Recenze Volkswagen Passat V6 TDI 110kW
“Jednoznacne spokojenost - doufam, ze v budoucnu nezklame, ale zatim jezdi skvele.”

Autor recenze: Jarda (32 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2,5 V6 TDI Stav km při koupi:163 000 km Stav km nyní:172 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 20. 2. 2012

Hodnocení inzerátu: 15 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

motor 2,5 V6 TDI 110kW
komfort
vybava HIGHLINE
spolehlivost
spotreba vs. vykon
bezpecnost (podle vybavy)

Slabé stránky

na mokru lehce utika zadek
nakladnejsi vymena rozvodu V6

Závady a opravy na autě

Po zakoupeni 12/2010 (rv 2003) jsem udelal rozvody, ktery menim na kazdem porizenem aute z druhe ruky. Rozvody, vcetne pumpy, prace, olej a filtry vysly na cca 16000 Kc.
Po pul roce se projevila zavada lineho motoru od 2tis otacek a vys. Pricinou byla praskla/netesna podtlakovan nadobka na turbu (ovlada pres tahlo naklapeni lopatek). Tato nadobka nelze dokoupit jako nahradni dil v beznych autodilech. Znamy (opravuje a repasuje turbodmychadla) ji dokazal objednat pres sveho dodavatele za 3000 Kc bez DPH. Oprava celkem asi 4200 Kc. Po par ujetych kilometrech (na ciferniku bylo cca 165tis) s "nadupanym" turbem se projevilo klouzani spojky pri zatahu a prerazeni na vyssich rychl stupnich, takze spojka. Lamela byla jeste ok, ale byly vyzvejkany pacicky na pritlacaku a plastovy krouzek na lozisku. Takze spojka byla zrejme puvodni. Ale co, jednou odejde na kazdem aute. Oprava celkem cca 8000Kc pres znameho. Na vsechny tyto dily ma cca 40% slevu, jinak by to stalo o to vic, vcetne tech zminenych rozvodu! Nasledovaly kotouce vzadu, cena vcetne servisu cca 2200 Kc.
V souhrnu tedy, krome te podtlakovky na turbu to nejsou nijak zakerne zavady, jedna se spise o bezne vymeny dilu po ujetych kilometrech. Ceny jsou podle meho jeste docela priznive, vcetne rozvodu, protoze se jedna o V6 a tudiz vsechno dvojate. Ale je dobre na to myslet pri porizovani - tzn. kolenovrti by nemeli kupovat 2,5 V6, ale ctyrvalcovy 1.9 TDI (doporuciji 96kW), coz byla ma jedina alternativa pred koupenim me V6.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zkusenosti mam zatim pouze pozitivni. Vysoky komfort (vybava max), pohodlne cestovani, dostatek mista na vsech sedackach (merim 187 cm a sam za sebe si sednu s velkou rezervou jak na nohou tak nad hlavou), velky kufr (variant/kombi) bez hrany smerem ven, zadny hluk (co se tyka motoru V6, od 2tis otacek ma hodne prijemny dunivy az dravy zvuk :) ). Jizdni vlastnosti jsou adekvatni ke sve tride auta, takze pohodlne, spolehlive rizeni, brzdy, ale do zatacek na mokru se mi zda trochu divoky, spise pretacivy, rad ustreluje vzadu. Neni to na sportovni jizdu, resp. mozna na suchu se da. Ale dost zalezi na pneu (moje 225/45 17" B Potenza).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 15


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

???

Stále nechápu, kde je ta hranice, kdy bazaristi označí zásah automechanika jako poruchu a kdy jako výměnu spotřebáku... :-)))...z čehož pak plyne hodnocení vozu...

21.02.2012 | 08:03:17 | GEDEON  | 195.22.40.* Reagovat

RE: ???

Jojo už to vidím,kdyby tady někdo vrazil třicítku do Fiata tak by to spotřebka nebyla ,ale neskutečná sra*ka.Howg!!!

21.02.2012 | 12:43:14 | F.F.  | 109.224.75.* Reagovat

RE: ???

Tak to snad závisí od celkové ceny vozu, u Porsche Carrera to nebude cena ani nových pneu, u Tata Nano je to cena motoru i s volantem :-).

Jinak "spotřebák" je snad definován tím o co se jedná, ne cenou, tj. věci, které běžně podléhají opotřebení a jsou za takové už od výroby považovány: náplně,pneu,gumičky stěračů,žárovky,brzd.destičky...........spotřebák tozhodně není motor (ale třeba svíčky a baterie ano), sedadla ap.
I když uznávám, že v některých případech je trochu k vzteku, když se spotřebák hodně spotřebovává :-) a mění příliš často.

21.02.2012 | 13:19:34 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Volkswagen Passat