Recenze Škoda Fabia hatchback
“Pro lidi, kteří si nemohou dovolit zakoupit nový vůz, může být ojetý vůz nešťastnou volbou.”

Autor recenze: Zlobilka (26 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1,4MPi Stav km při koupi:126 000 km Stav km nyní:153 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 13 měsíců Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 22. 12. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: favorit 1,35 GLX

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Mé auto má nepravidelný chod motoru v případě volnoběhu.
Potíže s elektrikou, z počátku přestal fungovat posilovač, po té jsem nemohla kolikrát nastartovat vůz, poté přestala siréna hlásit, že jsme nezhasla světla při otevření dveří řidiče.

Je to jedna radost za druhou. Finálně jsem musela jednoho dne zastavit vůz (naštěstí v blízkosti domova), kdy mi selhal znovu posilovač a během v teřiny jsme vůz už nenastartovala.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Při návštěvě prodejce vozů Škoda za účelem zjištění závady, která se týkala posilovače (občas přestal posilovat), mi bylo sděleno, že je tato závada způsobena čerpadlem posilovače, což jsem z logického hlediska nechápala a stála si za svým, i přesto že jsem laik a hlavně žena, že to není možné, že to je způsobené snímačem, mi bylo sděleno, že se mýlím.

Po 6 měsících, kdy byl vůz na preciznější kontrole, mi bylo sděleno, že se jednalo o snímač nikoliv o čerpadlo. :)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

No ojetej vuz je tak trocha kocour v pytli.Dobra volba by mohla byt koupit vuz od znamyho, hlavne kdyz je prvnim majitelem.Ale ne vzdy je to mozne a tak se ohlizime i po bazarech.A to uz je hop anebo trop.Jinak muj nazor je ze lepsi mit treba i 20-ti lety ojety a OSVEDCENY vuz jak koupit vuz ktery se mnoha lidem nepozdava...Napriklad Audi 80 a Fabie.Ale ne jenom Audi je i vice aut.Studujte recenze a presvedcite se sama.Tak zbohem.

14.03.2009 | 19:18:35 | jamieson Reagovat

Porovnání s Fáčkem

Ještě jsem na něco zapoměl, hodnotím opravdu jen Fóbii, nejsem proti Škodovce, brácha má Octávku 1.6. 55kw a velká spokojenost. Já měl před X lety Formana-stříkačku94 a ten byl velice spolehlivý i úsporný. Město max 7.5L , štreka Slovensko 5.7 L. Fóbie byla ovšem naprostá hrůza a hloboké zklamání po všech stránkách; jízdní vlastnosti byly pochopitelně noblesní oproti Fáčku.

02.04.2007 | 21:57:25 | Pac Reagovat

Pac

Na tom obsahu motoru určitě něco je, ale trochu (jen z principu :)) oponovat musím...co taková TOYOTA Yaris.(například).....prostě opět Japan.

02.04.2007 | 21:45:40 |  Reagovat

Mám taky 2.0 a za 10L benzínu jen město, jinak 7L a to se neploužím, jako smrad. A k těm poruchám. Vozidlo s větší kubatůrou, tudíž i velikostí vozu, se předpokládá vyšší nájezd kilometrů, než u 1.0/1.2 a podobných městských žebráčků. A o tom to je.

02.04.2007 | 12:43:43 |  Reagovat

Už jsem pochopil

Lidi, uvažujte. Vy co si kupujete Fóbii a stejně dopředu víte, jak je to poruchový vůz...to je krok vedle. Honíte se za spotřebou takových 1.0/1.2 motorů (mimochodem žádná sláva) ale to že vrazíze za 1 rok nad rámec běžné údržby třeba 15.000,- Kč už nevidíte. Já si nechal poradit (po špatných zkušenostech s Fóbií)...bylo mi řečeno kup si klasickej japonskej cca 2.0 litr benzín, a budeš spokojený. Záměrně zde nepíši co mám za vůz, aby někdo nemol říct, že každý bude vychvalovat to svoje. Ale už jsem pochopil jedno, sice jezdím za 10 L, ale když vezmete cca 6-8 spotřeby Fóbie a přihodíte k tomu cca 15000,- kč při 20000 najetých km ročně, jste na tom stejně. Já vím, povinné ručení........jenže krom běžné údržby vůz nezná poruchu. Fóbie se fur srala (pardon).

29.03.2007 | 10:50:14 | Pac Reagovat

100000km tak to je na tom ještě dobře některé auta jsou za zenitem při 50000km.Drahé náhradní díly.Samozřejmě,když se kupijí v autorizovaném servise.Sám jsem se přesvědčil,že tu samou součástku s tím samým etkem jde koupit mnohem levněji třeba i o 50 procent.Jen jsem nezamířil do autorizáče.

03.01.2007 | 16:04:32 | PQ24 Reagovat

Koncern VW Group

Sám vlastním VW G IV a nezávisle na sobě mě bylo sděleno v několika servisech: Jestli si myslíte, že budete jezdit do servisu jen na garanční prohlídky jako japonská auta, tak na to zapomeňte! Nechci žádnou značku vychvalovat, ale na vlastní kůži musím říci, že i já mám pojizdný problém, kterého se momentálně zbavuji a rozhodně utíkám co nejdále od jakýchkoliv ojetin.

29.12.2006 | 14:51:35 | Pavel Reagovat

automechanikovi

Nic si z toho nedělej, že se Ti někteří lidé smějí kvůli pár chybičkám. Jsou to obyčejně nějakým způsobem zakomplexovaní jedinci. Jinak hodně úspěchů v roce 2007.

27.12.2006 | 19:29:22 |  Reagovat

Vážená paní, zakoupila jste vůz, u kterého právě končil bezproblémový provoz, což je u většiny Fabií právě těch 100 až 120 tisíc kilometrů. Sice najezdíte dalších 100 000, ale náklady na servis budou neúnosné. Tedy pokud nemáte v rodině automechanika a známé na vrakáči. Náhradní díly na Fabii jsou totiž velmi drahé. Doporučuji Vám toto auto rychle prodat a pokud Vám Fabia jinak vyhovuje, zakoupit nějakou tak kolem 50 000 km. Bude sice o něco dražší, ale vyplatí se to. Může být i starší, Fabie, pokud nejsou bourané a špatně opravené, nereznou. Pokud jezdíte na pravidelné na prohlídky, tak je záruka na karosérii 10 let. Rozhodně ale pozor na levná auta tahaná z Německa. Ve většině případů jsou totiž bouraná a opravená tím nejlevnějším způsobem. Jak říká můj kolega, že není umění auto opravit, ale políčit ho na prodej. Sám jsem skoro před rokem koupil Fabii také 2001. Měla najeto 60 000 km a byla velmi pečlivě udržovaná. Kromě běžné údržby, kterou si dělám většinou sám, zatím žádný problém. Jinak Vám přeji hodně štastných kilometrú

27.12.2006 | 19:10:14 |  Reagovat

Kurňa, tak když neumíš psát, tak to nejdřív napiš ve Wordu třeba, kde ti to ty chyby opraví a pak to sem zkopíruj. To se přece nedá číst.

27.12.2006 | 11:21:11 |  Reagovat

Nevadí, automechaniku!

MIlý příteli,
důležité je, že rozumíš autům a umíš je dobře a levně opravit. Znám spoustu novinářů, co své práci rozumí jak koza petrželi a s pravopisem jsou naštíru. Jsem jeden z nich (totiž novinář). Tak zlom vaz!

26.12.2006 | 20:38:35 | donald Reagovat

Ta čeština

chci jen upozornit že todle je orádách a né o češtině a když má někdo problám se psaním jako já to znaméná disléksiy tak to intelygení člověk jen přejde a těm co se mi smějí bich to hrozmě přál abi byli v mí situaci

26.12.2006 | 12:30:36 | Honza Reagovat

Je to Fóbie

Je to prostě fóbie.Ani já nemám chechtáků na rozdávání,taky jsem ve finále vybíral jetá Oktávka 3 roky stará (dovoz) nebo nového Getze,oboje 245 t.,a přestože nemiluju malá auta tak je to ten Getz....právě přesně kvůli těmhle problémům a navíc předtím mě vytrestal jetý Forman.

26.12.2006 | 11:41:26 | zima24 Reagovat

ta čeština

To neznamená, že pokud jsi automechanik, nemusíš umět psát česky. V jedné větě sedm chyb, ztoho tři hrubky, opravdu se radši hrabej v motorech a už nikdy nic nepiš, maximálně svůj podpis.

26.12.2006 | 07:51:11 |  Reagovat

Slečno nebo maldá paní ja sam sem automechanik ařeknu vám že Fabiy bich si nekoupyl jak ja říkam je to PROBLÉM NA ČTYŘECH KOLECH

26.12.2006 | 01:29:13 |  Reagovat

Nepravidelný chod

Keď máš na voľnobeh nepravidelný chod, príčina môže byť zanesená škrtiaca klapka treba ju dať vyčistiť.

25.12.2006 | 20:29:10 | michajel Reagovat

Sikovna

Ste holt sikovna holka:-)

24.12.2006 | 21:35:50 |  Reagovat