Recenze Volkswagen Golf 1,4 TSI
“celkom spolahlive auto, bezpečné, s dobrou spotrebou”

Autor recenze: P. (34 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1,4 TSI Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:196 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 let Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6,4 l/100 km Vloženo: 25. 7. 2014

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 307 1,4 HDI Škoda Fabia 1,2 HTP

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

pohodlie
spotreba
drzi na ceste
dost velky kufor

Slabé stránky

tie rozvody

Závady a opravy na autě

na firme sme ich mali celkom 6ks rovnake -aj rovnaka chyba

všetky autá - preskočené rozvody
rýchlo jazdiaci pri 100.000km
ja defenzivne jazdiaci 135.000km (najneskôr z nich)- vo VW sa hrali ze aka ojedinela chyba - nakoniec to slo na kulanciu (platili sme len cast)

mne po 90.000 menili spojku už preklzovala (určite nejazdim na spojke)
tahavany obcas prives + predtym jazdilo auto hlavne BA - kolega 36.000km
ta druha spojka je uz 120.000 a v pohode -jadzdim dost aj dialnice

mimo to len troška žerie olej - všetky mame longlife - ja medzi výmenami zvačša
po cca 25.000km treba doliat 3/4 l oleja (1/2 litra si kontrolka nevsimne)

jedno co jadlilo brzda plyn -ide teraz po 140.000 na vymenu hlavy - zerie olej a vodu
podobny pripad som uz jeden pocul

prasknuta pruzina vzadu pri tlmicoch- chytil som vyrezanu jamu v BA hned za krizovatkov -asi praskla vtedy (neoznacena jama)

pri cca 150.000 nieco prasklo (tesnenie skrutka) a presakoval olej - motor bol ostrikany od oleja ale dosiel som este cca 100km do servisu


Hodnocení a zkušenosti s autem

dobré auto , motoricky úplne stačí aj plen naložené ide
6st manuál - presné krátke dráhy

jazda sa da aj na spotrebu
podarilo sa mi dedinskymi trasami 4,8l na 100km trase
-s velmi lahkou nohou -uiz som brzdil premavku)
pripadne aj 7l/100km
pisane podla pocitaca

znamy s takym golfom osmirgloval zvodidla na dialnici tak je myslim aj celkom bezpecne
lebo sa mu nic nestalo

v podstate len tankujem a jazdim, pred servisom si obcas vypyta troska oleja
az na tie rozvody v podstate bez vaznejsich zavad

ziarovky treba ovela menej menit ako na predchadzajucej peugeot 307
tam som menil kazdy mesiac

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Golf

Vložit komentář

Volkswagen eos

Auto ide leb do 3tisc otáček pak už otáčky klesají co to muže dělat

17.06.2024 | 22:09:01 |   | 89.24.51.* Reagovat

no

To je hnus, jim selžou rozvody a ani to neuznají a ještě chtějí spoluúčast. Nakopat.. Ty spojky vw taky už asi nejsou to co dřív.

01.08.2014 | 17:15:38 | black  | 188.175.45.* Reagovat

Přeskočený rozvod

No tak tady u toho benzínu to vůbec nemusí být motor KO je tam dost prostoru, nedávno jsem dělal 16 golfa, byl o dva zuby na vačce a jen to hlásilo chybu hallova snímače a auto bylo línější, navíc tady je turbo tak je menší kompresní poměr a tudíž víc místa na ventily.

29.07.2014 | 19:40:57 | Bebe  | 178.255.168.* Reagovat

Přeskočené rozvody

Bylo by lepší, kdyby se autor více rozepsal o těch rozvodech.
Přeskočený rozvod znamená potkané ventily minimálně na jednom válci. A u tak starého auta by bez záruky taková oprava mohla vyjít bez problému kolem 50tisíc a víc podle tý velikosti devastace motoru.
No co asi jsem z levného kraje.
Navíc to, že z těch 6ks modelů vydržela všem hlava krom jednoho mi příjde dost divné.

29.07.2014 | 07:41:41 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Spolehlivost

Poslední dobou dělá Volkswagen a jeho grupa dost poruchové auta a žijou s toho , že mají zavedené jméno, pěkné vnitřky a bytelné karoserie, zbytek stojí za jedno velký ..............

28.07.2014 | 07:18:08 | Bebe  | 178.255.168.* Reagovat

RE: Spolehlivost

A jakýpak?Rozvodovýho řetězu se v novejch motorech zbavili,kterej když máš uši v pořádku odhalíš vytahanej při studeným motoru a navíc to servis má kontrolovat,takže by se motor neměl potkat a nic chronickýho se zatím neobjevuje.

28.07.2014 | 07:55:18 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Spolehlivost

No právě, že to vypadá tak, že to vůbec neumí s těmi řetězy, myslím, že na vině bude hodně řidký olej pro long laify a taky neumí udělat pořádnej šponovák na řetěz už u aut z 80 a 90 let jsem viděl daleko propracovanější a především jednoduší systémy šponováků ale i šponováků na řemenech. Mě to příjde, že mají zájem na tom aby ty auta byli poruchoví. Ale český národ má v těchto autech velikou zálibu, a tak ať si namlátí každej hubu sám. Můj syn byl na exkurzy ve VW a tak jsem mu říkal ,ať se zeptá proč dělají auta pro servisy a ne pro lidi a průvodkyně mu řekla, že za komfort a jejich značku si lidi rádi nějakou tu opravu rádi připlatí.

28.07.2014 | 12:36:49 | Bebe  | 178.255.168.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Z řetězama mají problémy téměř všichni výrobci BMW,FIAT,OPEL,PSA atd.Není to daný konstrukcí,ale emisníma předpisama,kdy v 80 letech žádný nebyly a motory nepracovaly s tak velkejma tlakama,detonačním spalováním,vibracema,kmitama atd.Proto se dneska všichni vracej k řemenům,který přeci jenom maj nějakou pružnost.
Jinak nic proti tobě,ale ten tvůj pravopis je hrůza.

28.07.2014 | 16:24:12 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Vážně všichni? Hele Fiat a Opel už řetěz nepoužívá, používá řemen. Jeho výměnu zvládne každej v garáži jednou za těch 120 000. BMW s řetězem určitě problém nemá možná už taky přešel na řemeny? To nevím. Ale problémy fakt neměl.
Problém s ním maj ti, co koupí točené auto, řemen má naběháno 150+ a pak se stane průšvih. U nových to u těchto značek nedělá.
To co dělaj TSI motory s řetězama ostatní značky opravdu neznají (z těch jmenovaných)

28.07.2014 | 18:30:37 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Tak si o tom něco nejdřív zjisti.

28.07.2014 | 19:51:16 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Spolehlivost

No nerozumím tomu přesně co specifikuješ, jestli se soustředuješ jen na benzín, tak souhlasím, ale BMW s řetězem má veliké problémy začínající právě kolem roku 2005 u dieslu. Od tohoto ročníku mají všechny maloobsahový diesely BMW problémy s řetězy, které se jim doslova trhají. motory M47,N47 a to předrvává i u nových modelů.

29.07.2014 | 08:20:20 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Spolehlivost

S řetězama mají problém ti, kdo začali používat laciný napínáky dovezený v kontejneru z číny, a kdo použili řetězy vyrobený z nekvalitní oceli. Asi taky z číny. japonský auta nemaj s řetězama žádnej problém. To jenom ti "šetřílci". Lidi si to pak zaplatěj. Ostatní kecy jsou výmluvy. Detonační spalování dřív bylo běžný, motory klepaly. Měly i nižší otáčky, kdy dochází k většímu kmitání, a řetězy běhaly a běhaly.

28.07.2014 | 19:05:57 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Ukaž mi ty chytráku japonskej turbo benzín.Jenom napínákem to není.

28.07.2014 | 19:49:57 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Jakej má ty hlupáku vliv turbo na řetěz?

28.07.2014 | 20:10:45 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Spolehlivost

TSI jsou turbomotory a ostatní,který s tím mají problémy taky Standíku,ale tobě s tvým prdítkem je to stejně jedno.Ty se chceš jenom hádat a urážet nikoliv diskutovat.

28.07.2014 | 20:17:01 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Však uveď příklad, když to maj všichni. Není jednodušší najít něco podobného a tak častého u konkurence, když jsi si tím tak jistý.

28.07.2014 | 20:27:56 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Třeba přeplňovaná 1,6 psa bmw.

29.07.2014 | 07:56:12 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Spolehlivost

To je motor od BMW. A víš ty, že motory pro BMW vyrábí Čína? To je rána, viď? Takže jsme zase na začátku: "Kvalitní" materiály a výrobky z Číny = "kvalitní" řetězové rozvody. V normálním případě je samozřejmě řetěz vždy spolehlivější a na věky, než nějakej pojebanej gumídek řemen. Ale holt když nemám prachy na kvalitní řetěz (protože těch nekvalitních jsem objednal celej kontejner - jinak čína neprodává, než po kontejnerech), tak to musím udat. Nebo nahradit řemenem a tvrdit o něm, že je lepší než řetěz. Jasně, je lepší než čínskej řetěz.

01.08.2014 | 19:35:51 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Stando, najprv si zisti niečo o dodávateľoch...:)

Motory pre BMW sa robia v Europe, aj reťaze...

01.08.2014 | 21:11:41 | ľuboš  | 85.237.224.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Blboši, to je rána, viď? I pro tebe...

02.08.2014 | 09:42:41 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Stando ty jsi fantasta.

02.08.2014 | 11:52:21 | Jirka  | 82.202.120.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Karle, ty jsi naiva.

02.08.2014 | 19:26:36 |   | 89.102.165.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Abych odpověděl, brutální turbomotor benzin - subaru forester, například.

28.07.2014 | 20:14:51 |   | 89.102.163.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Tady tomu komentáři dávám za pravdu, mám doma 20 let starou Toyotu, a konstrukce napínáku má samozřejmě tlak oleje, který šponuje řetěz a dále má ráčnu,(podobný systém měl i 30 let starý SAAB) která nedovolí povolení řetězu, a řetěz tím pádem drží našponovaný i při nízkých otáčkách a i při nechtěném popojetí bez nastartovaného motoru a zařazené rychlosti. Já se nebojím auto roztlačit, zkuste to u HTP. Toyota a Honda se vydali jiným směrem a to Variabilním otvíráním ventilů a snižování komprese a přesto jim auta jezdí spolehlivě a mají řetěz a nepotřebují turbo k nižší spotřebě a vyššímu výkonu. A omlouvám se za můj pravopis, nejsem žádnej profesor , ale praktik.

29.07.2014 | 12:57:09 | Bebe  | 178.255.168.* Reagovat

1,4 TSI

Tak to je smutný příběh na bývalý etalon nižší střední třídy, nyní zničený rádoby ekologickým či ekonomickým přepáleným motůrkem. VZPOMÍNÁME! (na velké atmosféry)

25.07.2014 | 19:48:32 | Radek  | 89.190.44.* Reagovat

Spolehlivost

9 bodů za spolehlivost a přitom tomu přeskakují rozvody? Opravdu? Kdyby se to celé vysypalo, tak předpokládám 8 bodů spolehlivosti.
Spojka měněná kolem 100 000? Opravdu vrchol spolehlivosti.
Provozn náklady s průměrnou spotřebou a dolívat olej za 9 bodů? Pardon, ale za 7 litrů jsem jezdil s Favoritem a olej jsem nemusel dolívat ani když mělou auto 15 let....
Vážně nechápu, k čemu tu ty stupnice jsou.

25.07.2014 | 17:33:27 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

RE: Spolehlivost

Asi tak:)

25.07.2014 | 18:02:20 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Spolehlivost

podla tejto stupnice by mal moj 16 rocny escort dostat za spolahlivost 11 :)

25.07.2014 | 20:23:26 | majko  | 93.201.243.* Reagovat

RE: Spolehlivost

hodnotenie je vzdy subjektivne, ja som spokojny
auto ma nikdy nikde nenechalo
ak by neoblo preskocenych rozvodov (700EUR oprava po 130.000km)

oproti peugeotu predtym kde som kazdy mesiac menil ziarovky ...

na aute predtym jazdli 40.000 km kolega po BA a casto s vozikom ak stal na spojke v zapchach nedivim sa ze odisla ... (ostatne golfy pokial viem su stale na povodnej spojke)

lepsie auto som doteraz nemal (pozri historiu fabia a 307sw)

31.07.2014 | 10:11:05 | Palo  | 212.89.229.* Reagovat

RE: Spolehlivost

preskoceny rozvod - len zasvietila kontrolka motora ale na oranzovo , v servise povedali opatrne prist do servisu
ziadnemu kolegovi co mal rovnaku zavadu nemenili cely motor ...
len retaz a mozno napinanie -to vec servisu

skor ma hneva pristup servisov VW (na vsetko sa tvaria ze to tu este nemali aj ked je to typicka chyba konktretneho auta )
a potom casto pristup ku zakaznikovi - kto dnes pozna dobry servis

PS motor poskodeny preskocenim retaze nebol pokial viem a na aute som dosiel do servisu (mal to iste aj kolega na tourane)

31.07.2014 | 10:16:04 | Palo  | 212.89.229.* Reagovat