Recenze Renault Laguna Grandtour 2.2 DCi
“Vynikající vůz po všech stránkách.”

Autor recenze: Drtyl (65 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:2200 diesel Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:40 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,2 l/100 km Vloženo: 26. 11. 2005

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: VW Passat 1,9TDI 85 kW

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Za 3 roky provozu pouze elektronická porucha na otevírání okna na straně řidiče. Odstraněno v servisu za 2 minuty.

V Chorvatsku jsem při couvání zavadil předním nárazníkem o kamennou zídku a vytrhnul jsem ho i s mlhovkami z úchytů . Připevněno provizorně gumovými lanky a vyhledán servis ve Splitu na doporučení pana domácího - tedy neznačkový. Hrůza mě jímala předem z účtu. Po půlhodince opraveno, nějaké gumové "štifty" - mluvilo se německy - byly přeštípnuté. Cena opravy 100,- Kuna se vším všudy. Dal jsem tomu dobrému muži 200,-. Omlouvám se za terminologii, jsem lékař.

V Korutanech, přes které jsem zvolil trasu, objížďka 20 km přes kopce úzkou jednosměrkou, která normálně slouží chatařům: Výtluky a díry jako v Rumunsku. Cestou jsem minul Němce s Opelem, vytřásli doslova motor na díře. Motor ležel za autem. Moje Laguna proplula s nákladem člunu i s motorem a celým kufrem nacpaným k prasknutí bez úhony.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jsem dostatečně starý na hodnocení a protože každé 3 roky mám nový vůz, mohu srovnávat. V r.1997 jsem vlastnil novou Lagunu předchozí typ, která slouží dodnes dalším majitelům k jejich spokojenosti. Ale tam byl neustále problém s termoregulací chladicího okruhu: termostat byl vadný. Jiných závad nebylo.

Na této nové Laguně vše funguje bez závad, jsem velmi spokojený. Svezení je jako v křesle v obýváku.

Neustále srovnávám oba Common Raily u Laguny a VW Passatu. Passat je rychlík do 160 km/h, Laguna nad tuto hranici díky jiným převodům vede. Na německých dálnicích se jezdí často přes 180 km/h a motor jen tiše předl.

Tolik k předchozí recenzi kolegy motoristy, který je na tento vůz hodně rozzloben.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna

Vložit komentář

Zdravim Vas

chcem sa spytat vlastim renault laguna combi rv.1996,2.2 diesel,kto ma taketo auto?

12.03.2012 | 12:13:19 | tomi  | 85.237.227.* Reagovat

Jsem spokojen

Pokud někdo není spokojen s Francouzem tak ať změní značku. Momentálně vlasním Lagunu 1.8 benzín a jsem s ní velice spokojen. Co se týče vozu tak je to typický pohodlný francouz s měkým chodem. Nevím kdo a kde nakupuje ND na tento vůz, ale ceny dilů se pohybují v normálu co se týče třídy vozu. Pokud nenakupujete u autorizovaného prodejce nebo přímo v autorizovaném servisu. Jinak už mě povozila po celé Evropě, dokonce přvezla náklad o celkové váze cca 800kg plus dva dospělé muže. Takže kdo chce pohodlný rodinný vůz tak je doporučuji. Kromě běžných výdajů za spotřební materiál(pneu, olej,filtry, brzd. desky aj.) tak s ním nemám problém.

26.03.2008 | 19:59:13 | BYYL Reagovat

Auto je vynikající po všech stránkách - na tý první je když se na něj těšíte, že už ho budete mít a užívat si ho a pak na tý poslední stránce je veliká radost, že jste se ho zbavil. Mezi těmito stránkami je velká spousta problémů.

30.05.2007 | 22:38:02 | Jarda Reagovat

VW nemá commonrail to mají jiné vozy(Hdi,TDCi,BMW,Dci,korejské CRDi,...). Commonrail (common=dohromady) je společná trubka natlakovaná naftou na tlak okolo 2000 bar(atmosfér) a ta je pak rozvedena vysokotlakým potrubím ke vstřikovačům které jsou otevírány elektroventilem. VW má také vysokotlaký vstřik, ale není to commonrail. Jsou to sdružené vstřikovače( tryska+čerpadlo v jednom) ovládané vačkou ventilů. U čtyřválce čtyři čerpadla(sdružené vstřikovače). Označení Tdi PD(pumpedůsse). Pumpe=čerpadlo,Důsse=tryska

07.01.2006 | 12:02:13 |  Reagovat

Malinká připomínka,Passat má čerpadlo-tryska.Jelikož to je vynikající systém,přechází VW taky na Common rail.

27.11.2005 | 18:23:08 |  Reagovat