Osobní
Terénní
X
Ford
Edge
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Edge 2,0TDCi,155kW, CZ, SERVISKA 535 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2,0TDCi,155kW, CZ, SERVISKA V prov. od 2016, 187 217 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 EcoBoost 182kW AUT. NAVI 539 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Ford Edge 2.0 EcoBoost 182kW AUT. NAVI V prov. od 2016, 78 317 km
Benzín, suv
1 999 ccm, 182 kW (247 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat 548 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat V prov. od 2016, 141 099 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0TDCi Titanium,AT, 154kW 599 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Edge 2.0TDCi Titanium,AT, 154kW V prov. od 2016, 84 000 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4x4, automat 620 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4x4, automat V prov. od 2017, 87 805 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2,0 TDCi,LED,4x4,Navigace 649 900,- Kč
Ford Edge 2,0 TDCi,LED,4x4,Navigace V prov. od 2017, 105 950 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ČR,AUTOMAT 680 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ČR,AUTOMAT V prov. od 2016, 106 198 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ČR, 1.maj, DPH 720 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, ČR, 1.maj, DPH V prov. od 2017, 74 707 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi Bi-Turbo 155kW LED sv 729 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0 TDCi Bi-Turbo 155kW LED sv V prov. od 2017, 106 402 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 132kW 4x4 TITANIUM 748 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Edge 2.0 TDCi 132kW 4x4 TITANIUM V prov. od 2017, 49 940 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat 750 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat V prov. od 2018, 81 953 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat 750 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 4X4, Automat V prov. od 2018, 65 105 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge SPORT AWD Pano/Šíbr Ad.Temp 785 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Edge SPORT AWD Pano/Šíbr Ad.Temp V prov. od 2017, 79 410 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge Sport 2.0 TDCI (SUV 4x4 883 300,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge Sport 2.0 TDCI (SUV 4x4 V prov. od 2016, 82 900 km
Diesel, suv
, 154 kW (209 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »