Recenze Škoda Fabia Combi
“Ve své třidě slušné auto ale málo místa vzadu.”

Autor recenze: sparrow1 (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1,4 16v 59Kw Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:15 200 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 5. 12. 2007

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Hyundai Lantra kombi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Vadný zámek u řidiče.

Nefunkční podsvícení ovladače centálního zamykání.

Křupe v pravém kloubu ale prý s ním nic není.

Na straně spolujezdce okenko občas místo nahoru jede dolu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Cena

I při slevě kterou dostala Firma 340tis. kč za Classic navíc jen s klimou,El.okna,centál je docela dost.

Motor a podvozek
S motorem jsem vzhledem k jeho obsahu docela spokojen dokáže udržet tachometrových 150-160 na dálnici i v kopci a při předjíždění není potřeba podřazovat o víc jak jeden stupen.
Myslím že pro Fabii I je tenhle motor asi nejlepší možnost.
Největší max. rychlost jsem dosáhl tachometrových 190 a měřené zrychlení O-100Km/h 12,2s.

Co se týká podvozku jsem velice mile překvapen i na uzkých 165/70 R14 sedí velice dobře samozřejmě v rámci třídy.

Jestli někdo zná kulaták u Hypernovy na Chodově tak tam jsem jí půjčil kolegovi co už pár let Fabkou jezdí a za mého ječení že se zabijem mě svezl 90Km rychlostí aniž by kvílely gumy.
Pohodlí je pro mě tak akorát je trochu tvrdší ale i po delších cestách se necítím špatně.

Spotřeba

Ta je u mě velice rozdílná 6,3 - 8,5 na dálnici kdy tedy auto nijak nešetřím mám spotřebu okolo těch 8,5l.Ve městě jezdím za 7,5-8,5.A venek se dá zvládnout za 6,5-7l.Na delší cestě např. do Chorvatska při dálničních rychlostech okolo 130Km jsem dosáhl 6,3l.

Prostor a kufr

Vepředu spokojenost mám 180cm a 80Kg a sedí se mě pohodlně a protože sedím dost vpředu hranatá palubka mě netlačí.Ale vzadu je to tragédie mám dvě děti a když dám za sebe Chico sedačku a za manželkou sedí 4letý syn tak je konečná mezi ně se vejde už jenom jezevčík.Temn prostor vzadu je tragický.
Co se týká kufru dá se do něj vejít ale je to na hraně v létě se bez rakve neobejdu.
Celkové shrnutí

Tohle auto je vhodné pro důchodce nebo mladý pár bez dětí pak už to prostorově nezvládá.Co se týká ostatních vlastností tak ve své třidě poskytuje slušné služby a kvalitou zpracování i mnohé předčí.Design jsem záměrně vynechal jednak je okoukáná a každý má svůj názor.Mě se moc nelíbí je to takový ohlazený balvan ale ze všech variant je pro mě kombi nejhezčí.Palubní deska mě svou strohostí celkem vyhovuje vše je kde má být žádné chaoticky roznmístěné ovladače.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Jirka

Tvé rovnice by asi nepochopil nikdo, negramote. Nauč se počítat, nebo vyjadřovat. Ještě, že nám to Sparow vysvětlil. Ale tak či tak, i 30 000 km je málo na destičky. U mého starého Pežota 205 se měnily při 68 000 poprvé a nyní u nového auta mám 60 000 a jsou velmi dobré (tloušťka 4 mm). Jezdím dost a brzdím taky :-))

30.03.2010 | 23:50:16 |  Reagovat

žádný problém

Tak jsem Fabku po 83tis.km vyměnil za novou služebku.Takže zhodnotím 3roky s Fabčou.Za celou dobu mě nepotkala jedinná závada pokud nepočítám pár vyměněných H7.Takže co se týká spolehlivosti dávám za 1.Spotřeba se ustálila na průměrných 7,2 na 100km.Takže jako auto pro dva lidi bez dětí je Fabka combi plně vyhovujíci a motor 1,4 59Kw jezdí na danný obsah výborně ani na dálnici v levém pruhu nemá vážnější problémy.Samozřejmě pokud jsem měl na střeše box a na zadku kola pak to víc jak 125Km/h nevytáhlo.Pro rodinnu auto absolutně nevyhovující možná snad s dětma co nesedí na podsedáku či v autosedačce jinak vás čeká neustálá masáž zad.Objem kufru většinou na víkend postačil na dovču vypomáhal střešní box.Nová služebka to už je prostorově jiná kávička :-)

30.03.2010 | 22:17:15 | sparrow1 Reagovat

No tak asi jsem to blbě napsal takže po 30tis. se měnily poprvé a ted po druhé takže je to ted třetí sada na dalších 30 tis. :-)

21.06.2009 | 22:33:02 | sparrow1 Reagovat

negramotovi

Asi to nemá cenu,je to jako když člověk mluví do zdi.Tak ještě jednou.Máme 2 výměny destiček a najeto 60 000 km.Na servisku se jezdí jednou ročně a auto za dva roky ujelo 60 000 km.Tak při kolika km se destičky měnily?Při ročním náběhu 30 000 km je to jasný,že jo.Majitel asi pravděpodobně má po druhý servisce.Můžu ti to napsat jako matematickou rovnici,ale to by si stejně nepochopil.

21.06.2009 | 18:13:36 | Jirka Reagovat

Mimochodem, taky jezdím po Praze a furt brzdím. Mám 60 000 na první destičky. No jo, ale nemám Fabii. Tím to asi bude.

21.06.2009 | 12:52:33 |  Reagovat

Pro ty, co opravdu neumí počítat

Já, anonym, počítat umím. 1. destičky původní - 20 tisíc. 1. výměna - druhé destičky - 40 tisíc. druhá výměna - 3. destičky - 60 tisíc. Počítat se naučte vy, dvakrát měnit znamená celkem 3 sady. Na dvě sady by měnil jednou. Čau negramoti.

21.06.2009 | 12:50:53 |  Reagovat

Anonyme

Nauč se počítat.Mně vydržely 40 000 km.

21.06.2009 | 10:35:10 | Jirka Reagovat

Mám najeto 60 tis.a měnili se po druhé takže jedny na 30 tis. km což není tak hrozný.Jezdím hlavně po Praze takže to bude tím že furt brzdím a druhá věc je jasný že by třeba dalších 10 vydrželi ale co by je hoši v Goldcaru nevyměnili né :-)

21.06.2009 | 00:38:40 | sparrow1 Reagovat

Jirka

Jiříku, 20 tisíc na destičky je prostě výsměch. To by musel brzdit nepřetržitě. Mnoho z nás jezdí po městě brzda-plyn, po horách nahoru dolů, ale tohle je prostě extrém. Jen jestli si servis nemastí kapsu, protože ví, že u služebáku to nikdo nekontroluje. Tak mu jako vyměníme destičky s každou výměnou oleje :-))

20.06.2009 | 17:53:13 |  Reagovat

Trvanlivost

destiček je daná způsobem jízdy,kde se jezdí a jestli se jezdí s prázdným nebo plným autem.Tohle auto je služební takže se není čemu divit.

20.06.2009 | 17:46:42 | Jirka Reagovat

Při 60 tis. měnit dvakrát destičky??? Ty vole, to je žrádlo! To znamená 20 tis. na jedny destičky?! To je máš z papíru, nebo z Číny? To snad není možný. Fakt super.

20.06.2009 | 16:12:43 |  Reagovat

60 tis.

tak 60tis. je za mnou a zatím kromě stále se opakující nepodstatné zavady že vždy po půl roce přestane svítit tlačítko centrálu je vše O.K.
Zatím se měnili dvakrát destíčky jinak nic navíc.
Spotřeba je ted momentálně 7,2l.

20.06.2009 | 15:12:55 | sparrow1 Reagovat

to 18. dubna 2009 | 19:36 | Anonym

Co k tebe dodat...

22.04.2009 | 14:23:27 | jamieson Reagovat

Jamieson

Ty vole, to tě muselo vyčerpat, napsat tak dlouhý článek s tolika chybami a hrubkami. Nemusel sis potom dát mokrý obklad na hlavu? Jen pro tebe: Anonym je můj nick. Takže podepsat se umím.

18.04.2009 | 19:36:31 |  Reagovat

to Admin

Ty jsi Admin ??? :-)) Ty budes spise asi jenom "Admin".
Zmutovani jsi asi jenom ty, pablbe ! Technicky jsem na vyssi urovni jak simpanz, pac o tobe by se dalo pochybovat.
P.S. Kdybys byl Admin asi bys tady nepoustel vsechny ty nezajimave a neobsazne recenze kterych je tady spousta (nerikam ze vsechny).A taky by jsi sem asi nepoustel spoustu tech priblblych anonymu, ktery se neznaji podepsat a navic ve vetsine pripadu nevedi napsat vecny komentar, chran Buh recenze ! Tak zatim, Admine :-)

18.04.2009 | 19:07:39 | jamieson Reagovat

to Anonym

Jsem dva a triceti lety chlap, ktery se alespon podepise ( i kdyz jenom nickem ), narozdil od tebe.Ja sice nejsem moc dobry cestin (uznavam), ale do zrudicky mi nadavat nemusis.Jsi presne to, co napsal Stojan Kokotakus !

18.04.2009 | 19:00:16 | jamieson Reagovat

Anonym

Klídek, nerozčiluj se, čekáme na fotku zmutovaného Jamiesona. Tvor, který píše recenze typu mohl jsi koupit lépe.. znám lepší auto... musí být technicky na úrovni šimpanze, a Fabii viděl akorát na fotce. Já osobně jsem zvědav na toho E.T. Jamiesona, jen doufám, že se nelekneme.

11.04.2009 | 22:29:58 | Admin Reagovat

Stojan Kokotakus

Opice nemají kurvy, páč neznaj peníze. A kripl se píše s měkkým i, je to z němčiny. Ale to ty nemůžeš znát, v pomocné škole se cizí jazyky neučí. Musíš ale vypadat zajímavě, kokot a kaktus dohromady... To byli tvoji rodiče???

11.04.2009 | 22:15:52 |  Reagovat

Já nespím

a co jako

11.04.2009 | 21:42:24 | Admin Reagovat

AN

Admine nespi!

11.04.2009 | 21:37:51 | kraken Reagovat

Jamieson

No vidíš, teď to bylo česky správně. Nicméně bych prosil přiložit foto abychom politovali co jsi za zrůdičku. A jesli umíš česky jen vulgární výrazy, tak můžeš psát jen tak, tomu my víc rozumíme než maďarštině , slovenštině atd.

11.04.2009 | 21:29:33 |  Reagovat

Anonyme

Ty potrate z opičí kurvy drž už hubu, ty kryple.

11.04.2009 | 20:57:37 | Stojan Kokotakus Reagovat

Jamieson

Ale ještě jsi mi neodpověděl co jsi za bytost. Jestli jsi mutant slovenské mouchy a maďarské veverky a do školy jsi chodil v Rumunsku nebo co . Až podáš vysvětlení tak potom můžeš z diskuzí o fábiích navždy vyfičet.

11.04.2009 | 19:32:24 |  Reagovat

to Anonym

Tohle nema cenu.čus.

11.04.2009 | 19:23:37 | jamieson Reagovat

Jamieson

A ty neumíš psát, ani mluvit. Co jsi za maďara, ty se nevyjadřuješ ani česky, ani slovensky. Jsi tatar? A už zavři držku ty mongole!

11.04.2009 | 18:05:37 |  Reagovat

to Anonym

Jedinej hnup jsi tu ty ! Myslis, ze vsichni cekame kdy me skritizujes?Ja jsem se nepasoval za zadneho kritika, takze netrep hovadiny !Ovsem ty jsi k danemu tematu nerekl vubec nic ! (ani tolik co ja).Krome tech sprostejch urazek asi nic jineho nevis.A navic : NEUMIS SE ANI PODEPSAT !!!

11.04.2009 | 14:47:10 | jamieson Reagovat

Jamieson

A kdo se tě na to ptal? Ty jsi tady jako hodnotitel recenzí? Si myslíš, že jsme všichni čekali až nám vyhodnotíš recenzi? SE PROBER, JESTLI NEMÁŠ CO ŘÍCT K TÉMATU, TAK SEM ZA KAŽDOU CENU NEMUSÍŠ NIC PSÁT. My si umíme udělat vlastní názor na každou recenzi, i bez "pana profesora", který se tu pasoval na kritika. Ty tak akorát poznáš, co je napsané dobře, hňupe! Nauč se česky, aby to nebylo nudni a dlouhe. Blbe!

11.04.2009 | 14:24:03 |  Reagovat

Vzhledem na to, ze jde o auto, ktere vetsina republiky bezhlave vychvaluje je recenze vcelku dobra.Temer nic mi nechybelo, ani to nebylo nudni a dlouhe.Tak akurat.

11.04.2009 | 14:08:20 | jamieson Reagovat

Hm, a hlavně - jiná výška pneu při zachování ostatních rozměrů nebývá povolena pro daný vůz .

10.02.2009 | 12:37:35 | Itall Reagovat

pneu

Nedá mi abych se taky nezapojil do diskuse. Při stejné šířce pneu ale zvýšením boků se opravdu změní počet ujetých km (podle tachometru), což může ovlivnit spotřebu při jejím výpočtu, ale taky se změní samozřejmě celkový převod. Při vyšších pneu se stane převod těžším, což taky může nějaké deci přidat. Samotná výška vozu +- 1 cm by až takový vliv mít neměla. Za prvé auto není za jízdy stále stejně vysoko od vozovky (v mm), a aerodynamika karoserie (hlavně čelní plocha) je také stejná, její tvar se nezměnil.

10.02.2009 | 12:08:17 | Karel Reagovat

To jsem tedy také překvapen, asi to od tebe koupím .

10.02.2009 | 11:48:27 | Itall Reagovat

50tis.

Tak mám najeto 50tis.km a stále žádná porucha.zatím slouží opravdu bez problémú jsem příjemně překvapen.

10.02.2009 | 11:28:57 | sparrow1 Reagovat

Fabie po roce a 30tis.km

Tak odsloužila celý rok a najela přitom 30tis. km z toho tak 70% po Praze.Zatím jsem velmi příjemně překvapen co se týká závad tak jediná věc je protáčející se zámek u řidiče.Jinak vše bez problému a to při každodenním provozu po Praze samé kratší trasy.Motor už je ve velmi dobré kondici příjemně pružný ve všech režimech a spotřeba se ustálila průměrně na 7,2l při celkem ostřejší jízdě a hlavně ve městě.Ač nejsem příznivec Škodovky tak myslím že Fabie s tímto motorem 1,4 16v 59Kw je dobrá volba jen to místo vzadu kdyby bylo větší.Kufr při normálním ježdění stačí a na dovču jsem zakoupil rakev 460l takže je vystaráno.

04.06.2008 | 14:01:02 | sparrow1 Reagovat

Bylo to na vozidle Fiat Marea 2.0 20v, kde je v TP jedinný rozměr 195/55/15 a tacho je cejchováno jen a pouze na tento rozměr, na rozměru 195/60/15 tacho absolutně přesné (ověřeno GPS). Jinak jsou hodnoty spotřeby ověřeny na 50.000km, když jsem tyto rozměry střídal. A hlavně na 90% stejné trase - na chalupu a zpě. A vzhledem k tomu, že je něco málo přes 500km, tak ty hodnoty jsou poravdu reálné. Při přezutí na zimní 195/55/15 spotřeba okamžitě spadla o 0.4L a u letních 195/55/15 o zmíněných 0.7L. Tak to holt je.

08.12.2007 | 23:41:57 | Radek Reagovat

Pri tomto spomenutom rozmere je rozdiel vo výške bočnice 1 cm, čiže auto bolo o takúto hodnotu vyššie nad zemou. Ale skôr než kvôli tomuto centimetru, rozdiel v spotrebe vznikol vďaka inému meraniu prejdenej vzdialenosti, spôsobeným väčším obvodom pneumatiky. Možno by to chcelo zmerať v laboratórnych podmienkach ( spotrebu a vzdialenosť ), ale skôr sa prikláňam k matematickej odchýlke, ako k vplyvu jedného centimetra výšky auta. 0,7 litra je predsa len trochu moc. Podľa počítadla si prešiel 100 km, ale možné je, že realita bola o pár km viac.

08.12.2007 | 20:19:14 | Petrík Reagovat

U přechozího vozu byly předepšány 195/55/15, byl to kostitřas, tak jsem tam dal 195/60/15 (Goodyear HydraGrip oba rozměry) a rozdíl dělal, k mému překvapení 0.7L/100km

08.12.2007 | 12:47:47 | Radek Reagovat

Nějaký deci to bude (hlavně ve vyšších rychlostech), nicméně valivý odpor pneu je základ, to souhlas.

08.12.2007 | 12:39:13 | Radek Reagovat

to Radek

Ty vážne na spotrebe rozoznáš rozdiel štyri a pol milimetra výšky auta? Asi Ťa začnem nosiť na tričku.
Nie som zástancom úzkych pneu, skôr naopak, ale niekto radšej uprednostní nižší valivý odpor a tým aj menšiu spotrebu, pred lepšími záberovými a brzdnými vlastnosťami širšej pneumatiky. O vplyve na stabilitu sa už vyjadrovať ani nebudem.

08.12.2007 | 11:32:40 | Petrík Reagovat

Upřímně řečeno, cca 5mm je docela dost a rozhodně to poznáš. Ale jde o něco jinýho. Fakt je, že profil "60" tě rozhodně lépe "podrží". Osobně bych volil 185/65/R14, ale nevím, jestli je schválen. Naše cesty stojí za ho.no, proto ten vyšší profil.

08.12.2007 | 11:26:20 | Radek Reagovat

to Radek

Argumentoval si tým, že pri užších pneumatikách narastie celková výška auta a tým sa zvýši aerodinamický odpor. Tak konkrétne pri rozmeroch, ktoré si uviedol, je rozdiel vo výške 4,5 milimetra - myslím tým, že auto je nad vozovkou o tento údaj vyššie. A pochybujem, že auto s týmto rozmerom by sa niekedy bolo schopné pohybovať takou obrovskou rýchlosťou, aby bol tento vplyv na spotrebu zmerateľný. Navyše, k rozmeru 185/60 je vhodnejšia alternatíva 165/65, kedy je rozdiel vo výške auta nad vozovkou len 3 milimetre.

08.12.2007 | 11:08:10 | Petrík Reagovat

Jo tak o těch jsem slyšel no já je očekával taky protože v autosalonu je měli obuté ale pak tam byli ty Barumky.No ještě s nima vydržím příští léto a při dalším přezutí doufám už 185 zjistil jsem že podle karty od Arvalu na ně mám nárok.
Tak uvidím ale je to ještě daleko.

08.12.2007 | 10:57:58 | sparrow1 Reagovat

F2

Jo a k té F2 taky napíšu nějakou recenzičku, ale až po pár měsících, ted to ještě nemá smysl.

08.12.2007 | 10:22:50 | martas Reagovat

Já sice nedisponuji odvaleným bodem apod. ale po výměně z rozměru 165 na rozměr 185 samo na stejném autě, mi vzrostla spotřeba, ne o moc ale vzrostla,ale ty 2-3 dc se snadno vykompenzovaly znatelně lepšími jízdními vlastnostmi,zvláště v létě. saparrow1- bud rád ještě za ty Brilantisi, já mám ted na F2 od novoty MATADOR STELLA, a to je teprv sranda.

08.12.2007 | 10:19:28 | martas Reagovat

To Petrík

S tím zkreslením tacho..., to je pravda, ale je tam nastavena rezerva, myslím +10% aktuální rychlosti a navíc +4km, nebo tak nějak, nevím to absolutně přesně.

08.12.2007 | 10:09:41 | Radek Reagovat

To Petrík

Sorry, ale to musím oponovat, protože tam rozdíl je při zachování rozměrů disku.
165/70/R14 - odvalený obvod 179,3cm
185/60/R14 - odvalený obvod 176,3cm
Z toho jednoznačně vyplívá, že vozidlo s profilem 70 je vyšší za podmínky, že obě pneu jsou na disku 14".

08.12.2007 | 10:07:04 | Radek Reagovat

Gumy

Letní mám Barum Brilantis dost bída.Zimní BF-Goodrich velmi příjemné překvapení sucho,mokro,sníh sedí velmi dobře a v hlubokém sněhu zabírají taky velmi suveréně.No a mít 185/60 možná by se dal kulaták jet i kilo.Tak se nehádejte není to důležitý vetšina lidí má stejně na Fabce 185 a v tom případě jsou jízdní vlastnosti v téhle třídě jestě lepší.

07.12.2007 | 23:22:05 | sparrow1 Reagovat

Celková výška pneumatiky, myslím cm od asfaltu po vrchný okraj gumy, nemá nič spoločné s tým, či je guma užšia, alebo širšia, pretože výška pneu je percentuálny pomer zo šírky. To v skratke znamená, že šírka pneu nemá vplyv na celkovú výšku auta. Ak na auto obujem 185 ky, alebo 155 ky pri napr. 14 palcovom disku, výška bude vždy rovnaká. Ono by to potom menilo prevodový pomer a skreslovalo údaje rýchlomeru a počítadla kilometrov.

07.12.2007 | 18:41:45 | Petrík Reagovat

To martas

Asi tak, protože čím je guma užší, tím je vyšší, proto, co získáš užší pneu, ztratíš na větším odporu vozu, jako celku (větší výška). Mimochodem, když kupuji pneu, tak se zajímám o hodnotu valivého odporu na čelních místech. Nevím, jaké parametry má zimní low - end Debica (aušus, v testech suterén), ovšem drahé Micheliny (faktem je, že cena je především dána značkou), které jsou na tom mnohem lépe, tj. že hodnota u letní Energy je 1.5 (185/60/14).

07.12.2007 | 18:26:20 | Radek Reagovat

RADEK- chceš říct že stejná guma, myslím desén,výrobce, nemá nižší spotřebu v rozměru 165 naproti rozměru třeba 195 ? zajimavý názor. Jinak je jasné že zimáky 165 navíc třeba DEBICY budou na tom podobně co se týče spotřeby jako o dost širší třeba letní MICHELINY, na tom se shodnem.

07.12.2007 | 17:34:51 | martas Reagovat

To martas

To je fakt debata o ničem, když vytrhneš větu z kontextu. Co se týká spotřeby, tak její šířka není směrodatná, spíše valivý odpor dané pneumatiky.

07.12.2007 | 16:41:16 | Radek Reagovat

Žabomyší válka ohledně 165-70 r 14

RADEK- napsal že sedí velice dobře- a já říkám že nee, ale aspon ohledně spotřeby jsou dobré,to je fakt.

07.12.2007 | 16:36:51 | martas Reagovat

To Martas

Sparrow 1 jasně píše, že BYL PŘEKVAPEN, ŽE I NA 165/70/14 SEDÍ SLUŠNĚ, nikoli, že sedí nejlíp ze všech alternativ a že nejsou lepší.

07.12.2007 | 16:28:03 | Radek Reagovat

nic ve zlém

No však jo, pro tebe jo, ale to neznamená pro všechny,že ? ale nic ve zlém, jen jsem chtěl napsat že nemám rád věty typu ten motor je nejlepší páč ho mám já, nic víc ,nic mím. Ktěm gumám ,měl jsem fabii se 185-60 r 14 a pak se 165 -70 r14 a byl to sakra rozdíl, ale ten podvozek je vážně dobrý.

07.12.2007 | 16:18:29 | martas Reagovat

To Martas

Píšu že motor je z benzínú nejlepší jednak proto že jsem s ostatnímy typy jel a také po přečtení mnoha testú.A co se týká pneu nikomu nevnucuju uzký gumy taky bych radší širší bohužel o tom nerozhoduju já ale firma.Je tam napsáno že i na uzkých sedí dobře neže jsou nejlepší.

07.12.2007 | 15:56:48 | sparrow1 Reagovat

Dobrá,ale...

Ano ,recenze neni špatná,ale zase bych ji nebral jako nějakou super,vynikající,extra,apod. ,prostě majitel, nebo spíš uživatel Fábii popsal ze svého pohledu, to je jistě chvályhodné,ale každý má na toto profláklé auto jiný pohled,jiné potřeby apod. Mám na mysli věty typu "TENTO MOTOR JE PRO FÁBII NEJLEPŠÍ , ÚZKÉ GUMY SKVĚLE DRŽÍ " apod. ,spousty lidí ,kteří vlastní třeba TDI, nebo HTP nemusí souhlasit,zkrátka mají jiné požadavky na motor,gumy, apod. ,ale z pohledu autora- dobré.

07.12.2007 | 14:14:32 | martas Reagovat

Teda můžu ti říct, že ta recenze je fakt na ,,hovno", teď si nasral spoustu milovníků Fabií.:-)

07.12.2007 | 11:53:53 | Grami Reagovat

Jinak díky za pochvaly snažil jsem se napsat normální recenzi.To co se tady ted objevuje to je tragedie urověn stránek velice klesá a nic se neděje nikoho to nezajíma myslím že brzo tady budou už jenom hovadiny a nic zajímavého.Škoda

07.12.2007 | 10:57:00 | sparrow1 Reagovat

To Diego

No v mé předchozí Lantře bylo vpředu samozřejmě víc místa ale zase kratší sedačky.Ale ten prostor vpředu mě celkem vyhovuje a to tam trávím několik hodin denně.Vzadu bych ale nechtěl sedět dýl jak 10minut.Před lety jsem tam se střídáním za volantem strávil cestu do Chorvatska a srovnával jsem se ještě 2 dny.

07.12.2007 | 10:44:56 | sparrow1 Reagovat

nezbyva nez souhlasit, dobre napsana recenze, v tomto stylu bych si jich pral vice. Snad si jen dovoluji nesouhlasit s mistem, ktere je pro me proste nedostatecne a to i vepredu ( vezmu-li v uvahu, ze neposunuji sedacku az nadoraz dozadu) ,ale mozna to je tim, ze jsem na prostor zvykly. Ale recenzi jako takovou chvalim.. ;-)

07.12.2007 | 10:39:19 | diego Reagovat

Je radost si přečíst realistickou, solidní a smysluplnou recenzi, která nevynáší vozidlo do hvězdných výšin ve všech směrech, ale konstatuje klady i zápory a především FAKTA. Gratuluji.

06.12.2007 | 21:26:53 | Radek Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Fabia