Recenze Volkswagen Passat Comfortline
“Jsem zklamán.”

Autor recenze: MUDr Petr Hermann (54 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1.6 benzin Stav km při koupi:35 km Stav km nyní:1 900 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 27. 2. 2008

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: VW Passat

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Úplně nový Passat má hlučný motor,výrazné vibrace pedálu spojky ,méně výrazné, ale pří delší jízdě patrné, vibrace pedálu plynu.

Vibrace se přenáší do prostoru kabiny vozu,při jízdě je velmi nepříjemně vnímáte jako brnění dolních končetin, a to zejména při delší jízdě. Nejvíce trpí řidič.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Své výhrady a závady u zcela nového vozu jsem uvedl v prvním odstavci.
Nový Pasat je jinak velmi elegantní, komfortně vybavený s precizním řešením detailů. Velmi dobře brzdí, dobře se ovládá, výborně sedí na vozovce.

Avšak hlučnost motoru a zejména vibrace, které se z motoru přenáší do kabiny, jsou prakticky nesnesitelné.
Měl jsem předtím rovněž Passata z roku 1999 , ale jízda v něm byla mnohem komfortnější.

Motor prakticky nebyl slyšet, žádné vibrace a vůz, zejména po dálnici, tišeklouzal se ševelícím motorem. Nejhorší je ale přístup servisních techniků prodejce i technika importéra, kteří mi opakovaně tvrdí, že je vůz naprosto v pořádku. A to tak přesvědčivě ,že bych jim skoro uvěřil.

Ještě , že mi oprávněnost mých reklamcí potvrdil nezávislý automechanik. Ale na to je protistrana hluchá. Je to pro mě ponaučení, až si budu příště kupovat jiný vůz, nechám si ho na jeden den půjčit. A to radím všem,než dají peníze z ruky. Pak už se těžko jedná.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

Dvojhmotnostný zotrvačník napríklad nemá 66 kw od PSA, 1,6, aj 2.0 HDi, takisto od Kia 1,6, 85 kw..., o 1,4 HDi ani nehovoriac..., takisto od Toyoty 1,4, 2.0, ich nemá, o starších nafťáčikoch 1,9 TD ani nehovorím, a si 1,5 DCi ich nemá..

Je to "luxusný" prvok, lebo dnes vodiči prechádzajú z benzínov na diesle a nemajú cit, preto ich tam musia narvať..:)

Ale dá sa povedať, že diesel, v osobáku nad 80 kw je už silný. Pre cca 70-80% vodičov až príliš:)

12.03.2011 | 15:56:36 | ľuboš Reagovat

Tím jsem chtěl říct, že ho mají i obyčejné diesly, ne jen ty silné

12.03.2011 | 12:46:38 |  Reagovat

23:51: Preložte to, lebo tomu nerozumiem:)), to sa pýtate, konštatujete, čudujete..?

12.03.2011 | 01:01:43 | ľuboš Reagovat

Luboši - dvouhmotový setrvačník

Pokud vím, má to i motor 2,2 HDI !!! A to není vskutku moc silný dieselový motor což?

11.03.2011 | 23:51:57 |  Reagovat

20:08: Zotrvačník má každé auto, ale DVOJhmotnostný iba silnejšie diesle. To je rozdiel.

Ale myslel som si, naivne, že to už dnes každý musí pochopiť na prvý šup...Mýlil som sa..:)

11.03.2011 | 23:27:38 | ľuboš Reagovat

No ja mam Vectru C r.v. 2007 s 1.6 motorom. Nie je to žiaden pretekarsky voz, ale mne stačí. Používam benzín 98 po zahriatí motora je v kabíne ticho a je jedno či idem 100 alebo 140 km/h, žiadne vibrácie. Od PASSATu akože značkovejšieho auta by som čakal min. to isté.

11.03.2011 | 21:59:38 | axel Reagovat

anonym

a to ještě nevíš, že zimní gumy mají menší valivý odpor, než letní. Jo, tady se dozvíš věci, co je proti tomu ňákej motor bez setrvačníku :-))))

11.03.2011 | 20:42:32 |  Reagovat

Pro l´uboš:

Myslel jsem si, že se tu něco dozvim, ale když tu někdo napíše, že benzín nemá setrvačník, tak to mi stačí.

11.03.2011 | 20:08:04 |  Reagovat

Passat

VW klesol na uroven korejcov??Iba ak to vyrábaju v Cechách
to môže byt pravda vtedy... rozhodne by som Hyundaiu viac dôveroval,keby bol vyrobený v Korey a nie v cechách..
vo VW je už vela elektroniky a srandiciek a kvalitu nemci
už ani tak nestrazia-podstatné sú zisky zisky a zisky...

15.09.2010 | 11:21:48 | Ivan Reagovat

Nic moc souhlas

Musim souhlasit s recenzi. Muj Passat r.v. 2009 se kvalitou zpracovani vůbec neda srovnat s tim predchozim. Za jizdy vrze palubní deska a obložení dveří. Mam benzinovej motor, ale turbo píská. Volkswagen klesl na úroveň korejců. Škoda peněz za německou image.

03.11.2009 | 19:08:52 | lukas Reagovat

pašík

Chci kupovat B6ku (tim nemyslim B5 face jak si mnozí myslí) ale musel bych být na hlavu abych si to koupil v týhle výbavě a hlvně s tímhle motorem...bodejť by se to neklepalo když v tom je nějaká 1.6 ka která brečí jen to navrkneš :/ doporučoval bych spíše koupit auto o třídu nižší, ale s pořádnym motorem v ne s výbavou chudák.

01.09.2009 | 10:38:43 | cocks Reagovat

VW uz nejsou to, co bejvavali...Novy vuz z koncernu VW ani za svet...Ten model co ste meli predtim z roku 1999 je urcite lepsi nez ten novy.Jezdil jsem s nima a sam mam passat r.v.97 a jede jako dabel...Zato novy se kazi (hlavne elektronika).Jinak 1.6 ma jenom 115 koni a to je na tak velky vuz malo...Je to dost velky auto takze podle mne je cokolvek pod 140 koni na takove auto jednoducho slaby...Ale to je jenom muj subjektivni nazor čuz.

05.03.2009 | 14:37:59 | jamieson Reagovat

Pre Radka: pochybujem,

že to má zotrvačník. Ten je u dieslov. Je to skôr tým, že je doba šetrenia nákladov. 1,6 na také auto je veľmi málo...Podľa všetkého mali vo výrobe svoj deň... . W už roky nie je známkou kvality. A dražoby áno.

22.02.2009 | 16:39:59 | ľuboš Reagovat

Neblbnite, ta 1,6 je docela našláplá, má 102 koní, což je velmi dostačující!

22.02.2009 | 15:02:58 |  Reagovat

Benzín

Tak si nemáte lidi kupovat nafťáky, když si stěžujete na vibrace. Benzín 2.0 fsi,nebo ještě lépe 1.8 tsfi, to jsou vw skvosty v kultivovanosti i výkonem.

22.02.2009 | 13:29:38 | Pavel Reagovat

vibrace

Nie som sice ziaden odbornik,ale co sa tyka tych vibracii spojkoveho pedalu,vlastnim taktiez Passat 2.0TDi,a pedal mi tiez vibruje...to same mi robilo na Seate Toledo 1.9 TDi r.v.2002,skusal som aj posledny model Octavie,ktorej pedal spojky sa choval rovnako,takze si myslim,ze nie je dovod pre paniku.

05.08.2008 | 23:06:32 | Slavo Reagovat

Vibrace

Hledal bych příčinu v setrvačníku.

11.06.2008 | 18:04:10 | Radek Reagovat

nevim

Já nevím ale 1.6 motor v Passatu je pěkná ptákovina

11.06.2008 | 17:34:20 | dan Reagovat

vibrace

nazdar, este moze byt problem aj inde, skus ci vibruje vsetko aj pri vyhodenej rychlosti alebo iba pri jazde, vibracie na volant a dokoca aj na pedale moze robit aj spojka alebo niektore casti riadenia al. napravy

21.04.2008 | 08:55:39 |  Reagovat

Váš názor

chtěl bych znát váš názor na passata 2,3i V5 r.v. 1999. Nenašel jsem tady recenzi na tenhle typ motoru. Má s tím někdo zkušenost? Díky za odpověd

31.03.2008 | 03:20:25 | Kosák Reagovat

Co takto iny servis

1. Skuste iny autorizovany servis
2. Skuste u ineho predajcu predvadzacie vozidlo s rovnakym motorom. Potom to skuste tam kde ste to kupili ... ak to nevibruje je to jednoznacny dokaz.

Takto som im musel dokazat uz zopar veci (stahovanie okna, vibrovanie prednej dosky).

05.03.2008 | 16:00:40 | -cs- Reagovat

to Dedo

No to som práve čítal minulý týždeň na nete v nejakom článku okolo Octáviek, že akú si najlepšie vybrať a tam práve upozorňovali na to, že staré Octávie s motorom 1,4 mali prevodovky z Feldy. Tiež ma to dorazilo a zafixovalo sa mi to do pamate.

29.02.2008 | 21:18:28 | Svoro Reagovat

Passat

To jsi videl kde ze je v Octavii prevodovka s Feliny?Vzpamatuj se!

29.02.2008 | 16:19:54 | Dedo Reagovat

Ja už by som sa nečudoval keby v tom blbom koncerne začali montovať do SUPERB motor 1,2HTP .

28.02.2008 | 22:20:21 | Svoro Reagovat

No to je pravda, to je ako Octavia s motorom 1,4 benzín a prevodovkou z Feldy. Chcel by som vidieť tú múdru hlavu, čo to vymyslela.

28.02.2008 | 22:17:42 | Svoro Reagovat

1,6

necuduj sa kamarat, ked do takej kravy nacpes jednasestku

28.02.2008 | 21:55:01 |  Reagovat