Recenze Škoda Fabia combi 1,9 SDI
“Zatím skvělý.”

Autor recenze: Frajer (34 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1,9SDI Stav km při koupi:128 000 km Stav km nyní:132 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 7. 6. 2008

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda všechny modely od favorita výše

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Setkávám se z daným problémem u všech mnou vlastněných vozů Fabia z jakýmkoliv motorem po najetí 50000 Km se někde pod středem palubové desky objeví divný zvuk připominající vibraci nějaké uvolněné plastové součástky,je to docela obtěžující zvuk, který při delší cestě opravdu obtěžuje, prosím o radu, kdo se s tímto problémem setkal a vyřešil ho. Lobistické vyjádření o tom, že Škodovka je špatná si prosím nechte od cesty.

Již jsem pochopil že u Škodovek ač je udělána příprava pro rádio může nastat problém při zapojení, zapojené rádio může vybít akumulátor, spálit žárovky, proč tomu tak je ?


Hodnocení a zkušenosti s autem

Spotřeba 4,5 l nafty na cestě mimo město,ve městě jsem na nějakých 5,8 l je velmi pěkná a proto jsem vůz kupoval, nepotřebuji závodit ,ale levně dopravit se a dopravit náklad tam kam potřebuji a k tomu mi daný vůz zcela vyhovuje.

Uvítal bych lépší řešení sklápění zadních sedadel a také průvlak na lyže či jiné delší přepravované předměty, velmi mne překvapila zástrčka v prostoru kufru ,vůbec netuším využití ,televize či lednička při kempování ?

Přeji hodně štastných kilometrů a široké nerozbité cesty při vašich cestách.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

SDI=šnek

Proč jezdit se šnekem sdi za(teď trochu dehtařům vyjdu vstříc) a napíšu za 4,5L/100 což je 1,35 kč/km,když starý dvoulitr na LPG jezdí za 10 L což je 10x13=1,3 kč/km. A to jsem ještě dehtařům ubral na spotřebě a sobě trochu přidal. Ovšem výkon motoru benzín 2.0 a 1,9 SDI je jako nebe a dudy. Bohužel to dehtařům nejde vysvětlit.

09.02.2017 | 10:57:17 | kelenda  | 94.125.216.* Reagovat

RE: SDI=šnek

Třeba proto, že na LPG musíte zaplatit konverzi. Nesmíte parkovat v parkovacích domech. STK je přísnější. Máte v autě další věc, co se dřív nebo později pokazí a šance na uhoření oproti naftovému autu v případě havárie je 28x vyšší.
A to píšu jako někdo, kdo by si také SDI nikdy nekoupil. Ono to LPG nemá jen výhody.

10.02.2017 | 19:14:14 | Temp  | 89.176.114.* Reagovat

to misso

No nato ze mas 2,0 TDI je 100 koni malo (vzhledem na objem).Jinak chlapi maji pravdu jde tu hlavne o spolehlivost, ktera je dana jednodussi udrzbou a konstrukci motoru SDI naproti tomu TDI je zlozitejsi motor, uz jen z toho duvodu ze je preplnovan turbem.Ja osobne bych ale motor SDI rozhodne mit nechtel.Cau.

15.03.2009 | 15:34:28 | jamieson Reagovat

Tak ja jsem si to přehodil sám,jelikož machři v servise asi neměli potuchy,že když se tam dá jiné rádio tak nebude souhlasit napájení.No a pět let naprosto bez nejmenších problému.A když jsem později koupil nové už na rádiu se mohlo přehodit to napájení.

10.06.2008 | 17:11:37 |  Reagovat

Poděkování

Děkuji za odbornou radu ohledně zapojení rádia,domníval jsem se že to takhle nějak bude,jen s tím pazvukem pod palubovkou si stále nevím rady.

10.06.2008 | 16:12:55 | Frajer Reagovat

radio

Koncern Wolkswagen a to celý,používá jiné zapojení pinů v iso konektorech,takže rozhodně svěřit odborníkům.Bez prohození pinů fachčí pouze origo radia škoda(grundig),jinak je třeba prohodit č.3 a 7,pokud si dobře pamatuji.a doplnit tzv fantom výhybkou pro napájení anténího zesilovače.Rádio tě bez toho možná hraje,ale nedrží pamět(trvalé plus) a systematicky vybíjí baterii.Rozhodně nechat zapojit v autorizovaném servisu a nechat zapsat do servisní knížky,byly případy kdy neodborně zapojené radio poslalo 12V do diagnostického vedení a zničilo připojený VAG,škoda pak byla vymáhána po majiteli.Zapojení stojí okolo pětikila z toho 200 stojí fantom a 90 korun vymezovací rámeček,pokud si řeknou dramaticky více,tak jdi jinam.Ceny se dost liší podle místa - první serviska mě stála 1800(olej,filtr,pylový filtr,omytí brzd)na HTP,mohl jsem i u toho být,jiný servis přímo v plzni si řekl 4000kč.Olej používají stejný sudový od škody.Ještě k tomu rádiu,pokud si chceš složit bobříka odvahy a ušetřit 200,zkus to podle návoduhttp://www.a-contact.cz/mikes/clanky/autoradio/autoradio.html

10.06.2008 | 13:12:25 | plzenak Reagovat

Presne tak,SDI ja nesmrtelne a o to tu ide! Kamos ma SDI v Caddy s trocha vyssim vykonom a jazdi zima,nezima,mraz,cervene otacky ked treba,denne stovky kilometrov a nema najmensi problem. Momentalne je okolo 250 000km a max.pohoda. Staci dodrziavat vymeny kvalitneho oleja a tento motor sa bezne odvdaci aj pol milionom bezproblemovych kilometrov. Takisto suhlasim s tym ze do Fabie staci,na Octaviu je to samozrejme uz slabe.

09.06.2008 | 07:45:41 | Roman Reagovat

SDi ve Fabii má zrychlení za 19s??? Neplete si to náhodou pán s 1,9SDi v Octavii?? Nevím no SDi je spolehlivý a na Fábku ještě postačuje. V Oktávce bych ho ale nechtěl.

08.06.2008 | 23:09:55 | Jerry Reagovat

Hlavní rozdíl je v tom, že na SDi se nemá, co posrat a najede bez potíží statisíce kilometrů. Jízdní vlastnosti, lépe řečeno dynamika je tragická, ale od tohoto motoru se ani nedá očekávat.

08.06.2008 | 19:54:30 | Radek Reagovat

Na to ze je to SDI ti to zere hodne vela, ja s 2,0 turbo dieslom svizne jazdim mimo mesta za 4,5 l a to ma to auto 100k a slusny zatah. V meste ja spotreba 6,5 ale ma to absolutne netankuje, auto ma slusnu dynamiku. K ostatnej kvalite skodovky sa nevyjadrujem, lebo ma tu hned skodovkari roznosia na kopytach. Nech ti sluzi ten klenot 90-tych rokov, uz som cital vselico, ako avie obiehaju auta s takymto motorom :D Myslim ze do moderneho auta takyto motor ani kvoli bezpecnosti nepatri, vykonova rezerva ziadna, zrychlenie za neuveritelnych 19s na 100 km/h. A myslim ze ta spotreba oproti TDI ak je o 1 liter mensia tak to uz malokomu vadi, celkovo je prevadzka auta drahy spas tak neviem ci dakdo uvazuje ci mu to zerie 5,5 alebo 6,5 litra.

08.06.2008 | 18:55:28 | misso Reagovat