Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCI, Serv.kniha 200 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCI, Serv.kniha V prov. od 2015, 278 621 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford Kuga 2.0 TDCi, 4X4, Kůže 210 000,- Kč
Ford Kuga 2.0 TDCi, 4X4, Kůže V prov. od 2010, 145 671 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Ford Tourneo 1.5 TDCi, 5Míst, Klima, ČR 210 000,- Kč
Ford Tourneo 1.5 TDCi, 5Míst, Klima, ČR V prov. od 2016, 192 230 km
Diesel, pick up
1 500 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.0 i, Serv.kniha 210 000,- Kč
Ford Fiesta 1.0 i, Serv.kniha V prov. od 2016, 46 611 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR,1.maj, Serv.kniha 210 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2014, 168 813 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Ford Tourneo 1.5 TDCi, 5Míst, Klima, ČR 210 000,- Kč
Ford Tourneo 1.5 TDCi, 5Míst, Klima, ČR V prov. od 2016, 196 361 km
Diesel, pick up
1 500 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.5 TDCi, Automatická klima 211 000,- Kč
Ford Mondeo 1.5 TDCi, Automatická klima V prov. od 2015, 211 383 km
Diesel, kombi
1 500 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.6 EcoBoost, Serv.kniha 213 000,- Kč
Ford Mondeo 1.6 EcoBoost, Serv.kniha V prov. od 2013, 109 800 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCI, Automat, Navi 220 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCI, Automat, Navi V prov. od 2016, 227 029 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford Tourneo 1.5 TDCi, 5Míst, Klima, ČR 220 000,- Kč
Ford Tourneo 1.5 TDCi, 5Míst, Klima, ČR V prov. od 2016, 171 610 km
Diesel, pick up
1 500 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Transit Custom 2.2 TDCI 220 000,- Kč
Ford Transit Custom 2.2 TDCI V prov. od 2014, 165 574 km
Diesel, van/minibus
2 200 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.0 EcoBoost, ČR,1.maj 220 000,- Kč
Ford Focus 1.0 EcoBoost, ČR,1.maj V prov. od 2017, 88 050 km
Benzín, kombi
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCI, Serv.kniha, Navi 220 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCI, Serv.kniha, Navi V prov. od 2015, 228 500 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.1, ČR,2.maj, Serv.kniha 220 000,- Kč
Ford Fiesta 1.1, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2019, 33 180 km
Benzín, hatchback
1 100 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Ford Focus Titanium 1.0 EcoBoost 220 000,- Kč
Ford Focus Titanium 1.0 EcoBoost V prov. od 2016, 53 877 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Ranger 3.0 TD, NOVÁ CENA, 4X4 220 000,- Kč
Ford Ranger 3.0 TD, NOVÁ CENA, 4X4 V prov. od 2010, 209 223 km
Diesel, terénní
3 000 ccm, 115 kW (156 PS)
     


Prodám Ford Focus Titanium 1.0 EcoBoost 220 000,- Kč
Ford Focus Titanium 1.0 EcoBoost V prov. od 2016, 119 500 km
Benzín, kombi
1 000 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.5 TDCi, Serv.kniha, Navi 220 000,- Kč
Ford Focus 1.5 TDCi, Serv.kniha, Navi V prov. od 2016, 136 022 km
Diesel, kombi
1 500 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.1, ČR,2.maj, Serv.kniha 220 000,- Kč
Ford Fiesta 1.1, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2018, 50 969 km
Benzín, hatchback
1 100 ccm, 63 kW (86 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.5 EcoBlue, ČR,1.maj 220 000,- Kč
Ford Focus 1.5 EcoBlue, ČR,1.maj V prov. od 2018, 158 879 km
Diesel, kombi
1 500 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Zobrazeno 281-300 (z celkem 446)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »