Ford Edge, prodám Ford Edge, prodej Ford Edge - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Ford
Edge
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Edge 169 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Edge V prov. od 2008, 245 587 km
LPG (plyn), suv
3 498 ccm, 197 kW (268 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 4x4 Titanium 132 kW S 519 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0 TDCi 4x4 Titanium 132 kW S V prov. od 2018, 163 121 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, 520 000,- Kč
Ford Edge 2.0 Bi-TDCI, V prov. od 2016, 169 170 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 540 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0 TDCi V prov. od 2017, 116 244 km
Diesel, terénní
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 549 000,- Kč
Ford Edge 2.0 V prov. od 2016, 31 000 km
Benzín, suv
1 999 ccm, 182 kW (247 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 132kW 4x4 ST-Line TOP 588 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0 TDCi 132kW 4x4 ST-Line TOP V prov. od 2017, 147 630 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Ford Edge 2,0 TDCi 154 kW AWD PowerShift 596 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2,0 TDCi 154 kW AWD PowerShift V prov. od 2017, 108 400 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 TDCi 4x4 132kW Titanium SY 599 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0 TDCi 4x4 132kW Titanium SY V prov. od 2016, 108 423 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Ford Edge 2,0 TDCi 154kW AWD Titanium DP 640 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2,0 TDCi 154kW AWD Titanium DP V prov. od 2018, 118 300 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0TDCi TITANIU PANORAMA TAŽNÉ 669 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0TDCi TITANIU PANORAMA TAŽNÉ V prov. od 2017, 113 000 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0TDCI VIGNALE SPORT PANORAMA 729 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Ford Edge 2.0TDCI VIGNALE SPORT PANORAMA V prov. od 2018, 70 000 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 154 kW (209 PS)
     


Prodám Ford Edge 2.0 EcoBlue BiTurbo, ST-line 950 000,- Kč
Ford Edge 2.0 EcoBlue BiTurbo, ST-line V prov. od 2019, 37 300 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 175 kW (238 PS)
     


Zobrazeno 1-12 (z celkem 12)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »