Recenze Renault Scenic RT
“Ak je auto v dobrom stave, tak rozumná investícia pre mladú rodinu.”

Autor recenze: Zutro (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1,9 dTi Stav km při koupi:191 500 km Stav km nyní:236 700 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 5,3 l/100 km Vloženo: 27. 5. 2009

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Daewoo Espero 1,5 16 V

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zadretý mechanizmus predných stieračov - rozlomil sa celý mechanizmus (ak sa Vám zdá že idú pomaly, treba ich rozobrať a premazať). Použitý mechanizmus - 1500 Sk.

Zlá kostra zadných svetiel - pomohlo pocínovať kostru a pritlačiť konektory.

Poskakovali ručičky teploty vody a paliva (asi zlý spoj spoločného napájania) - pomohlo prihnúť konektory prístrojovej dosky.

Zatuhnutý záťažový regulátor zadných bŕzd - pomohlo rozhýbanie.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto som kúpil ako 9 ročné, predtým malo 1 majiteľa na Slovensku a 2 v Nemecku. Scénic si ma získal hlavne variabilitou, pomohol mi pri sťahovaní. Výborné sú ukladacie priestory ( povinná výbava sa netúla po kufri, reflexná vesta je na dosah ruky a pod... ) Aj keď niečo veziem čo je o nejaký ten cm väčšie ako kufor, netreba hneď sklápať sedačky, stačí posunúť trochu dopredu zadný rad a už je to tam.
Minule som odviezol dosku s dĺžkou 2,5m bez otvorených zadných dverí.

Príjemne ma potešili jazdné vlastnosti, výborne sedí v zákrute (na to aké to je vysoké auto). Mne osobne viacej vyhovuje mäkšie ladenie podvozku. V zime mal zad auta tendenciu utekať v zákrute (daň za vyššie ťažisko), toto zlepšila výmena pneumatík - neboli smerové za smerové.

Na všeobecný názor na mäkké sedačky by som povedal len toľko. Cestoval som z dovolenky 5 hodín v kuse za volantom a chrbát ma nebolel ani náhodou. Sedadlo vodiča sa dá vcelku slušne nastaviť nie je problém aj pre vyšších ľudí. Drobná nevýhoda je u zadných sedačiek v tom, že sú delené na 3 a tým pádom dospelí (hlavne zo širšou postavou) nemajú také pohodlie ako keď je klasická lavica (no určenie auta nie je pre 3 dospelých do zadu).

197 000 km - žhaviče + batéria

205 000 km - nové platničky

211 000 km - výmena spojky, občas prešmykovala, 7500 Sk materiál + 3500 Sk robota

224 000 km - výmena tlmičov cca. 9000 Sk + kladka klinového remeňa 600 Sk

S autom som vcelku spokojný, aj keď už má svoje roky a dosluhuje a ďalšie investície neplánujem ( katalyzátor )
Možno to nie je "super nemecké auto na ktorom sa nič nepokazí a je najgeniálnejšie na svete a nič sa mu nevyrovná", ale mne úplne vyhovuje a ďalšie bude zasa scénic.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic

Vložit komentář

No myslim ze v Scenicu no problem, urcite vydrzi vodic viac ako v O. Predsa len francuz je francuz.

31.05.2009 | 20:32:19 |  Reagovat

Pošlu ti fotku :-)

Pochopitelně s pauzama, ale třeba od nás do Itálie je to 20-24h podle provozu (pod Ankonu). Samozřejmě se střídáme, ale sedíš pořád ve stejném sedadle ať jako řidič nebo spolujezdec!

29.05.2009 | 21:09:21 | Vašek Reagovat

Vasek

Hm, chcem vidiet toho cloveka, ktory vydrzi 20 hodin v KUSE za volantom....

29.05.2009 | 20:44:56 | Lukas Reagovat

RE: Vasek

loni sem jel z ostravy do chebu pro placetnici a to sem byl za volantem 23h páč s lodí za autem smíš jet pouze 80km/h což je vopruz ale dá se to.

07.05.2012 | 17:32:50 | Ondra  | 193.179.208.* Reagovat

Kamarád

Nieje 5 hodín ako dvadsať a viacej. Pět hodin je prd, to je cca 300 km!!!

29.05.2009 | 19:25:18 | Vašek Reagovat