shit

Nó - najeto přes 30 000 km ročník 2007 to je divný. Já nejezdím nějak extra moc, najedu tak 17 000 ročně, a od roku 2006 nemám žádnou závadu (130 000 km). Já vím, že každý auto je jiný, ale tady se mi zdá, na ty km, že asi nebudou úplně poctivý.

01.08.2014 | 14:50:03 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Je to shit

No, dneska 50 tis. do auta není moc. A jak autor recenze píše, je to auto opravdu pro ženu, měla ho i Bridgit Bardot a stříbrný. Je potřeba vzít v úvahu, že je to starý model a vývoj běží kupředu. Ale autíčko mám ráda, je malinké, lehce ovladatelné a ikdyž se nedá srovnávat s jinými, určitá akcelerace a švih se z něj dá vymáčknout. A tvar karosérie byl, píšu byl velice vepředu, tu aerodinamičnost mnozí kopírují na autech dodnes. Tvar světel je nádherný, prostě Francouz a ne prd prd Čech, vemte si tu hranatost Fábie.

04.08.2014 | 10:06:52 | Vlad.  | 5.22.152.* Reagovat

RE: Je to shit

Spíše od auta za 50 tisíc nelze čekat žádné zázraky natož když jej ještě někdo koupí za méně:)
Jinak 206 je v pohodě auto od kterého nelze očekávat kdoví jaký komfort nebo luxus ale to snad nikdo ni nečeká.
A na denní ježdění ideální auto i když pravda že se spíše hodí pro ženy ale to dle mě spíše každé malé auto:D ovšem verzí GT 2.0 16V bych se asi nebránil.

04.08.2014 | 10:41:56 |   | 62.245.124.* Reagovat

Nedivte se, původ tohoto motoru je v osmdesátých letech, v devadesátých byl vyvinut do současné podoby a konec vývoje. Na rozdíl od stejně starého 1,1 který je na svůj objem živý a jede slušně za 5 litrů. 1,4 je oproti 1,1 točivý motor - aby to jelo, potřebuje být v otáčkách. Podobně je na tom 1,6 ze stejné doby. vyloženě slabý je motor 1,0 s nějakými 33 kw (hádám, nevím už přesně) taky z devadesátých let. Interiér byl pojatý tak, aby korespondoval s "královnou krásy" jak se dvěstěšestce říkalo. Takže legantní, ale nepraktický. Mnoho majitelů, kteří měli původně model 106 a po té přešli na 206, byli rozčarovaní a zklamaní.

30.07.2014 | 19:38:29 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE:

Řekl bych že interiér 206 proti 106 byl krok kupředu:)ve 106 taky nebyl nějak zrovna praktický neboli určitě o nic více jako u 206.

30.07.2014 | 20:30:39 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

206 je nástupcom 205, 106 bola LUXUSOM oproti nástupcovi 107...:)

04.08.2014 | 12:40:32 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

Souhlasím. Ten motor je prostě konstrukčně zastaralý a hotovo. Měl jsem ho v P306 a byl to nejslabší článek vozu.
Já rád čtu kritické recenze - jsou hodnotnější než nekritické chvalozpěvy, ale proklamace typu "holt Němec vs. Francouz" jsou spíše k pousmání. Někteří lidé prostě z volby původu vozu dělají náboženství a iracionálně podléhají nesmyslným představám o tom, že Němci nedokáží šlápnout s motorem vedle. To je zkrátka jen úsměvné.

31.07.2014 | 02:11:43 | Filip  | 89.103.81.* Reagovat

RE:

Přechod ze 106 na 206, hmm tedy to je divné. A nebylo náhodou to rozčarování a zklamání majitelů 106, když přešli na model 107, čili kolíně? Více by to sedělo :D
Nevím o tom, že by si majitel 205 stěžoval na přechod 206. A na prostor si nelze stěžovat, protože prostor byl odebrán snad úplně všem modelům všech značek. :D

31.07.2014 | 07:00:37 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Vidím že jste opravdu náročný motorista a musíte to mít těžké při výběru auta..:)Starosti s PET flaškou a létajícím mobilem apod.kraviny asi jste zavítal pro vás do špatného segmentu vozů.

To si raději nepořizujte auto z koncernu to vám sice nabídne odkládací místo pro PET flašku ovšem problém s plasty a v tomto segmentu s pohodlím a opěrkou taky nic nevyřeší.

A jedna rada na závěr když nemůžete najít tlačítka což je jen o zvyku tak nechte okna otevřená a použijte klimatizace od toho tam je..:)

30.07.2014 | 12:48:20 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Opravdu sem zavital do spatneho segmentu vozu, nicmene nemit kam dat lahev s vpdpu mi pri delsim cestovani prijde jako dost zasadni problem

30.07.2014 | 13:13:31 | Michal  | 109.154.127.* Reagovat

RE:

Tak každej máme jiný požadavky já třeba osobně si v autě odkládám pouze klíče kabelu popřípadě peněženku a na to mám místa habaděj.

V případě delší cesty si místo na jídlo nebo pití najdu vždy i když se mě nevleze do schránky dveří nebo do nějaké přihrádky na palubní desce chce to jen trochu přemýšlet:)to samé s tím telefonem.

Asi dnešní omladina je moc zhýčkaná..:D sice nejsem až o tolik starší ale měl jsem auta kde jsem vozil pití na podlaze spolujezdce na sedadle jídlo,když jsem chtěl mít na očích telefon tak jsem si pořídil protiskluznou podložku nebo držák a bylo po problému.

A je mě celkem jedno jestli to vytáhnu ze dveří nebo kdoví odkud když je to dobře po ruce tak v tom nevidím problém natož nějaký zásadní.

30.07.2014 | 20:43:13 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Taky názor, jen si musíme uvědomit, že je 21. století. Doby, kdy se láhve s pitím válely pod sedačkama, jsou doufám už pryč a mobily jsou nedílnou součástí života, ať chceme, nebo ne a tvůrci automobilů by na tyhle detaily měli brát ohled. Nejsem žádný mladík, jezdil jsem i s komunistickými holátky v Social Edition před čtyřiceti lety, ale uvědom si, jaký se píše rok. Nemyslím, že jsem zhýčkaný, jen jdu s dobou.

30.07.2014 | 21:37:55 |   | 95.173.86.* Reagovat

RE:

Tak to určitě osobně se tomu nebráním ovšem když tím moje auto nedisponuje tak to nepovažuji za nějaké mínus mě osobně je to zcela úplně jedno při výběru auta dávám přednost jiným věcem.

Mám taky auto PSA rok 2006 vyšší střední třídu kde bych řekl že PET láhev do schránky ve dveřích taky nedám popravdě jsem to nikdy nezkoušel odkládacích ploch tam taky zrovna moc není ale rozhodně mě to netrápí a ocením jiné předností které bych tedy kvůli větší schránce:D neměnil.

Jinak dneska už nová auta tímto většinou disponují ty jich tam na můj vkus mají až příliš.Navíc taky 206 není žádný mladík sice se jedná o rok 2007 ale kromě menší úpravy vzhledu je auto technicky zakořeněno nějakých 16 zpět což u auta dělá hodně.

30.07.2014 | 22:45:31 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

S tou petkou je to správný názor. Nižší střední třída, prostor na lahev a boční kapsy, střední třída alespoň šuplík, třeba v opěradle, a vyšší tam má mít člověk ve výbavě chlazený šuplík. Tohle býval základ už od konce 90.let.
Jako ten prostor před řidičem je možný tak vyšperkovat, tak ať se tedy konstruktéři snaží.

31.07.2014 | 07:07:09 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Teoreticky je to dobrý nápad a řekl bych že u spoustu nových aut už je tohle samozřejmostí nebo spousta jich projde testem PET láhve:D

Ovšem očekávat tohle u auta navíc segmentu B které vzniklo před 16-17 lety a ještě chtít u tohoto typu vozu loketní opěrku:) to nenajdeš kolikrát ani dneska natož v tomto segmentu.

Celkově mě přijde hodnocení autora takový podivný :D dát do plusů že auto v noci svítí a neprší na tebe..nevím no.až tak strašný auto mě to nepřišlo a s motorem 2.0 HDI nebo 2.0 16V je to dobrá střela.Přehnaně dle mě klade na tohle auto vysoké požadavky přitom není o moc lepší ani horší jako třeba Fabia a spousta dalších podobných vozů.Navíc v tomto případě rok výroby 2007 není tak podstatný jako původ z vzniku z 90 let který tam nadále zůstává.

31.07.2014 | 12:37:38 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

No právě že ne, trošku pozadu, ve 21.století už mají některé modely napojení na ty držáky dokonce chlazené nebo alespoň tam vede větrací průduch v blízkosti a loketní opěrky taky chlazené, například se dal do Octávie II takovýho ročníku dokoupit, není to základ, ale Octávia taky není střední třída. :)

Hodnocení je příliž nízké pro P206, no asi náročný klient, Audi A2 taky není levné auto. Kdyby se porovnával poměr pořizovací cena A2 vs P206 tak tu Audinku ten Peugeotek převálcuje i se zpátečkou.
Ale bohužel v hodnocení chybí kolonka právě ty ceny poměru spokojenosti a to je těžké protože je to třeba hodně důležité a záleží na každým kdo jak je bohatý a celkově to shazuje. Takhle bohužel A2 vítězí s přehledem. Někomu ten milion prostě nepříjde a potřebuje takové auto.
A2 prostě stojí 3x víc, a vo vo vo tom to je!

31.07.2014 | 14:10:03 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Šuplík v opěradle! LOL Svlastíku, ty jsi perla, bez tebe by to tady nestálo za nic.

31.07.2014 | 15:49:23 |   | 89.102.163.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 206