Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, NOVÁ CENA 70 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, NOVÁ CENA V prov. od 2009, 325 037 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 TDCi, ČR,2.maj, Serv.kniha 70 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDCi, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2007, 169 100 km
Diesel, kombi
1 800 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford S-Max 1.8 TDCi, nová STK, Tažné 70 000,- Kč
Ford S-Max 1.8 TDCi, nová STK, Tažné V prov. od 2007, 220 328 km
Diesel, mpv
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford C-Max 2.0 i, po STK 70 000,- Kč
Ford C-Max 2.0 i, po STK V prov. od 2010, 184 543 km
Benzín, mpv
2 000 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.6 TDCi, ČR,2.maj, po STK 70 000,- Kč
Ford Fiesta 1.6 TDCi, ČR,2.maj, po STK V prov. od 2009, 200 476 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6, NOVÁ CENA, po STK, Tažné 70 000,- Kč
Ford C-Max 1.6, NOVÁ CENA, po STK, Tažné V prov. od 2007, 171 445 km
Benzín, mpv
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj 70 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, ČR,2.maj V prov. od 2008, 137 217 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4, ČR,2.maj, po STK, Tažné 70 000,- Kč
Ford Fusion 1.4, ČR,2.maj, po STK, Tažné V prov. od 2008, 160 445 km
Benzín, mpv
1 400 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, ČR,2.maj, Serv.kniha 70 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2013, 302 882 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 70 kW (95 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.25 i, po STK, CZ doklady 70 000,- Kč
Ford Fiesta 1.25 i, po STK, CZ doklady V prov. od 2011, 182 351 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 16V, Serv.kniha, po STK 70 000,- Kč
Ford Focus 1.8 16V, Serv.kniha, po STK V prov. od 2010, 193 676 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6 TDCi, NOVÁ CENA 75 000,- Kč
Ford C-Max 1.6 TDCi, NOVÁ CENA V prov. od 2010, 195 961 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 SCi, NOVÁ CENA 75 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 SCi, NOVÁ CENA V prov. od 2005, 144 548 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, nová STK 75 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, nová STK V prov. od 2007, 120 501 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6, Serv.kniha, po STK 75 000,- Kč
Ford C-Max 1.6, Serv.kniha, po STK V prov. od 2007, 183 482 km
Benzín, mpv
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford S-Max 2.0 TDCi, 7 míst, Tažné 75 000,- Kč
Ford S-Max 2.0 TDCi, 7 míst, Tažné V prov. od 2007, 350 741 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, ČR,1.maj 75 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, NOVÁ CENA, ČR,1.maj V prov. od 2008, 100 007 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, po STK 75 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, po STK V prov. od 2008, 200 025 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford C-Max 2.0 i, Automatická klima 75 000,- Kč
Ford C-Max 2.0 i, Automatická klima V prov. od 2008, 207 573 km
Benzín, mpv
2 000 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 16V, NOVÁ CENA, nová STK 75 000,- Kč
Ford Focus 1.8 16V, NOVÁ CENA, nová STK V prov. od 2010, 176 699 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Zobrazeno 81-100 (z celkem 463)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »