Recenze Renault Thalia expression 1,2 16V
“Rozpačite dojmi,slaby motor,pocit lacného auta odflaknutého v Turecku”

Autor recenze: 88Sharkan (34 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,2 16V 55KW Stav km při koupi:10 km Stav km nyní:5 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 5,5-6,2 l/100 km Vloženo: 29. 9. 2009

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit 405,peugeot 406

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Bolo kupené ako nové čize,zatial poruchy neboli žiadne až na... 1-Pri zakupení auto bolo pravdepodobne moc navoskované,alebo zle navoskované a tento ochranný vosK postekal na okna auta a vytvoril nepekné zatekance,ktore možno na prvy krat niesu ani vidiet,ale ked sa lepsie zadívate sú tam.Do teraz sa mi ich nepodarilo odstanit.Skúsal som riedidlo,lieh,rôzne čistiace prostriedky a nič .Do teraz tam sú a vždy pri nastupovaní mi padnú do oka a vadia mi.Autorizovaný predajca motor-hous v Topolčanoch sa k tomu stavial neadekvátne a nemal ani len snahu vec dat do poriadku i ked je auto v riadnej záruke.Po najazdení z hruba 2500-3000 km sa nejako zle riadia prevodové stupne.Jednoducho pri radeni akoby šla riadiaca páka cez zúbky a nie čisto.Predné sklá po zatvoreni nejako pukajú,neviem to definovat,ale akoby boli nie na 100% osadené.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Moje skúsenosti z daným modelom su rozpačité.Horšie drži stopu,moc sa naklána a to preto,že ma volený až priliš mäky podvozok.Slušne su však brzdy a odhlučnenie.Sedačky su až priliž maké a so slabim bočným vedenim.Velmi zlý by som hodnotil výhlad vzad pri cúvani.Čo sa týka miesta je to postacujúce,ale vzadu nič moc skor naopak.Toľko ospevovaný kufor ma malý otvor čize nejake širsie predmety dnu nedostanete.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Slavek

Tak toto somn zazival i ja..nove auto a ked som isiel nedajboze po nejakych 2-3 dnoch do auta a mal som niekam ist,vedel som ze na 100% ho na prvy raz nenastartujem..Rozpraval som to v aut. servise..a oni??..aaa to je nic..ze pri tomto modeli pada palivo z palivovej sustavy..vraj co by ste chceli za tie peniaze.

26.07.2010 | 20:00:44 | 88sharkan Reagovat

a

ahoj, ja mam problem ze skoro kazdy rano nenastartuji auto, proste otoci klickem, slysim motor, ale nechytne. tak to zkusim znovu a to se povede, ale vadi mi ze si mi to nepovede na prvni pokus jako u meho predchoziho auta. zajima me jestli ma nekdo takovy zkusenosti a co s tim

25.07.2010 | 15:36:54 | slávek Reagovat

Pavlik

tak to mate pravdu,otacky kolisu lietaju here dole,ale hlavne po nastartovani vyleteli vzdy hore a veeelmi neochotne padali nadol.

03.06.2010 | 17:50:38 | 88sharkan Reagovat

thalia

Zdravim celkom svami suhlasim a este ktomu ked je vonka trochu chladnejsie tak pri nastartovani my zacnu skakat otacky a ked chvilu nepockam a slapnem na plyn tak auto zdochne.

11.04.2010 | 11:46:56 | pavlik Reagovat

kesll

Preco pisem 4-spolahlivost???..treba si precitat recenziu..podla mna sa auto nespravalo tak ako by bolo nove..vrzgajuce plasty,pukajuce okna,horsie radenie,neodstanitelne cmuhy pri kupe, ..co sa tyka motora bol bez poruchy,niekedy vsak mam nutkanie zavolat terjsiemu majitelovy ci je spokojny a potom mozno napisem ten krik do telefonu co mi povedal .-)

07.04.2010 | 11:19:12 | 88sharkan Reagovat

V AAA

mají u kafe stočenej tachák ?

06.04.2010 | 12:43:17 | Vašek Reagovat

6. dubna 2010 | 00:14 | lada

Jestli máš na mysly "AAA" ,tak se ti ani nedivim.Jako automechanik,když jsem nemohl po vyučení sehnat práci (všude chtěli alespoň 2 roky praxe),tak jsem měl tu možnost nastoupit v AAA jako mechanik-pomocník,i čištění interiérů,atd... -a co TAM se dělá za věci...-skoro vždycky sem litoval ty lidi,co si vybrali jejich "krásný nový" auto.

06.04.2010 | 12:26:23 | Jirka Reagovat

Bazary si najímají sůkromníky (bílý koně),kteří vystupujou jako majitelé při prodeji takže na to taky bacha,když je v techn.zapsanej chvíli.

06.04.2010 | 10:29:55 | Jirka Reagovat

For Anonym

Radek má pravdu, lepšie kupovať od súkromníka. Aspoň vidíš kto sa o to staral a môžeš vycítiť, aký má dotyčný k autu, alebo celkovo svojim veciam vzťah. Kdežto v bazári Ti bazárnik ponúka dajme tomu 100 - 150 áut a väčšinou vie veľký prd o tom, čo s tým konkrétnym autom kto robil. A nové autá sú zbytočne predražené.

06.04.2010 | 10:24:45 | Matúš Reagovat

Kluci,je to na pikaču.4pětiny jsou přetočený,kupujte jen nový auta.

06.04.2010 | 01:24:25 | AnoNym Reagovat

v bazaru o třech pismenech byh si nekoupil ani kolo

06.04.2010 | 00:14:49 | lada Reagovat

Bazarům se už dá taky někdy věřit...koupil jsem auto s 320tisícy na tacho a seviskou. Rok v. 2002. Víc to auto určitě nemá. Nevím kdo by si dával práci přetočit tachometr např. z 400 000 na 320...navíc auto bylo v době koupi staré přesně 7 let, takže nájezd lehce přes 45tkm za rok je celkem věrohodný. Divné je, když TDi octy a passaty z roku 1997 mají v bazarech "najeto" kolem 130-150tkm:D

05.04.2010 | 23:51:48 | Jirke Reagovat

to Radek

A v čem si pomůžeš ?Taky můžou být stočené km a ve velkém procentu budou stočené.Kdyby ti nahoře,co s tím můžou něco dělat,něco dělali,tak by se to nedělo..

05.04.2010 | 22:23:00 |  Reagovat

Komu není rady, tomu není pomoci, tři písmena je prostě vrakáč. U ojetiny je nutné hledat v privátní inzerci, nikoli bazary či překupníci.

05.04.2010 | 20:25:47 | Radek Reagovat

Samozřejmě,že se dá.Ale je to o velkém štěstí !A jen blázen vyhodí své peníze za něco tak nejistého,jako je auto z bazaru.Koupil jsem auto v bazaru o 3 písmenech.Mělo najeto 78 tis za 4 léta.To určitě !Ale to jsem poznal až pozdě jak jsem do toho valil prachy.A když jsem chtěl využít jajich slavnou záruku,tak se mi vysmáli!Podle těch oprav to muselo mít hodně přes 200 tis.Ale nebylo to nijak poznat na vzhledu,auto bylo jak nové.Takže znovu opakuji a varuji:ojeté auto a hlavně z bazaru je velká sázka a hodně vyhozených peněz.

05.04.2010 | 19:21:24 |  Reagovat

Ja nevim proč by měli být všichni naivní. I v bazaru se da koupit slušne auto s nestočenym tachometrem. Napřiklad ja sem koupil 6,5 roku stare auto citroen xsara HDi a najeto 76 tis a bazar tam nechal i nové zimní pneu, střešni nosič a dalši drobnosti. A kilometry sedi na 100 procent. Bylo koupeno a servisovano v Brnocaru, bylo po velkem servisu a prodano bylo přes jiny bazar. Možna sem měl jen štěstí, ale dovozovku s nejasnym puvodem bych nekoupil a cena byla stejna jak dovozu

05.04.2010 | 18:28:38 | lada Reagovat

Tak to súhlas.

05.04.2010 | 14:30:32 | Matúš Reagovat

Matúš

Pokud majitele znáš a věříš mu,tak budiž.Ale auto koupené v bazaru má v 99 % přetočené km.

05.04.2010 | 14:29:18 |  Reagovat

To nie je naivita, ale holý fakt. Prvý majiteľ mal okrem Passata ešte ďalšie auto na leto. Na zimu si potom kúpil Touarega a Passat nepotreboval. Takže auto jazdilo prakticky len 5 rokov. A za 5 rokov 150 tis. km je celkom uveriteľné.

05.04.2010 | 14:23:35 | Matúš Reagovat

Hej a ešte som zabudol,

by si sa divil po koľkých km je schopné sa auto pokaziť. Experti na to sú hlavne vo VW so svojimi 2.0 TDI motormi. Hlavne tie prvé kusy sa veľa km nedožili :-P

05.04.2010 | 14:20:37 | Matúš Reagovat

Matúš

Když jsi tak najivní a věříš tomu,tak nic proti.Taky jsem byl a stálo mne to pěkných pár desítek tisíc.

05.04.2010 | 14:19:47 |  Reagovat

For Anonym

A môj ocko kúpil 10 ročný nestočený Passat 1.8 Turbo so 153.000 km. Zázrak ???

05.04.2010 | 14:16:13 | Matúš Reagovat

to 88Sharkan

Nechci ti brát tvé iluze o koupeném autě,taky jsem koupil 4 roky auto najeté 78 tis(akorát že to byl citroen xantia) a pak jsem se nestačil divit jak se to sralo a sralo a já do toho jen vrážel prachy.Samozřejmě,že už si nemyslím,že to mělo najeto tak málo(to by se žádné auto nekazilo).Žádný soudný člověk by se po 4 letech nezbavil dobrého auta,jedině,že by se mu to sralo nebo jsou přetočené km a má to podstatně víc najeto.A že se všechny ojetiny přetáčí,to všichni ví,akorát se s tím nic nedělá.

05.04.2010 | 14:12:26 |  Reagovat

Mňa skôr prekvapuje, že to vôbec písal. Škoda času, ak sa auto drbe po 5.500 km, tak ho treba urýchlene predať. Celá recenzia je divná, načo to recenzent kupoval ? Za tie love čo stojí nová Thalia si kúpiš poriadne auto. Ale už by nebolo nové a to si Slovač nemôže dovoliť. Čo povie sused ? Nech Mondeo slúži, konečne máš poriadne auto !

05.04.2010 | 14:09:49 | Matúš Reagovat

Poruchovost vozu.

Není mě jasné, a proto se chci zeptat.
Proč a zjakého důvodu hodnotíš spolehlivost vozu známkou 4, když jsi ještě neměl žádnou poruchu? Můžeš mi to vysvětlit?

05.04.2010 | 13:37:35 | kesll Reagovat

PA-thalia

Vazeny uzivatelia prizovacieho prostiedku PA-thalia..po svojej skusenosti,som sa davnejsie rozhodol danne vozidlo predat co sa mi napodiv uspesne podarilo a uz som sa rozhodol neriskovat a kupil som si "auto"..Moj vyber myslim,ze bol dobry a teraz si neviem auto vynachvalit.Kupil som si Ford Mondeo sice ojazdene "4r stare,najazdene 80tis..originalnych!!!" a neviem si ho zatial vynachvalit..az na par malickosti sa mi auto zatial velmi pozdava.Cas ukaze ci to bola dobra kupa,alebo to bude voda na mlyn hlasacom teorie,ze racdej nove lacne auto,ako ojazdene.Musim vsak podotknut,ze nejazdim vela hlavne cez vikend a ked casto i dlhe trasy a tahlia nieje zrovna to prave orechove na taketo trasy...Viem budete pochybovat a vyvracat toto tvrdenie,ale sto ludi sto chuti a mne danne vozidlo akosi nechutilo.Odstupom casu som sa od neho odosobnil a zistil som,ze medzi nami akosi neprebehla iskra mozno to molo tym,ze bolo kupovane cez srotovne a dostal som ho az po 3 mesiacoch a bol som ukrateny od toho momentalneho zalubenia a osialu.Thalia ma svoje silnejsie i velmi slabe stranky,netvrdim ze je to total chodiace monstrum,ale ak mam byt uprimny mna neoslovilo a sklamalo..Po piatich mesiach som mal z neho asi taky pocit,ze kedysi moj starucky peugeotik 405 je hodnejsie auto ako toto....A na zaver,viem ze sa to neda zrovnavat Mondeo Thalia ,viem ze su to ine segmenty,ale moj pocit je neporovnatelny za tie iste peniaze!!!!..Thalistom prajem vela prejdenych kilometrov v zdravy a bez poruchy.

17.03.2010 | 21:46:28 | 88Sharkan Reagovat

No vážně se tím

nehodlám zabývat ani prohlížet stránky nebo volat do zastoupení rencka :-) , ale v ČR obecně platí, že minmální záruka na takovéto zboží je 2 roky ze zákona a tu nelze ničím omezit (ani proběhem km, pokud by to nebylo extrémní např. 500 tk, ale to by stejně rozhodl až soud).
Předpokládám, že vzhledem k tomu, že jsme členy EU je to na Slovensku stejné.
Čili 2 roky VŽDY a pkud za dva roky najedete více než 60tk, tak šlus, pokud ne , tak buď do 4 let nebo 60 tk, většinou je ale v té tzv. prodloužené záruce nějaký fígl typu, že neplatíte díl , ale práci ano, nebo obráceně ap. Takže pokud se někdo chystáte ten krám koupit, doporučuji přesně zjistit podmínky oné "prodloužené záruky", aby se nevstahoval jen na dolévání vody do ostřikovačů :-))

19.02.2010 | 13:19:36 | Vašek Reagovat

moze byt

No asi to budu rozdielne podmienky. Tu na slovensku je ta zaruka vazne iba 60 000 km.

19.02.2010 | 11:30:38 | anonym 13:02 Reagovat

Anonyme 13:02

...hmmm, tak se podívej na renault.cz, tam se mluví jen o 2 letech a dále je možni si další prodloužení doplatit. O 60000km ani zmínka. Tak jsou asi různé podmínky...

19.02.2010 | 10:57:42 | Chleborad Reagovat

vasek

No pozri si stranku renault.sk a daj si cennik thalie a tam to je napisane presne : 4 roky alebo 60 000 km podla toto co skorej. A o neobmedzenych km do dvoch rokov tam nic nepisu. Takze to bude tak ze 60 000 km a smitec. Je to sila.

19.02.2010 | 10:00:59 | anonym 13:02 Reagovat

No nestudoval jsem to,

protože mne už fakt renault nezajímá, ale bude to tak, že 2 roky bez omezení počtu km, poté buď další 2 roky nebo do 60tk, podle toho , co nastane dřív. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že renault to vyhodnotil z posbíraných dat velmi přesně, neboť u mne všechny větší závady nastaly právě po těch 60tk.

19.02.2010 | 07:36:43 | Vašek Reagovat

Chleborad

Co som nepochopil na texte : 4 roky zaruka alebo 60 000 km (podla toho co nastane skor) ? mozes mi vysvetlit co som na tom nepochopil ? Proste thalia ma zaruku 60 000 km !!!!

18.02.2010 | 18:20:08 | anonym 13:02 Reagovat

Se spotřebou

souhlas asi 65.000 z těch mnou také najetých skoro 130 tk jsem ji měl stejnou, potom šla na 7 ,ale ne vinou auta, prostě jem začal víc spěchat (1,4 8V), ale těch závad bylo hafokrát více nežli je únosné u jakéhokoliv byť sebelevnějšího "auta".

18.02.2010 | 16:53:34 | Vašek Reagovat

Anonyme 13:02

V prvý řadě neumíš asi chápat text a v druhé řadě jsem s "Tálkou" dnes překonal 130000 km s průměrnou spotřebou 6,46 l/100km, měněnými brzd.destičkama a jednou poruchou - ulomeným káblem od kufru. A že by mě vadily nějaký tvrdý plasty nebo neslícování palubky o 1mm ke dveřím, to mě fakt děsně hryže :-))).

18.02.2010 | 14:02:18 | Chleborád Reagovat

teraz som mal v ruke letak na novu thaliu. No skoro som odpadol. To ste vedeli ze thalia ma zaruku iba na 60 000 km ? -akoze nechapem. to co je. o je asi najkratsia zaruka na auto na svete. Asi to o niecom svedci.

13.02.2010 | 13:02:25 |  Reagovat

Fakty

Milý Sharkan,

ak sa abstrahujem od pravopisných hrubiek vo Vašich komentároch, tak konštatujem, že Thalii vytýkate nasledovné:

1. Stopy vosku na kapote a neadekvátna reakcia autorizovaného predajcu.
2. Pukanie predných okien.
3. Väčšie nakláňanie v zákrutách a horšie vedenie stopy vo vyšších rýchlostiach.
4. Mäkké predné sedadlá s horším bočným vedením.
5. Zlý výhľad dozadu pri cúvaní.
6. Malý prierez priestoru pre nakladanie do kufra.
7. Nejednoznačné radenie rýchlostí.
8. Žblnkanie v poloprázdnej/poloplnej nádrži.
9. Slabý motor.

Stručne k jednotlivým bodom:

Ad. 1. To nie je chyba auta. Skôr Vaša, lebo ste nemali prebrať vozidlo, na ktorom bol viditeľný problém s lakom.
Ad. 2. Máte pravdu, tesnenie predných okien pri vyšších teplotách puká. Nemá to však vplyv na jeho tesniace funkcie.
Ad. 3.- 8. Keby ste si pred kúpou auta prečítali na tejto WEB stránke recenzie Thalie, tak uvedené problémy ich majitelia uvádzajú. Potom by ste si mohli pri skúšobnej jazde overiť, či Vám tieto vlastnosti vadia a ak áno, auto si nekúpiť.
Ad 9. Výkon 75 koníkov pri hmotnosti Thalie rozhodne nie je v danej cenovej kategórii málo. Ak chcete výkonnejšie auto, kúpte si (trocha) drahšie Lamborghini.

A teraz môj osobný názor, ako bývalého majiteľa Thalie. Auto má pre normálne jazdenie dostatočnú akceleráciu, určite lepšiu ako väčšina Fábií. Nakláňanie sa v zákrutách je vec zvyku. Mäkké pruženie, vyšší podvozok a mäkké sedadlá som na našich hrboľatých cestách vnímal ako prednosť. Veľký kufor som ocenil, čo neprešlo cez nakladaciu plochu, to som hodil na zadné sedadlá, či na strechu (to sa mi stalo raz za rok). Nepresné radenie - teraz mám Hondu Accord a tá má ešte menej presné radenie. Podrobnejšie viď moja recenzia Thalie na tomto WEBe.
Záverom - koľko ľudí, toľko chutí. Niekto si potrpí na rôzne tuningové doplnky, iný chce mať výkonné športové auto, ďalší si lieči drahým autom svoje komplexy. Ja patrím medzi ľudí, ktorí potrebujú auto pre dopravu z bodu A do bodu B. Hodnotím pomer výkon/cena. Z tohoto uhla pohľadu považujem (napriek všetkým nedostatkom) Thaliu za špičkové auto. Zdôrazňujem, že hovorím o pomere výkon/cena, nie o porovnanie s oveľa drahšími vozidlami. V opačnom prípade by som samozrejme týmto adjektívom hodnotil napr. vyššie zmienené Lamborghini.

13.02.2010 | 12:52:40 | Vlado Reagovat

Chachacha

"Rozpačite dojmi,slaby motor,pocit lacného auta odflaknutého v Turecku". To je k nepochopení, proč si recenzent pořídil odfláknuté auto a navíc se slabým motorem. To ho vyhrál v loterii? Nebo byl při výběru ožralý? Nebo objednával podle obrázku přes i-net? :-)
To je tedy počteníčko :-)))

09.02.2010 | 15:33:14 | Jablonečák Reagovat

Renault Thalia II tesnenie na olejovom filtri

Chcem sa podeliť s mojou skúsenosťou ktorá sa mi prihodila tento týždeň 25.1.2010. Mám novu Renault Thalia II kúpená v máji 2009 najazdené mám 6000 km . Ráno som šiel do práce, bolo - 14 st.C. Po asi 3 km sa mi rozsvietila kontrolka mazania a STOP zastavil som okamžite a pozrel sa pod kapotu motora. Zisti som že je všade rozstriekaný olej . Samozrejme že som hneď volal asistenčnú službu , trochu to trvalo kým prišli ale odtiahli ma do Renaultu . Prímaci technik pozeral skade vytiekol olej ale nezistil hneď nič . Ale hneď prišiel aj automechanik a ten zistil hneď príčinu. Predstavte si čo zistil. Tesniaca gumička na olejovom filtri bola mierne vyskočená doboka a odtiaľ striekal olej. Samozrejme hneď na počkanie mi to urobili a samozrejme zdarma veď auto je v záruke. Technik sa čudoval že niečo také sa stalo a že to vydržalo 6000 km. Mne to pripadá že s takým niečím sa ešte nestretol. Neviem či sa to dá považovať za poruchu motora ? Vie mi niekto vysvetliť ako sa môže niečo také stať ? Mal niekto také skúsenosti ? Budem rad ak sa niekto prípoji a napíše svoj názor alebo skúsenosť. Môžete mi napísať aj na email: s.fe@szm.sk

28.01.2010 | 21:31:02 | stejo Reagovat

autorovi recenze

Váš postoj opravdu nechápu. Než si koupím nové auto,
což nestojí pakatel, tak si ho pořádně prohlédnu a vyzkouším.
Zkušební jízda mně přece ukáže, jestli mně to auto vyhovuje, nebo ne. Samozřejmě pokud jsou moje nároky vyšší (a hlavě na to mám),nekoupím si Thalii. Tohle auto kupují lidé,
kteří chtějí nové auto a nemají na kontě 5 "mega."

20.11.2009 | 13:59:54 | marne Reagovat

88sharkan

Já tě vůbec nenapadám, mám z tebe srandu. Koupit si věc a nadávat, že ti nevyhovuje, to je vtipný, ne? Až si půjdeš koupit boty, kup si správnou velikost a barvu, která se ti líbí, ať zas nekňouráš, jaký jsou ty boty blbý :-). To je vše. Jo a který jsi ty? Ten sedlák nebo primitiv? Možná primitivní sedlák :-). Dej si hadr na hlavu pelášej do bazaru pro nějakou objetinku, budeš spokojený. :-)

20.11.2009 | 11:19:30 | GEDEON Reagovat

Mám ji taky a neviděl bych to až zas tak tragicky.Na rovinu je to levný auto a nelze od toho čekat zázraky v podobě jízdních vlastností Focuse,Mondea prostornosti Superbu,sedaček z Golfu a kufru z Octavie.Jezdil jsem v mnoha autech a jízní vlastnosti Thalie jsou trošku divoký,ale dá se na to zvyknout.Po dálnici to sviští v pohodě tachometrových 140,GPS 130km/h.
Spotřebu mám dlouhodobě 5,7l/100 km.Vyhýbací manévry v běžným provozu bez žádnýho nebezpečí,že se naklání neznamená že se hned musí převrátit.Mám najeto 50 000 km bez jediný poruchy.V sobotu jsem na karlovarský předjel němce s Porsche 911 a vůbec ho nenapadlo zryclit a předjet mě.Jel prostě podle předpisů a vo tom to je.Němci jsou v tomhle mnohem vyspělejší a nemusí si dokazovat,že čím silnější a větší oř tím větší společenský postavení,image,sebevědomí a já nevím co ještě a vůbec mu nevadilo,že ho předjelo sociální auto,ale tady to vypadá jako,kdyby ten co jezdí Thalií byl na dně společenskýho žebříčku.Kuci vspamatujte se takhle ten západ nikdy nedoženeme.

16.11.2009 | 19:09:22 | Jiří Reagovat

GEDEON

a z ludi ako je ten dilinko GEDEON radim ked sa ti nepaci necitaj,ale toto je o tom ze ludia pisu v recenziach svoje pocity a nazory na svoje auta.ty vsak radcej citaj svoju vyplatnu pasku z hlavickov Renault,lebo si myslim,ze si predajca kovosrotu..hups Renaulta

16.11.2009 | 17:13:17 | 88sharkan Reagovat

Za 3 roky používání a 50.000 km pouze zlomený kabel do zámku kufru. Te´D mě Thalie trochu polekala, po ráno nechtěla vůbec jet, neměla sílu ani tah, pouze ve vysšších otáčkách. Už jsem se pomalu domlouval na servis. Jenže, dojel jsem nádrž vzal novou a ejhle bylo po problému. Benzín na ul. Olomoucké v Brně (z cisterny v areálu autoservisu) určitě neberte, té vody tam musela být víc jak 1/3. Pamatuju cukající motor, ale tohle.... myslel jsme, že je Thalka před smrtí...

12.11.2009 | 08:59:13 | Hanz Reagovat

Hanz tu psal, že Thalia je ve všech ohledech velmi dobrý vůz své třídy a své doby (2006) a za tím si stojí. Je fakt, že za dobu od mojí recenze, je tu spousta nových konkurenčních vozů , které jsem nezkoušel (Hyundai) a dalších x ,odelů od renomovaných značek bylo výrazně zlevněno. Dnes už bych asi vybíral i z jiných a asi vybral něco jiného.

12.11.2009 | 08:53:29 | Hanz Reagovat

Se tedy divím

Autor recenze je nějaký nesvéprávný pako nebo zas jen prudič, protože koupit si levný auto a pak kňourat, že má pocit "lecného a odfláknutého auta", to je na léčbu. Laciné hospodské hodnocení, že se naklání v zatáčkách (pán je zřejmě závodník :-)) a že je slabý motor (55kW-kdo by to byl řek?!?) svědčí o velké míře hlouposti. Ještě mohl nadávat, že se mu nelíbí barva. Další přitakávači se zřejmě vozí v konkurenčních skvostech stejné cenové kategorie nebo v letitých plečkách z třetí ruky. Zrovna Thálie, které rozhodně nejsou žádnou krasavicí jezdí po světě tolik, že užitná hodnota jasně převažuje nad tímto hlediskem.

12.11.2009 | 08:27:14 | GEDEON Reagovat

Spotreba

No ja len k spotrebe, neviem každy piše ze v meste 6,5 l,max. 7 l, ja som rad ked sa dostatnem pod 8, to nejazdim nijak zavodne, mimo mesta v pohode cca 5 l, ked idem ako dochodca tak aj pod 5 l, nomozno ešte spotreba klesne v meste, keďže je auto ešte v zábehu,

12.11.2009 | 07:43:48 |  Reagovat

Pro Anonyma

nevím co prudíš,měl jsem Sierru - kombajn 2.0 DOHC a byla to super kára, ale byla už stará a hnila, tak šla a koupil jsem "novou Thalii" - největší omyl mého života, teď jsem se vrátil k Fordu (C-Max) a opět spokojenost.......

12.11.2009 | 07:35:49 | Vašek Reagovat

Ha ha, Forďák radí Renaulťákovi :-)) Jednooký slepému :-)) Ford je přece šit, který žije z renomé značky z minulosti, popravdě občas se mu nějaký model povede, ale to Renaultu taky. Takže.... hahaha!

11.11.2009 | 20:13:07 |  Reagovat

Takže sa podarilo predať

so ziskom, alebo stratou? Dík. Ak ste kupovali na šrotovné, tak teoreticky by ste mali realizovať zisk, len neviem, ako sa Vám to podarilo v skutočnosti.
P.S. Voľakedy platilo, že ak sa kupoval W Golf, 1,6 D, tak až po najazd. 70.000 km a viac. Ak dovtedy motor nepustil, tak bol OK.
Môj otec, keď vyfasoval v robote nové auto, benzín, tak na príkaz garážmajstra musel jazdiť ako blázon pokiaľ bolo v zábehu. Ešte to bolo za socializmu, 120 km/hodinu bola vražedná rýchlosť, ale vraj, ak auto vydržalo prvých 5-6 mesiacov - to bola záruka, už vydržalo všetko.
Keď nie, fasoval sa nový motor... A opäť na pné pecky, vonku -20... .
V 99 podnik skrachoval, predali Tatru 603 do šrotu s najazdenými 800.000 km, T 613 s cca 500.000 km, motoricky OK. Zabehával ich otec...:)) Mať vtedy ten rozum, tak ich kúpim a šup do šopy na špalky..:))

11.11.2009 | 19:22:29 | ľuboš Reagovat

Tak člověk se stále učí, třeba i ostatní časem pochopí, že tyto auta nemají smysl. Jinak u Mondea doporučuji motor V6, nezničitelný, rozumná spotřeba....., zn. když chci, tak se svezu.:-)) Šťastnou ruku. P.S. Focus II. je opravdu malé auto.

11.11.2009 | 19:16:37 | Radek Reagovat

To ještě trochu přitlač za tyhle peníze nekoupíš Mondeo bez
dalších investic,tak za 10 000eur už se daj sehnat slušný.

11.11.2009 | 19:11:52 | Jirka Reagovat

paThalia

vazeny pani,uzsom sa dane auto predal..teda lepsie povedane zbavil som sa ho nech,len novemu majitelovi sluzi,mna sklamalo a do tejto rieky nikdy viac.Netvrdim,ze som si sneho vlasy trhlal a nikde ma nenechalo,ale aj tak sa nemozem zbavit dojmu fakt lacneho auta.Teraz idem kupovat MONDEO tak mi drzte palce z dobrym vyberom.paTHALISTOM ODKAZUJEM..PREDAJTE TO CO NAJKOR AKO JA,POKIAL MA CENU KEDZE JE AKOZE NOVE A RADCEJ KUPTE STARIE OJAZDENE.Za tie peniaze cca 6500-7000€ co zan dostanete sa da kupit vela peknych aut.Ja doporucujem Focus,Mondeo to je aspon moj vyber.

11.11.2009 | 18:15:35 | 88sharkan Reagovat

Anonyme

Ty jsi ani v jednom neseděl,já jo a můžu ti říct,že Dacia lepší není a vychytaný nejsou ani jedny.Jsou to auta vyrobená s důrazem na co nejnižší náklady a podle toho to taky vypadá a nechápu Sharkana proč to vůbec kupoval.

21.10.2009 | 16:21:57 | Pepa Reagovat

Kdysi nějaký Hanz psal, že Thalia je ve všem, naprosto ve všem lepší než.... Hahaha!!! Thalia je naprosto ve všem horší než všechno ostatní. To už fakt raději Logana či Sandero, ty jsou aspoň vychytaný :-)

21.10.2009 | 16:01:26 |  Reagovat

paTHALIA

Tak dnes som ho naleštil vyumýval a dal zopar inzerátov na predaj..Thalia mam s teba zlý pocit,ale pre mna jedno veľké ponaučenie...NIKDY SI UZ NEKÚPIM AKO CHLAP AUTO DO KTORÉHO SA NEZAMILUJEM A NEBUDEM HO MAT RAD.Kúpa z rozumu,je nanič.Ak ho predám idem kupovať Mondeo,alebo Passat..možno Focus,ale určite nie Francúza čo ma kosoštvorec na kapote..ved čo už len to môže byt za auto...presne tak na p....no nie?

21.10.2009 | 15:35:14 | 88sharkan Reagovat

komfort

tak ja som ho kupil thaliu v prvej vlne srotovneho. Kedze som mal predtym viac aut (favorit,passat,peugeot 406,octavia), ku kupe noveho auta ma viedlo skusenosti s poruchovstou tychto starsich aut. Pri mojej praci som potreboval fakt spolahlive auto, nejazdim vela ale proste rano do roboty musim vzdy prist a nie zhanat kade tade servisy, toto mi robi hento atd. Mam ho uz 5mesiac, spolahlivost hodnotit este nemozem ale kazdy den ide tak ako ma, kedze som z oravy klima mi tam vobec nechyba, komfort auta je perfektny, prejdem dieru a "nezruntuje to", sedacky sa mi az moc pacia, vytknut mu mozem len ze ak vojdem prudko do zakruty a cesta je hrbolata, auto zacne plavat. Ale to je zvyk, je to predsa mensie auto, sportovy jazden niesom, takze to nejak nevadi, takze zatial spokojnost.

17.10.2009 | 20:09:16 | smino Reagovat

šmejdy

Vážený majiteli tohoto skvostu. Ty nečteš recenze? Testy? Zkušenosti uživatelů? I 200 tisíc slovenských je hodně peněz. Ale několik let zpět jsem byl stejný jako ty. Podlehl jsem krásnému vzhledu nového Clia a ani rady odborníků - kamarádů mechaniků mě neodradily od koupi tohoto krasavce. Ovšem co jsem zažíval již po najetí 5 tisíc km, to bylo jako z hororu. A přístup servisu vždy takový, že nechtěl nikdy uznat výrobní vadu a za každou cenu se snažil za opravy dostat zaplaceno. Mé rozhodnutí dle zákona na vrácení věci posvětil až soud. Ale kolik mě to stálo peněz, času, nervů...to je nevyčíslitelné. Teď jen když spatřím zn Renault, dělá se mně zle.
Radím ti, zbav se toho za včasu, nebo po záruce proservisuješ dvojnásobek ceny tohoto krámu.

06.10.2009 | 21:52:06 |  Reagovat

dôvod

Váženy pani,každý človek si kupuje akoukoľvek vec v tej najlepšej vôle,že mu bude slúžit.Otec mal na dvore starú Škodovku,bola to doba najlepšia na kúpu motorového vozidla.Po Vianociach a kríze na automobilky prišla zla doba,nepredávali sa auta a stali im na v závodoch.Za predpokladu,že som hľadal auto na každodenne vozenie do prace cca. 10 km nepovažoval som za potrebne kupovať "drahé auto" i keď som chcel najskôr 4-5 ročny Ford Focus,alebo nejake Suzuky SX4 ulakomil som sa na statnom šrotovnom a kúpil Thaliu i keď sam som pred tým vravel že Thalia 1-generácie je najškaredčie auto na cestách a ja by som ho nechcel ani zadarmo.Nova generácia je však vydarenejšia a za cenu 200 000 sk ste to mali už aj zo zakonou- havarijnou poistkou prihlásenim a všetkym tým čo treba ku bežnej prevádzke auta.Nejazdím dlhé trasy len primeské časti ,myslel som že bude dostačujúce,teraz som však na pochybách či som nespravil zle.O to horšie sa mi to piše,že samotnému autu zhoršuje jeho renomé aj autorizovaný servis z ktorý je viac ako pochybný a vôbec nie už seriózny.Možno si ho ešte nechám do prvej prehliadky,teda rok,ale už teraz uvažujem nad predajom a následnou kúpou "normálneho" auta.

06.10.2009 | 19:53:23 | 88Sharkan Reagovat

Auto, cože??

Tohle není auto, ale parodie, jako celý Renault. Je to každopádně nejhnusnější co u nás jezdí, rozvrzané, ošizené...no a když si k tomu přičteme " pověstnou" spolehlivost firmy Renault a přístup k zákazníkovi při uplatnění reklamací, vzniká výrobek, který by se mohl stát noční můrou. A pro mě se také stal.

06.10.2009 | 19:39:08 | tom Reagovat

??

I těch investovaných cca deset tisíc euro (pakatel?) by si měl člověk předem pořádně rozmyslet...

06.10.2009 | 18:59:32 | fabian Reagovat

To Fabian

Jedině cena, protože jiný důvod ke koupi takové zrůdy být nemůže.

06.10.2009 | 18:47:06 | Radek Reagovat

?

To musí být fakt hrozné auto - po čtyřech měsících provozu ho takto objektivně kritizovat. Co Vás vlastně vedlo ke koupi tohoto typu auta?

06.10.2009 | 18:42:57 | fabian Reagovat

LEXUS

Myslim,že i Lexus je auto a pokial by som na nej našiel niečo čo sa mi nepáči tak to napišem,ale ak sa Thalia meni na panThaliu tak musim byt objektivny a napisat svoje vlasné skúsenosti a nie dristy....Iba žeby ty si pre zmenu predajca značky renault a ojektívna kritika sa zle počúva.

06.10.2009 | 10:42:19 | 88Sharkan Reagovat

Pán je nějaký akurátný, nie? Když si chtěl levný auto, tak teď nekňuč nad věcmi, které si mohl vědět (vyzkoušet) před zakoupením. PS: myslím, že ty by si našel problém i na Lexusu.....

06.10.2009 | 08:28:09 | Honza Reagovat