Rok výroby:1999Typ motoru:1,6 66kwStav km při koupi:87 300 kmStav km nyní:92 240 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:8. 3. 2009
Jediné poruchy které mělo toto autíčko je zamrzlá řídící jednotka, za 1500kč opraveno.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jsem s autem spokojen. Velký prostor pro celou mou rodinku, už se těším na dovolenou (po českých krajích). Zatím sem nic neopravoval, ani nenechal měnit (na doporučení prodejce jen výměna oleje). Před dovolenou bych rád vyměnil pilový filtr, nechal prohlédnout a případně zrenovovat klimatizaci. Brzdy fungují slušně na citlivou nohu. Je to první auto s posilovačem řízení a když teď přesednu do Forda Escorta tak mám strach že to neuřídím. Je to vskutku bomba. Scháním ještě startér, u tohoto mi někdy nevyjede pastorek a chtěl bych mít rezervu. Nabídněte. Děkuji.
Tak s olejem to netuším:/ mě to ale dělalo u dvou aut v jednom případě to byl paliv.filtr a v druhém navlhlý a zanesený vzduchový filtr.nevylučuji že to může být někde i chyba v elektrice ale je lepší pokud je možnost zkusit to tou jednoduší cestou:)
Možná něco co má funkci volnoběžnýho ventilu. Každý auťák má na to jiný název a doufej, že to není součást jiného systému. Renault mívá i problém v elektronice, např. studený kontant na imobilizéru a další skryté divotvorné věci. :D
Zdravim mam problém nejspíš s imobilizerem nejde otevrit ani nastartovat mam renault laguna kombi 1.8 66kv.a potreboval bych vipojit imobilizer je to mozne dekuji za odpoved mazurek tomas.mazurek@seznam.cz
To se nikdo nehádá :-), jsou to jen stroje že? Ale u rendla si už kupuješ závadu v salonu,ty auta jsou celé závada od A do Z, že je to teď imobilizér...., příště to bude motor,čidlo,přeovodovka,řízení zkrátka závada stíhá závadu, sotva s tím lidi stačej jezdit do servisu.
Dobrý den,dnes jsem sedla do auta a problikává mi červená kontrolka uprostřed palubního přístroje-nenastartuji. Už jsem toto řešila loni a stálo mě to 4000,-kč. Poraďte prosím, čím to může být? Zřejmě opět v řídící jednotce. Jak jste to opravil za 1500,-kč? Díky za odpověď.
Tiež mám Scénic rv99 ale už model phase II čiže od 9/99. Modely phase I majú slabú antikoroznu ochranu, nemajú štandartne ABS. Ja som šiel jednoznačne do DTi , s ktorým som maximálne spokojný, ja som na nom nabehal za 15 mesiacov 34000km, ked benzín tak skôr 1.6 16v. Kvalita Renaultu sa rapídne zhoršila príchodom Laguny II, Scenicu II, a tiež Megana II... Osobne si myslím, že 5 rokov dozadu sa pohnojilo vela značiek a čím novšie auto si človek kúpi tým vačší šrot to je. Dnes niektoré nové autá sa nedožijú bez poruchy ani prvej garančky... V práci sme mali starú Feliciu Praktik , ktorá slúžila na také behanie po okrese a na dlhšie trasy sa používalo Berlingo s ktorým tiež žiaden problém nebol. Felicia šla do šrotu a kúpilo sa VW Caddy 1.9SDI, ano je to pohodlnejšie auto lepšie brzdí atd atd , ale teraz má 22000km a už sa dolieval 3x olej... Viem že dnešné VW majú písanú spotrebu oleja ale tolko sa mi zdá trochu vela... Na mojom takmer 10r Scénicu zo 162000km nedolievam nič. Ako je možne že pred 10 rokmi vedeli vyrobiť motor ktorý nežerie nič a dnes sa to akosi nedá.
Já bych to tak černě neviděl, není žádná značka, která by byla bez chyby, sic pravdou je, že rendlík s kvalitou pokulhává, ale nejvíc je to u lagun a obecně platí: Jsou auta které jezdí a jsou auta, které se v jednom kuse kazí ( platí u všech značek ). Já osobně mám druhýho rendlíka a asi mám štěstí na dobé kusy. Scénica máme v rodině třikrát a ani jeden si nestěžuje. Startér: ten bych moc neřešil. Musím přiznat je to slabina těchto aut. Pokud máš možnost si startér nechat opravit tak to udělej a máš klid, nový nemá cenu kupovat je to dost drahý. Pokud máš někde poblíž vrakáč, hoď woko tam, třeba budeš mít štěstí a koupíš něco. Ale spíš bych ho nechal zrepasovat. Neboj, že u konkurence, která je cirka stará jak to tvoje, že se jezdí bez investic. Každá ojetina vyžaduje tu a tam nějakou tu péči, která nás pak stojí nějakou kačku. Výhoda je taková, že na rendlíka koupíš strašně moc replik!!! Z vlastní zkušenosti vím, že ty díly něco vydrží a není čeho se obávat. Jednu radu závěrem : nejezdi do značkového servisu, nebo tam necháš i kalhoty!! On pan Klokačka ( garážník ), ti to opraví levněji, kvalitněji ! Ps mnoho km bez poruch a nehod.
Píšeš blbosti!!! Rencky jsou katastrofa už od roku 1995,některé modely se mírně ZLEPŠILI po roce 2001,ale pořád je to spodina.Ale je fakt že scenic je to nejlepší co vyráběli.
Souhlas,ale přidal bych že se musí vybírat i podle toho k čemu auto potřebuješ.Nemůžeš koupit dci od rencka na každodenní popojíždění kolem komína,nebo Kia picanto na cesty k moři.Každé auto je dobré na něco,nebo je alespoň hezké. A každé auto má pro různé lidi různou cenu, fabia II je pro někoho skvost pro někoho dávidlo,mě se třeba hnusí PT Cruiser.
Souhlasím se Standou. Když si koupíš jakéhokoliv Korejce, začnou ti tady všichni nadávat a psát, jakej je to šrot. A prezidentem tohoto antikorejského spolku je Angel_M. Když si koupíš Fiata, bude to totéž, zase budou nadávat na italský sráče. Když budeš mít Škodovku, roztrhají tě tady na kusy odpůrci škodovek. Ať si koupíš cokoli, na těchto stránkách budeš vždy za blba, protože tyto stránky už dávno nemají žádnou vážnost. Píše sem každý pitomeček, takl se na ně vykašli. Auto si opečovávej, a řiď se vlastním rozumem.
Kamarade,měl jsem toto vozidlo jako nove a i jako ojete a mužu ti řict,že takovy zachvaty nasranosti a bezmoci jsem nikdy u žadnyho auta neměl,takže u mě nikdy vic..
Na Renaulty lidi hodně nadávají. Ale oni nadávají i na Citroeny, Peugeoty, jen proto, že jsou to Francouzi. Pochybuji, že ti pomlouvači sami najezdili v těchto vozech nějaké km. Podle mě jenom šíří co kde kdy slyšeli a udržují tak mezi lidmi blud. Měl jsem Peugeota a najel s ním 135 000 km a měnil jsem jen spotřební materiál (vým. oleje, filtrů, brzdové destičky a pod.). Ale popravdě, ojetinu zn. Renault bych si asi moc rozmyslel. Nikdy nevíš, co s tím kdo před tebou dělal. Buď nové, nebo když ojetinu, tak něco s levným servisem.
Kua vole si úplně blbé? Kůpit takový šmejd fšeckých šmejdů. Věčí zgrcané značky než tento pičko ve světě néni. Ale blbých ludí je furt dost, že sa nechajů překecat k nákupu něčeho takovéhoto. Zbav sa toho za fčasu, jak už ti tu radíja.
Asi vás překvapím, ale pilový filtr měnit nemusíte protože ho nemáte. Není to takový divočák aby jste potřeboval pily na řezání zatáček. Ale možná budete chtít vyměnit pylový, ten by šel.
Vážený majiteli, zbav se tohoto šrotu co nejdříve, brzy hodně zapláčeš. Tak jako jsem zaplakal já a moooooc dalších řidičů. Procento velkých poruch vyskytujících se u "aut" Renault je nejvyšší ze všech automobilek na světě.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic
počas jazdy zhasne motor
Mam 1,6 renaut scenic benzin počas jazdy zhasne motor ale v zapeti ked naštartujem tak motor naskoči poradte čo to može robit
24.04.2014 | 15:59:25 | Jano | 92.52.31.* Reagovat
RE: počas jazdy zhasne motor
Paliv.filtr vzduch.filtr nebo možná čerpadlo.
24.04.2014 | 16:51:25 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: počas jazdy zhasne motor
dik za rady idem skusit vymenit palivový filter,a tiež som počul že to môže aj suvysieť s olejom neviem skusim
24.04.2014 | 20:53:15 | Jano | 92.52.31.* Reagovat
RE: počas jazdy zhasne motor
Tak s olejem to netuším:/ mě to ale dělalo u dvou aut v jednom případě to byl paliv.filtr a v druhém navlhlý a zanesený vzduchový filtr.nevylučuji že to může být někde i chyba v elektrice ale je lepší pokud je možnost zkusit to tou jednoduší cestou:)
24.04.2014 | 21:25:19 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: počas jazdy zhasne motor
Možná něco co má funkci volnoběžnýho ventilu. Každý auťák má na to jiný název a doufej, že to není součást jiného systému.
Renault mívá i problém v elektronice, např. studený kontant na imobilizéru a další skryté divotvorné věci. :D
24.04.2014 | 20:29:03 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
a je to!!!
Za 3,500kč deaktivce imobilizéru a auto jezdí i za -20°C. poznámka zn. servis RENAULT.
25.12.2009 | 20:10:20 | Reagovat
RE: a je to!!!
Zdravim mam problém nejspíš s imobilizerem nejde otevrit ani nastartovat mam renault laguna kombi 1.8 66kv.a potreboval bych vipojit imobilizer je to mozne dekuji za odpoved mazurek tomas.mazurek@seznam.cz
22.04.2013 | 17:55:48 | | 94.242.109.* Reagovat
RE: a je to!!!
Váš problém se jmenuje Renault a na o není meducína :-(
23.04.2013 | 08:02:45 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: a je to!!!
Víš u kolika aut se poláme třeba imobilizér?..:)
Nedávno jsme tohle řešili s kamošem u BMW 320 Touring E46 a před pár roky na Mondeu 2003.
23.04.2013 | 13:55:11 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: a je to!!!
To se nikdo nehádá :-), jsou to jen stroje že? Ale u rendla si už kupuješ závadu v salonu,ty auta jsou celé závada od A do Z, že je to teď imobilizér...., příště to bude motor,čidlo,přeovodovka,řízení zkrátka závada stíhá závadu, sotva s tím lidi stačej jezdit do servisu.
23.04.2013 | 14:08:42 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Zamrzlý renault scenic
Dobrý den,dnes jsem sedla do auta a problikává mi červená kontrolka uprostřed palubního přístroje-nenastartuji. Už jsem toto řešila loni a stálo mě to 4000,-kč. Poraďte prosím, čím to může být? Zřejmě opět v řídící jednotce. Jak jste to opravil za 1500,-kč? Díky za odpověď.
19.12.2009 | 15:06:37 | Reagovat
Scénic
Tiež mám Scénic rv99 ale už model phase II čiže od 9/99. Modely phase I majú slabú antikoroznu ochranu, nemajú štandartne ABS. Ja som šiel jednoznačne do DTi , s ktorým som maximálne spokojný, ja som na nom nabehal za 15 mesiacov 34000km, ked benzín tak skôr 1.6 16v. Kvalita Renaultu sa rapídne zhoršila príchodom Laguny II, Scenicu II, a tiež Megana II... Osobne si myslím, že 5 rokov dozadu sa pohnojilo vela značiek a čím novšie auto si človek kúpi tým vačší šrot to je. Dnes niektoré nové autá sa nedožijú bez poruchy ani prvej garančky... V práci sme mali starú Feliciu Praktik , ktorá slúžila na také behanie po okrese a na dlhšie trasy sa používalo Berlingo s ktorým tiež žiaden problém nebol. Felicia šla do šrotu a kúpilo sa VW Caddy 1.9SDI, ano je to pohodlnejšie auto lepšie brzdí atd atd , ale teraz má 22000km a už sa dolieval 3x olej... Viem že dnešné VW majú písanú spotrebu oleja ale tolko sa mi zdá trochu vela... Na mojom takmer 10r Scénicu zo 162000km nedolievam nič. Ako je možne že pred 10 rokmi vedeli vyrobiť motor ktorý nežerie nič a dnes sa to akosi nedá.
15.03.2009 | 18:52:39 | Ivan Reagovat
Já bych to tak černě neviděl, není žádná značka, která by byla bez chyby, sic pravdou je, že rendlík s kvalitou pokulhává, ale nejvíc je to u lagun a obecně platí: Jsou auta které jezdí a jsou auta, které se v jednom kuse kazí ( platí u všech značek ). Já osobně mám druhýho rendlíka a asi mám štěstí na dobé kusy. Scénica máme v rodině třikrát a ani jeden si nestěžuje. Startér: ten bych moc neřešil. Musím přiznat je to slabina těchto aut. Pokud máš možnost si startér nechat opravit tak to udělej a máš klid, nový nemá cenu kupovat je to dost drahý. Pokud máš někde poblíž vrakáč, hoď woko tam, třeba budeš mít štěstí a koupíš něco. Ale spíš bych ho nechal zrepasovat. Neboj, že u konkurence, která je cirka stará jak to tvoje, že se jezdí bez investic. Každá ojetina vyžaduje tu a tam nějakou tu péči, která nás pak stojí nějakou kačku. Výhoda je taková, že na rendlíka koupíš strašně moc replik!!! Z vlastní zkušenosti vím, že ty díly něco vydrží a není čeho se obávat. Jednu radu závěrem : nejezdi do značkového servisu, nebo tam necháš i kalhoty!! On pan Klokačka ( garážník ), ti to opraví levněji, kvalitněji ! Ps mnoho km bez poruch a nehod.
13.03.2009 | 07:04:29 | kraken Reagovat
Angel
Píšeš blbosti!!! Rencky jsou katastrofa už od roku 1995,některé modely se mírně ZLEPŠILI po roce 2001,ale pořád je to spodina.Ale je fakt že scenic je to nejlepší co vyráběli.
13.03.2009 | 06:13:41 | Japan Reagovat
Čo tu všetci strašíte? Renaultom klesla kvalita až po roku 2001 a toto je auto z roku 1999!!!
13.03.2009 | 02:38:29 | Angel_M Reagovat
Radek
Souhlas,ale přidal bych že se musí vybírat i podle toho k čemu auto potřebuješ.Nemůžeš koupit dci od rencka na každodenní popojíždění kolem komína,nebo Kia picanto na cesty k moři.Každé auto je dobré na něco,nebo je alespoň hezké. A každé auto má pro různé lidi různou cenu, fabia II je pro někoho skvost pro někoho dávidlo,mě se třeba hnusí PT Cruiser.
12.03.2009 | 20:22:18 | Japan Reagovat
Neexistuje žádný auto, který by nemělo nějakou slabinu. Jen některý ji mají větší, jiný menší.
12.03.2009 | 19:54:48 | Radek Reagovat
Souhlasím
Souhlasím se Standou. Když si koupíš jakéhokoliv Korejce, začnou ti tady všichni nadávat a psát, jakej je to šrot. A prezidentem tohoto antikorejského spolku je Angel_M. Když si koupíš Fiata, bude to totéž, zase budou nadávat na italský sráče. Když budeš mít Škodovku, roztrhají tě tady na kusy odpůrci škodovek. Ať si koupíš cokoli, na těchto stránkách budeš vždy za blba, protože tyto stránky už dávno nemají žádnou vážnost. Píše sem každý pitomeček, takl se na ně vykašli. Auto si opečovávej, a řiď se vlastním rozumem.
12.03.2009 | 19:39:30 | Karel Reagovat
Kamarade,měl jsem toto vozidlo jako nove a i jako ojete a mužu ti řict,že takovy zachvaty nasranosti a bezmoci jsem nikdy u žadnyho auta neměl,takže u mě nikdy vic..
12.03.2009 | 19:38:16 | Reagovat
Mildovi
Na Renaulty lidi hodně nadávají. Ale oni nadávají i na Citroeny, Peugeoty, jen proto, že jsou to Francouzi. Pochybuji, že ti pomlouvači sami najezdili v těchto vozech nějaké km. Podle mě jenom šíří co kde kdy slyšeli a udržují tak mezi lidmi blud. Měl jsem Peugeota a najel s ním 135 000 km a měnil jsem jen spotřební materiál (vým. oleje, filtrů, brzdové destičky a pod.). Ale popravdě, ojetinu zn. Renault bych si asi moc rozmyslel. Nikdy nevíš, co s tím kdo před tebou dělal. Buď nové, nebo když ojetinu, tak něco s levným servisem.
12.03.2009 | 19:35:01 | Standa Reagovat
Přesně tak,jak pišou kolegove,rychle se toho zbav dokavad je to v kupě.Horší evropskou značku neznam...
12.03.2009 | 19:30:42 | Reagovat
Díky za komentáře a názory. omlouvám seza tu pilu, pylový filtr je opravdu lepší.
12.03.2009 | 19:18:04 | milda Reagovat
Kua vole si úplně blbé? Kůpit takový šmejd fšeckých šmejdů. Věčí zgrcané značky než tento pičko ve světě néni. Ale blbých ludí je furt dost, že sa nechajů překecat k nákupu něčeho takovéhoto. Zbav sa toho za fčasu, jak už ti tu radíja.
11.03.2009 | 23:37:53 | Reagovat
Filtry
Asi vás překvapím, ale pilový filtr měnit nemusíte protože ho nemáte. Není to takový divočák aby jste potřeboval pily na řezání zatáček. Ale možná budete chtít vyměnit pylový, ten by šel.
11.03.2009 | 21:29:42 | Michy007 Reagovat
Jo, máš pravdu. Nemá cenu plakat,chce to jen zatnout zuby a vydržet.
11.03.2009 | 20:40:12 | anonym Reagovat
nechte toho
Neposlouchej tyhle kecy..U nás má celá rodina renaulty, a pláče jen moje máma, která nebohá koupila felicii:D
10.03.2009 | 22:32:21 | Reagovat
Vážený majiteli, zbav se tohoto šrotu co nejdříve, brzy hodně zapláčeš. Tak jako jsem zaplakal já a moooooc dalších řidičů. Procento velkých poruch vyskytujících se u "aut" Renault je nejvyšší ze všech automobilek na světě.
10.03.2009 | 19:50:10 | tom Reagovat
Si este uzijes.
10.03.2009 | 13:43:15 | Reagovat