Rok výroby:2001Typ motoru:1,4MPiStav km při koupi:126 000 kmStav km nyní:153 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?13 měsícůPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:22. 12. 2006
Mé auto má nepravidelný chod motoru v případě volnoběhu. Potíže s elektrikou, z počátku přestal fungovat posilovač, po té jsem nemohla kolikrát nastartovat vůz, poté přestala siréna hlásit, že jsme nezhasla světla při otevření dveří řidiče.
Je to jedna radost za druhou. Finálně jsem musela jednoho dne zastavit vůz (naštěstí v blízkosti domova), kdy mi selhal znovu posilovač a během v teřiny jsme vůz už nenastartovala.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při návštěvě prodejce vozů Škoda za účelem zjištění závady, která se týkala posilovače (občas přestal posilovat), mi bylo sděleno, že je tato závada způsobena čerpadlem posilovače, což jsem z logického hlediska nechápala a stála si za svým, i přesto že jsem laik a hlavně žena, že to není možné, že to je způsobené snímačem, mi bylo sděleno, že se mýlím.
Po 6 měsících, kdy byl vůz na preciznější kontrole, mi bylo sděleno, že se jednalo o snímač nikoliv o čerpadlo. :)
No ojetej vuz je tak trocha kocour v pytli.Dobra volba by mohla byt koupit vuz od znamyho, hlavne kdyz je prvnim majitelem.Ale ne vzdy je to mozne a tak se ohlizime i po bazarech.A to uz je hop anebo trop.Jinak muj nazor je ze lepsi mit treba i 20-ti lety ojety a OSVEDCENY vuz jak koupit vuz ktery se mnoha lidem nepozdava...Napriklad Audi 80 a Fabie.Ale ne jenom Audi je i vice aut.Studujte recenze a presvedcite se sama.Tak zbohem.
Ještě jsem na něco zapoměl, hodnotím opravdu jen Fóbii, nejsem proti Škodovce, brácha má Octávku 1.6. 55kw a velká spokojenost. Já měl před X lety Formana-stříkačku94 a ten byl velice spolehlivý i úsporný. Město max 7.5L , štreka Slovensko 5.7 L. Fóbie byla ovšem naprostá hrůza a hloboké zklamání po všech stránkách; jízdní vlastnosti byly pochopitelně noblesní oproti Fáčku.
Mám taky 2.0 a za 10L benzínu jen město, jinak 7L a to se neploužím, jako smrad. A k těm poruchám. Vozidlo s větší kubatůrou, tudíž i velikostí vozu, se předpokládá vyšší nájezd kilometrů, než u 1.0/1.2 a podobných městských žebráčků. A o tom to je.
Lidi, uvažujte. Vy co si kupujete Fóbii a stejně dopředu víte, jak je to poruchový vůz...to je krok vedle. Honíte se za spotřebou takových 1.0/1.2 motorů (mimochodem žádná sláva) ale to že vrazíze za 1 rok nad rámec běžné údržby třeba 15.000,- Kč už nevidíte. Já si nechal poradit (po špatných zkušenostech s Fóbií)...bylo mi řečeno kup si klasickej japonskej cca 2.0 litr benzín, a budeš spokojený. Záměrně zde nepíši co mám za vůz, aby někdo nemol říct, že každý bude vychvalovat to svoje. Ale už jsem pochopil jedno, sice jezdím za 10 L, ale když vezmete cca 6-8 spotřeby Fóbie a přihodíte k tomu cca 15000,- kč při 20000 najetých km ročně, jste na tom stejně. Já vím, povinné ručení........jenže krom běžné údržby vůz nezná poruchu. Fóbie se fur srala (pardon).
100000km tak to je na tom ještě dobře některé auta jsou za zenitem při 50000km.Drahé náhradní díly.Samozřejmě,když se kupijí v autorizovaném servise.Sám jsem se přesvědčil,že tu samou součástku s tím samým etkem jde koupit mnohem levněji třeba i o 50 procent.Jen jsem nezamířil do autorizáče.
Sám vlastním VW G IV a nezávisle na sobě mě bylo sděleno v několika servisech: Jestli si myslíte, že budete jezdit do servisu jen na garanční prohlídky jako japonská auta, tak na to zapomeňte! Nechci žádnou značku vychvalovat, ale na vlastní kůži musím říci, že i já mám pojizdný problém, kterého se momentálně zbavuji a rozhodně utíkám co nejdále od jakýchkoliv ojetin.
Nic si z toho nedělej, že se Ti někteří lidé smějí kvůli pár chybičkám. Jsou to obyčejně nějakým způsobem zakomplexovaní jedinci. Jinak hodně úspěchů v roce 2007.
Vážená paní, zakoupila jste vůz, u kterého právě končil bezproblémový provoz, což je u většiny Fabií právě těch 100 až 120 tisíc kilometrů. Sice najezdíte dalších 100 000, ale náklady na servis budou neúnosné. Tedy pokud nemáte v rodině automechanika a známé na vrakáči. Náhradní díly na Fabii jsou totiž velmi drahé. Doporučuji Vám toto auto rychle prodat a pokud Vám Fabia jinak vyhovuje, zakoupit nějakou tak kolem 50 000 km. Bude sice o něco dražší, ale vyplatí se to. Může být i starší, Fabie, pokud nejsou bourané a špatně opravené, nereznou. Pokud jezdíte na pravidelné na prohlídky, tak je záruka na karosérii 10 let. Rozhodně ale pozor na levná auta tahaná z Německa. Ve většině případů jsou totiž bouraná a opravená tím nejlevnějším způsobem. Jak říká můj kolega, že není umění auto opravit, ale políčit ho na prodej. Sám jsem skoro před rokem koupil Fabii také 2001. Měla najeto 60 000 km a byla velmi pečlivě udržovaná. Kromě běžné údržby, kterou si dělám většinou sám, zatím žádný problém. Jinak Vám přeji hodně štastných kilometrú
MIlý příteli, důležité je, že rozumíš autům a umíš je dobře a levně opravit. Znám spoustu novinářů, co své práci rozumí jak koza petrželi a s pravopisem jsou naštíru. Jsem jeden z nich (totiž novinář). Tak zlom vaz!
chci jen upozornit že todle je orádách a né o češtině a když má někdo problám se psaním jako já to znaméná disléksiy tak to intelygení člověk jen přejde a těm co se mi smějí bich to hrozmě přál abi byli v mí situaci
Je to prostě fóbie.Ani já nemám chechtáků na rozdávání,taky jsem ve finále vybíral jetá Oktávka 3 roky stará (dovoz) nebo nového Getze,oboje 245 t.,a přestože nemiluju malá auta tak je to ten Getz....právě přesně kvůli těmhle problémům a navíc předtím mě vytrestal jetý Forman.
To neznamená, že pokud jsi automechanik, nemusíš umět psát česky. V jedné větě sedm chyb, ztoho tři hrubky, opravdu se radši hrabej v motorech a už nikdy nic nepiš, maximálně svůj podpis.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
No ojetej vuz je tak trocha kocour v pytli.Dobra volba by mohla byt koupit vuz od znamyho, hlavne kdyz je prvnim majitelem.Ale ne vzdy je to mozne a tak se ohlizime i po bazarech.A to uz je hop anebo trop.Jinak muj nazor je ze lepsi mit treba i 20-ti lety ojety a OSVEDCENY vuz jak koupit vuz ktery se mnoha lidem nepozdava...Napriklad Audi 80 a Fabie.Ale ne jenom Audi je i vice aut.Studujte recenze a presvedcite se sama.Tak zbohem.
14.03.2009 | 19:18:35 | jamieson Reagovat
Porovnání s Fáčkem
Ještě jsem na něco zapoměl, hodnotím opravdu jen Fóbii, nejsem proti Škodovce, brácha má Octávku 1.6. 55kw a velká spokojenost. Já měl před X lety Formana-stříkačku94 a ten byl velice spolehlivý i úsporný. Město max 7.5L , štreka Slovensko 5.7 L. Fóbie byla ovšem naprostá hrůza a hloboké zklamání po všech stránkách; jízdní vlastnosti byly pochopitelně noblesní oproti Fáčku.
02.04.2007 | 21:57:25 | Pac Reagovat
Pac
Na tom obsahu motoru určitě něco je, ale trochu (jen z principu :)) oponovat musím...co taková TOYOTA Yaris.(například).....prostě opět Japan.
02.04.2007 | 21:45:40 | Reagovat
Mám taky 2.0 a za 10L benzínu jen město, jinak 7L a to se neploužím, jako smrad. A k těm poruchám. Vozidlo s větší kubatůrou, tudíž i velikostí vozu, se předpokládá vyšší nájezd kilometrů, než u 1.0/1.2 a podobných městských žebráčků. A o tom to je.
02.04.2007 | 12:43:43 | Reagovat
Už jsem pochopil
Lidi, uvažujte. Vy co si kupujete Fóbii a stejně dopředu víte, jak je to poruchový vůz...to je krok vedle. Honíte se za spotřebou takových 1.0/1.2 motorů (mimochodem žádná sláva) ale to že vrazíze za 1 rok nad rámec běžné údržby třeba 15.000,- Kč už nevidíte. Já si nechal poradit (po špatných zkušenostech s Fóbií)...bylo mi řečeno kup si klasickej japonskej cca 2.0 litr benzín, a budeš spokojený. Záměrně zde nepíši co mám za vůz, aby někdo nemol říct, že každý bude vychvalovat to svoje. Ale už jsem pochopil jedno, sice jezdím za 10 L, ale když vezmete cca 6-8 spotřeby Fóbie a přihodíte k tomu cca 15000,- kč při 20000 najetých km ročně, jste na tom stejně. Já vím, povinné ručení........jenže krom běžné údržby vůz nezná poruchu. Fóbie se fur srala (pardon).
29.03.2007 | 10:50:14 | Pac Reagovat
100000km tak to je na tom ještě dobře některé auta jsou za zenitem při 50000km.Drahé náhradní díly.Samozřejmě,když se kupijí v autorizovaném servise.Sám jsem se přesvědčil,že tu samou součástku s tím samým etkem jde koupit mnohem levněji třeba i o 50 procent.Jen jsem nezamířil do autorizáče.
03.01.2007 | 16:04:32 | PQ24 Reagovat
Koncern VW Group
Sám vlastním VW G IV a nezávisle na sobě mě bylo sděleno v několika servisech: Jestli si myslíte, že budete jezdit do servisu jen na garanční prohlídky jako japonská auta, tak na to zapomeňte! Nechci žádnou značku vychvalovat, ale na vlastní kůži musím říci, že i já mám pojizdný problém, kterého se momentálně zbavuji a rozhodně utíkám co nejdále od jakýchkoliv ojetin.
29.12.2006 | 14:51:35 | Pavel Reagovat
automechanikovi
Nic si z toho nedělej, že se Ti někteří lidé smějí kvůli pár chybičkám. Jsou to obyčejně nějakým způsobem zakomplexovaní jedinci. Jinak hodně úspěchů v roce 2007.
27.12.2006 | 19:29:22 | Reagovat
Vážená paní, zakoupila jste vůz, u kterého právě končil bezproblémový provoz, což je u většiny Fabií právě těch 100 až 120 tisíc kilometrů. Sice najezdíte dalších 100 000, ale náklady na servis budou neúnosné. Tedy pokud nemáte v rodině automechanika a známé na vrakáči. Náhradní díly na Fabii jsou totiž velmi drahé. Doporučuji Vám toto auto rychle prodat a pokud Vám Fabia jinak vyhovuje, zakoupit nějakou tak kolem 50 000 km. Bude sice o něco dražší, ale vyplatí se to. Může být i starší, Fabie, pokud nejsou bourané a špatně opravené, nereznou. Pokud jezdíte na pravidelné na prohlídky, tak je záruka na karosérii 10 let. Rozhodně ale pozor na levná auta tahaná z Německa. Ve většině případů jsou totiž bouraná a opravená tím nejlevnějším způsobem. Jak říká můj kolega, že není umění auto opravit, ale políčit ho na prodej. Sám jsem skoro před rokem koupil Fabii také 2001. Měla najeto 60 000 km a byla velmi pečlivě udržovaná. Kromě běžné údržby, kterou si dělám většinou sám, zatím žádný problém. Jinak Vám přeji hodně štastných kilometrú
27.12.2006 | 19:10:14 | Reagovat
Kurňa, tak když neumíš psát, tak to nejdřív napiš ve Wordu třeba, kde ti to ty chyby opraví a pak to sem zkopíruj. To se přece nedá číst.
27.12.2006 | 11:21:11 | Reagovat
Nevadí, automechaniku!
MIlý příteli,
důležité je, že rozumíš autům a umíš je dobře a levně opravit. Znám spoustu novinářů, co své práci rozumí jak koza petrželi a s pravopisem jsou naštíru. Jsem jeden z nich (totiž novinář). Tak zlom vaz!
26.12.2006 | 20:38:35 | donald Reagovat
Ta čeština
chci jen upozornit že todle je orádách a né o češtině a když má někdo problám se psaním jako já to znaméná disléksiy tak to intelygení člověk jen přejde a těm co se mi smějí bich to hrozmě přál abi byli v mí situaci
26.12.2006 | 12:30:36 | Honza Reagovat
Je to Fóbie
Je to prostě fóbie.Ani já nemám chechtáků na rozdávání,taky jsem ve finále vybíral jetá Oktávka 3 roky stará (dovoz) nebo nového Getze,oboje 245 t.,a přestože nemiluju malá auta tak je to ten Getz....právě přesně kvůli těmhle problémům a navíc předtím mě vytrestal jetý Forman.
26.12.2006 | 11:41:26 | zima24 Reagovat
ta čeština
To neznamená, že pokud jsi automechanik, nemusíš umět psát česky. V jedné větě sedm chyb, ztoho tři hrubky, opravdu se radši hrabej v motorech a už nikdy nic nepiš, maximálně svůj podpis.
26.12.2006 | 07:51:11 | Reagovat
Slečno nebo maldá paní ja sam sem automechanik ařeknu vám že Fabiy bich si nekoupyl jak ja říkam je to PROBLÉM NA ČTYŘECH KOLECH
26.12.2006 | 01:29:13 | Reagovat
Nepravidelný chod
Keď máš na voľnobeh nepravidelný chod, príčina môže byť zanesená škrtiaca klapka treba ju dať vyčistiť.
25.12.2006 | 20:29:10 | michajel Reagovat
Sikovna
Ste holt sikovna holka:-)
24.12.2006 | 21:35:50 | Reagovat