Recenze Renault R19 TXE 1.7 54kW
“beriem ďalší, len ešte výkonnejší :)”

Autor recenze: Rusnak-COBRA (20 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1721 ccm 54kW Stav km při koupi:370 000 km Stav km nyní:400 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 7 až 20 l/100 km Vloženo: 8. 3. 2010

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 100 L a 110L

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto používam 3 roky (aj bez vodičáku), predtým 7 rokov spolujazdec.

Centrál, zámky dverí, brzdy (odídené ABS), výfuk (komplet potrubie), hrdzavé zadné lemy, pravé zadné svetlo, preťažená zadná náprava (menené 2 torzné tyče) a podobne. Ako na aute čo má toho za sebou dosť, alebo ešte viac - viď KM.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto malo namontované LPG nepísané v papieroch. Aj na tom malo dobrú spotrebu (do 12) a až divnú akceleráciu. (Na ukrajinský plyn ešte o niečo lepšie išlo :).
Na benzíne šlo tiež neskutočne, nebol problém obiehať kolóny áut na 4rke pri vyšších otáčkach a stihnúť sa zaradiť. Záleží veľa na šoférovi. Stabilita v zákrutách záleží od ťažiska. Moje už bolo nižšie ako dole, lebo zadok naozaj sedel... V predu 14" a v zadu 13" kolesá, asi len trikrát sa mi stalo že som šiel zákrutu šmykom (pri poslednom som vyletel ;-).
Auto malo za sebou niekoľko menších nehôd - vždy búraný predok. Takže nárazník a svetlá sa držali už len drôtom.
Audio vstavané už malo 20 rokov keď som ho menil, ale stale to celkom hralo... Čalúnenia sedadiel to vydržali až do konca, hnevala len vŕzgajúca palubovka, a to snáď pri každej menšej príležitosti. Z elektroniky odišli len prepínače topenia a centrál, inak len zadné pravé svetlo vždy nejak stratilo kontakt a nesvietilo.

Záver:
Napriek tomu že to bolo auto pomaly vhodné do šrotu, vybláznil som sa na ňom dosť. Použité diely sú lacné, a keď som nemal ani na ne tak výfokové potrubie nahradila rúra z lešenia a šlo to! Málo čo sa za mnou chytalo v akcelerácii, Octavie ani Feldy ani náhoda, Thalie ani tolko. Bežne som si dovolil na BMW či novšie Laguny (niečo som síce obiehal krokom, ale dal som ich). Maximálka dosiahnutá 185. Vyletenie zo zákruty v 110 km/h malo za následok dva dni po nehode zlomenú poloos a bolo rozhodnuté = ide sa do šrotu. Momentálne pozerám po Renaulte 19 1.8 16V 99kW, ale po takom aby konečne nebolo auto staršie ako ja :D
BTW, slušná jazda - spotreba 7L, ked som ho prišliapol tak aj 20 a viac.
ODPORÚČAM AKO RELATÍVNE SPOĽAHLIVÉ A LACNÉ AUTO NA VYBLÁZNENIE SA PRE MLADÝCH

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Renault R19

Vložit komentář

No hlavně že máš v TP zapsaný LPG.Ale že na autě mají být stejný rozměry pneu ,a navíc u R19 od roku 1989-1992.Byly psány 13palcové kola.Až na modely od 1993 byly 14palcové.Ale dle toho co čtu dále ,mě nic nepřekvapuje.Myslím že to auto ,je rádo že už to má za sebou.

28.10.2011 | 13:37:12 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

Ohledně výbavy

Je taky docela možné, že vzhledem k inteligenčním schopnostem pisatele recenze, nebylo v jeho silách cokoliv kontrolovat. Jsou tam ty písmenka nalepené? Jsou! Tak je to pravda :D

28.10.2011 | 02:07:36 | Smigl  | 90.181.3.* Reagovat

kámo

el. zadní okna do R19 vůbec nedělali. Co tam tak mohlo byt ještě navíc, je manuální klíma a palubní počítač.

30.06.2010 | 08:05:16 | Ján Reagovat

vim

ja se dival na ruzna fora, taky na wikipedii a nemeckych strankach. je to vsude tak jak rikas. no v technicaku pise: 1721ccm 54kW Renault 19 TXE.
mal som tam vyskovo nastavitelne sedadlo, nastavenie bedrovej opierky, nastavitelny volant, central, digital hodinky, autoradio philips s kodom, elektricke predne okna, elektricky nastavitelne a ohrievane spatne zrkadla, ABS, servo. (teda co som nemal: elektricke zadne okna, stresne okno). tak mi pls vysvetli tu vybavu.

BTW, potreboval by som radu. mam kupit teraz na rok alebo dva, za 220€ renault 19 54kW GTS asi (ziadna vybava, ani len servo, nic). ma nabehane vraj 220 000km a lemy su samozrejme hrdzave. zvonku v lepsom stave ako moj povodny, ale este som ho nevyskusal. pripadne na co si dat pozor keby som ho siel kupovat. dakujem vopred

30.06.2010 | 01:45:43 | Rusnak-COBRA Reagovat

TXE

54Kw opravdu nikdy nebylo označeno TXE.To byla pouze a jedině motorizace 1.7 66Kw 4bod.

28.06.2010 | 15:33:28 | Hamby Reagovat

ACH JAJ

OK, vidim ze ste tu rozbehli velku debatu od kedy som to pisal... pred Renaultom 19 som mal 3 škodovky na ktorych som jazdil bez vodicaku (od 15tich rokov). niekedy aj pripity, ale hlavne ulicami, v dedine s 500 ludmi a rychlostne obmedzenia skusal hlavne v noci.

Renault som zacal pouzivat uz s vodicakom. Ano, bol v zalostnom stave, v prednej naprave buchot, vyfukove potrubie nehovoriac, predok burany a preto svetla uz nemali ziadnu sancu byt prichytene ako maju byt, tak len drotom, no a? nastavene ako mali, a svietili tam kam mali. vsetko bolo vpoho. jazdil som podla aktualnej situacie na ceste, a podla spolujazdcov. s holkami vzdy slusne a pomaly, to iste ak som mal inych ludi na palube. ak som mal len jedneho spolujazdca, a vedel som ze mu to nevadi, dal som autu zabrat. ak som siel sam, a hlavne v noci, dovolil som si velmi vela...

to ze som sa vysypal v 110... ano, ale relativne bezpecne este. nebolo sa ako vyvratit ani nic. bol som uplne vpoho, den po tom auto islo...

a tomu kto neveri ze to bolo TXE 54kW: mam este technicak. auto je docasne odhlasene. mam tam tieto udaje a su take od povodneho majitela z nemecka. je to auto s tymto motorom a vybavou TXE, ver alebo nie.

lubosovi dakujem za obranu, nemyslite si, nie som ziaden blazon. nikdy som neriskoval privela. beriem ohlad na okolie. nikdy som na renaulte nepil, vzdy ked ma zastavia, skontroluju EK, STK, nepacia sa im nikdy 14" disky lebo v technicaku su 13"tky a vzdy mi daju fukat. 0.000 °%. ale furt je to vpoho. nikdy ma nenamerali atd... som bez pokuty.

a ano, na to aby som obehol kolonu, vytiahnem 4rku do 4000 otacok takmer, hodim 5 a beriem to cele... ide o to aby si v protismere kolonu obehol cim skor snad, nie? lebo ked sa ktosi objavi, nemas sa kam vopchat. obiehal som cosi take len v dlhych rovinkach. kde som si to s prehladom mohol dovolit. aj voci Audi A3, 80, BMW alebo novej Lagune som sa opovazil len na rovinach. a ver, dal som ich. to auto ide fakt pekne.

momentalne hladam este stale 1.8 16V 99kW, nepohneval by som sa ak by to bolo coupe. ale tak stacil by mi v coupe aj predosly motor. teda 1.7 54kW a to sa da kupit uz za 400€ hore co je pre mna krasna cena. je Vam tak ako aj mne jasne, ze uz tak davno neblaznim. skusis limity, vies co to da, co si mozes dovolit, kolko to auto este ustoji. a potom jazdis s kludom, a si na svoje auto hrdy :)

25.06.2010 | 13:01:44 | Rusnak-COBRA Reagovat

Anonym

Mam 1.7 TSE 54Kw Chamade.Spotřeba krásná,jezdí super a spolehlivost je taky parádní.Nebudu se kvuli každýmu debilovi pakovat,ale tohle auto si viděl asi jen na ulici,tak tu nemel kraviny.Felície se naprosto nechytá a to se o to u nás ty mladí blbci s fylckama furt snaží a nedovedou pochopit.I Audi 80 1.8 66Kw to nedá,takže víš kulové

24.06.2010 | 00:21:55 | Hamby Reagovat

To: Olin: Ak je niekto mladý a úprimný,

tak je k....t... . Rád by som vedel, koľko máš rokov Ty, keď máš toľko skúseností a rady rozdávaš na počkanie.
22:04 píšeš o kamošovi, ktorý mal zbytkáč - alkohol. Mal vodičák a bla-bla. Nič v zlom, ale somár bol ON, veľký frajer s VODIČAKOM. pretože keď viem, že som deň predtým slopal, tak idem do postele, NIE AUTOM.
A v časoch, keď nebol problém jazdiť s nejakým tým pivečkom, alebo poldeci, NIKDY som nešiel rýchlejšie ako 50-60 km/h, lebo som stále mal na pamäti, že som zdratý ako teľa.
Ale vtedy bola premávka úplne niekde inde a "zlatá mládež" ešte bola v plienkach.
Chalanisko písal, že 7 rokov bol spolujazdcom. Takže asi domáce - rodinné auto.
Možno by bolo lepšie, ak by si kúpil nejakú popolnicu HTP, al. miniautíčko a rozprával kecy o tom, ako jazdí PREDPISOVO 90 a spotrebu má 4,2 l/100 .... a tu by spolu so "spravodlivými " masturboval, kde a za koľko kúpiť predný dekel na schránku ako v C1, aký je super vodič a ostatní sú hovädá, lebo jazdia rýchlejšie a nezodpovedne a bla-bla. A on iba 170-190 kopec- nekopec...
A predstav si, taký somár a nezabil sa na tej staerej haraburde!!!?
U nás teraz vbehol 61 ročný / Seat Leon/ na diaľnicu do protismeru, zabil seba aj 59 ročnú ženu + 2 ťažko zranení v C5, ten čo bol pripútany- OK.
Ten 61 ročný bol "skúsený, dlhoročný profesionál, jazdiaci u cestárov" - teraz som trochu citoval zo správ... .
Jazdil po diaľnici, ktorú poznal. Mal dokonca aj vodičák, predstav si.
Nie je to záhada?! Žeby samovražda? Ale veď s vodičským sa NIČ nemôže stať, alebo menej.
P.S. Už končím Pre anonyma 22:36: Keď dorastieš, zistíš, že ampérmeter sa nikdy nedával, ale v starých Nissanoch, asi aj v Alfách, Lanciách, Peugeotoch Renaultoch bola kontrolka dobíjania s ukazovateľom stavu batérie....Ak by si ju zažil, tak ju na 101% oceníš.
Tebe by ale bola zbytočná, Ty by si ju aj tak nepotreboval. Ako nepotrebuješ tlak oleja, jeho teplotu, tlak turba, nepotrebuješ vedieť NIČ o pneumatikách, ich kvalitách a podobne.
Jediné čo potrebuješ, ale to už asi nedostaneš, je ROZUM. Bohužiaľ, tam kde nič nie je/ myslím miesto na mozog/, ani Boh Ti nenaserie....
A predstav si, už aj také BMW !!! konečne pochopilo, že autá bez teploty vody si nikto normálny nekúpi, tak ich začali do BMW novej rady 5 aj 7 konečne montovať.
A je sranda, že keď som sa bol pýtať, tak by boli ochotní a schopní namontovať ďalšie "budíky" A ich vysvetlenie, prečo sa teda nemontujú?
Široký úsmev a vysvetlenie:
"Pre koho? Tých chu...v, ktorí nevedia čo s peniazmi? Alebo šoférovi služobného BMW 7? Jemu je to úplne jedno. Obyčajne to býva vymletý pako, celý hrdý, že môže sedieť v peknej káre....doma má nejaké akože auto, tam tiež nemá žiadne budíky... Načo by mu boli? Aby ho znervózňovali?! . Ide o prachy, budíky stoja zo 100-200 EUR x tisíce áut a úspora je na svete."
A servis má kšeft.

21.03.2010 | 10:33:22 | ľuboš Reagovat

Oline,

jak by mohl Luboš přemýšlet mozkem, když žádný nemá? Možná má místo mozku tlakoměr a teploměr oleje, ampérmetr, zimní pneu s valivým odporem menším než letní, a obrysovky za jízdy po tmě a v mlze.

13.03.2010 | 22:36:50 |  Reagovat

svoro

o motorech vím víc než ty jen jsi slyšel. A až budeš zase kecat o objemu tak si přečti jeho větu v recenzi "dalo sa obiehat kolony aut ... pri vyššich otáčkach". Takže ty slavnej objeme, musel to honit aby to jelo a ještě předjíždět plazící se spořádanou kolonu, to je fakt úkon hodný závodníka. Leda tak blba se šrotem, který musí dokazovat, jak je děsně rychlý.

13.03.2010 | 22:34:22 |  Reagovat

To, že dotyčný nemá řidičák a přesto má peníze na auto a jeho provoz, tak bych spíše typoval, že nemá dostatečně rozvinutej mozek, aby úspěšně složil nijak zvlášť těžké zkoušky v autoškole. V tom případě je to ta nejhorší varianta, kdy člověk potká dobytka, který v autoškole nikdy nebyl a navíc je výrazně neinteligentní-to se potom to riziko, že se něco stane násobí a je spíše zázrak, když se nic nestane. A Luboši, jen totální kretén může napsat, to co ty a zastávat se ho. Jen pro příklad: kámoš srazil autem chlapa, nemohl za to, ale chlap umřel. Problém byl v tom, že kámoš měl zbytkáč a ač za to nemohl, byl to široko daleko největší kunda, protože nažranej zabil člověka. To, že za to nemohl nikoho nezajímalo. A tak je to i s řidičákem. Ano, stát se může cokoliv, ale pokud nemám noty, tak se to na mě potom všechno sesype. Takže Lubo začni přemýšlet mozkem ať se lehce lišíš od svého neinteligentního krajana, co psal tuhle vyjebanou recenzi.

13.03.2010 | 22:04:26 | Olin Reagovat

Celý Renault je sám o sobě jedna velká kravina.

13.03.2010 | 14:55:38 |  Reagovat

omyl pánové

Myslím že se tu hádáte zbytečně. Recenze je asi smyšlená, protože---TXE je verze, která má při objemu 1721ccm výkon 66kW/90k a je to čtyřbodový vstřik. Uvedený 54kW má v R19 označení GTS nebo TSE(možná jsem i viděl TS-výbava holobyt) a je to jednobodový vstřik(některé modely i karburátorové s ručním sytičem ale to je vzácnost). Takže TXE 54kW je kravina.

13.03.2010 | 10:25:04 | Jirke Reagovat

Tak to sa stav milí "anonym", že objem nenahradíš. V tom má Ľuboš pravdu. R19 nie je tak ťažká a motor 1,7 myslím si, že je viac ako postačujúci. Tie dnešné minimotorčeky s výkonom 100k a podobne, to je dobrá hovadina, pokiaľ na otáčkomeri nemáš 4000 ot/min, tak sa auto rozbieha ako starý Favorit. O opaku ma nepresvedčíš. Kamarát má starý Citroen BX, motor 1,9 benzín, papierovo výkon pomaly žiadny, ale ťah brutálny už odspodu, lebo to čo robí motor motorom nie je ani tak výkon, ale točivý moment a ten majú autá s vyšším objemom v nižších otáčkach omnoho vyšší. Takže o motoroch toho asi veľa nevieš.

13.03.2010 | 09:45:52 | Svoro Reagovat

autorovi

prosímtě neblázni a kroť se. Takové žvásty co tady píšeš jsem už dlouho nečetl. Prober se, je to starej střep, bez výkonu, na 54 kW těžkej, prdel by mu natrhlo každý sesterský Twingo! Obsah neobsah. A tento není zase tak velkej.

12.03.2010 | 19:11:15 |  Reagovat

For Ľuboš

Pravda, ale tú prvú vetu si môže každý vysvetliť po svojom. Napríklad tak, že auto používa 3 roky, aj keď nemá vodičák. Nie je to logické, ale nikdy nevieš, kto to píše. Inak cigáni sú kapitola sama o sebe. Jeden čas im dokonca vydávali vodičáky za " bagateľ ". Počul som aj o cigánovi, ktorý bol analfabet a mal vodičák. Teoreticky nemožné, prakticky uskutočnené.

12.03.2010 | 18:44:50 | Matúš Reagovat

A písal ..."aj bez vodičáku...",

takže sa dá logicky predpokladať, že ho už má. Má 20, 3 roky jazdil. A zase treba brať z rezervou, internet veľa znesie. Pochybujem, že behal po meste a hlavných cestách. To by si ho policajti vychutnali. ľuboš

12.03.2010 | 18:36:15 |  Reagovat

To: Matúš: Ani 10 vodičákov,

školení, milión km bez nehody Ti nezabráni urobiť fatálnu chybu.... .
Stačí keď zmenia značenie ciest a už budú mrtvi ako na páse. Kúsok od nás, 10 km bola križovatka smrti. Široká cesta pretínala užšiu v kolmom smere, priehľadná na 1 km...Široká bola vedľajšia...:((
Za tie roky asi 20 mrtvych....Aj 2-3 v aute, naposledy mladý párik z MT pred svadbou. Vodičský mali asi všetci. Trochu to zmenil kruháč, pre zmenu teraz búraju doň... .
P.S. Koľko si myslíš cigáňov má vodičák?! Keď Ťa púšťa z hlavnej, buď si istý, že to nie je z galantnosti..., čo s tým spravíš? zabiješ ho?!
Pri troche smoly sa zabije sám, ostatným treba držať palce a dúfať, že sa snáď naučia a prežijú.
Koľko ľudí vo vyššom veku má zelený zákal ?! Vidia akoby cez tunel, periférne videnie nulové, v noci úplne naslepo, vtedy sa nebojíš? Alebo sú hluchí ako poleno, nevedia otočiť hlavou, keď ich sekne stavec.../
/ v noci, za dažďa idem aj ja úplne na odhad a skúsenosť, inak by som musel asi 10-20 km/h, vtedy, keď ma niekto míňa v protismere nevidím NIČ. A takto isto "vidi" aj ten oproti....aj Tvoj tatko.../ Akurát si to nepriznáme.
A NIKTO z nás nemôže povedať, že je dokonalý vodič. Takže biť niekoho neodporúčam. Aby zase niekto nás o pár km tiež nevyfliaskal... .
Recenzia bola úprimná, žiadne hovadiny ako o tej 407, al. BMW 7, na tej istej strane. To si cením viac.

12.03.2010 | 18:32:48 | ľuboš Reagovat

For Ľuboš

Nič v zlom, každý máme svoj názor, ale pokiaľ nemá papiere, tak čo vlastne na ceste s autom robí ? Teraz musím súhlasiť s Marnem a ak si chce dotyčný zajazdiť, tak buď na poľnej ceste, alebo na málo frekventovanej okreske, najlepšie o tretej ráno. Vtedy je asi najmenšia pravdepodobnosť, že niekoho zabije. Ja teda tiež nemám vek, ani rozumu na rozdávanie, ale nejaké hranice predsa musia byť. A potom že je na cestách anarchia. Stačí mi, keď ideme niekde s ocom, stačí len pár km do obchodu a človeku sa hneď zdvihne krvný tlak. Podľa mňa by pomohlo vytiahnutie z auta a poriadna bitka. Nejeden " pilot " sa už potom ukľudnil :-P.

12.03.2010 | 17:27:56 | Matúš Reagovat

Luboši ty vole jak se můžeš toho dementa bez papírů (autor recenze) jakkoli zastávat a psát, že ho chápeš! V tom případě jsi na stejné lodi jako on! Prej když SE nezabije, tak je to OK? A když zabije někoho jiného, tak taky OK? Já myslím, že to právě bude OK, když se tihle debilové zabijou sami, dřív než zabijou jinýho!!

12.03.2010 | 16:35:44 | marne Reagovat

To: Olin. A až Ťa zabije niekto v najnovšom

BMW, najlepšie s náhonom na všetky 4, s 10 airbagmi na palube...?
Je v tom nejaký rozdiel? .
Veď je mladý, keď neurobí fatálnu chybu a nezabije sa, tak je všetko OK. Iba km a skúsenosťami sa naučí. O pár rokov sa bude smiať sám na sebe. Ak dožije....
Nič nie je horšie, ak zoberie niekoho zo sebou a v 100% prípadoch NEZÁLEŽÍ od značky, ani ceny auta.
A úplne najhoršia varianta, že tá vodič prežije a spolujazdci nie...:(

12.03.2010 | 12:04:33 | ľuboš Reagovat

Když jsem četl tuhle recenzi, tak jsem si chvilkama myslel, že jde spíš o recesi než recenzi. Bez řidičáku, s přidrátovanými světly, lešenářskou rourou místo výfuku atd. spíš naznačují, že se nám tady projevil nějakej magor a nebo je to žert. Takové idioty bych opravdu nechtěl potkávat na silnici často. A jen tak mimo řeč pro Luboše: až tě takovej ocas sundá, protože nezná pravidla a v hlavě má vydlabáno-soudě podle článku, tak doufám, že budeš pořád dobře naladěn a ukážeš mu palec nahoru i kdyby ti někoho v autě zabil. Říkám to pořád, čím více na východ, tím hůř. Za chvilku tady budou camrat Ukrajinci, jak tuní žigulíky, chamrať jedna.

12.03.2010 | 11:41:39 | Olin Reagovat

Bez vodičáku....:((,

ty brďo, mohol si si na nejakých 5 rokov zavariť, ak by Ťa načapali, do toho mastné pokuty.
Ach jáj, poznám to, preto neodsudzujem..., iba raz je človek mladý .
Inak R 19 s týmto motorom sa zďaleka nepodobá dýchavičným 1,2, 1,4 W motorom,, ktoré človek porovnáva, pozrite si na objem, hmotnosť auta.
Aj krútiaci moment bude o 1-2 triedy inde, než 1,2, al. 1,4 l.US autá majú pri objeme 4-6 litrov často menší výkon ako 2.0 TSi, ale 2.0 sa jednoducho nechytá...
Objem je objem. Ničím ho nenahradíš.

12.03.2010 | 07:55:53 | ľuboš Reagovat

Dnes 3:12

Modely produkované škodovkou jsou prý stále srovnatelnější s vozy značky Volkswagen, navíc jsou levnější, což poškozuje právě prodej jiných značek Volkswagenu.
Časopis například uvádí, že vedení Volkswagenu bylo naštvané, když ve srovnání automagazínu Auto Bild škodovácký superb předčil VW Passat.
Spiegel napsal, že superb nabízí jednoduše více za méně peněz. Co se týče kvality, tak Auto Bild zkonstatoval, že jen těžko se hledají rozdíly. Nutné je dodat, že škodovka patří pod křídla Volkswagen již od roku 1991, česká firma tak již dlouho využívá německé technologie. A nejen to, i vybavení a interiér se kvalitou sbližují. Navíc superb je o několik tisíc eur levnější než passat.
/* */

12.03.2010 | 07:07:46 |  Reagovat

mas velke stastie

ze niesi anielik , vytrieskat sa v 110 km/h vela ludi neprezie a to nehovorim o protiiducom aute co by sa nahodou objavilo v zakrute . potom by si mal velmi velke oci a smrad po celom aute :)

11.03.2010 | 23:32:34 | brokro Reagovat

54kw a akceleracia?no vzhladom k hmotnosti dost pochybujem.....keby to malo aspon 80kw tak beriem no...pozri si www.carinfo.autold.com

11.03.2010 | 21:08:08 |  Reagovat

20 ročné auto s 54 kw musí byť drak. Len dávaj pozor, aby si to RAZ neprehnal. Ono obiehať BMW je pekné, len stačí, že pri tvojom predbiehacom manévri majiteľ nechtiac na svojej 330i pohladká plyn a môžeš dopadnúť veľmi zle.

11.03.2010 | 14:34:01 | Matúš Reagovat

Takoví ichtylové jako ty by měli dostat papíry nejdřív v pětadvaceti a kdoví jestli vůbec.

11.03.2010 | 13:45:18 |  Reagovat