Recenze Volkswagen Passat 1.8 GL
“Stará kára - byl to omyl, ale nutný.”

Autor recenze: Pingu (28 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1987 Typ motoru:1.8 Stav km při koupi:147 000 km Stav km nyní:165 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 26. 4. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Š120 Opel Omega 2.4 caravan

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Závady způsobené opotřebením:
- výfuk
- uhlíky v alternátoru
- netěsnost chlazení

Benzínová pumpa záhadně vrčí, a tak čekám co bude ?

Porucha startéru, pastorek nezaskakuje zpět - výměna.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je na svou dobu slušně vybaveno:
+ posilovač řízení
+ příjemné pohodlné sedačky
+ živý motor
+ velký kufr a vůbec celý vnitřní prostor. Dvoumetrový kolohnáti za mnou (řidičem-skoro 2m) nemají žádný problém.

- velikanánská spotřeba (přes 11l/100km)
- hodně hluku
- občas zasmrádne benzín v kabině
- kliky u dveří se špatně otevírají

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Passat

Vložit komentář

máš reálnych ,minimálne 400.000 km a viac, vtedy odchádzajú uhlíky.

..., či pastorek.

21.11.2016 | 18:07:04 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

passat b2

Dobry vecer mam pocit ze zavada neni v aute ale nekde jinde napr mezi sedackou a volantem.JA mam b2 v kombi anedam na nej dopustit a kdo si predstavuje auto z roku 1987 ze je ve spickovem stavu tak je B..... neapny a ma si koupit auticko na setrvacnik

12.01.2014 | 16:56:10 | passat  | 85.132.143.* Reagovat

Kliky

K těm klikám. Je potřeba je rozmontovat mechanismus v nich a promazat vazelínou. Tohle je dobré dělat vždy před zimou a po ní. Pak kliky fungují jako po másle:-) Je to nemoc těhle aut ale odstranění trvá aspoň na B32 cca 15min. Stačí křížový a plochý šroubovák a vazelína:-) Tak hodně zdaru.

17.03.2006 | 11:00:12 | dzonnek Reagovat

je to spolehlivy a neznicitelny drzak

levne dily, vrceni benzin pumpy je normalni jinak dost spolehlivy a spotreba neni tak hrozna na tak velky vozidlo

29.01.2006 | 19:21:18 |  Reagovat

RE: je to spolehlivy a neznicitelny drzak

myslím,že ve městě se benzinový Passati ve kter koliv motorizaci pod 10litrů nedostanou,mám namysli konkrétně generaci B2,B3.

21.11.2016 | 12:54:06 |   | 88.100.57.* Reagovat

Kliky - starej známej prob. Je na to finta: Palcem ji jakoby zatlačit do dveří a normálně otvírat - a pak to jde v poho.

Benzínová pumpa mi na stejně starém VW vrčí co ho mam vždy když je v nádrži posledních pár kapek :)

02.05.2005 | 11:28:17 | Jettameister Reagovat