Recenze Volkswagen Passat B5-combi
“Přední náprava o ničem+servis.”

Autor recenze: tominno ,
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1,9 TDI-PD Stav km při koupi:115 000 km Stav km nyní:157 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 5,8 l/100 km Vloženo: 18. 4. 2004

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.3

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Omega

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Při koupi auto se jevilo o.k. cca po 5000 km se auto začalo projevovat horšími jizdními vlastnostmi a začalo mírně "mlátit" v přední nápravě". V servisu mi sdělili při běžné prohlídce že je vše o.k. a cca po dalších 2000 km se to projevilo na me peněžence 30000,- za kompletní přední nápravu + práce. Po opravě jsem se bavil s mechanikem co mi tuto činnost provaděl, že je to stará nemoc těchto vozů,a že ho spatřím asi za dalších 50000 km... :o/

...a to jsem měl jet za kamarádem do Francie. Ochota při zpáteční cestě v servisu mne těžce zarazila, kde šéf příjmu zakázek-oprav mne prostě vyhodil z prodejny a že jenom dělají do 17,00 a to bylo 16:45!!! - LUCEMBURSKO!!! Asi měl místní zaměstanec na této pozici měsíčky, bo co...

...ALE OMYL ujel jsem jenom 13700 km a ejhle ono mlaceni již je tu znova s jiným dalším zvukem !!! prostě bez komentáře...

A to auto mám s původnim techničákem "D" a nebourané !!! S garančkama...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Střepat se nejdříve tohoto auta a nikdy nekupovat prostě Volkswagen :o(.

Špatně brzdí z vysokých rychlostí cca z 200 na 0 !!! pokud si nevytuníte brzdy a zároveň ta náprava prostě jedním slovem "ŠROT"...
...asi skončím u seveřanů...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

Naprava VW B5

Je to tak ze cela naprava se sklada z 12 hlinikovejch ramen bez moznosti vymeny cepu a v servisu je pro ne lepsi kseft kdyz vam vymnenej vsechny! Drive se cena cele sady pohybovala kolem 25000 dnes se nemeckej SWAG necha sehnat za 12000. Proste a jednoduse je to sice dobre vymyslena naprava ale pro nemecke silnice ne pro nase? Podivejte se za jakou cenu jsou dnes ty passaty nabizeny v autobazarech a musi vam docvaknout ze je na tom aute neco spatne.
A ted trochu zaujatej nazor ode mne vuci VW. Mne by VW nesmnel do baraku ani omylem 1 vysoka porizovaci cena (vuci konkurenci) a chuda vybava(vuci konkurenci).2 Novy VW zavady uz po malo najetejch km a
nehorazny ceny za opravy. Ojete vemu to letem svetem 1.6 motor shit kazdej druhej death na vrakovistich nedostatek a proto predrazeny ceny z nejistym stavem,, 18 20v linej a obrovska spotreba, 1.8 turbo nechte si hned 20 tis na turbo, 2.0 ok, all TDI pripravte si hned love na vahu vzduchu cca 5tis a pomalu setrete na egr ventil cca 3tis commonrail vstriky cca 2.5 tis oprava jeden a pak ZASADNE!!! netankovat levnou naftu vymnena cerpadla cca 25tis bez prace. proste a jednoduse znam spoustu aut at uz benzinovejch(japonsko) nebo naftovech ( Hdi tady je ale lepsi 2.0 a vis nee 1.4hdi) za ktery dam pri koupi polovinu penez pri nejmene srovnatelne vybave ? spise lepsi.
PS: Nebojte se nejsem tak naivni ze bych si myslel ze dokazu zbourat mytus rozsirenej v CR o VW a jeho nemeckej spolehlivosti preciznosti a dokonalosti?????

15.03.2011 | 21:46:27 | John II Reagovat

Syncro 1,9 TDI

Mám B5 kombi syncro 1.9Tdi v kůži a jsem s nim maximálně spokojenej mám najeto 240000km a v zimě i při rozbitejch silnicích mi nic nevrže takže kvalita zpracování je super vždy jsem nastartoval i při mrazech - 30 a stěma nápravama se musí počítat inovace přišla až v roce 2002 a jinak 30000 za nápravu tak to je šílenství ste hlupák dát takový prachy dá se sehnat od Delphi se slevou za 11 tisíc kvalitka která s rozumnym řidičem vydrží 60000 pracovat bez vůle a práce se dá udělat doma pač žádnej stahovák neni třeba..

29.01.2011 | 18:43:47 | Mulisha Reagovat

Japonec

Je pravda, že Japonci mají zadní ložisko hodně drahá, protože se jedná o celý náboj a ne jen o samotné ložisko a navíc je to SKF. Jinak zase pro změnu je výrazně levnější přední tlumič Kayaba, kdy zadní odejde spíš jen proto, že se poškodí prachovka. Jinak jízdní vlastnosti super, motor s řetazem vyjma nafty, takže bezúdržbovka a kdo se sveze v priměře p11, tak už nechce nic jiného-můj případ. Měl jsem oktávku i passata, ale Japonec jednoznačně koncern převyšuje v jízdě, lepším benzínovém motoru a prostoru uvnitř a spolehlivosti. O tom žádná.....

22.02.2010 | 13:14:06 | Standa Reagovat

Japonce

To ano, zkuste japonce... Mam Nissana Primeru P10.. S motorem nikdy zadny problem.. ale jinak.. rezne... Jedno lozisko na zadni kolo 5500kc ( auto kelly ) zadni tlumic 2500kc... a pak to skace.. takze ano..zkuste japonce..ale ty dily to je pak palka..

22.02.2010 | 11:11:39 |  Reagovat

Zkuste Japonce

Nebudu se dlouze rozepisovat. Po 8 různých vozech jsem skončil u japonského vozu (po doporučení) a až nyní jsem pochopil, co to znamená mít opravdu spolehlivý vůz. Dá se říct, že liju jenom benzín.....

04.09.2007 | 21:14:29 | Pavel Reagovat

No jak si tady čtu,tak vidím,že hodně fandum skopčácký kvality konečně došlo,že na spáry mezi dílama karoserie auta nejezdí!Taky se mi líbí Passatky v bazarech,ale jakmile si představím ty všeobecně známé problémy s užasnou nápravou,tak okamžitě přidávám do kroku a mířím do sektoru aut lidovek.

14.03.2007 | 07:13:09 |  Reagovat

VW už nikdy

Mam už v pořadí 4 VW PASSAT momentalne B6,koupený od nova,najeto 130.000 km.V poslední době se ze závadami roztrhl pytel.Važne turecka kvalita.VW už nikdy více.

06.10.2006 | 12:02:18 | Miki Reagovat

turecká kvalita

Volkswagen má zajisté spoustu předností,držáky motory,slušné dílenské zpracování.Jezdil jsem v golfa i passata,ale mám dojem,že poslední léta těží jen z pověsti,a slávy dávno minulé.Nedá se srovnávat s opravdovou špičkou,samozřejmě vyjma ceny.

17.03.2006 | 22:12:56 | jir Reagovat

Passat B5 combi

Cetla jsem si problemy, co mate, uprimne pri dovozu u nemecka, bylo vetsina aut bourana, kdyz to nepoznate, neni nic jednodussiho, nez pozadat a zaplatit si technika? Ja najedu "by oko" 50t rocne, pašik byl taky jiz bourany a opraveny, ale problemy s nim nejsou. Jedina vymena, co absolvoval byl homokinetak, ale s tim se pocita. Koupila jsem si r.v.2000 a 1.TDi PD a spokojenost nad spokojenost...obcas ta nim tahneme i lod a no problem. Jede si to, jako by za sebou nic nemel. Pri vytahovani z vody ocenuji protiprokluz jak se rika "silu agregatu" je to takovy pracant, ale moc moc pohldnej. Ocenuji i dostupnost nahradnich dilu a servisu, ceny jsou take prijatelne. Srovnavam napr. s hondou accord, kde me dily stoji obcas i o nejakych par tisic vic. Tak tu mate jednu kladnou recenzi, ojeteho, dovoz a bourany puvod francie...

22.08.2005 | 06:46:50 | Rodrigezka Reagovat

NO,KDYŽ JSTE SI KOUPIL 6LET STARÝ VW TDI KTERÝ MÁ PRÝ NAJETO JEN 115TKM,TAK TO UŽ MLUVÍ SAMO ZA SEBE A JEŠTĚ K TOMO S D.NIKDO VÁM TAM VW V NAFTĚ S TOLIKA KM NEPRODÁ!!!!!!!PRŮMĚRNÝ NĚMEC S TÍMTO AUTEM NAJEDE 40TKM ROČNĚ!!!TAKŽE KDYŽ MÁTE AUTO KTERÉ MA NAJETO MINIMÁLNĚ 250TKM TAK SE NEDIVTE ŽE TAM VŠE POMALU ODCHÁZÍ.

03.07.2005 | 09:49:10 | eifelik Reagovat

jojo ach ta prokletá néprava to znám.

13.06.2005 | 23:09:31 | honza Reagovat

I my máme naprosto stejné zkušnosti s passatem, máme ho 3 roky....a nápravu uplně rozhašenou......na druhou stranu kloubouk dolu před motorem....náš passat má najeto 390 tis. a nikdo by to na něm nepoznal.

09.12.2004 | 11:56:27 | passat Reagovat

ASI JSTE KÁPNUL NA VADNEJ KUS, PROTOŽE JÁ JSEM PLNĚ SPOKOJEN, ŽÁDNÉ ZÁVÁDY, JEN JEZDÍM, NAJETO 180000KM, ROK 1997 A OSTATNÍ CO MAJÍ TOTÉŽ AUTO JSOU TAKÉ SPOKOJENI. JINAK ZA NÁPRAVU BYCH URČITĚ NEDAL 30.000,- JSOU I ROZUMĚJŠÍ SERVISY.

24.07.2004 | 10:39:14 | manas Reagovat