Recenze Škoda Fabia II
“Nic moc.”

Autor recenze: Frenki (29 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:htp 47 kW Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:1 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 26. 7. 2008

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím žádné, akorát občas nemůžu otevřít dveře ze strany řidiče.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Motor htp 47kW s průměrnou spotřebou 9 l je naprostý unikát. Motor řve jak kůň a jede jak osel. Ten kdo vymyslel přístrojovku krátké Fabie II. v ní asi v životě neseděl. Bouchání pravého kolene do přístrojovky je úplně normální, a proto nechci domyslet následky při čelní havárii " ztráta pravého kolene ".

Ten kdo vymyslel sedačky pro Fabii II. v ní asi nikdy neseděl, při průjezdu pravotočivé zatáčky, téměř vždy vypadnu ze sedačky a končím na dveřích, při průjezdu levotočivé zatáčky končím na rohu přístrojovky... " koleno auuu ". Podvozek automobilu je rovněž nedostačující, nepomůžou ani pneumatiky 195. Rád bych apeloval na vývojáře tohoto vozidla, které mi připadá jako nějaký polotovar. Určitě o kvalitě tohoto vozidla odpovídá nízký prodej, zdroj z více autosalonů. Pozitiva Fabie II. bych viděl v kvalitních brzdách a to je asi tak vše. Nákup tohoto vozu bych určitě nedoporučoval v podobné cenové relaci se dají sehnat lepší vozy.

Tento vůz jsem dostal jako služební vozidlo, jinak bych si Fabii II. sám určitě nikdy nekoupil. Ještě se vrátím k motoru htp s neuvěřitelnou průměrnou spotřebou 9 l, kdy srovnatelnou průměrnou spotřebu měl motor 2.0 l, 85 kW Audi, který alespoň jel jako ďábel, předjíždění s motorem htp je vždy velmi riskantní manévr, proto se nedivím, že máme takovou nehodovost " škodovky ".

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

to Milouš

No ono i Peugeot se splet.Treba motor 1.9D ktery montovali do 206 nepatril mezi nejspolehlivejsi.Pokud jsi ovsem myslel,mensi benzinovy kubatury (jako HTP), tak se omlouvam.

13.04.2009 | 15:28:14 | jamieson Reagovat

1.2. sport :-D

Musím reagovat na toho, kdo tu chálit fobii sport.Je to opravdu hustý a ostrý auto.A hlavně řezat s tím zatáčky musí být jedna radost.Šestnáctky gumy přenesou brutálních 65 poníků na asfalt a pak už vás nemůže napadnout nic jiného než sport :D

06.02.2009 | 12:46:33 | zdencek Reagovat

Standovi

Máš pravdu, motory 1,2 i menší obecně nejsou špatné. Patří jim buoucnost. Takový motor který uměl Peugeot ve 106, 205, i 206 (a to nejsou žádné funglovky) byly víc než dobré. I Toyota a Renault umí malé motory. Ale to je právě to - UMÍ. Škodovka prostě NEUMÍ a měla by se už chytit za rypák a začít znovu.

02.02.2009 | 19:50:13 | Milouš Reagovat

Spotřeba

Velmi se bavím nad věčným pozastavováním se nad spotřebou. Chlapi, vždyť je to 1,2 motor, ten si hoví po městě a do 90ky... sám jsem s tímhle autem nějaký ten kilometr najezdil, a když jsem nikam nepospíchal, tak město, neměsto nad 7l/100km jsem se nedostal - neboť jsem ani nechtěl. Vždy záleží na stylu jízdy, kupříkladu s Octavií TDi a pedálem na podlaze se také nejezdí za 5 litrů (vyzkoušeno)...hezký den a mnoho bezpečných kilometrů v rámci dopravních předpisů ČR :-)

02.02.2009 | 19:19:39 | Mike Reagovat

Tříválce

Tříválce není třeba zatracovat jako takové. Bohužel, ve škodovce ho zkurvili a vyrobili takovej sráč, že potom každý jak slyší o tříválci, tak se mu zježí chlupy. Ale berte to tak, že je to problém naší HTP, nikoli obecný. Třeba taková toyota umí bezvadné tříválce, a ať se to komu líbí nebo ne, budoucnost u malých aut patří tříválcům. Mají méně pohyblivých dílů, menší objem oleje a vody, celkově jsou lehčí a menší, krouťák je taky lepší než u čtyřválce stejného obsahu, a hlavně jsou úspornější. Jen se to musí umět. A tady udělali soudruzi z Mladé Boleslavi chybu. Zesrali to jak jen to šlo. Výkon slabý, spotřeba vysoká, hluk a zvuk příšerný...

13.01.2009 | 17:49:51 | Standa Reagovat

jo je to č.1 HAHAHA

http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-model/renault-clio

13.12.2008 | 23:51:01 | MIREK Reagovat

re:Itall

Recenzie na Megane a Laguny sú plné negatívnych názorov, ale na Clio 2006 som ešte nepočul krivého slova.
Pre mňa.
1. Clio
2. Peugeot 207
3. Fabia
4. Polo

13.12.2008 | 23:38:46 | Angel_M Reagovat

Rob, Angel: Též si myslím, že Fabia patří, i při všech problémech, ještě stále mezi "lepší". Nevím, jestli ji překonává zrovna Clio, recenze Renaultů jsou tu dost průšvihové, ale Clio ještě jde. Má velký rozvor, bohužel vnitřní prostor tomu až tak neodpovídá. Motůrky 1,2 Renault jsou opravdu velmi příjemné, narozdíl od chrčících HTP Škoda. Konkurenceschopnou cenu Fábie odhaduji asi ještě o 20000,- níže, než je současná, tedy od 209 900,- Kč za Classic (ne tu oholenou bez tón skel). Ta oholená by měla jít, pokud se chce nabízet, pod 200 000,-. Takže 199 900,- . A různé skladové jsem ještě pod 200 000 neviděl - chyba. Co se týká poruchovosti, myslím, že ve Škodě-auto nedomysleli tuhle věc. Pokud se zákazník zklame ve spolehlivosti vozu, pravděpodobně vyzkouší jinou značku. A těch je nyní tolik, že je může zkoušet až do kmetského věku a k původní značce už se nevrátí, pokud ho účinně nenaláká (nejspíš cenou). Mám za to, že právě tohle se projevuje u škodovek.

03.12.2008 | 11:30:29 | Itall Reagovat

Fabia je jedno z tých lepších aút. Vôbec by som sa do nej nebál ísť. Ale myslím, že Renault Clio ju prekonáva, je väčší, má dlhší rázvor, základný motor je štvorvalec a je o poznanie tichší. za pár tisíc naviac je k dispozícii 1.2 TCE s rovnakou spotrebou, ale má 100 koní.

26.10.2008 | 00:26:18 | Angel_M Reagovat

Ne-e

Zatím je to ticho po pěšině, ale škodovka má velké broblémy s odbytem fábií. Prvopočátečních pár let úspěchu Fabky spočívalo na jedné logické jistotě..."všichni" jsme měli š100 (1000), š120, favorit, felicia...logicky jsme šáhli po fábii...je to přeci škodovka, "má" levné náhradní díly (pozor ! to platilo po Felicii) takže jediná možná volba, řeknete si. Jenomže co se týče cen náhradních dílů a servisu, je dnes už úplně jedno, jestli vlastníte Fábii nebo Yaris (o spolehlovosti raději mluvit nebudu). Tyhle všechny aspekty se již dnes začínají projevovat a lidi už začínají chápat, že fabia...prostě cena neodpovídá užitné hodnotě. Pokud základní model Fábie nezačne někde na 120.000,- Kč půjde to s odbytem do háje.

01.10.2008 | 21:53:56 | Rob Reagovat

Lidi sorry fakt nechápu, jak ty prachy za takovej krám můžete dát. Kdysi jsem měl Felícii 1.6 v plné výbavě a to auto najelo bez vážné poruchy (spotřební díly neberu) 360 tis. jela krásně odspodu ani moc nežrala, ale protože nebyla pozink tak hnila, jinak bych ji měl asi dodnes. Na fábii mohu vyzdvihnou akorát podvozek, ten je lepší. Kamarád přijel úplně s novou fábií F1 poslední model, a podívejte se na detaily....to auto ani nemá saharu na chladiči...motor je přišroubovanej třema samořeznýma šroubama přímo do těch jemnejch žebírek chladiče. Podle mne je to předražený poruchový krám.

12.09.2008 | 10:04:03 | Pavel Reagovat

píšeš a nevíš o čem

je pěkné jak tady o ní píšeš,ale nejprve by sis měl zjistit jaký máš vůbec motor.totiš Htp měl 47KW u první generace fabie a ta druhá generace má 51KW pokud se tada bavíme o té silnější verzi.ta slabší je u 1.GEN. 40 a u druhé 44KW.jinak mam jí teda jen asi 2 měsice v kombíku a na spotřebu nemůžu nadávat.jezdím 50 km česká lipa Mladá boleslav a když jedu předpisově tak nemám problém jet pod 5,5l a když ne ní šlapu a mám tam pořád kolem 130-140 km/h tak jedu za 7,5.

07.09.2008 | 15:10:31 |  Reagovat

ACH JO !

To je opravdu krásná logika...kupuji si auto proto, abych ho pak dráž prodal jako ojetinu než jinou značku. Nic inteligentnějšího jsem tady opravdu fakt nečetl

17.08.2008 | 15:22:41 | XXXXXXX Reagovat

Jsem spokojen

Mát taky Fabii II HTP 51KW už rok a úplně bez problému.Jezdím hlavně po Brně ale aji na dálnici nejsem žádná brzda provozu jen je větči spotřeba.

16.08.2008 | 14:01:39 | Petr Reagovat

Také mám Fabii Sport a spokojenost..spíše to vidím na velké množství kreténů, kteří nemají doma vůbec nic a teď jen závidí..radši Fábii, kterou ještě dobře jako ojetinu prodám, než nějakou Thálii, nebo nedejbože Dacii...

16.08.2008 | 13:09:11 |  Reagovat

51 kW:O)))bezvadně sedí v zatáčkách:o)))fabia-kočár:O))))dobré hodně jsem se nasmál

16.08.2008 | 12:46:19 |  Reagovat

Fabia II 1,2 Sport

Mám tuhle Fabii, má 51 kW a jezdím s ní za 6,5l průměrná spotřeba. Mám na ní nalítáno 30000 km a už mě vozí 13 měsíc bez jakýchkoliv problémů. Sedačky mám anatomické, tam zapadnu a řežu zatáčky BEZ problémů. Bezvadně sedí v zatáčkách, nelze než doporučit. Je to sice kočár za příplatek, než je základ Fabie, ale zato se to opravdu vyplatí. Osobně jsem s Fabii moc spokojený.

16.08.2008 | 11:46:21 | zamberk Reagovat

Fabia II

Ludia vôbec neberte názor tých čo si Fabiu II pochvalujú a zvlášť tých čo majú HTP. Ja sa tomu vôbec nečudujem, vačšinou sú to ludia čo si kúpili ako nové auto Škodu 105 alebo 120 niekedy v 80 rokoch a mali ju dodnes... Ta škodovka im chodila takmer 30 rokov tak sú samozrejme spokojný, lacný servis, okrem vyvarenia vody sa tam nemalo čo pokaziť... No a teraz ked kúpiť nové, tak iba Škodovku (ved vydržala 30rokov) objem ako u škodovky105 čiže verziu HTP, ktorá má beztak viac výkonu tak sa nečudujte že niekto napíše že to má slušný ťah, tých necelých 20kW !!! je sakramentsky cítiť !!! A komfort samozrejme 5x lepší ako v 105-ke... A to nehovorím že Fabia má dokonca zabudované rádio, spetné zrkadlo na strane spolujazdca, 5 stup. prevodovku, posilovač, servo, výkonné brzdy, centrálne zamykanie... a počitajú s tým, že dalších 20 rokov ju budú mať...

10.08.2008 | 01:03:11 | Ivan Reagovat

to:Simon

Tak teď sem se zasmál, A8 4,2 r.v.07 !! Chlapče, kdybys měl na takové auto, tak nechodíš na nejaké recenze žebráckých aut!!! A žes nepřihodil nejakou recenzi s fotečkou k těm třem A8čkám z roku 2004 co tam jsou!!! Uplně to vidim živě jak nějakej človek s autem za 2.mega sedi u compu v teplakech vedle sebe pivo a dohaduje se na recenzi o sockách jako jsou Fabie!!! Pane bože!!!

09.08.2008 | 22:30:51 | Petr Reagovat

Neukazuji nic, jen svoji recenzi na vůz, jenž je dle tebe vrak. Chci si přečíst tvoji recenzi, za rok jsi s Audi A8 nalítal plno kiláků, takže recenzička by se hodila.

06.08.2008 | 16:56:59 | Radek Reagovat

Radek

Tak pokud se chceš okázale ukazovat, já to umím také. Audi A8 4,2 r.v. 2007. Upozorňuji všechny, že nemám nic proti Fábii, Fiatu Punto apod.

05.08.2008 | 21:56:48 | Simon Reagovat

zaujímavé,

ako záleží či je auto súkromné, alebo firemné. Dnešné autá nie sú hnoj, občas vodiči, bez urážky. Nemiešajme triedy hala-bala, ale súhlasím, že dnešné autá ergonómiu nepoznajú. Od Fábie cez Golfa 5, A 4, Passatom, Alteou, P 407 atď. Dnešné auto Vás niekde musí tlačiť do kolena, inak by inžinieri nespávali... Dnes som dovalil z Pargy, oproti Korfu, cez vnútrozemie GR, popri Albánsku, 60-70 Šturcov a Čertovíc v rade dáva aký taký obraz. Niektoré serpentíny na dvojku, šmykľavé cesty aj za sucha, macedon. Bitola rozbitá. Cesty v katastrofálnom stave, ako u nás. Srbsko je oáza civilizácie. Super cesty. Priemerná rýchlosť späť 80 km/ 6,3 l/100 km, smerom dole 95 km/ 6,2 l, ale iná cesta. Cez Srbsko, Maď., GR 130-l50. Motor 2,2 HDi. Tri osoby, plný kufor, auto kľaklo 5 cm, ale stlmili sa rázy do volantu a tlmičov /nové/. Okrem vyťahaných očí a trochu únavy 1520 km bez striedania, s jednou 5 min. prestávkou, cca 18 hod. vrátane hraníc Celkovo cez 38 hod. bez spánku. Všetko v pohode. Priemery skresľuje fakt, že počas státia motor beží a znižuje priem.rýchlosť. Toto urobiť na takzvanom športovom sedane, alebo " imidžovom" malom aute, vynesú ma... Aj posádku. Záleží od preferenciií, pohodlia a priestoru. A ešte niečo: robili sa seriózne testy a ukázali, že jazdenky sa viac oplatia, než nové. V prípade nespokojnosti niečo oželiete, ale skúste predať nové auto po roku...potvrdzujem výsledy testov. Nenadávajme si, ale poraďme navzajom. A čudovali by ste sa, koľko malých talianských , španiel., franc. áut jazdí vo vnútrozemí. Asi by ich nekupovali, ak by boli také zlé...

05.08.2008 | 20:52:31 | ľuboš Reagovat

Radek je debil.

hahahahahahaha

05.08.2008 | 18:55:46 |  Reagovat

Simonku, nehodnoť lidi podle sebe. |Moje recenze je zde. Kde je tvoje odborníku?

05.08.2008 | 16:38:15 | Radek Reagovat

Básnička automechaniků...

...." Němce raději mladšího, Japonce klidně i staršího a Francouze...nikdy žádného" ... Ti bystřejší jistě pochopili,že se nejedná o báseň povolných žen,ale o výrobce aut. Já bych to ještě mírně doplnil a k Franckovi bych přídal Itala Já se tímto řídím celý svůj motoristický život a musím mu dát 100% zapravdu...

05.08.2008 | 09:25:47 | Roman Reagovat

to Radek

Radku ty jsi takový samozvaný znalec, který má nejspíš nějakou ojetinu, že? Tipuji tě na to. IQ nic moc. Děláš tady chytrýho, ale sán jsi taková jedna velká nula.

05.08.2008 | 00:52:07 | Simon Reagovat

Fiat vs.Škoda

Já bych zas tak Fiat nepodveňoval, co se týka designu tak zrovna Fabie I i II nesahaj Fiatu pokotníky a co se týká motoru, v dnešní době kdy jsou automobylka tak propojeny a jedna dodává druhej!?!? Neni to tak dlouho co jste dříve narozeni nad Fiatem slintaly před Tuzexem kdy u nas v roce 1983 byla k mání Š120L!! No a dneska když kounu na Fabii II a na Punto, tak bych bral Punto!

04.08.2008 | 22:23:43 | Petr Reagovat

pro defekty

Srovnával jsem AR 166 nikoli 159. Pokud někdo pendluje mezi servisy, tak se nedivím jejich kvalitě - autorizované, když zaměstnají takový vemeno. Lituji ty, co nejeli v "autě" - koncern, že pánové. Sám mám vůz zcela jiný, nikoli Italský, ale nezavrhuji to či ono, skrz opilecké hospodské pindy.

04.08.2008 | 17:12:46 | Radek Reagovat

vam pekne peče

nemam rad ani fiat ani skodu, rad sa dam hyckat pohodlnym autom ale vozil som sa v novej crome a je celkom pohodlna, neporovnatelne oproti fabke II, ale to je dane inouu kategoriou vozidla, nechapem preco to porovnavate, konkurent fabie je podla mna punto a nie croma, to sa fakt neda porovnavat. Kolega s chuderkou cromou uz cely rok jazdi po celej EU a este nemal zavadu ktora by ho obmedzila v jazdeni.. (cca 50 000 km za rok)

04.08.2008 | 14:54:32 |  Reagovat

fuj

Než bych si koupil Fiata Kromu tak to si koupím Škodu Fabia II.To nejsou auta vždyť to smrdí lepidlem,vrže to,a nejedou, věčně to stojí před servisem a pořád mám pocit při zabuchování dveří že u fiatu to třískne jak kladivo do plechu.

04.08.2008 | 14:48:57 | Pepan Reagovat

Kroma

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hhhhaaa.
Nová kroma vůbec není kvalitní nehledě na to že automobilka na ni málem zemřela a to mi potvrdí hodně lidí.Je to prostě výtvor Italů v Koncernu a technicky není vůbec domyšlená a to že v interieru je pár plastů na úrovni to nevyřeší.

04.08.2008 | 14:42:20 | Krakonoš Reagovat

To Radek......

Ty magore ty máš v palici jenom FIAT a ALFA ROMEO jinak nic. dělám už 5 let v servisu na Fiaty a Alfy Citroeny Peugeoty no a větší sračky než tyhle auta neznám cokoli na tom chceš rozmontovat tak je rezatý nebo rovnou uhnilý.Alfa a sportovní auta to už je HODNĚ DLOUHO MINULOST.A srovnávat pasata nebo superba s alfou 159 je tak najivní a každej tě pošle do prdele.Já lituju ty blby co si to koupěj ale ať se trestaj mě to nevadí pro mě každá oprava nese peníze.

04.08.2008 | 14:35:26 | Paulus Reagovat

Ano přesně tak chceš li se stát otrokem auta kup si Alfu.Chceš li se jen vozit kup si Passat nebo Superb.

04.08.2008 | 09:53:33 |  Reagovat

/// Držte se prosím tématu a diskutujte o Škodě Fabia. Jiné věci řešte přes e-maily..Děkuji ///

04.08.2008 | 08:18:59 | Moderator Reagovat

Jedinný, co jsem našel, že Hino se spojila s Toyotou v roce 1966.

03.08.2008 | 21:56:05 | Radek Reagovat

To Krakonoš

Fiat umí malá auta lépe, než Škodárna, která může použít a vymyslet jet to, co jim hakoš dovolí. U velkých vozů, např. nová Croma, je kvalita na velmi vysoké úrovni, to jsou fakta, co VWfil nechce slyšet. Ovšem neprodává se - Fiat. Musela by se jmenovat jinak - např. Volkswagen. Jinak Alfa jsou sportovní vozy, ovšem jsou náročný na údržbu. Alfa posere kde jakou Škodárnu. Doporučuji si sednout do AR166 a pak do Superbu nebo Passatu. Pak pochopíš, o čem Alfa je.

03.08.2008 | 21:43:48 | Radek Reagovat

common rail

ja v common rail nevidím žiadnu výhodu oproti iným dieslom, čím primitivnejší systém davkovania paliva, tým je spolahlivejší vzhladom na to čo za hnoj sa predáva u nás na pumpách a ešte ked prihliadnem nato kolko stojí jeden vstrek na common rail a kolko obyčajný... Sám mám Scenic a kúpil som si práve kôli tomu z motorom Dti, Dci má o 3kW naviac, a vstrek tam stojí 2x viac a nikdy neviem kde sa čo podarí natankovať aj ked pumpy ako Tesco obchádzam...

03.08.2008 | 21:42:00 | Ivan Reagovat

To Radek

CR schopný provozu byl vyvinut cca v r.86, v nákladních autech je stejný jako v osobácích, a Hino je asi tak dcera Toyoty jako Isuzu (ne)patří GM. Alfa patří do skupiny Fiat, asi tak jako Volvo Fordu-má velké pravomoci co se týče vývoje motorů a první CR v os. autech měla opravdu ona, nicméně je pravdou, že Fiat vývoj (zvyšování tlaku v zásobníku) dotáhl do konce a je v tomto směru jedním ze světových lídrů, příští rok by měl světlo světa spatřit systém VI. generace s plnícím tlakem cca 2000at., právě od Fiatu.

03.08.2008 | 21:00:12 | Werner Reagovat

A co jako má být Radku.

Alfa je sice jedna z prvních co používají comon rail ale rozhondě to zní nedělá žádný super auto,pořád to je jenom plechovej ital ,kterýho předjel kdejakej Korejec.Nehledě na to že zpátky jsou to časy před 2 lety Fiat byl napokraji konce ta automobilka byla lidově "v prdely".Kůli strašný kvalitě aut.Sice to přežila ale je to pořád jenom plech bez větších výhod.Takže mě nekrytizuj za to že jsem napsal že motory TDI pumpa-tryska jsou zastaralý a škoda by to měla změnit ,když už to má kdejakej Fiat,Peugeot,Citroen,kia,Hyundai,a Japonci .

03.08.2008 | 20:57:04 | krakonoš Reagovat

P.S. Alfa Romeo patří komu?

03.08.2008 | 19:31:41 | Radek Reagovat

To Jan Werner

Švýcar ho vyvinul v 60-letech. Hino vyrábí náklaďáky a autobusy - "dcera" Toyoty. Čili tento typ CR by určen pro NÁKLADNÍ vozidla. Blíže zde -

03.08.2008 | 19:17:40 | Radek Reagovat

Simon IQ -

Simon je trošku s IQ v zápornejch hodnotách!!! Takovej blábol, jako že někdo dá 300tis za krám a nemá na nové, hovoří za vše! Nevim jak u nich v Troubově, ale u nás začínaj nové auta někde kolem 190tis. No a že si myslíš, že když si přídíš nové, tak že seš bez problému, svědši zas jen o tom že seš rád že tě vaši nechaj jezdit na kole kolem baraku!!! Ve firmě sem měl 5. Oktavek a srala se každá od samého začátku, kolega Fabii po 1500km výmena převodovky , atd. tak už prosimtě nečuchej ten toluen!!!

03.08.2008 | 18:59:52 | Petr Reagovat

CR ! To Radek

CR vyvinul v 80-tých letech jistý švýcar ve spolupráci s japonskou firmou HINO, která jej začala va svých vozech používat jako první, pak následovala Alfa a poté Fiat. Takže né Fiat jako první Radku. Jinak 1,2 htp je opravdu k pláči, ale někomu to stačí. Pokud někdo nezná automobilku Hino, a chce se zde nesmyslně rozkecávat, je další debata nesmyslná. Taky si myslím, že většina lidí co se baví na toto téma (CR), ani nezná rozdíl mezi CR a PD.

31.07.2008 | 20:38:02 | Jan.Werner Reagovat

:-))))))))))))))

:-))))))))))))))) pobavil šem še. No tak další jantaři v komentářích kde jste????????? už na vás netrpělivě čekáme............

31.07.2008 | 13:10:49 | Jerry Reagovat

Ohlas ke konetáři pod tímhle

Již v první větě tvého komentáře je patrné že rozumíš autům jak koza petřeli haha tak běž radči do fabie ty magore na kterou díly zrovna levné nejsou BAVORÁK najede tolik o čem se fabii může jen zdát a to klidně i 15 let starej kousek je lepší než fabia magore ¨.Jen mozek tupého čecha bere BMW jako auto na machrování ssss já ocenuji kvalitu vozu a BMW i s 500 000 tisíci km ty troubo splní hravě tvoje požadavky je poznat že máš plečku a závidíš a v bavoráku si nikdy nejel a díly jsou stejně drahé jako na většinu vozů LAMO .A JESTLI MÁŠ TOLIK PRACHŮ TAK SI S NIMA VYTÍREJ PRDEL A NEMACHRUJ TADY ZBOHATLÍKU

31.07.2008 | 02:18:18 | VlastiK Reagovat

Nechápu, kdo si kupuje ojeté BMW za 300 klacků, prostě má holou prdel a chce být in. Když BMW tak pětku tak kolem mega a půl, ale na to tady ty přiblblíci nemají prachy a ještě dělají machírky, že mají ojetej krám. Vždy je lepší nové auto, než ojetej sráč, je to jenom otázka peněz. Na nové auto nemám a chci BMW. Jak můžeš chtít BMW když na to do prdele nemáš? Tak krám za třista a budu bourák než se mi něco vysere a zase není na opravu. Trapná situace. Znovu opakuji nejlepší je nové auto a kdo říká, že ne, tak na to prostě jenom nemá prachy.

30.07.2008 | 23:01:21 | Simon Reagovat

jo Škoda se mi nelíbí ani už svojí politikou, proto jí nechci dotovat. No mě právě příjde, že BMW v benzínu bude spolehlivější, je to přece jednodušší motor a tak opravy nejsou tak nákladné. U naft se bojím turba, které když se v Bávovi podělá, tak se nedoplatím..Modea mě moc neberou, chtěl bych právě to BMW a je fakt, že spoustu dílů je dneska i druhovýroba či repasing, tak by to tak drahé být nemuselo..

30.07.2008 | 21:42:53 | Lojzek Reagovat

to: Lojzek

Bejt tebou, jdu zrovna do ty nafty!! Protože zrovna ty auta co ponich pokukuješ, tak ty tě v benzínu sežerou! A nehledě u těchto značek na nahradní díly! Za čtvrt megak co chceš investovat, tak máš supr Mondeo TDCi 2004 se spičkovim povuzkem a spotřebou 6l a nahradní díly za polovic!!! Předražená Škoda je tak pro duchodce na dušičky a do Tesca o svátku! Navíc mam podezření že škoda ukradla starou skycu nějaky korejský automobilce, pač mi to připomína zvětšený Picanto!!

30.07.2008 | 20:21:33 | Petr Reagovat

to Pepan

LOL..tak za to máš u mě 100 bodů..fakt jsi lépe napsat nemohl.
Jinak já osobně se chystám koupi auto, chtěl jsem nové, tak jsem se koukal po Fiatech a tak podobně, ale zjistil jsem, že to jsou všechno plečky tak pro holky. Učarovaly mě BMW a Audi, teďka mi příjde, že hodně klesly a trojková řada se dá krásná kolem čtvrt mega sehnat krásně. Tak stále přemýšlím..holduji spíše benzínu, takže 1,6 max. 1,8. Dvoulitr mě příjde už moc silný a nafta dle mě patří do kamen. Tu v autě nechci...http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6468294

29.07.2008 | 21:37:53 | Lojzek Reagovat

kdýž budou pokračovat.

Když budou pokračovat a ztvárňovat auta u Škody obdobným postupem bojím se a "doufám že nikdy jak psal borec předemnou že další fabia nevijede z továrny",protože pak by vypadali Fabie,Jety,Superby jako knihovna mistra Kaplického tudiš jak se řiká: žabí hlen,chrchel,smrkanec,nebo chobotnice.Jen mě napadá že jediný ůčel těchto aut by byl jezdit strašit Rakušáky Temelínem,jinak nevím.

29.07.2008 | 20:49:11 | Pepan Reagovat

Plechovej Ital má taky CR..., asi omdlím. Vyvinul FIAT, pak to hned koupil BOSCH proboha.

29.07.2008 | 20:49:00 | Radek Reagovat

Doufejme.

Doufám že druhá generace fabie je poslední a že škoda začne vyrábět nějaký jiný auto větší,spolehlivější,levnější,bezpečnější,uživatelsky přívětivější,co se týče motorů to taky doufám že konečně opustí tříválce a začne myslet jinak i co se týče naftových motorů sistémy čerpadlo tryska už jsou hodně zastaralý a kdejakej Francouz nebo plechovej Ital už mají comondrail.
Benzinové mototry dalších desetiletí jsou hlavně v turbech a kompresorech např: TSI TFSI.A vůbec HTP,MPI nikoho neosloví fábia druhé generace je omyl,přešlap, jinak to neumím pojmenovat.

29.07.2008 | 20:36:55 | Krakonoš Reagovat

Hrůza

Palubka do kolene mě tlačila už ve starý Fábii. Nová je ještě horší. Nevím, kterej úchyl navrhl ten děsnej design alá "cihla", ale motorem HTP to naprosto "korunovali". Možná by bylo dobré se rozpomenout na zlaté české ruce a mozky a zkusit si vyvinout konečně nějaký dobrý, spolehlivý a úsporný motor, náš, český. A ne vypouštět do světa nové škodovky s vyběhlými zastaralými motory VW. Vždyť si z nás udělali němci šroťák, a valej sem techniku, kterou by už žádný němec nechtěl. A češi za to ještě platí takový prachy!

29.07.2008 | 15:28:16 | Karel Reagovat

nadávky

Pánové, nenadávad, ale psát k tématu, že někdo má služebák 1,2 haťapku, tak mu nebudem přece nadávat do hovad.

29.07.2008 | 11:58:03 | AN Reagovat

kvalita recenze vypovídá o tvé inteligenci. Jsi TUPÉ HOVADO

28.07.2008 | 21:12:22 | jacobs Reagovat

kurva, když už něco pomlouváte, tak aspoň bez hrubek, matláci !!!

28.07.2008 | 16:23:14 |  Reagovat

BRAVO!

Výborná recenze a navíc pravdivá...Díky za ni!

28.07.2008 | 14:28:09 | Jan Nas Reagovat

Neplnohodnotný motor

Škodovke sa dosť dlho darilo balamutiť nádejných kupcov presviedčaním o výhode trojvalca.Osobne som vlastnil trojvalec vo Wartburgu /dvojtakt/ a potom ešte turbo diesel v Alfe 33.Wartburg sa už nevyrába,no ku koncu začali s montovaním štvortaktov.Alfa sa tiež poučila a dnes v ponuke nie je agregát s troma valcami.Takto došlo aj na Škodovku.V dnešnej konkurencii ponúkať neplnohodnotné vozidlo /trojvalec za plnohodnotné nepovažujem/ za cenu vysoko nad konkurenciou je samovražda.Keď k tomu pridáme nevydarený exteriér je to hotavá katastrofa.

28.07.2008 | 13:53:49 | Mike Reagovat

Skoda Fabia II

Tahle recenze ma dve roviny. Prvni rovinou je frustrace jejiho autora z toho, ze ho zamestnavatel "odbyl" takym autem. Druhou rovinou je auto samo. Vubec nepochybuji o tom, ze Skodovky jsou kvalitne udelana a vetsinou spolehliva auta, sam jsem se najezdil nekolik set tic kilometru s Fabii, a Octaviemi obou generaci, vim o cem pisu. Jina vec je ale design soucasne generace Fabie, ktery je naprosto priserny, zejmena pri pohledu zezadu je to hruza. Myslel jsem, ze verze kombi na to bude lepe, ale bohuzel. Dalsim problemem je tragicky vyber motoru - trivalec 1.2 HTP, to nelze chapat jinak nez legraci, motor 1.4 by mohl byt tim nejslabsim, ale je to tak pro klidase a kochaci jizdu, prvni motor, ktery tezke Fabii sedne je motor 1.6, jenze ten je neskutecne drahy a taky notne zastaraly. Vubec se nezminuju o cene, je vseobecne znamo, ze skodovky jsou dost drahe a zejmena u nas, kde si drzi stale vysokou miru popularity je nejdrazsi v Evrope. Pro me osobne skodovku nebrat, nelibi se mi, nemam rad prodejni politiku koncernu VW, je dle meho dost predrazena a hlavne ma ji doma temer kazdy.

28.07.2008 | 13:44:14 | BAryk Reagovat

češtinář zrovna nejsem.

Vzhledem k tomu že debata o nové Fabii rychle pokračuje přidám pár řádků v předchozím komentáři se borec zmínil o ekologii jo fabia se prodává už myslim i pod označením Green line slibuje nižší spotřebu a menší emise ALE### je dražší než normalní což u většiny čechů je rozhodnutu. POTOM nižší spotřebu dosáhnete fakt o málo protože Fabiia2 tdi spotřeba něakých 5l když jedete normálně a Green line ani ne o půl litru škoda vám slíbý ještě menší čísla a za tu cenu??haha a emise hoho co letadla armádní průmysl továrny...to jednou fábii fakt nevytrhnete a co si myslím o výdrži motoru???a vozu????až bude mít najeta Fabie druhé řady 361 000 co má najeto můj mnohýmy zatracovaný motor 2.5tds od BMW ve voze řady 3 výroby 1995 ve kterém nic nevrže asni neskřípe a motor šlape jako hodinky pokud vám nevadí při prudším sešlápnutí plynu černý obláček z výfuku a spotřeba 7l průměr město 9 vřele doporučuji hmm Jinak na Fabbie ani na škodu nejsem nijak vysazenej měl sem možnost jet v hodně vozech a sou i horší auta než je Fabie takže pokud seženete fabii za 80 000 kč tak do ní klidně běžte ale novou bych si jí za 250 000 aby měla aspon klimu a posilovač nikdy nekoupil . Kdo se mnou souhlasí nebo mě zatracuje NAPIšTE DALší COMENTářE čAU

28.07.2008 | 13:12:22 | VlastiK Reagovat

pro Radka

U nás ve firmě je asi 20 řidičů průměrná výška je kolem 190 cm a to s přehledem.Naštěstí jsme si jako služební auta mohli vybrat mezi více zančkami vyhrála kia cee´d s motorem 1,6 jezdíme za necelých 8 litrů a nikdo si nestěžuje že to nejede.
kdyby jsme dostali fabie tak to by jsme všichni trpěli a brzo bychom ty Škodovky naházeli do vrakáče v sousední firmě.
Chudáci lidi co musí jezdit fabii.
Skoušel jsem se tam nacpat a i tak mít nohy u brady je hroznej pocit.

28.07.2008 | 12:58:48 | KRAKONOŠ Reagovat

Nová filozofie Škodovky EKO.

Říkají že ekologickou filozofijí škody je ve výrobě maloobjemových motorů keci a keci a keci.
VŽDYŤ TY AUTA S HTP JSOU RAKVE TO NEŽ VÁS VYTÁHNE Z NĚJAKÝ KŘIŽOVATKY TAK VÁS TŘIKRÁT STIHNE PŘEJET NEJAKÝ KAMION.HTP A MPI ŽEROU BENZIN JAK JÁ NEVIM CO TY SPOTŘEBY JSOU OTŘESNÝ 9 LITRŮ TO JE SROVNATELNÝ TAK S 2,0 NEBO 2,3 PASSATEM.A NEHLEDĚ NA TO ŽE TY MOTORY NIC NEVYDRŽÍ A ANI JEJICH BRZDNÉ SÍLI JSOU NEVYUŽITELNÉ.
TAK SI TROUFNU ŘÍCT ŽE V MALOOBJEMOVÝCH MOTORECH BUDOUCNOST NENÍ ANI KDYBY SI VÝVOJÁŘI ŠKODY CUCALI PRSTY NA NOHOU.

28.07.2008 | 12:46:12 | krakonoš Reagovat

pravda nová i stará fabie je hrozná.

Možná jste se dočetli v mé recenzi na 8 let starou fábii 1,4 mpi ,kterou jsem napsal dnes a bude zveřejněna tak za dva dny.Jak je to hrozný auto.A tady se zas dočítám jak je hrozná ta nová nikdy bych nedoporučil koupi nové fabie nikomu.Otřesný auto.
Fuj ta škodovka se ale pohoršila.

28.07.2008 | 12:36:12 | honzas Reagovat

Comentář

Dobrý den , musím plně souhlasit s autorem recenze Fabia2 je něco otřesného jak po vzhledové stránce tak i po té jízdní měl sem možnost si jí vyskoušet právě ve zminovaném motoru a 9 litrů si brala naprosto standartně a po městě i 12 jinak fabia1 s 1.4 tdi po městě 5l !!! a aspon to mělo celkem odpych Fabia2 se vůbec neměla prodávat vypadá jak netopýr křížený s hrochem nebo takovým něčím tustějším a když sem chtěl vystoupit a zatáhl sem za kličku u dveří měl sem strach abych ji neutrhl o velikosti kufru nemluvě a celkovém nepohodlí.Jediná věc co se mě zdála poměrně dobrá bylo řazení ale u nového vozu je to samozřejmost nebo by apon měla být takže důrazné varování pro všechny NEKUPOVAT...pokud nejste žena:)
čau Vlasta zeZnojma

28.07.2008 | 12:11:07 | Vláha Reagovat

No co co dostal auto a nemá zrychlení z O-100 za 6s.Tak je nespokojen.To auto za to nemůže,že mu vybrali motor,který je spíše pro klidné řidiče a ne pro závodníky ve služebácích.

28.07.2008 | 10:21:23 |  Reagovat

Co se do autora takhle navážíte??Pokud není sám podnikatel ale zaměstnanec,tak prostě musí jezdit s tím co mu je přidělené ať se mu to líbí nebo ne.Tak prostě napsal co cítí.Souhlasím s tím,že spousta malých aut v podobné cenové relaci je víc a fóbie by byla to poslední,co bych si vybral.

28.07.2008 | 09:42:22 |  Reagovat

Češi?

Myslím si, že recenze i dosavadní příspěvky nic neřeší. Ale ani tento můj příspěvek nic nevyřeší a to proto, že každý si kupuje auto k účelu, o kterém předpokládá, že ho bude používat. Proto by si asi málokdo koupil služební auto používané na větší vzdálenosti s tříválcem 1,2, je logické, že když toto auto pojede po dálnici 150, 160, i když se to nemá, tak značná část českých řidičů touto rychlostí jezdí, tak musí jet za 9 litrů, když ale bude dodržovat povolené maximální rychlosti a umět správně řadit, bude jezdit s tímto motorem pod 6 litrů na 100 km. A tak bych mohl pokračovat, ale nebudu, nechci provokovat, nechci ani srovnávat atd. Jen chci podpořit několik příspěvků a to, že:
1. Je nová fabia vzhledově nepovedená,
2. je předražená, ve srovnání s jinými auty ve srovnatelné výbavě,
To co tvrdím není názor jen můj, ale řady lidí, s kterými jsem o tom hovořil. I já jsem si novou fabii chtěl v dubnu koupit, ale s motorem 1,4. Nakonec mě jeden známý, který si loni koupil fiat grande punto přesvědčil, abych si koupil fiat. Nikde jsem fiatům moc nevěřil. Nakonec jsem podlehl. Koupil jsem fiat grande ponto s motorem 1,4 v solidní výbavě za 357 tis. Kč. Dodnes jsem najezdil 10 600 km, mám za sebou Itálii a nemůžu si stěžovat, uvidím jak to bude dál. Na dovolené jsem jednu cestu 1876 km jel průměrnou rychlostí 91 km/hod s prům. spotřebou 7,1 l/100 km, 4 osoby plus potřebná zavazadla, (plný kufr).

28.07.2008 | 09:15:39 | řidič Reagovat

Já nevím, mišákům moc nevěřím, je ten Colt fakt tak dobrý, jako ty minulé generace ??

27.07.2008 | 23:54:03 |  Reagovat

Ano, Coltík je výborný. Kupoval jsem před půl rokem. Akorát má opravdu menší kufr. Ale jdou posunovat a skládat zadní sedačky, takže to není taková tragedie.
Motor 1,3 16V 95 koníků. Technologie VVTI a variabilní sání. Poloautomatická klimatizace, ABS, EBD, 4x airbag, el. okna a zrcátka která jsou i vyhřívaná, přední mlhovky, dešťový a světelný senzor, kola 205/45/16, palubní počítač, zabudované autoradio s CD+MP3 a další komfortní prvky. Záruka 5 let.

27.07.2008 | 22:09:30 | jandaxx Reagovat

Ta spotřeba, to je síla...

Mám BMW 318i, motor 85 kW spotřeba se pohybuje v rozmezí 7-7,.5l, pokud jezdím ostřeji něco málo přes 8l. Takže tu "fóbii" hoď někde do propasti. :-) Hovno to jede a chlastá jak "nemocný osel." :-)

27.07.2008 | 20:27:38 | luky Reagovat

Za cenu fabie sa dá kúpiť Colt, ktorý priestorom predčí všetky malé autá až na kufor, ale inak v porovnaní s fabiou je to pohodlím neporovnateľné auto.

27.07.2008 | 15:10:43 | michajel1 Reagovat

To je možné, jenže ber to, že Renaulty nevynikají kvalitou. Měl jsem doma Lagunu r.v. 2000 a po roce neustálých problémů s elektronikou jsem ho dal pryč. Nyní jsem koupil auto nové a jsem zatím opravdu vysmátý. Jen leju benzín a jezdím..po zkušenostech s ojetinami jsem chtěl už nové auto a i když nemá zdaleka takovou výbavu, jako moje starší Laguna, je alespoň spolehlivější, a méně žere, a to doslova o 50%. Nové Clio Grandtour se mi vzhledově vůbec nelíbí. Kvality se u Francouzů prostě bojím, nejsou to moc spolehlivá auta..já jsem v době koupě spíše sledoval auta typu Grande Punto, Swift, Ignis, Fiesta potažmo Fusion,Ceed (ten jsem okamžitě zavrhl, jelikož ho má známý a začíná se mu odlupovat lak,dokonce tam,kde je lak odloupaný mu to začalo rezivět)..atd. Nevím,ale ani jedno mě zdaleka tak neoslovilo jako Fabie, tu mám jako skladovku ve verzi Elegance, na pěkných liťácích a v metalíze za necelých 300tis. Hodně se dušovali, ale jelikož jsem to kupoval v malém městě, byly rádi za každý prodaný kus..Nevím, ale příjde mi, že jsem zatím nemohl udělat lépe. Tříválec není kdovíjaký motor, ale pro mou jízdu z 85% po městě bohatě dostačuje..člověk se musí naučit s ním jezdit..

27.07.2008 | 11:32:41 | Pavel Reagovat

Pavel to napsal sám. Je malej, takže mu vozidlo velikostí vyhovuje. Ovšem průměrný Čech (Moravák) má 180cm a kolem 90kg (mimo trosky), čili se tam fakt nevlezou pohodlně.

27.07.2008 | 11:26:58 | Radek Reagovat

Pro Pavla

Getz, Aygo, Panda....tyto auta patří na špičku ve svých třídách. s tím se taková předražená mrdka která ničím nevyniká nedá srovnat. Perfektní podvozek je ti u tak těžkého auta s tak slaboučkým setrvačníkem k ničemu. jediné co užiješ je perfektní řazení, protože musíš furt řadit, abys to nezadusil.....je to auto pro dva malé dospělé a dvě malé děcka. Myslím že daleko lepší volba by bylo Clio grandtour 1,2 16V 55kw které ve za 295 tis kč překonává výbavu SPORT u Fabie a má daleko lepší motor, živější, silnější a hlavně úspornější. a krouticí moment je na maximu ve velice širokém spektru otáček což se o 1,2 HTP říct nedá.

27.07.2008 | 11:14:41 |  Reagovat

Vážně krásná recenze.

27.07.2008 | 01:41:06 | Danda Reagovat

Bože to jsou hloupé řeči..je mi jasné, že na služebáky Fábie, se kterými se jezdí jako kdyby to byly dvoulitry se nadává lehce, ten motor je předem určený na popojíždění po městě. Uvědomte si, že český národ má jeden zlozvyk. Auto používá jako naklaďák, autobus, traktor,..atd. A to auto v segmentu prcků těžko zvládne. Proto pak všichni píší nesmysly...ani bych se nedivil, kdyby tohle napsal některý z pozitůr zde, co Fábie přímo nesnáší..P.S.: já osobně mám 1,2 51kW Combi verze půl roku a zatím spokojenost, a to dokonce i bez závady..k čertu :D Pohodlí ve Fábii mě vyhovuje, jsem menšího vzrůstu, tak s nějakým středovým panelem problém nemám, je od mého kolena docela hodně vzdálen. Sedačky jsou lepší až ve verzi Sport, jinak je fakt, že to stojí za starou belu. Ovšem řazení a řízení včetně podvozku je bezkonkurenční..a to už jsem jel i s takovými střepy jako Getz,Atos,Aygo,Panda,...atd

26.07.2008 | 23:51:59 | Pavel Reagovat

Fabia 2 ?

ŠKODA má 45000 aut na skladě, to je cca 2-měsíční produkce. FABIA 2 se skutečně špatně prodává. A není divu. Nelíbí se, je drahá. Docela dobře vypadá akorát zezadu. Jinak hubená, vysoká, předek moc kulatej. A kombík, to už je opravdu nepovedené. Pokud by dále prodávali Fabii 1, jak krátkou, tak hlavně kombi, vedli by si dnes podstatně lépe. ŠKODU táhne hlavně Octavia .

26.07.2008 | 23:07:35 | Karel Reagovat

Už měni cenovou politiku aspoň v Čechách

26.07.2008 | 14:38:10 |  Reagovat

Fabia II

Je fakt, že sa Fabia II Škode moc nepodarila. Svedčia o tom aj predajné čísla. Teraz by to chcelo asi zmeniť cenovú politiku.

26.07.2008 | 14:35:26 | Sven Reagovat

super recenzia -/??? a co dalej

26.07.2008 | 14:35:16 | brokro Reagovat

47kw ne!!!!

Fabia ll. ma buď motor htp 44kw a nebo 51kw a jinak recenze o ničem!!!!!!

26.07.2008 | 14:34:50 | Petr Reagovat

RE: 47kw ne!!!! ale sdi ano

zdravim asi som zaspal ale mam fabiu 2000 sdi a auto ide ako hodinky treba sa o to starat ine auto ani nechcem kvalita ,pomer ceny ,servis atd..mozu ist do riti ostatne auta...a fabia,celkom pohoda isel by so do toho sedel som isiel som v tom 1.2tsi auto na dalsich 10 rokov skoda len tych cien pohonych hmot to uz je neunosne...

03.03.2012 | 11:58:17 | bredo  | 88.212.37.* Reagovat