Recenze Renault Thalia Nová Thalia
“Prostě super.”

Autor recenze: Jitka (31 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2010 Typ motoru:1,2 Stav km při koupi:8 km Stav km nyní:4 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 14. 10. 2010

Hodnocení inzerátu: 17 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia Škoda Fabia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po čtyřech měsících se na autě objevila jen jedna drobnůstka: při sešlápnutí brzdového pedálu se občas ozve pískání.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Před Thalií jsem měla zkušenosti se škodou Felicia a Fabia. První jízda v Thálce na mě udělala obrovský dojem. V porovnání s výše uvedenými škodovkami vede Renault. V mytologii je Thalie múza komedie. Automobil své jméno nese příznačně - každý se mu směje (dodnes jsem nepochopila proč) a když se v něm potom posmíváček sveze, diví se. Auto je tak tiché, že se musím občas ujišťovat, je-li nastartované :-) Jízdní vlastnosti jsou vynikající, auto sedí na silnici, brzdy brzdí pomalu ještě před zmáčknutím pedálu, motor 1.2, 55 kW mě také mile překvapil. Co se mi ale líbí nejvíc je velký kufr a malá spotřeba. Po 4 tisících palubní počítač ukazuje průměrnou spotřebu 5.5 l/100 km. Jízda v Thálce je naprosto pohodová, je to takový malý korábek co se pohupuje na děravých českých silnicích. Silniční nerovnosti v Thálce (oproti tvrdým škodovkám) jsou procházka růžovou zahradou. Uvažuje-li někdo o koupi levného kvalitního a spolehlivého auta, vřele mu Thalii doporučuji.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 17


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Thalie je supr

Rok výroby 2008 dnes najeto 170000 km,auto je tiché bez závad ,pokud to srovnám s autama se stejným počtem km a stejným rokem výroby tak vím ,že i auta luxusnější mají velké problémi .Každý jezdí na co má a co mu vyhovuje ,

05.07.2012 | 14:26:18 | Jirka  | 90.176.131.* Reagovat

Renault a Dacia

Sedan je vždycky levnější na výrobu než jakákoliv jiná karoserie vozů. Jeho jednoduchost v karosářské úpravě je jasná. Především bezpečnostní prvky, sedadla, oddělitelné částí karoserie kvůli tuhosti. Cena se odvýjí podle toho jak dlouho stojí továrna, jak si vydělá zprvu a kolik toho prodá, prvně se vydělává na technologii, pod tímto pojmem se může dosatit i práce vývoje.
Cena síly, přirovnám-li to k dálnici, v česku se vyrobí za miliardu 1km, v Turecku jí postaví 100km.
V západě je výdělek 5 euro na hodinu, v turecku 5 euro na den? Tam jsou rádi, když za jedno auto mají marži 25 euro. :D
Turci jsou velice zdatní mechanici a mají to v krvi, na to kolik berou bych jim věřil. Za ty stejný prachy by byli zdejší pracovníci v takové náladě, že by z linky vyjížděli mnohem větší křápy. Už jsem viděl předělávky Turků a dovozy aut, auta staré 1O let a úplně jako nové, skládačky, kde nádržky byly čisté, spoje všude bez známek opotřebení stářím, zpuchřením, atd. Ty auta jako z továrny.
Byl jsem se projít a kouknout na ní, ohmatat si opěvovanou Thálii II. Problém je, že už přes rok tu jezdí a díly nevím kde by člověk sháněl, třeba ulomené zrcátko, prasklý světlo, pouze koupit originál v prodejně Renault???
Naprosto vůbec mě neoslovila, nemá ani sklopné sedačky. Ale konečně vypadá jako auto tvarem. Prodejce Renault je snaživý jen pokud příjde zájemce o Megana a vyšší třídy. Proč ne, když Clio a Thália stojí třebas i ve větším obchodním domě kdesi na chodbě většinou před vstupem. Zajímalo by mě, jak to řeší s požární ochranou ohledně únikových východů! Mě osobně to teda vadí. :(
Ve stejné prodejně byly i vozy Dacia. Tyto vozy se mi velice zamlouvaly a na nějakou Thálii jsem úplně zapoměl, ale pokud slyšeli zájem o vůz Dacia, asi si každý představí co následovalo.
Bohužel Dacia je úplně hrubá stavba vozidla typu čínský scooter, takže dolepit co se oddělává, domontovat, přišroubovat, dolakovat BODYčkem proti korozi. Myslím, že fabrika Dacia nemá stanoviště kontrolního výstupu při opuštění fabriky. Ale co člověk chce za skoro stejné peníze co sedan Thália. Za celolak vozidla, ve zdejších lakovnách chtějí třeba 50 tisíc komplet i vnitřek nebo od 1500,- jeden díl vozu a kde je zbytek auta?
Opět můžem porovnat, na auto se spotřebuje tak lak s plničem do 5l. Takže materiál 10tisíc s přeháňkou, zbytek robota 40 tisíc zde. Od Turka by ten celolak vyšel na 15 tisíc s prací. A jsme u ceny Thália.
Jenže v Dacii odhaduju, že tam spotřebují tak 2 litry a bez plniče a bez ochrany plechu. Takže máte celolak do 5 tisíc s prací od rumuna. A s tím vším je třeba nutno počítat. Na motoru šetřit nemůžou, ani ostatních dílech, takže nejvíc je našetřeno na tom plechu a laku. Jinak Dacia je z dílů Renault. :D
Rozhodně bych doporučil MCV i přes tyto mouchy, bude jezdit dokud neuhnije. A garážovaná v zimě nejetá ani nebude zlobit. :o)

02.09.2011 | 09:02:08 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

To: Vašek: Nová Thália stála s klímou vyše 400.000 SKK, dnes som ju videl v tescu za 5.000 eur.

...

31.08.2011 | 22:05:08 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:To: Vašek: Nová Thália stála s klímou vyše 400.000 SKK, dnes som ju videl v tescu za 5.000 eur.

Věřím, brzy ji budou prodávat v hračkářství............nebo v zelenině.

01.09.2011 | 07:54:58 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

mel jsem Clio DCi

ano, mel jsem nove Clio Dci....byl jsem nadsenej, ale postupem casu, jsem z toho střízlivěl...neustale pozvanky do servisu, k nejake preventivni oprave, auto dali zdarma nahradni, ruzne veci menili...nekecam, i svorniky hlavnich lozisek motoru, menili...Kilometry pribyvaly, bylo jich uz 30 tisic...v aute zacaly se ozyvat podivne zvuky, klepani az mlaceni...auto sice jezdilo, ale byl jsem Cliem uz znechucen, slo na prodej...jsem starsiclovek a kdyz jsem nove auto synovi privezl ukazat, pravil mi a tim me namichl, ze jsem si koupil polotovar...jasne, namichnul me a to dost...casem, musel jsem mu dat tise za pravdu...tolik moje story, s tolik neslusnym znakem na predku i vzadu...:-(((

29.08.2011 | 02:37:24 | sys  | 82.150.169.* Reagovat

RE:mel jsem Clio DCi

jeste k tomu mlaceni...na auto se kvuli pojistce, Construkt nechal namontovat...tahlo radici paky, dostalo na sebe pomerne tezke delene litinove zavazi a to na nerovnostech, pekne s tahlem razeni cvicilo...
nastesti, problemy s Cliem, me uz netizi...mam 187 cm a dozadu na sedacky, bych se ani dnes uz nedostal, tak usporny je vstup pro cestujici na zadnich sedadlech...

29.08.2011 | 02:44:55 | sys  | 82.150.169.* Reagovat

Protože v ČR a SR neměl nikdo o motory 1,4 16V a 1,5 DCI zájem. V drtivé většině šli se prodával jen motor 1,2 16V.

11.04.2011 | 09:02:09 |  Reagovat

dci

Neviem prečo ale v ponuke renault na slovensku už nie je thalia diesel ale iba benzín a to iba 1,2 12V , a ja chcem kúpiť nové auto , nechápem prečo tam nie je ten diesel.

11.04.2011 | 06:58:06 | zolik83 Reagovat

dci místo lpg

Kup si raděj Tahliu 1.5 dci, spotřeba kolem 4.5 l, bezporuchové motory, ani 1.2 16v nežerou o moc víc, o lpg bych asi v příp. Thálky vůbec neuvažoval

11.04.2011 | 06:22:02 | tave Reagovat

thalia lpg

Ja by som sa chcel poinformovať o thalií na lpg. Ak ju niekto máte mohli by ste niečo ohľadom ceny , spotreby , jazdných vlastnostiach poprípade porúch napísať. Uvažujem o kúpe novej 1,2ky s lpg. dakujem.

28.03.2011 | 07:49:04 | zolik Reagovat

Moje volba byla od začátku jasná.F fokus kombi 1.6 benzin r.v.2005-7 najeto do 100 000km cena do 170 000kč.Zamiloval jsem se do něj.V autobazarech málo benzínu převažují ropáci,nejasná minulost,stočené tacho atd.Žena by chtěla auto nové.Tak mi padl do oka Megan Generatiom 1.6 74kw .Po zahřátí motoru pří předváděčce jsem podřadil na 3 a podlaha.Auto se nejprve leklo a pak začalo neochotně zrychlovat.Moje stařičká f tempra 1.6 55kw má více temperamentu.Slabou akceleraci technik omlouval emisní normou euro 5 cituji taknle se chovají všechny nové 1.6 -100koní.Jedinou omluvou bylo 220km na tachometru.Druhá předváděčka - Thalia 1.2 nás přiměla k objednání tohoto lidového vozítka v nej. výbavě za 200 peněz.A to měla najeto jem 90km.Už jsme se ženou sami a na ježdění (kolem komína) na ryby 4km někdy do práce 15km a na nákup bude stačit.Jediné co mě bude moc schybět, je rovná velká plocha na spaní po složení zadních sedadel v tempře kombi.To byla bomba.

29.12.2010 | 12:26:15 | Kormik Reagovat

Pro Ferdu

Nová Thalia není uplně jiné auto. Je to to samé co stará Thalia. Rozdíl je jen z venku a v pár detailech vevnitř. Podvozek, motor, převodovka, elektronika, a spousta dalších věcí je stejná. Byl to vlastně jen takový hrubší fejslift. Každopádně je to slušné auto za slušné peníze, pro ty co netrpí komplexem malého péra. A z motorem 1,4 16V celkem šlusné svezení (samozřejmě limitované podvozkema a stavbou kastle). Máme doma dvě, starší generaci r.v. 2008 jedna z posledních vyrobených a novou r.v. 2009 . Stará je 1,2 a nová 1,4. Kromě menší kabiny nemohu nic vytknout. Příští roku půjdu do Sandera z důvodů prostornější kabiny.

16.12.2010 | 15:28:00 |  Reagovat

No tak,

asi takhle :http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-renault-thalia-f1-edition-7441.htm (takže žádná ojetina ani žádný firemní vůz, ve firmě by nevydržela ani polovinu) , jinak rozdíl mezi "starou" a "novou" je ve tvaru kastle, většina skupin je NAPROSTO totožných, ale i kdyby nebyla, budou ještě levnější, tedy ještě horší.

16.12.2010 | 10:41:07 | Vašek Reagovat

Vašku ty šašku

Milý Vášeňko, dnes opravdu slova "Renault je šmejd, za tím si stojím" může vypustit z pusy jen absolutní ignorant. Tak za a) Předchozí generace Thálie, o který jsi mluvil, jak všude všechno odcházelo, to bylo úplně, ale úplně jiný auto. za b) Když se v jakémkoliv autě střídá několik hovádek u firmy, zlikvidují za 5-6 let i volkswagen... za c) I předchozí Thálku si lidé, kteří ji mají jako první majitelé, chválí. Občas se utrhne lanko od tacho nebo podobný blbiny, ale po nějakých 7-8 letech provozu, kdy má auto nahrkáno kolem 150 tisíc to jsou prkotiny. A co se týče nové Thálie, ty zkrátka nedokážeš přenést přes srdce, že levné auto může být dobré. Ty tvé bludy i strašných investicích a servisech, to by ti nesežrala snad ani moja stařenka. Dovolím si tvrdit, že nová Thálie, která není garážovaná, dá úplně vklidu minimálně 300 tkm s tím, že vyměníš rozvody, žárovky, olej a další běžné provozní věci. Před nedávnem Němčouři testovali novej passat za milion, dlouhodobý roční test s nájezdem 100 tkm, výsledek? 10 vážných závad, znemožňujících jízdu....Stejně tak testovali daciu logan, výsledek? Žádná vážná závada znemožňující jízdu. Prober se Vašku, objednej si testovací jízdu, nech si auto hodit na zvedák, mrkni na materiály vnitřku, vnějšku i spodku, na jejich ošetření, lícování, oprubuj motor....Zkrátka do toho sedni a projeď se, pak tady můžeš kydat nesmysly. Ono, těžko dokážeš spokojeným majitelům Thálie, že je to špatné auto. Vzhledem k tomu, že se občas projedu dieslem i benzinem, starší i novější verzí, tak zkrátka můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, že je to velmi solidní dospělé auto. Kydat blbosti Vašku, aniž by měl člověk s autem zkušenosti, dokáže úplně každý. A jestli jsi měl někdy nějakýho starýho ojetýho Renaulta po nějakým praseti a pořád se ti kazil, tak si to nevybíjej na Thálce. Navíc to máš zbytečný, tady ti to beztak nikdo nesežere.

16.12.2010 | 10:19:39 | Ferda Reagovat

RE: Vašku ty šašku

jen mu dej ja z moji talcou mam najeto 15000 menil jsem jen rozvody a olej filtri jednou sem bil na na strese ale porad jezdim na dalnici sem sestrelil fabiu ktera sla na totalku plny auto lidi jeden prasknuty stavec na krku a to jen pro to ze zenska ma 183cm a nemela pas mimochodem v zadu nemel nikdo pas ani v renolte mi neverily ze sme dopadly bez ujmy.

20.11.2011 | 15:57:01 | farpablo  | 178.41.11.* Reagovat

RE: Vašku ty šašku

a) předchozí a současná generace Thálie se liší jen kabátem, většina skupin je ZCELA totožných, nebo ještě více ošizených (vždyť se taky tan vrak prodává od nějakých 149.000 v hotovosti - když odečtu marži dealera, marži zastoupení,zisk automobilky, práci, energii, cenu materiálu........) b) měl jsem ji odnova a řídil ji jen já c) doporučuji přečíst recenzi (thalia 2003 F1)

Dál to snad ani nemá cenu komentovat.......

20.11.2011 | 19:02:09 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

30. listopadu 2010 | 12:00 | Ferda | IP:80.78.144.x
chytráci - podepisuju! Líp bych to nenapsal. Renault Thalia 1,2 2006, 64000km (1x vážná závada - utržené obložení zadní brzdy, 3x "závada" - zlomený kablík k zámku kufru, 1 kus prasklé žárovky, upadený mikrospínač v klíči centrálu). BTW, pánové koho z vás baví jezdit s výkoným/prémiovým (jak kdo chcete) po městě, nebo v koloně aut, které vede jedna "nepředjeditelná" dorota (do zatáčky 30, na rovině 70 - všichni to známe, že?) Druhá varianta je jezdit agresivně a to už mě tak nějak nebaví.

15.12.2010 | 09:31:24 | Honza Reagovat

Miky: nechápu co jsi tím odkazem zamýšlel? Vyskočil na mě jen zase jeden vrak už z výroby. Jinak já už jsem se svými zkušenostmi naprosto vyrovnaný - nebudu jak puberťák masturbující u kapoty před značkou Renault..hm Miky??...jinak ale nevidím jedinej důvod, proč bych se se svými zkušenostmi nemohl podělit se čtenáři tohoto webu. Od toho snad je, nebo se pletu? Stejně tak jsem se zde podělil i s dalšími uty se kterými jsem měl čest jezdit, a které byly bezproblémové. Pokud někdo kopí něco takového jako já, je potřeba varovat co nejvíce lidí. A je to pro dobro všech.

12.12.2010 | 19:21:45 | tom Reagovat

Vašek, Vašek

co sa ti na linku http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-renault-megane-megane-iii-9617.htm nezda?

12.12.2010 | 17:59:46 | Miky Reagovat

nevím, pracuji v továrně, která je světovým hráčem a dodavatelem dílů. co se týče kvality, naopak je vyšší. je trend, že zákazníci, kteřím šlo dříve jen o kusy, a měly, nebo mají u lidí horší pověst, nyní vyžadujou prvotřídní výrobky a nechávaj si platit externí kontrolu.stálou kontrolu. to zákazníci premiových značek nic nemění, naopak mnohdy koupí horší kusy za nižší cenu.

12.12.2010 | 17:53:27 | martin Reagovat

Zase díky krizy jsi Vašku za to co jsi kupoval před lety Thalii,koupil dneska C-maxe a to bude podobnej případ jako s dodavatelem komponentů pro Renault.Výrobci dneska už tak na kvalitu nedbaj jako dřív,kdo by ty auta taky pořád kupoval kdyby vydržela patnáct let.Máme v práci Kiu Pregio r.v.2004 a elektrika je na odpis.Světla ,brzdovky,větrák a ostřikovače se zapínaj sami jak se jim zachce a když jsem na to koukal,tak dráty ve hlavním svazku a asi všude jsou zpuchřelí a občas oholený a různě se to do sebe zkratuje.Jestli tohle dávaj i v Žilině a v Nošovicích tak potěš koště.Thalia má základ předchozího Clia,takže nepotřebujou platit vývoj jako u jiných nových modelů,ale jinak mechanika odchází dřív než u konkurence.

12.12.2010 | 17:33:18 | Jirka Reagovat

Vašek: Neviem, neviem, ak by si mal teraz benzín za 15 KČ, el. o 20-30% lacnejšiu, meď, platinu, valcované plechy o 40-70%, ropu zo 150 usd na 30-80:)), či by si to nepocítil...

Musel by si zlacňovať, pretože aj konkurencia tlačí na ceny, smerom nadol.

Napr. aj taký Mercedes podstatne zľavil, prakticky na úrovne pre značku nemysliteľné... pričom často berie Renault aj Mercedes súčiastky od toho istého výrobcu:)

A som si na 100% istý, že Thalia, pokiaľ ju nemá nejaké "hovädo", tých 10-12 rokov, cca 200.000 km MUSI nakrútiť, čo vlastne aj bohate splňa požiadavky bežných kupujúcich, pretože by fabrikaskrachovala, resp. by dodávatelia nedodávali náhradné diely na záruku:)

P.S. Honda City, nevedel som si spomenúť model od Hondy, ktorý sa nápadne podobá na Tháliu.:)

12.12.2010 | 16:46:35 | ľuboš Reagovat

ahoj, soused důchodce má thalii, tu minulou generaci, myslím že základní verzi. tahá s tím pořád nějaký krámy na vozíku, má najeto kolem 140t km, jezdí jen k obecnímu opraváři na výměnu oleje a jen má nové kotouče a jednou destičky. svíčky měnil po stovce. jelikož je to hraboš a vše si píše, nemám důvod mu to nevěřit. tak zas špatný auta to určitě nejsou

12.12.2010 | 16:00:59 | martin Reagovat

Luboš,marne

netvrdím, že nezlevňovala všechna auta a že se šetří všude, ale jde o to, kam až je každá automobilka ochotna zajít a frantíci jsou prostě už dávno za hranicí slušnosti, prodávám jiné francouzské křápy a vidím to i na nich - jde se přes mrtvoly.
Co se cen komodit týče v zásadě souhlas, jenže to prostě nemůže dělat takové výkyvy v konečných cenách, např. železo, protože to je asi nejzákladnější surovina i dyž se pohne o 50%, což je dost šílený posun ovlivní konečnou cenu auta nepatrně.
Spíše se prostě nakupují subdodávky od těch nejlevnějších výrobců z nejlevnějšího materiálu, ono to pořád vypadá jako auto, má to kola, volant ,sedačky, ale životnost je katastrofická, dle mých zkušeností hlavně elektronika,čidla,podvozkové skupiny,výfuky,brzdy komplet, prvky interiéru, co jakš - takš drží jsou snad jen skla a skelet.

12.12.2010 | 14:03:45 | Vašek Reagovat

Milý Miky,

že je Renault šmejd na tom s prominutím trvám, že mi dáváš 1000 jiných přezdívek a nicků mi nevadí, ale proč dáváš nefunkční link kamsi jsem fakt nepochopil.
Pokud máš ještě nějaký jiný komplex, klidně to sem pověs jame taková bezplatná psychiatrická poradna, rádi ti pomůžeme. (Já, Radek, Tom...... nebo někdo jiný).

Apropos žádné Clio jsem nikdy nevlastnil.

12.12.2010 | 13:56:43 | Vašek Reagovat

Vašek: 13:00: Páči sa mi, že rozmýšľaš v súvislostiach:)), ale pravda je, ako vždy, niekde v strede:))

Takže:prečo išli rapídne autá dole:? Pretože ceny surovín na sv. trhu sú najnižšie, resp. BOLI práve tento a min. rok..:))

Zároveň frčala kríza likvidity, banky si nechceli požičiavať, takže aj prístup k UVEROM sa prudko zhoršil:))

Preto je extrémny tlak na utomobilky, dodávateľov... pretože sa aj realne príjmy znížili:)

Niekedy pred 1-2 rokmi som písal, asi na Picante, že autá budú padať, a až dosiahnu pokles cien o 35-50%... tak je KONIEC krízy a autá budú pomaly!! cenovo rásť:))

Stačí si pozrieť niektoré stránky, ktoré sa venujú komoditám a dá sa nádherne určiť vývoj ekonomiky aj ceny áut:))

P.S. Nemyslím si, že sú Thálie až také zlé, na úlohu Š 120, al.Favotita pred 20 rokmi... BOHATE stačia, o bezpečnosi, a ekonomike ani nehovoriac.

A táto, posledná je aj pekná. Taká Honda Jazz s kufrom:))

12.12.2010 | 11:58:33 | ľuboš Reagovat

Vašek, Vašek

Vašek, alias Radek. alias Alex, čize Tom (a hromada iných aliasov), už zase kvoli tomu svojmu nešťastnému Cliu kydáš na Renault?
Nestačilo ti na http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-renault-megane-megane-iii-9617.htm?
Nájdi si babu a dobrého psychiatra a neotravuj ľudí so svojimi zakomplexovanými drístami. Buď taký láskavý.

12.12.2010 | 11:41:31 | Miky Reagovat

Mno řekl bych, že 10 let nevydrží snad žádné dnešní auto, hlavně z těch levnějších. Ceny nových aut šly za pár posledních let závratně dolů snad bez vyjímky, takže se jistě šetří všude.

10.12.2010 | 14:01:12 | marne Reagovat

Ještě teda poznámečka

Před těma dnes už skoro 8-mi lety stála ta stará Thálie v jakš takš palbě po mírné slevě 330.000,- a byl to jak říkám krumpl, ta nová stojí 170.000,- , velkoryse zapomenu na inflaci a hodnotu peněz tehdy a dnes a zeptám se, mají běžně dealeři 100% marži ? Asi těžko že. A teď budeme počítat ještě kousek dále, nová stojí 170.000 , když odečtu marži dealera, pak marži ofic.dovozce, marži výrobce a náklady na dopravu kam se dostanu? Dále je třeba odečíst výrobní náklady typu mzdy ,energie,administrativa a zbyde cena holého auta, takže z čeho asi musí být vyrobeno, když ještě je složeno z mnoha dílů od subdodavatelů, kteří také mají svoje marže. Dost se divím, že ten motor není z bambusu.

10.12.2010 | 13:00:14 | Vašek Reagovat

RE:Ještě teda poznámečka

LCD monitor jsem kdysi koupil za 8500,dnes malá TV použitelná vyjde na 4000 tisíce- klump?NE!Zlevňování technologií.PS:Co si v tom případě myslíš o cenách počítačů?

31.08.2011 | 21:09:51 | martin  | 81.201.60.* Reagovat

RE:RE:Ještě teda poznámečka

Ty blázne, opravdu si myslíš, že když spadla konečná cena o 100%, tak se výrobce "ošidil"? Ne, hochu, neošidil, jen použil ty nejlevnější součástky z nejlevnějších , aby ti vyšel cenou vstříc, ale kapsu si mastí stejně jako předtím, přece se nebude okrádat!!! Je to tak se všemi spotřebními výrobky, na autech je to vidět nejlépe, ale já třeba prodávám domácí spotřebiče (to je spotřebitelsky velmi podobné) a některé spotřebiče jsou na odpis už nové, ještě v krabici, ale ano, stojí polovinu ceny před 10-ti lety :-) . Ovšem vevnitř jsou ošizeny na kost a i ten plech z kterého jsou je tenčí a hůře nalakovaný (nemluvě o tom, že to je zpravidla z Číny), dobře je to vidět třeba na Miele, kde je výroba v Německu a kvalita je filosofií firmy, tam jsou ceny stejné nebo vyšší (přeci jen je také inflace že?), výrobce doplnil sortiment i levnějšími modely, aby vyšel vstříc zákazníkům a nepřipravoval se o část trhu, ale tyto modely, ač kvalitní (materiály a technologie výroby), jsou naprostá holátka, mající jen ty opravdu nejzákladnější funkce, ovšem Miele stále deklaruje min. 20 let životnosti díky kvalitnímu základu.
Trochu něco jiného jsou poměrně jednoduché výrobky u kterých došlo zvýšením sériovosti ke zlevnění technologie (to je případ toho tvého monitoru a částečně i PC).

01.09.2011 | 07:51:26 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE:RE:Ještě teda poznámečka

Srovnávat ceny elektroniky s cenami v automobilovém průmyslu nelze. Cena elektroniky klesá s počtem vyrobených a prodaných kusů. Čím více vyrobím za stejnou časovou jednotku, tím více mohu slevnit a když více prodám mohu více investovat do nové technologie. Ale elektronika se nevyrábí z ocele a slitin jako auta. U aut se snížení ceny dosahuje v prvé řadě použitím levnější pracovní síly, levnějších materiálů, častokrát i za cenu snížení kvality. (O to víc přeci prodám náhradních dílů, že? A tam si nechám rozdíl doplatit. -:D) Nehledě k tomu, že výrobce o svůj zisk nepřijde a prodejce si ho nechá zaplatit leasingem. Za ty nejnižší ceny auto za hotové nekoupíte a když si spočítáte, o kolik auto při leasingu přeplatíte, tak Vám to možná "docvakne".

01.09.2011 | 09:37:24 |   | 188.175.53.* Reagovat

RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

Dovolím si nesúhlasiť. Výrobca často ide POD svoju CENU výrobku!! Hovorí Vám niečo GM, Hej, ten, ktorý v roku 2008 SKRACHOVAL a OPEL musela ZAPLATIŤ vláda DE...

Taký SAAB...ani nehovoriac.

Je kríza, či sa páči, alebo nie. Automobilky žijú z úverov, jediná Toyota mala v hotovosti pred pár rokmi 100 mld USD a VŠETOK!! zisk tvorili práve FINANČNE operácie- úroky z kapitálu...:)))

Inak je to tvrdý boj o prežitie.

Najlepšia kúpa auta: v hotovosti, ideálne stiahnuté z leasingu.

01.09.2011 | 16:01:58 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

No o tom to právě je, GM si nedovolilo auta tolik šidit a mělo potíže, protože levnější konkurence jej válcovala a levnější byla, protože používala neljevnější shit a ještě na něm vydělávala, EU ale není amerika, nebo jste někdy slyšel, že by se Rendly prodávaly v USA? Kdysi to zkusili, poslali tam Renault Dolphin anež auta přeplula Atlantic, byla rezavá jak liška. Jinak nejdou pod cenu nákladů, ale ztráty tvoří zpravidla špatná efektivita výroby, nízká sériovost (oproti předpokladu) a používání dražších (tedy kvalitních) vstupů oproti konkurenci.

01.09.2011 | 16:44:19 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

Vašku ty už si docela trapnej a začínám pochybovat o tvojem duševním zdraví.Thalia vychází z Clia II,který spatřilo světlo světa v r.98,takže vývoj je zaplacenej jím.U novýho auta první roky výroby jdou na vrácení částky vloženou do vývoje.Thalia II je to samí.Ford má například největší ziskovost na jednom kusu prodanýho auta ze všech.My už jedeme na druhou reklamaci s Yetim za půl roku,takže nějaký hospodský kecy o šitu a kvalitě si nech k pivu.

01.09.2011 | 20:41:06 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

Hele tvůj Yeti mne fakt nezajímá, neměl jsi ho kupovat, když je to takovej zmetek......... Thalia sice vycházi z Clia, ale to, že mají společné některé skupiny nic neznamená, to Clio, přestože je menší bylo vždycky o dost levnější než sedan, napadlo tě někdy proč? Ano správně , Thalia byla ošizená materiálově i výrobně, aby dosáhla cenu a výrobci se stále vyplatila.
Jinak jestli rozumíš výrobní ekonomice jako češtině, tak potěš koště......

02.09.2011 | 07:26:59 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

Ty nerozumíš ničemu ani pračkám a prodáváš je a ani autům a meleš o nich.Začni se trochu vzdělávat.

02.09.2011 | 09:21:48 |   | 93.99.128.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

Copak ? Nějaký komplex?
Jo a správně teda mělo být "Clio bylo vždy DRAŽŠÍ " - nezkontroloval jsem to po sobě, to ale na věci nic nemění.......

02.09.2011 | 11:39:43 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

Nemění to nic na tom,že není dneska špatnýho ani dobrýho auta.Clio se dělá ve Slovinsku,tam jsou trošku větší vejplaty než v Turecku.Navíc v tvým případě bych ještě hledal chybu mezi volantem a sedačkou,protože u obou tvých aut ti odešlo servo.U Focuse II a C-maxe jsem se s tím ještě nesetkal,maximálně tekla hadice.

02.09.2011 | 17:45:52 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Ještě teda poznámečka

Hele sedačko, akorát, že u Thalie po 110.000 a u Maxe po 1000 km :-) . Asi jsem čím dál horší řidič. Navíc u Thalie to nebyl jen posilovač, ale celé řízení.....

02.09.2011 | 20:43:00 | Vašek  | 85.71.164.* Reagovat

Ferdo

já ji měl 6-let , za těch deset jak píšeš nebode mít o pár desítek tisíc nižší cenu, ale bude totálně po smrti. Jediná šance koupit to do firmy a brzo prodat nebo pro důchodce s náběhem 1000/rok - pak mu to snad vydrží (moc nehnila, to je tedy fakt), ale mechanika, brzdy,řízení,podvozek,odvod spalin - všechno konstruováno na 50-60tis. pak KO, a to nemluvím o milionu drobností, které zásadně neohrožují použitelnost, ale lezou na nervy - za mě Renault už ani zadarmo a za 170.000 dost drahý, když připočteš servis za těch 10 let, tak to bude ještě dvojnásobek ceny toho auta, takže v porovnání s tím Polem (který teda fakt nemám ani o něm neuvažuju) ne že ušetříš jedno auto, ale de facto koupíš tři. Servis neschopnej a drahej (neschopnej totálně, to jsem nezažil ani v garáži).

10.12.2010 | 12:51:54 | Vašek Reagovat

Dobrý den,letos v prosinci jsem si objednal Thalii Privilege ale dodána bude až v druhé polovině ledna.Tak nemohu ješte hodnotit ale podle mého názoru je to vůz na naše poměrý a stavu našich cest a hlavně ceny vozu velmi dobrá koupě.A k té spolehlivosti dle mého názoru je, jak se k autu člověk chová tak mu bude sloužit.Po dodání Thalie a ujetí několika km. přidám svůj názor k Natálce.

10.12.2010 | 12:29:25 | Hany Reagovat

Souhlas s Ferdou, za ty prachy prostě nemá konkurenci. Za takový peníz se dá koupit snad jen oholená Dacia nebo mini. K té spolehlivosti: znám dva majitele Thalie (oba "profesionální likvidátoři aut"), najeto přes 100 000km a nemají problémy. Náhoda? Nevím. Anonym: Promiň Stando, že tě oslovuji Stando a ne anonyme, ale přijde mi to nějak normálnější.

09.12.2010 | 14:19:03 | marne Reagovat

Renaultíka asi radši ne, ale v mém okolí byly i opakované problémy s novým Mercedesem (mám za to, že třída C) a nakonec byl vrácen prodejci. Takže značka není zárukou ničeho, kromě vyšší ceny.

09.12.2010 | 11:45:11 | Itall Reagovat

To Vašek

Prd leda dealer Renault, vlastním dva Oply, se kterými jsem velmi spokojený. Ale vzhledem k tomu, že několik mých známých má Thálku a za svůj život už jsem vyzkoušel desítky různých vozů, můžu opravdu bez pistole u hlavy říct, že porovnání užitná hodnota/cena je u Thalie bezkonkurenční. Co se v ČR počítá, jsou rozbitý cesty a spotřeba benzinu. Zpracování Thálie je celkově spíše slabý průměr, ale vzhledem k ceně značný nadprůměr. A co si budeme nalhávat, jde tu hlavně o peníze. Jestli si mám vybrat auto na dalších 10 let a budu se rozhodovat např. mezi předraženým Polem (HTP v jakžtakž palbě skoro 300 tisíc) a Thálií (expresion 1.2 55kw za 169 tis.), rozhodně půjdu do Thálie. Auto je spotřební zboží a i když je mi jasný, že Thálka bude za 10 let opotřebovanější než Polo, zůstatková cena bude odlišná jen v řádu několika málo desítek tisíc...S tím že teď se mi do Pola vlezou Thálky dvě, s daleko pružnějším a živějším motorem. A co se týče Mercedesů, za tu cenu jsou to opravdu hrozný šmejdy. Když vezmeš do úvahy, že 30 - 40 % z ceny vozu dělá značka...užitá technika je přitom namašlený pseudokoncern, tak je to zlodějina. Ale když jsou lidi, kteří si tyhle auta koupí, tak nemám nic proti tomu, aby se vyráběla.

09.12.2010 | 10:41:38 | Ferda Reagovat

Marne

to jen proto, že každého kdo má kolínský zázrak nazýváte standou. Docela vám hrabe.

30.11.2010 | 23:05:07 |  Reagovat

souhlas

proč mu haníš thalii? léčíš si komplex, že máš předraženou nákupní tašku z kolína?

30.11.2010 | 23:04:08 | martin Reagovat

marne

aspoň sleduj ípéčka, vole

30.11.2010 | 23:04:05 |  Reagovat

Ferda

Dealer renault :-) odkapa si chlapečku? Z tvého příspěvku mám pocit, že Mercedesy jsou hrozný šmejdy, jedině Renááááult.

30.11.2010 | 16:30:09 | Vašek Reagovat

Standonym

Tobě je z Thálie na zvracení? Můžeš nám to objasnit? Kdybys měl nějakej kočár za mega tak si řeknu je to rozežranej snob. Ale máš kolíně a děláš tady ramena? Tak se ty vole už vzpamatuj, když někdo negativně reaguje na tvé komentáře tak vyskakuješ, ale když TY kydáš h...a na jiná auta a ještě zbaběle anonymně, tak to je OK, že? Thália je za ty prachy dobrý auto, akorát holt není pro 2metrový kolohnáty, jinak nevím, čím by měla u mně vyvolat nevolnost.

30.11.2010 | 15:09:17 | marne Reagovat

To chce klid.Standa tě jistě přesvědčí,že nejlepší auto je kolíně.

30.11.2010 | 13:57:40 | Jirka Reagovat

chytráci

Předně, jak tak vidím, většina z vás chytráků v dvojkové Thálce v životě neseděla a jen blbě kecá. Taže kluci buci, pro upřesnění několik faktů k vašim komentům. Swift 1.3 68kw je dělobuch, který sedí do zatáček jako motokára a jeho zrychlení je na tuhle třídu a cenu famozní (já udělal 0-100 za 10 s.). Dvojková thálka, o které je tu řeč mě překvapila, nutno podotknout, že velmi mile, v mnoha faktorech. Měl jsem možnost vyzkoušet jak benzín, tak diesel a už i nejmenší diesel (tuším že 48kw) táhne na dvojku, trojku i čtverku jako drak. Je sice trošku uřvanější, ale pokud na dálnici nedržíte 150, je to v klidu. Navíc spotřeba kolem 4 litrů je skvělá. Co se týče 1,2 benzínu, to je zdaleka nejzdařilejší motor do tohoto auta, je vskutku velice tichý, při dálničním tempu 140 si mohou lidé v kabině auta bez problémů vykládat. Motor 1,2 je takový univerzál, málo žere ve městě, na okreskách i na dálnici, výkonově je dostačující, pakliže denně nejezdíte v pěti lidech...Se starou thálií se tahle nedá absolutně srovnat, je to zcela jiné auto po všech stránkách!! Velmi mě potěšilo, jak nová thálka sedí v zatáčkách. I na zimních plecháčích se do zatáček vrhá přesvědčivě a hlavně tak jistě, jak by nikdo nečekal! O poznání lepší je to s nízkoprofilovýma liťákama. Dovolím si tvrdit, že, ač se to zdá nemožné, drží v zatáčkách lépe než kdejaký hatchback s tvrdě naladěným podvozkem. Tlumení nerovností je excelentní. Kamarád cesťák má s benziňákem nalítáno už 120 000 km bez sebemenší poruchy, jedna známá, rovněž cestačka má diesla 1,5 se 70 000 bez poruchy. Na to, že se dá funglovka v benzínu a střední výbavě pořídit už za 169 000,- v hotovosti, je to bomba. Skvělé auto v poměru cena/výkon. Všem pisálkům, kteří tady jen blbě tlápou a v tomto autě se v životě neprojeli, bych poradil zajít si do autosalonu a v nové thalii se projet, možná pak nezavřete pusu údivem ještě několik dní. Co se týče kolínských vozů, tedy P 107 a dvou jejich bratříčků, tak s těmi thalii nelze srovnávat. A když bychom je přesto srovnali Za a) Kolínata jsou oproti thalii na dálnici a horších silnicích "neposedná a uskákaná", zatímco thálka tlumí rovnosti s gracií, Thália má neporovnatelně objemnější kufr. Výhodu Kolíňat spatřuju jen při parkování, protože jsou opravdu miniaturní. A nejsem si zcela jist, že by kolíňata dala thálku třeba v průjezdu zatáčkou..... Co se týče zpracování Thálie, za tu cenu je nadprůměrné. Samozřejmě třeba takové Polo je se zpracováním zcela jinde, ale taky stojí v jakžtakž výbavě o 100 000,- víc a to ještě s hrozným HTPčkem. S lepším TSI motorem už se do jednoho Pola cenově vlezou dvě thalie a to je rozdíl. Těch 10 let vám bez problému vydrží jak Polo, tak Thalia, možná s tím, že Polo pak prodáte za 70 tisíc, Thálku za 40....Tak si to spočítejte. Zkrátka kdo chce solidní, spolehlivé auto za perfektní cenu, Thálka je dobrou volbou

30.11.2010 | 12:00:31 | Ferda Reagovat

Anonym:

Zajímavé hodnocení, protože v běžném životě vůbec diplomat nejsem, spíše - co na srdci, to na jazyku. Ale tady je to veřejné fórum, tak se snažím nebýt sprostý (někdy se to asi zcela nepodařilo), vyjadřovat se spisovně (proč ne, když jsem toho schopen, podobně, jako ty) a nějakou tu diskusi jsem tu už také absolvoval. Pamatuji se, s lubošem, když jsem to tu ještě neznal :o) A to mě tak vyčerpalo, že dále se do takových věcí nepouštím. Pouze se znažím něco dovědět, i když jsou to jen zkušenosti většinou laiků, ale věřím, že drtivá většina z nich nelže. Pokud něco vím (nebo si to alespoň myslím - což je tu i u jiných také častý případ), tak to napíši. Na P 107 vysoce oceňuji jeho bezproblémovost. S tím jsem se zatím nesetkal a mít auto, které nezlobí, je dost úleva. K tomu povedený motor, prostor pro osádku alespoň vpředu kupodivu větší, než u řady aut o třídu výše, nízkou spotřebu i povinné ručení. Řekl bych, že je to velmi ekonomické autíčko a na to moje ježdění (sám nebo ve dvou) stačí.

05.11.2010 | 22:29:03 | Itall Reagovat

Itall

Dezinformace? Slušně řečeno. Ale co tady čekat. A líbí se mi, jak se nezúčastníš hádek s pitomci, i když bys měl co říct. Jsi holt diplomat a to velice opatrný. Protože i kdybych nic jiného než kolíně nikdy neřídil, tak o něm budu vědět víc než ten, kdo ho NIKDY neřídil. Logické, ne? Ale tady hledat logiku nemá smysl. A mezi námi, řídil jsem víc aut, než bych byl schopen si vůbec vzpomenout. Větší, pohodlnější, dokonce i s velkým kufrem... ale tahle "parodie" na auto se mi jeví zatím až na detaily jako velmi dobrá, bojím se říci nejlepší. A nazývat parodií cokoliv na stránkách zrovna Thálie, takového kvazi blitku je opravdu k smíchu. Tuto novou (přiznám se) úplně osobně neznám, zato tu předchozí ano, a je mi ještě teď na zvracení, když si na ni vzpomenu. Tyto pocity z kolíněte nemám.

05.11.2010 | 21:43:18 |  Reagovat

Honza:

Nissan používá diesely od Renaulta, ale o benzíňácích nic nevím. Motory 1,2 u Clia a Micry nemají stejné parametry, ne? Kam dává Renault 1,4 motory, to nevím. Na našem trhu nejsou v Cliu ani v Meganu. Takže tohle se mi zdá spíš jako dezinformace.

05.11.2010 | 20:38:45 | Itall Reagovat

Tohle samozřejmě ví každej kdo autům trochu rozumí.Oni maj víc společnejch motorů i 1,5 dci a třeba Dacia Duster má podvozek a převodovku od Nissanu,žejo Štrůdle.

05.11.2010 | 17:31:18 | Jirka Reagovat

Chlapci, pokud tu vynášíte do nebes Nissan tak ten má pro Vaši informaci totožné motory s Renaultem 1,2 16V, 1,4 16V. S některých tu mám pocit: v hospodě se říká, že japonci mají fakt dobrý motory... hmm asi mají, takže hurá všichni japonci mají super motory!!! Anonym a další řídili možná starý Fido a budou tady mrčet...

05.11.2010 | 14:29:09 | Honza Reagovat

re Jirka

Tak suzuki Swift, to je opravdu kabrňák!!!Jak tohle někdo vůbec může napsat.Koukněte se na net na recenze , ne na nějaké plky lidí, co v tom ani neseděli a pak to hodnoťte.Kup si swifta, já v tom najezdil fůru kilometrů a je to šílená koza,prostě hrůza.A co se týká kolínských aut, tak to snad nikdo tuhle parodii na auto s thálií ani srovnávat nemůže.Nejsem zaujatý,ale to jsou auta někde zcela jinde než thálie.Motor možná mají dobrý , ale jinak hanba mluvit.Tak pro študáka do školy a to jen s malým baťohem.

03.11.2010 | 17:53:34 |  Reagovat

Už nebreč to je prostě vlastnost tříválců ať je to HTP nebo Kolín.Jestli něco tahne v širokým spektru otáček tak je toTSI a ne tříválec.Pokud si ale jel akorát v kolíněti nebo ve Swiftu tak víš prd a nemá cenu se o tom bavit.

31.10.2010 | 10:59:41 | Jirka Reagovat

Jirka

A že tento neztrácí dech ani na dálnici? Ještě že to nečet Radek. Roztrh by se smíchy. protože tuhle Thálii By si zrovna třeba to tebou nenáviděné kolíně dalo na dálnici jako jednohubku. Ale to bys musel něco vědět a ne jan kecat hlouposti. Tak už toho nech.

31.10.2010 | 10:45:40 |  Reagovat

Ujetý Jirka

Jirko, ty jsi prostě vůl. Něco takového přece nemůže napsat soudný člověk. A že se honda Jazz, suzuki swift, a Nisan Micra dělají v kolíně, to jsem opravdu netušil. Tebe spíš pronásleduje slovo kolín, ať se objeví kdekoli, že? Jsi nejspíš frustrovaný, nebo, jak jsem řekl výše, prostě vůl. A navíc nevíš o moderních maloobsazích zhola nic. Jinak bys takovou blbost vůbec nevypotil. Jestli se thálie probouzí v 6000 kde většina maloobsahů končí, tak potěškoště. Do té doby je to mrtvola...? Když to říkáš ty, tak asi jo. A pozor, nemám nic proti thálii. To pochopí každý, kdo si můj příspěvěk přečetl a není alergický na slovo kolín jako ty. Kolíne kolíne, stojíš v pěkné rovině :-)

31.10.2010 | 10:42:43 |  Reagovat

No tak přestaň už konečně.Třívalce v kolínětech v otáčkách,kdy se tenhle motor probouzí umíraj.Jsou dělaný do města,kdežto tenhle neztrácí dech ani na dálnici.

31.10.2010 | 09:00:43 | Jirka Reagovat

Jirka

ten motor je možná z nejpovedenějších, ovšem jen ve srovnání s tím panoptikem zázraků, která jsi uvedl, žes řídil. Protože reálně je to průměrný motor, mezi maloobsahy. Spíše vyniká komfortním naladěním podvozku, ovšem na úkor jistého držení stopy při hraničních situacích. Jeho nízká stavba nutí k nastupování jako za kulomet (vrchní prchni). Kufr má dobrý. Co se těch maloobsahů týká, jedničkami jsou Suzuki, Daihatsu, Nisan, Honda, a snad i kolínský prckové.

31.10.2010 | 00:05:26 |  Reagovat

pro anonym 10:55

Ono stačí že jsi asi debil, a to je taky k smíchu

30.10.2010 | 22:35:43 |  Reagovat

souhlasím

Mám zkušenosti s puntem,golfem,fiestou,feldou a několika fabiemi.Thálie není samozřejmě nejlepší auto na thu,ale oproti fabii 1,2 je to opravdu o dost lepší.Mám ji 6 měsíců a zatím spokojenost.A ti co nadávají,možná v ní ani nejelli.Samozřejmě,jsou tu vady , ale z celkového pohledu je to dle mě v cenové hladině a ve své třídě jedno z těch povedenějších aut.Rozhodně na naše silnicích dobře filtruje ty hrozný výtluky.A motor, ten je opravdu jeden z nejpovedenějších , alespoň ze škály nízkoobjemových motorů.

30.10.2010 | 21:32:44 | Jirka Reagovat

To Jitka

Pěkná recenze, psáno s citem ženy :o)

22.10.2010 | 13:11:27 | Honza Reagovat

Ono stačí že tento paskvil dělá Renault, už to je důvod k smíchu.

18.10.2010 | 10:55:54 |  Reagovat

Aha,

a proto je to pravda :-)

16.10.2010 | 20:09:39 | Vašek Reagovat

Ty zas neumíš číst nebo to nečteš celý.Vytrhneš s kontextu to co se ti hodí jenom aby ses mohl hádat.Tohle psala ona,Jitka.

16.10.2010 | 19:13:44 | Jirka Reagovat

Ty komiku

"Auto je tak tiché, že se musím občas ujišťovat, je-li nastartované :-) Jízdní vlastnosti jsou vynikající, auto sedí na silnici"

Jel jsi někdy v AUTĚ ?

16.10.2010 | 18:34:26 | Vašek Reagovat

Natalka

Mám tiež Thaliu II necelý rok a môžem tiež povedať, že som spokojný, predošle auto som mal tiež Feldu, výkon motora 1.2 mi bohate postačuje, akurat s 5 ludmi je to už horšie, ale je väčšinou jazdím sám alebo so ženou a 2ročnou dcerou, takže pohoda. Vadi mi výhlad pri cuvani, ale to je dané tým že je to sedan, malý otvor kufra a to je asi tak všetko, za danú cenu je to veľmi dobrá voľba, isto lepšie ako Fabia 1.2 htp a samorzejme aj lacnejšie, hlučnosť oproti Thalii I je menšia aj výkon motora lepší

16.10.2010 | 17:26:20 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Thalia